Hepsi 1

15 Aralık 2007 Cumartesi

Hepsi 1 - 29. Bölüm Özeti - Atv 8. Bölüm

Hepsi 1 - 29 Bölüm Özeti

BÖLÜM ÖZETİ:

Dergideki haberi gören Cemre, şok olmuştur ama yine de hemen pes etmeyecek aşkı için savaşacaktır! Buna rağmen, okula gittiklerinde, Emre’yi karşısında görünce dayanamaz, çok ağır konuşur. Emre, gerçeği anlatmaya çalışsa da Cemre dinlemez.
Yasemin, Korkut’u çocuklardan ve özellikle Emre’den uzak durması için uyarır. Korkut, Emre’nin bir suçu olmadığını anlatmaya çalışır ama Yasemin dinlemez. Barış ile Eren arasında ise ayrılık rüzgarları esmektedir.

35 yorum:

Adsız dedi ki...

bu kadar kısa mı özeti :(:(

Adsız dedi ki...

çok kısa olmuş ya

Adsız dedi ki...

çok kısa olmuş ya

Adsız dedi ki...

bben hepsi yi çok sewiyorum ama özet çok kısa olmuş gül çin seni çok sewiyorum hemde çok

Adsız dedi ki...

bben hepsi yi çok sewiyorum ama özet çok kısa olmuş gülçin seni çok sewiyorum hemde çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Adsız dedi ki...

hepsiyi çok sewiyorum ama özet çok kısa olmuş özet bir film veya hikayenin kısaltılmasına denir dediğim gibi hepsiyi çok seviyorum ama gülçini çokkkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

hepsiyi çok sewiyorum ama özet çok kısa olmuş özet bir film veya hikayenin kısaltılmasına denir dediğim gibi hepsiyi çok seviyorum ama gülçini çokkkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

gülçin,yasemin,eren,cemre,korkut,barış,mert,emre msn adresinizi verirmesinizde benim msn mi alın lütfen rıca ederim. benim msnem:e_yetim@hotmail.com

Adsız dedi ki...

seni çokkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum gülçin msnadresinizi verseniz süper olur ve gerçek hayatta berksan sana yakışıyor ve yasemini çooooooooook seviyorum .

Adsız dedi ki...

yasemin seni çok seviyorum gülçini de seviyorum msn adresinizi verseniz

Adsız dedi ki...

gülçin çok güzelsin yaseminde güzel msnlerinizi verin lütfen avrılı da çok seviyorum

Adsız dedi ki...

gülcinim seniiiiiiii cokkkk sewiom sadece ben değil herkes seni cok sewio ama hic kimse benden cokkkkkkk sewemezler onu biliyorum . ama cok eksiklerin var sana düz sac yakısıo appatalık etme teo ile cık dizide mertte kimya sen merti boş ver teo ile cık ayrıca etek hic giymion hep bol pantolon ya biraz dar giyin bak cmere ye nasıl giyinio sende onun gibi giyinirsen sen dadha güzel olursun seniiiiiiiiiiiii cokkkkkk sewiom unutma

Adsız dedi ki...

cemre en çok sevilen ssssin diğerleri bok gibi

Adsız dedi ki...

lütfen düzgün konuşun bok gibi ne demek ya bide özeti çok kısa olmuş

Adsız dedi ki...

ben ereni çokkkkkk seviyorum lütfen herhangi birinizde msn adresi varsa bana versin

Adsız dedi ki...

ben ereni çokkkkkk seviyorum lütfen herhangi birinizde msn adresi varsa bana versin

Adsız dedi ki...

yasemin seni çok seviyorum ben her yerden sizin resminizi indiriyorum. bende100 tane felan resimleriniz var.cemre seni seviyorum,eren sana bayılıyorum,gülçin sana dayanamıyorum,yasemin sana ölüyorum canlarııııııııııııııııııııım

Adsız dedi ki...

cemre seni çok seviyorum bütün şarkılarınızı ve resimlerinizi indirdimgülçin in sesi senin giysilerin eren in yemekleri yasemin in arbası çoooooooooooooooooooooooooook güzel oyuncak bebeklerim.şu anda bunu yazarken üç kalbi dinliyorum

Adsız dedi ki...

cemre lütfen msn adresini bana ver ben bir kızım ve sana bayılıyorum adresim:emine_1995_gs@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yasemin msn adresini bekliyorum tek sözüm

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben iremsu 16 yaşındayım okuyorum hepsi 1 i çok seviyorum hepsi 1 onaların 4 yüz onların yanında halt etmiş ya gülçin seni çok seviyorum bitanem herkese byby

Adsız dedi ki...

slm mrb arkadaşlar ben sude hepsi 1 i çok seviyorum gülçin hayranıyım onu çok seviyorum hepsi birbirinden güzel canlarım benim hepinizi öpüyorum burdan and.öğretmen lisesine selamlar bybyb

Adsız dedi ki...

ben şerife beyza ılık 10 yaşındayım
hepsi 1i çoooooooooookk seviyorum
ama öğretmenimiz ve annem babam kı
zıyor ama ben gizli gizli fotoğraflarınızı indirdim ve gaste
den resminizi kestim yasemin ve cemreyi çoooooooooooooookk seviyo
rum BY BY BY BY

Adsız dedi ki...

BEN ŞERİFE HEPSİYİ ÇOOOOOOOOOOOOOOK
SEVİYORUM YASEMİN VE CEMREYE MUTLULUKLAR

Adsız dedi ki...

ben şerife beyza ılık yasemin ve cemreyi çooooook seviyorum şu anda
misafirlikteyim hepsinin etikeke
tini aldım sizi seviyorum ablalarım


BY BY BY

Adsız dedi ki...

CANLARIM BENİM BİRİCİK ABLALARIM

Adsız dedi ki...

lütfen nolur yasemin abla ve cemre
abla lütfen msn adresinizi veriin
nolur ben şerife beyza ılık

Adsız dedi ki...

hadi güle güle ben çıkıyom cemrem
yaseminim by by

Adsız dedi ki...

cemre abla çoook gzülsin seni çoook seviyorumve diğerlerinide lütfen bana msn nizi verin adım merve10yaşındayım sizi çook sewiyorum şarkılarınız çook güzel

Adsız dedi ki...

yasemin seni çok ama çokkkkkkkk seviyorum.hepiniz çokkkkkkk güzel kızlarsınız.şarkılarınızda çokkkkkk güzel. hepinizi çoooooooooooookkkkkkkkkkkkkkk seviyorum.

Adsız dedi ki...

bence dizileri çok güzel yasemin seni çok ama çok seviyorum

Adsız dedi ki...

hepinizi çok seviyorummmmmmmmmmmm yasemin özellikle seniiiiiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

yasemin seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii çokkkkkkkkkkk amaaaaa çokkkkk seviyorummmmmmm

Adsız dedi ki...

yasemin lütfen bana msn adresini ver seni çokkkkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

heyy 7 şubat 2008 e dair yorumunuzu silin o şeyma beyza ılgaz olacaktı ben şeyma beyza ılgazım ve hepsiyi çokkkkkkk seviyorum byy byy o yorumu silin
lütfen rica ediyorum

Bla bLa blA