Hepsi 1

30 Aralık 2007 Pazar

Hepsi 1 Bölüm 10 Özeti

Hepsi 1 dizisi artık pazar günleri yayınlanmaktadır.

Aynı evde yasayan Cemre, Yasemin, Eren ve Gülçin, okudukları gösteri sanatları akademisini bitirmeye çalısırken, başlarına gelen trajikomik bir olay yüzünden, altına girdikleri yüklü miktardaki borcu ödemek zorunda kalınca, kendilerini bir anda sahne dünyasının parıltılı ışıkları altında bulurlar. Ancak bu durum, okuldan atılma riskini de beraberinde getirir. Genç yaşlarında, bir yandan şöhret olmanın ağır yükünü tasımaya çalışırken, diğer yandan gerçeği Akademinin Müdürü Erol Hoca'dan saklamak için uğraşırlar.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

slm kimse buraya yorum yazmamış

Seda dedi ki...

SELAM BEN SEDA BU DİZİYİ ÇOK SEVİYORUM ÇOK BAŞARILI VE ÇOK GÜZEL OYUNCULAR VAR BENDE OYNAMAK İSTERDİM BU DİZİDE.

Adsız dedi ki...

hepsi 1 ankarada yaşayın size yalvarıyorum batıkette oturun sise yalvarıyorum

Adsız dedi ki...

ben bir daha yazıyım eren aranızda en güzeli sizde güzelsiniz ama ben ereni beğniyorum

Adsız dedi ki...

hepsi grubunu çok seviyorum her hafta izliyorum içlerinden en çok cemre yi seviyorum

Adsız dedi ki...

cemre seni çok seviyorum

asiyenur dedi ki...

cemre aşığım sana hayranınım

Adsız dedi ki...

slm.bence aralarında eren daha güzel onu çok seviyorum.hepsini seviyorum ama erenin yeri ayrı tabi ki...

Adsız dedi ki...

hepsi 1den ereni seviyorum niyemi çünkü çok güzel ama digerleri degil çünkü yasminin sesi cıvık gülçi in kaşları
yok
cemre ninde dudağı sersefil ama eren e gelince durumlar değişiyor
gerzekler (eren hariç)

Adsız dedi ki...

heyyyyyy siz yorum yazmaya çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk meraklısınız hepsi grubunun tel İ: 2486194218

Adsız dedi ki...

bence güzel ama ben izlemediğim için bilmiyorum. şuradan güzel olduğunu biliyorum onların her dizisi SÜPER OLUYOR.

Adsız dedi ki...

ama çokkkkkk üzüldüm gülçin grub tan ayrılmış

Bla bLa blA