Hepsi 1

15 Mayıs 2008 Perşembe

Grup Hepsi - 4 Peynirli Pizza şarkı sözleri

4 peynirli pizza
Aç gel bunu kaçırma
herkes tadına hasta
tadına hasta hasta
çok mersi

hepsi 4 peynirli pizza

Dört peynirli pizza
Yanında cola da yolla
Amman kim bu kolla
Ektra mozeralla
hepsi 4 peynirli pizza

Afiyet olsun
Aç dünya doysun
Suyun bol olsun
İç iç iç iç

Kaynanan sevsin
Parmağını yersin
Tatlı istersin
Ye ye ye ye

4 peynirli pizza
Aç gel bunu kaçırma
herkes tadına hasta
tadına hasta hasta
hepsi 4 peynirli pizza

Dört peynirli pizza
Yanında cola da yolla
Amma kim bu kolla
Extra mozeralla

Afiyet olsun
Aç dünya doysun
Suyun bol olsun
İç iç iç iç

Kaynanan sevsin
Parmağını yersin
Tatlı istersin
Ye ye ye ye

İç iç iç iç

4 peynirli pizza
Ye ye ye ye

Bir varsın bir bir yoksun
Anlık bir rüya
ye ye ye yeee

Çok sevdim bayıldım
Bitmez bu sevda

55 yorum:

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaa bu ne yaaaaaaa bu cirkinlik ne yaseminde yasemin cok cirkin yaaaaaaa ben gulcini cok begendim igrenc yani zorlami soylediniz siz bu sarkiyi igrenc bu arada yasemin cok cirkin kendini bi sey saniyor ama hic bir bok digil

Adsız dedi ki...

bence gülçin ve cemre çok güzel yapıyor gülçinin uuuuaaauuvaaa demesi hoşuma gidiyor bence de cemre ve gülçin harika............................

Adsız dedi ki...

yasemin ve eren çokk ama çok çirkin yapıyorlar ve çokda gıcıklar onları görünce böyle işte ne desem yani tiksiniyorum vallaaaa...............:D

Adsız dedi ki...

salk

Adsız dedi ki...

salta saısdıdusaıudoı asdfakjfhuasdhasd n gıcıklarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

bence hepsi güzel çokkk şeker kızlar özelikle cemre abla

Adsız dedi ki...

bence hepsi güzel çokkk şeker kızlar özelikle cemre abla
gülçin ablanın uvvvvvvva demesi çok hoşuma gidiyor

Adsız dedi ki...

yasemin hakıkında kötü yazanlar asıl onalr kendini beğenmiş sanıyo bi kere hepside qüsel oynamış yasemin hakıkında kötü yazamassınız KOLAYSA GİDİN SİZ YAPIN BAKALIM BU KLİBİİİİİ!!!!!

Adsız dedi ki...

benim ismim de CEMRE
ÇOK GÜZEL OLMUŞ ŞARKILARI HEPSİ GRUBUDA BİR HARİKA CEMRE GÜLÇİN YASEMİN EREN SİZLERİ ÇOK SEVİORUM

Adsız dedi ki...

bence içlerinde en harikaları eren gülçin ve yasemin çemre bana göre çok şımarık !!!!

Adsız dedi ki...

YASEMİNE BİŞEY DİYEMESSİNİZ O HEPSİNDEN GÜZEL TAMAM MI GÜLÇİN HİÇ GÜZEL DEİLLL IYYY BEN ŞARKIYI BEĞENMEDİM YAW...!

Adsız dedi ki...

bence gülçinle yasemin oldukları kadarda güzel

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar neden küfür sölüyonuz çok ayıp herkez bu siteye girip çıkıyo ayıp ayıp

Adsız dedi ki...

ben yasemini biliyorum odediğim yani yasemin yürük nenim ablam
isteyen inansın

Adsız dedi ki...

ben bilirim no ya elif arkdş ondan alın

Adsız dedi ki...

ya sizene alalemden zaten şarkı güzel amam sözleri garip olsun sonuçta onlar yazmadıki salakmı salak kenan malı yazmışş bir kere yasemin güzel çıkmış erende öyle cemre de öyle gülçinde öyle siz ne analrsnıznz kolaysa siz yapın kilibi bu arada arkadaşımız dğru diyo küfür yazmayın bencede... grup hepsi ablalalarım sizz onlara bakmayın sizii çok seviyodumda daha filminizi izleyemiyorumm ...
ders çalşmamm gerekiyoo..

Adsız dedi ki...

hepside bütün kızlar güzel bazı şahıslar çirkin falan demişler yani yasemine cemreye falan ama olmuyor yani şarkıda güzel klip muhteşem HARİKAA!

Adsız dedi ki...

YASEMİNE KÖTÜ ŞEYLER YAZAN OLMUŞ O ÇOK GÜZEL AYRICA ONA ÇİRKİN DİYEN AYNAYA BAKMAMIŞ YASEMİNDE GÜZEL ERENDE CEMREDEE YASEMİNDEE...

Adsız dedi ki...

şarkı İĞRENÇÇ cemre çok çirkin ama aralarında en güzel yasemin ve eren bencede siz bu şarkıyı bidaha yayınlamayın ıyyy...

Adsız dedi ki...

yasemin hiçte havalı çıkmamış atma kafandan dimi arkadaşlar ama

Adsız dedi ki...

SİZ KİMSİNİZ YA BUNLARI DİYONUZ SÜPER OLMUŞ KÖTÜ DİYENLERDİN AĞIZLARINA......................

Adsız dedi ki...

:Dilk önce hangi aptal yasemine bok demişse o cemrenin koca dudaklarına baksınanneseinede onada tüttü maşallah erende güzel ama bn tam bi yasemin delisiyim

Adsız dedi ki...

aşkımmmmmmmmmmmmm yasemrum o bok dien hangi aptal ise yürüsün gitsin ben varya bi gün yaseminide görceme inanıyorum yaseminim benim o ünlülerrin en güzeli hehe bideee oyasemine bok dienin ağzına.......................yım

Adsız dedi ki...

yaya hilary duff da benim kankam....

Adsız dedi ki...

o ismsiz seni öldürürüm sen kötü şarkı dinlememeişsin aptal mşey.......

Adsız dedi ki...

oooooppppppppp sibel hanım yavaşla sen daha gıcık görmemişsin sanki yaseminle ernei tanıyıonda

Adsız dedi ki...

oooooppppppppp sibel hanım yavaşla sen daha gıcık görmemişsin sanki yaseminle ernei tanıyıonda

Adsız dedi ki...

YA VALLA BENDE YASEMİNBÜŞRAYA KATILIYORUM.Bİ GICIK VARSA ODA SİBEL HANIM VE İSMSİZ OLAN.SİZ SANKİ ÇOK GÜZEL YAPIYONUZDA HADİ BAKALIM SIKIYOSA SİZDE KLİP ÇIKARIN DEMİ YA (MORT KAPAK OLSUN SİBEL VE İSİMSİZ SİZ O KAPAĞI ALINDA AĞZINIZA MONTALAYIN BÖYLECE SİZE FAZLA LAF DÜŞMEZ OK)

Adsız dedi ki...

BENDE EN ÇOOOOOOOOK YENİ KLİPLERİNDE EREN VE CEMREYİ GÜZEL BULDUM.

Adsız dedi ki...

vallaha yasemine laf atmayın o çok güzel yasemine laf atanlar kendileri çooooooooookkk çirkin...

Adsız dedi ki...

ayrıca tek yasemin değil hepside adı gibi güzeller

Adsız dedi ki...

bence hepsi kızların hepsi güzel ve de bazıları gülçin'i,bazıları eren'i,bazıları cemre'yi,bazıları da yasemin'i seviyor.herkesin düşünceleri farklı yani herkesin fikirlerine saygı dumalıyız.kötü söz söyliyenlerin nasıl olsa söyledikleri kendilerine geçiyor...

Adsız dedi ki...

hepsi1 size bayılıyorum. : D hepinizi seviyorum.........

Adsız dedi ki...

hepsi 1 '4 peynirli pizza' şarkısı çok güzel. güle güle :) :D

Adsız dedi ki...

hepsi 1 grubuna bayılıyorum. eren yasemin cemre gülçin hepinize bayılıyorum. klipleriniz çok güzel. ama en çok aşk sakızını seviyorum.

Adsız dedi ki...

gülçin sana bayılıyorum sarı çiçeğim.

Adsız dedi ki...

yasemin sana bayılıyorum. balerinim.

Adsız dedi ki...

cemre sana bayılıyorum.temizlikte çok titizsin.

Adsız dedi ki...

eren sana bayılıyorum.benim ketçabım.

Adsız dedi ki...

herkese selam. :)

Adsız dedi ki...

neden sizde yorum yazmıyorsunuz :(

Adsız dedi ki...

bence hiç güzel olmamış klibi beğenmedim şarkıda bi kere mantık yok şahsen ben cemre hayranıyım ama diğerlerini de seviyorum...
bir arkadaşın da dediği gibi zorla mı söylediler bunu onlara yakıştıramadım

Adsız dedi ki...

BU KLİBİ ÇOK BEĞENDİM ZATEN BU KIZLAR Bİ HARİKA BU ARADA ÇOK GÜZEL Bİ HABER HEPSİ EUROWİSİONA KATILIYORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

BEN ERENE VE HEPSİYE BAYILIYORUM ÇOKKKKK GÜZEL BİR KLİP OLMUŞ BU ARADA ALBÜM ÇIKTI GALİBA DİMİ:)())))))))))

Adsız dedi ki...

EN İYİ GRUP "HEPSİ" BU KADAR YANİ

Adsız dedi ki...

bence sadece bu klibi değil bütün klipleri çok güzel beğenmeyen beğenmez ozaman dinlemesinde izlemesinde bakmasında kendilerini bişi zannedip yorum yazıyolar. grup hepsinin hakkında kötü şeyler yazanlar slak aptal ve devam ediyoo!.. ben grup hepsi çooooooook
seviyorum ve onlar hakkında iyi yazanların da hep yanındayım!...

Adsız dedi ki...

ben büyük bir cemre hayranıyım ve cemre yi hiç birine değişmem aslında hepsi çok güzel ve çekici buluyorum ama bana göre en güzel cemre size çok tesekkür ediyorum

Adsız dedi ki...

BENCE HEPSİDE BİRBİRİNDEN GÜZEL YAPTILAR ONLARA İMRENİYORUZ HEPSİNİDE TEBRİK EDERİZ HEPSİDE BİRBİRİNDEN GÜZELLER.

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZELLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR YANİ

Adsız dedi ki...

bence süper ben eren hayranıyım

Adsız dedi ki...

eren gülçin cemre vee yasemin sizi görmeye can atıyorum

Adsız dedi ki...

offf ya sizi asla göremiyeceğim

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL

Adsız dedi ki...

yha abi bu sözler yanlış bn okurken onlar başka bişi okuyolar abibu siteyi kapatıcam

asimavi dedi ki...

çooooooooooook güzel

Bla bLa blA