Hepsi 1

26 Mayıs 2008 Pazartesi

hepsi 1 - 49 bölüm fragman

23 yorum:

Adsız dedi ki...

eren seni çççooooooookkk ama çokm seviyom

Adsız dedi ki...

eren sssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnniiiiiiiiiii ççççççççöooookkkkkkkkkkk sssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiyyyyyyyyoooooooooooorrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiçokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkseviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

Adsız dedi ki...

eren ,cemre ,gülçin sizleri çok seviyoruz kuzenlerimle bilikte öpüyoruz ayrıca yasemin ablayıda çooooooooook ama çoooooooook seviyoruz hepinizi öpüyoruz. kuzenler:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)::)):):): bize cvp yazmazsanız:( küseriiiiiiiiiiiiiiiiiz::(:(:(:(:(:(:( lüfteeen

Adsız dedi ki...

gülçinim benim sarı ördeğim senin saçlarına bayılıyorum aşkım msnme eklerseniz sevinirim msnem gizemnurozkaya@hotmail.com

Adsız dedi ki...

gülçin abla seni çok seviyorum ayrıca msn adreslerinizi çok istiyorum benim msmnem gizemnurozkaya@hotmail.com mutlaka ekleyin cevap yazmassanız küseriz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

gülçin abla seni çok seviyorum ayrıca msn adreslerinizi çok istiyorum benim msmnem gizemnurozkaya@hotmail.com mutlaka ekleyin cevap yazmassanız küseriz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

merhaba ben meysa.hepinizi çokseviyorum.sizin dizinizi merakla izliyorum.keşke sizi görebilsem.sizi çççooooooooooookkkkk seviyorumm.

Adsız dedi ki...

cemre seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ama çook seviyorum emre ilede çooook yakışıyonuz seni çooooooooooooook çookkk öpüyorum by cnm

Adsız dedi ki...

nolur hepsidizsini her zmn oynatın nolur yaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

İSİMSİZ SENİN AZINA SIÇICAM HE BU NE HERYERDE SENİN BOKLARIN ERENMİŞ AL ERENİ ..SOK ŞUNA MAK YA

Adsız dedi ki...

YA KÜFÜR ETMEYİN YOKSA SIÇARIM AĞZINIZA HE PİÇLER

Adsız dedi ki...

lütfen kimse hepsi grubuna küfür etmesin illa birine edicekse 4 yüz grubuna etsin ben bi tane ediyim mesela onların ağzına yüzüne sıçıyım

Adsız dedi ki...

sarı ördeğim seni çoooooooooooooook seviyorum gülçinim seni benden başka kimse çooook sevemez aşkım

Adsız dedi ki...

cemre seni ççoook sewiyorum filminiz finale girdi inşalalh gine werirler bide küfür etmeyin hepsi gurubuna 4 yüze edin mesala bi küfür etmiyim neyse ama en güzelleri tabikide GURUP HEPSİİİ

Adsız dedi ki...

CEMRE SENİ ÇOOOK SEWİYORUM

Adsız dedi ki...

BENCE 1. CEMRE2.EREN3.YASEMİN4. GÜLÇİN

Adsız dedi ki...

CEMREMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ERENİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM YASEMİNİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM VE SARI ÖRDEĞİMMMMMMM

Adsız dedi ki...

Ya YOUTUBE KAPANMIŞ HEPSİ BİRİN ŞARKILARINI DİNLEYEMİYORUZ İNŞALLA H AÇARLARR CEMREM ERENİM YASEMİNİM VE GÜLÇİNİM ÇOOOOOOOOOOOOK GÜZELSİNİZ.

Adsız dedi ki...

cemreeeeeeeeeeeeeeeee abla seni çok ama çok seviyorum sen benim hayranım kelebeğimsin nen olur beni msn ne ekle konuşalım msnem

buse99buse@hotmail.com

merak etme ben çoğu zaman hafta iç de açarım

seni seviyorum byby

Adsız dedi ki...

hepinizi çok seviyorum.tatil içi,n biryer tafsiye edim. bozcaada.ben şahsen oralıyım.tüm ünlülerin geldiği yer burası,ne kamera var ne birşey ,rahat rahat tatil yapabilirsiniz yani:)
msn adresim ozduran_94@hotmail.com eklerseniz çok mutlu olurum .kendinize iiii bakın kızlar

Adsız dedi ki...

eren ben neval gerçi beni tanımıyosun ama ben seni çoooooooooooooooooooooo...k seviyorum hatta 23 nisanda sizin aşk sakızı şarkınızı oynadık ve dans grubu olarak 1. seçildik.sizi çooooo...k seviyoruz.bursada bir daha koser verin.neval.eren özlem.yasemin gülçin.nurgül cemre.büşra sizi gerçekten çok seviyoruz........................

Adsız dedi ki...

merhaba ben satı arkadaşlar lütfen küfür etmeyin küfür yanlış bişey hemde günah.ben size etmeyin diyorum başka bişey demiyorum. bu arada gülçin seni çok seviyom.23 nisanda biz 4 kız sizn olmaz oğlan şarkınızı oynadık.hemde çok beğenildi.sizi çok seviyorum özellikle gülçni tabi diğerlerinide by
kendinize iyi baakın allaha emanet olun
by by:

Bla bLa blA