Hepsi 1

15 Mayıs 2008 Perşembe

grup hepsi resimler, röportaj - YENİ








17 yorum:

Adsız dedi ki...

En çok Eren'i seviyorum,ben ondan vazgeçemem.O çok ama çok güzel.

Adsız dedi ki...

yasemin çok yapmacık ve iğrenç hareketleri var korkuta hiç yakışmıyo, cemre sinirin teki iğrenç ve gıcık, gülçini resmen g2erizekalı yapmışlar eren hariç hepsi gıcık

Adsız dedi ki...

hepiniz iğrençsiniz

Adsız dedi ki...

hiçbirinizi sevmiyorum

Adsız dedi ki...

sinirsiniz

Adsız dedi ki...

hiçbirinizi sevmiyorum

Adsız dedi ki...

iğrenç birer yaratıksınız sizi rüyamda görsem korkudan ölürüm

Adsız dedi ki...

siz sakın gülmeyin korkuyorum gıcıklar

Adsız dedi ki...

yasemin çok yapmacık ve iğrenç hareketleri var korkuta hiç yakışmıyo, cemre sinirin teki iğrenç ve gıcık, gülçini resmen g2erizekalı yapmışlar eren hariç hepsi gıcık

Adsız dedi ki...

slm ben ülkü sizin resimlerinize byılıyosum.en sevdihim şarkınız 4 peynirli pizza şarkızı aranızdan cemre eren gülçini severim yasemini hiç beyenmem ama en çok cemre........
cemre abla eren abla gülçin abla bana msn verin nolursunuz size hayranımmmmm......
sizin msn için annemin bşının etini yiyom
konserlerrinizi hiç kaçırmam

Adsız dedi ki...

bence 2.sıradaki yorum çok saçma.bence hepsi birbirinden güzel,hepsi birbirinden şiri ve tatlı.hepsinide çok seviyorum.ama neden filme final yaptıklarını anlayamıyorum.çok güzeldi.final bölümünde hüngür_hüngür ağladım.

Adsız dedi ki...

Bence gicik sizsiniz.Hepsini cooook seviyorum.Hepsi cok iyi.Onlara basarilar diliyorum.Sizi coooooooooooooook seviyorum.

Adsız dedi ki...

Bence gicik sizsiniz.Onlar coook guzel ve cook iyi.basarilar dilerim kizlar.

Adsız dedi ki...

ben ezgi hepinizi çooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum dört tane birbirinden güzel kızsınız ama en çooooooooook gülçini seviyorum gülçin abla diziniz neden bitti çok üzüldüm eren abla yasemin abla cemre abla sakın üzülmeyin sizide çooooook seviyorum şarkılarınız birer harika ömrüm boyunca sizi hiç unutmayacağım sizi çoooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

merhaba ben ece sizin hepinizi seviyorum
bence harkez yasemin ablaya haksızlık yapıyor herkez onun çırkin ve yapmacı olduğunu duşünüyor ama yasemin abla da çoooook güzel konserlerinizin hiçbirini kaçırmadım bütün şarkılarınızı çok seviyorum size yarvarırım ban msn nizi verin lüthen hepinizi çok ama çok seviyorom

Adsız dedi ki...

HEPSİDE GÜZEL

Adsız dedi ki...

ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK GÜZEL

Bla bLa blA