Hepsi 1

26 Mayıs 2008 Pazartesi

Grup hepsi 4 peynirli pizza - video klip

20 yorum:

Adsız dedi ki...

iyi ve güzel yapıyorlar bir tek ev konusunda gülçin biraz sakat herşeyi kırıyor ve düşürüyor bu durumda biraz dikkatli olmasını öneriyorum ve dizi bazen oynatılıyor baze oynatılmor Bu durumada sin ve saatlerine saatlerinede dikkat edilsin
ayrıca çok amae çok güzel
yetenekleri var dizilerde iyi başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

hepsi grubunun 1. en güzeli gülçin 2. en güzeli eren 3. en güzeli yasemin ve 4. en güzeli ise cemre. ama herkezin zevki farklıdır... bence en güzel gülçin ve en çirkini de cemre.

Adsız dedi ki...

Merhaba ben Saime size yasemin ablanın msn adresini verebilirim.
yosy_gruphepsi@hotmail.com Yasemin abla bana cam açtı. bana inanabilirsiniz.benim msn adresimde saime_beyza07@hotmail.com isterseniz kayıt yapabilirsiniz. byyyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

bence en güzelleri eren bayılıyorum okıza ama en çirkinleri de cemre ağzı çok büyük. bunu bırak çok yapmacık hareketleri var. sanki çocuk.

Adsız dedi ki...

iğrenç cemreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Adsız dedi ki...

ZEYNEP bence en güzel GÜLÇİN ABLA ,SONRA YASEMİN ABLA , SONRA EREN ABLA EN SON CEMROOOOOOO

Adsız dedi ki...

EN GÜZELİ GÜLÇİN ABLA, SONRA EREN ABLA SONRA, YASEMİN ABLA, E SONRA CEMRE ABLA

Adsız dedi ki...

BENCE COMRO ÇİRKİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN,,,,,,,.....

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL HARİKA

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZELLL ŞARKI SÖZLERİ HARİKA HEPSİ1 BAYILIYOM!!!...

Adsız dedi ki...

BENCE ÇOK GÜZELLLLL....

Adsız dedi ki...

BU KIZLARA BAYILIYOM.....

Adsız dedi ki...

GÜLÇİNE BAYILIYOM

Adsız dedi ki...

GÜLÇİN VE CEMRE SİZİ ÇOK SEVİYORUZ VE DİĞERLERİNİDE...

Adsız dedi ki...

kızlar ennnn çirkini gülçinn!!!

Adsız dedi ki...

cemre yasemin ve eren sizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook
seviyoruzz ve gülçini

Adsız dedi ki...

cemreeeeeeeeeeeeeeeee çokkk güzel bence cemreabla yasemin abla eren abla çokkkkkkkkkkkk güzelllllllllllll cemre ablaya bayılıyom gülçinide ehh

Adsız dedi ki...

BEN GÜLÇİNİ BAYILIYOM MSN VAR İSTEYEN EKLER BEN KIZIM burcu_beybi_55hotmail.com :))))))

Adsız dedi ki...

bence hepsiden engüzeli eren sonra gülçin sonra yasemin ama en kötüleri cemreee salak cemre ama herkesin zevki farklı

Adsız dedi ki...

bence hepsi birbirinden güzel hepsi harika çok yetenekliler onları içten kutluyorum ama gülçinin gitmesine çok üzülüyorum:(

Bla bLa blA