Hepsi 1

22 Ağustos 2007 Çarşamba

hepsi 1 13.bolum youtube videolari








30 yorum:

Adsız dedi ki...

güsel bi dizi ben begenerek izliyorum ama en çok erenle yasemini begeniyorum ama mertde çok tatlı yane GÜSEL Bİ DİZİ...:)

Adsız dedi ki...

sizce nsl yane mükemmel zevkli dizi bana inş hak vereirsiniz

Adsız dedi ki...

ben hepsi 1 hiç kaçırmadan izliorum 1.bölümde beri izliyorum yani bu diziyi ve hepsi grubunu çok seviyorum

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi beyenerek izliyorum

Adsız dedi ki...

Hepsi grubuna ve dizisine bayılıyorum.AYRICA CEMRENİN SEVGİLİSİ EMRE VE MERT ÇOOOOOK TALILAR

Adsız dedi ki...

çok güsel bi dizi en çok ereni beğeniyorum çok tatlı ya kısa aşık oldum gibi bi şey sakın erene laf etmeyin çünkü o benim erenim ayrıca buna dayanamam ben zeynepppp bunu eren okursa bilsin onu çok seviyorum

Adsız dedi ki...

Ya varya bu kadar güzel bir dizi izlemedim ben.Cemre'yle Emre çooooooook yakışıyo.İnşallah Murat ikisinin aşkını bozmaz.CEMRE SENİ ÇOK SEVİYORUM!
See You!

Adsız dedi ki...

seCemre ve Yasemin hayranıyız. Cemre ile Emre, Yasemin ile Korkut birbirlerine çok ama çooooooooooooooooooooooooooook yakışıyorlar. Alev ve Muratında aradan çekilmelerini istiyoruz.

Adsız dedi ki...

Ben Yasemin hayranıyım ayrıca Yasemin ve Korkut birbirlerine çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookyakışıyorlar. AY LOVE YOU YASEMİN.

Adsız dedi ki...

ben yaseminin hayranıyımm bilinki yasemin benimdirr hiç kimseye kaptırmamm sizi salak budalalar deliler yoshy benimdirrrr ben cemreeyylee yoshyi seviyorumm ama en çookk ta yasemine bayılıyorumm yaa hepsi fanımıyımm neyimm ben bee üfffffff yasemin ben sana aşık oldumm ama ben bir kısımm:) ama o derece seni seviyorumm yaniii:) hadi byby

Adsız dedi ki...

ereni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

bnnn grup hepsiyi çok seviorum lütfen beni ekleyin size aşığım

Adsız dedi ki...

bnnn grup hepsiyi çok seviorum biraz önce göndermiştim hata oldu ve tekrar gönnderiorum size aşığım lütfen beni ekleyin msne adresim fbli_gamze35@hotmail.com sizi seviorum

Adsız dedi ki...

size hayranım çok iyisiniz

Adsız dedi ki...

hepsi 1 dizisi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel cemreyi ve gülçini çok seviyorum mert ve emre çok yakışıklı!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

BEN GRUP HEPSİYİ ÇOK BEĞENİYORUM EKRANIMDA MSN ADRESİNDE RESİMLEİ YANİ HERYERDE ONLARIN RESİMLERİ VAR.
BENCE EN GÜZEL KIZ EREN VEGÜLÇİN BEN ONLARI ÇOK BEĞENİYORUM.İNŞALLAH BİRGÜN YÜZYÜZE
KONUŞURUZ NEYSE İFADELERİM 100 TANE HEPSİDE GRUP HEPSİ VAR.YASEMİNE AŞIĞIM .BÜYÜYÜNCE ONUNU GİBİ OLUCA.HER PAZAR DİZİLİERİNİ İZLİYORUM.
SEVGİLİRİMLE BESTE

Adsız dedi ki...

GRUP HEPSİ KENDİNİZE İYİ BAKIN BAYYY
SEVGİLERİMLE DUYGU

Adsız dedi ki...

hepsi grubu sizi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

ben sizi çok seviyorum harika bir grupsunuz hepinizi seviyorum ama gülçini daha çok seviyorum size mektup göndermek istiyorum ama evinizin ve msnzi bilmiyorum

Adsız dedi ki...

mhb ben rabia benimdesizin gibi arkadaşlığım vardı ama şimdi onlar bi yerde ben bi yerdeyim eğer ben sizin yerinizde olsaydım tabii okuyosanız okulu seçerdim.benen çok ereni seviyom cemre desen çok yapmacık davranıyo yasemin gibi bende arabaları çok seviyom o yüzden yaseminde benim fborim gülçık çok tatalaı gerçek arkadaşlık ben arkadaşim diyerek olmaz eğer gerçek arkadaşsanız bunu ispatlamalısınız size bayılıyom ve ayşeyi emine yi gülşahı çoook seviyom BYE BYE

Adsız dedi ki...

hepsi grubuna hastayım.bizde arkadaşlarımızla hepsi grubu oluşturduk ben gülçin'in sesini çıkarıyorum ama yaseminin. zaten adımda yasemin. yasemin aşkım seni çok seviyorum.AŞKIMMMMMMMMM
YASEMİN-YASEMİN
EREN-BUKET
CEMRE-TUĞÇE
GÜLÇİN-DİLARA

Adsız dedi ki...

hepsi grubuna bayılıyorum sizi çoooooooook ama çok seviyorum gülçin ve cemrenin hayranıyım bizimde sizin gibi bi grubumuz var gülçin::gizem cemre::seda yasemin::yasemin eren::gülşah bizde büyüğünce inşallah sizin gibi bir grup oluruz size bayılıyoruzzzzz

Adsız dedi ki...

slm ben sizi çok seviyorum ama gülçinle yaseminin hayranıyım size mutlu günler diliyorum

Adsız dedi ki...

neden herkes cemre ile ereni seviyo onlar sanki büyük bişey mi yaptılar gülçin ve yasemin 2sinden daha güzel ama bazıları bunu anlayamıyo kapasiteleri yetmiyo yok neymiş cemre yok neymiş eren

Adsız dedi ki...

cemre erenden nefret ediyorum

Adsız dedi ki...

BEN GRUP HEPSİYİ ÇOKKKKKK SEVİYORUM ONLAR BNM BİTANEM CANLARIM ONLAR BNM HERŞEYİMMMMM ARKADAŞLAR BEN BİR KİTAP YAPIYOM HEPSİLE İLGİLİ ALMAK İSTEYEN VARSA rumoscuk@hotmail.com ADRESİNE GELSİN

Adsız dedi ki...

benim icin pek iyi olmadi neden diye soracak olursan cunki hep video eklemisin nerde bunun dini filmleri hep bunlarimi izleyecegiz

birde degisik konulart acsan siten cok guzel olur mesela dini icerik ve daha neler

simdiden bukadar sitene basarilar dilerim

Adsız dedi ki...

çok iğrenç sesiniz varmış desek valla yalan olur maşalah allah nazardan saklasın yavruları
porte portenize devam edin yavrucukları

Adsız dedi ki...

boklular sizi

Adsız dedi ki...

kaka boklular sidikliler isal olmuşunuz sidikli cemre gülçin yasemin eren beklu sidikliler

Bla bLa blA