Hepsi 1

19 Ağustos 2007 Pazar

Hepsi 1 grubu 13.bolum ozeti / konusu

“Sevmek Zor İş!”
Beklenmedik bir anda Murat’ı karşısında gören Cemre, neye uğradığını şaşırır. Murat, Cemre’ye onun için döndüğünü söyler. Cemre, Murat’ı kendisinden uzaklaştırmaya çalışsa da kafasının karışmasına engel olamaz. Bir yanda sevdiği insan, diğer yanda eski aşkı, iki ateş arasında kalan Cemre, karmaşık duygular içindedir. Mert’le son tartışmasından dolayı büyük üzüntü duyan Gülçin, Cemre’nin başına gelenlerden etkilenir ve Mert’e duyduğu kızgınlığı daha fazla sürdüremez. İkilinin ilişkisi, yeniden düzelir. Bu arada Barış, Eren’den her geçen gün daha fazla etkilenmekte ve yaptıklarından dolayı gitgide daha büyük bir pişmanlık duymaktadır. Yasemin ise, Korkut’un evlilik haberiyle sarsılmıştır. Korkut’un kendisi yüzünden mutsuz bir evliliğe sürüklendiğini düşünen Yasemin, Korkut’la konuşur ama Korkut, aşkını kalbine gömüp babasını mutlu etmeye kararlı görünmektedir. Evleneceği kızla vakit geçirmeye başlayan Korkut, Gözde’yi tanıdıkça şaşırır! Özel hayatlarında yaşadıkları problemler yüzünden albüm çalışmalarında zorlanan kızlar, Burak’ın desteğiyle bu sorunu atlatmayı başarır. Bu arada Burak, Eren’e beklenmedik bir itirafta bulunur! Alev ise, bir yandan Murat’ı, Cemre’yi baskı altına alması için doldurmaya, bir yandan da stüdyoda kızların moralini bozmaya çalışmaktadır. Emre, Barış, Mert ve Korkut, plajın kapalı olduğu bir gece, içip sarhoş olurlar. Gecenin ilerleyen saatlerinde kızların evine giden sarhoş aşıklar, itiraflarıyla kızları şaşkına çevirir.

39 yorum:

Adsız dedi ki...

bu bölüm bombaydıı hepinizi çooooooooooooooooook seviyorum ama yaseminin yeri ayrı

Adsız dedi ki...

yooshyyyy aşkım seni çoook seviyorum ben beyza

Adsız dedi ki...

dizinizin hiçbir bölümünü kaçırmadım

Adsız dedi ki...

grup hepsi biz arkadaşlarımızla grup hepsi kurduk ben yooshy rabiya gülçin hümeyra eren kübra cemre

Adsız dedi ki...

hepsi noooolur bursaya konsere gelin nooooooooolur

Adsız dedi ki...

Ben sizin çok büyük bir hayranınızım.Sizi çok seviyorum.Dizinizi her hafta kaçırmadan izliyorum.Siz benim için bambaşkasınız artık Hepsi'sin dizisi başlasın diyorum her hafta.Siz kendi kendiniz yaşamınızı sürdürebiliyorsun.s.izi çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

HEPSİ 1 ÇOK SEVİYORUM DİZİLERİNİZİ HİÇ KAÇIRMIYORUM BİLGİSAYARDAN İZLEDİKÇE İZLİYORUM YASEMİNİ VE CEMREYİ SEVİYORUM BİLGİSAYAR KAPAGINDA CEMRENİN FOTOGRAFINI KOYDUM

Adsız dedi ki...

HEPSİ 1 ÇOK SEVİYORUM DİZİLERİNİZİ HİÇ KAÇIRMIYORUM BİLGİSAYARDAN İZLEDİKÇE İZLİYORUM YASEMİNİ VE CEMREYİ SEVİYORUM BİLGİSAYAR KAPAGINDA CEMRENİN FOTOGRAFINI KOYDUM

Adsız dedi ki...

sizi seviyorum

Adsız dedi ki...

büşra dedi ki ben sizi cok seviyorum dizilerinizi kacırmıyorum ne olur karasuya gelin ne olur ne olur sizin icin ölebilirim bana cevap verin lutfen

Adsız dedi ki...

büşra dedi ki ben hepinizi cok seviyorum ama yasemini cok seviyorum ama olsun yine de hepiniz cok değerlisiniz msn adresimi alırsanız cok sevinirim lovely_girl_54@example.com büyüyünce bende konservatuar bölümünü okucam hemde dans bölümünde cevap verin ne olur yoksa intar etcemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

bilgisayar alıcam sizin resimlerinizden sitelere yer kalmıcakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Adsız dedi ki...

yoshy aşkımmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar ne olur yaseminin msn sini bilen varsa verin nooooooooooooluuuuuuuuuuuuuurrrrrrrr

Adsız dedi ki...

ereeeeeeeeeeeeeeen hepsi grubunda en çoook ereni seviyorum canım benim eren ile birlikte diğerlerini de çok seviyorum tam 100 tane posterleri var anlıyacağınız hepsikoliğim

black_pearl_sibel dedi ki...

YUSUFFFFFFF AKGÜNNNNNNN
SANA BAYILIYORUM SEN HARİKASIN UMARIM BUNU BİLİYOSUNDUR


YOU ARE MY HERO ^___^

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yaseminin msn adresini buldum açıo camını falan bi deneyin bence msn yasmin_yrk_hepsi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

kalpsizsinşarkıyıgönderirmisiNyaseminabla

Adsız dedi ki...

ben hepsi grubunun hayranıym şarkılarının hepsini ezberledim bütün şarkılarını filmlerini çok seviyorum byyyy muck yasemin gülçin cemre eren abla

Adsız dedi ki...

ben HEPSİ grubunun poster ve resimlerine bayılıyorum çünkü ben cemreyim

Adsız dedi ki...

SLM KIZLAR DUYDUMKİ BENİM GÜLÇİNİN YASEMİNİN VE ERENİN HAYRANIMIŞSINIZ OZAMAN CEMRE ABLANIZDAN SİZE 20 POSTER HHHHEEEEDDDDİİİİYYYYEEEE

Adsız dedi ki...

KIZLAR CEMRE HASTASI OLANLAR CEMRENİN MSN Sİ ŞU CEMRE-HEPSİ 1 -hotmail nokta com nokta tr

Adsız dedi ki...

hepsi 1 İ YANI HEPSİ POSTERİçoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum ve cemrenin hastasıyım onu çok seviyorum AY LOVE YOU CEMRE
CEMRE ABLA BENİM ODAMDA DUVARLAR GÖZÜKMÜYOR NEDENBİLİYORMUSUN ÇÜNKÜ ODANIN DÖRT BİR YANI HEPSİ POSTERİ AY LOVE YOU HEPSİ 1 SENİ ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

ERENİN MSN ADRESİNİ BİLEN VARMI

Adsız dedi ki...

053SLM KIZLAR HEPİNİZİN YAZDIKLARINI OKUDUM BENİM MSN ADRESİMİ İSTEYENLERE ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK KIZDIM AMA ODASINI BENİM VE GRUP ARKADAŞLARIMIN POSTERLERİYLE DONATAN ARKADAŞIMIZA ÇOOOOOOOOOOOOOK TEŞEKÜR EDERİM BU ARADA HEPİNİZİN YAZDIKLARINI ELİMDEN GELDİĞİ KADAR OKUYORUM AMA BİZDEN MSN ADRESİ İSTEMEYİN LÜTFEN YOKSA YAZDIKLARINIZIN HİÇ BİRİNİ OKUYUP SİZE CEVAP YAZMAM BY BY BY BY BY BY BY BY BY BY SİZİÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

MİNİŞLERİM

Adsız dedi ki...

hepsinin msn adresi ni alın arkadaşlar hepsi_y.c_e.g@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yookkk ya
bide
alim
msyi
terbiyesilik yap dimi oluu cnmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

hepsi grubu sizi çok seviyorum sizin derginizi posterinizi alıyorum birde şarkınızla çok güzel şeyler hazırlıyoruz

Adsız dedi ki...

hepsi sana ayranım çok güzelsiniz çok şekersiniz atv ekranında çok güzel mecaralar içinde oynuyorsunuz sizi çok seven özge

Adsız dedi ki...

SİZLERİ ÇOK SEVİYORUZ.HEP SİZİ SEREDİYORUZ .ÇOK BAŞARILISINIZ.BAŞARILARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİZ BİZE RESİMLERİNİZİ GÖNDERİN FATİME İLE KÜBRA

Adsız dedi ki...

BEN HEPSİDEN CEMREYİ SEVİYOM BENDE HEPSİNİN BÜSSÜRÜ POSTERİ VAR AMA ANNEMBİRGÜN ATACAK BEN HALA ALIYOM BENDEKİLER ÇOK GÜELLLLLLLLL

Adsız dedi ki...

CEMRE SENİ SEVİYOM BENCE EN TATLILARI SENSİN SENİN İÇİN ÖLÜRÜM

Adsız dedi ki...

CEMRE SENİ SEVİYOM BENCE EN TATLILARI SENSİN SENİN İÇİN ÖLÜRÜM

Adsız dedi ki...

yasemin seni çoooook seviyorum
sana mor prenses diyorum senin
bütün fotoraflarını alıp saklıyorum
kızların arasından en çok seni seviyorum diziyi senin için seyrediyorum bay.

Adsız dedi ki...

AYY CANLARIM BENDE SİZİ ÇOK SEVİYORUM EĞER ŞU MSNYİ YÜKLERSENİZ YOSHY HAYRANLARI YOSHYLE MSN DE KONUŞABİLİR...



yase_min-yaseminyuruk_arabalar-mor_@hotmail.com

öptüm sizleri bekliyorum...

Adsız dedi ki...

yasemin cemre gülçin eren sizi çok seviyorum ve ben sizin hayranınızım sizden msnenizi bana yollamanızı istiyorum lütfen msnem:sedanur_naciye@hotmail.com

Adsız dedi ki...

gulçin yasemin cemre eren sizi çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum ve sizden 1 ricam var ANKARAYA konser için gelir misiniz. bu arada ben özge

Adsız dedi ki...

yyyyyyyyyyyooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
sen benim herseyimsin ASKKKKKKKKKKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
SIZIN DÖRTÜDÜZÜN KONSERI ALMAYADA
OLURSA GELICEM
CÜKÜ SIZI COOOOOOK SEVIYOOOOOORUUUUM

Bla bLa blA