Hepsi 1

19 Ağustos 2007 Pazar

Hepsi 1 grubu 13.bolum flagmanı

45 yorum:

burcu dedi ki...

hepsi grubu hepinizi çok ama çok seviyorum dizinizi beğenerek izliyorum.hepiniz çok güzelsiniz.cemre abla dizide ses tonun çok tatlı ve güzel çıkıyo.seni çok seviyorum
duyduğuma göre msn niz yokmuş bende bi kaçtane var ama herhalde yanlış.neyse öptüm kib
burcu.ceza@hotmail.com
burcu cemre burcu gülçin eren yoshi

burcu dedi ki...

cemre abla seni çok seviyorum gülçin abla seni de 2 nizinde ses tonu çok güzelllllllll.dizinizde bgeğenerek izliyorum hre bu arada meret ve emreye aşığım özellikle emre sen benim aşkımsın seni çok seviyorum murattan ise NEFRET ediyorum
burcu emre cemre gülçin mert
burcu emrew emre emre cemre

burcu dedi ki...

cemre abla sen benim aşkımsın seni görebilsem başka bişi istemem bitanem tatlım. inşallah seni bi yerde görürümde hemen boynuna sarılırım sen çok tatlısınm nazar deymesin.arkadaşlarla plan yaptık sizin yaşınıza geldiğimizde beraber yaşayacağız hepiniz çok güzelsiniz I LOVE YOU...
TURKISH RAP

burcu dedi ki...

TATLI CADI

GÜLÇİN SENİ DE SEVİYORUM ERENİDE YASEMİNİDE AMA CEMRENİN YERİ Bİ BAŞKA SİZİ SEVİYORUM İLERDE SİZİN GİBİ DANS EDBİLMEK İÇİN ELİMDEN GELENİ YAPACAĞIM

Adsız dedi ki...

CEMRE BURCU
EMRE
EREN
BARIŞ
YASEMİN KORKUT

Adsız dedi ki...

ereni cemreyi yasemini ve gülçini çoooooooookkkkkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

filimlerinize baılıom 4.çok seviom sizin gibi olmaya çalışanlar uğraşmasın olsalarbile(göya bira zor sizin gibi olmak)bnm kalbimde yerinizi tutamazlar sizi seviyorum şimdilik bu kadar by ceren

Adsız dedi ki...

zaten cemre ablam bni tanıo msnde tanıştık (ceren)

Adsız dedi ki...

hepsi grubu hepinizi çok seviyorum ama çok ama yaseminin yeri ayrı hepinizin ses tonu harika ben ayşe

Adsız dedi ki...

yine ben ayşe bunu söylemeyi unutmuşum filminizi hiç kaçırmıyorum
msnnenizi nerde bulurum sizinle konuşmak istiyorum

Adsız dedi ki...

Eren abla ben (SENİ ÇOK SEVİYORUM) bende msn var.Ama açtığımda tam denk gelmiyor.Cemre abla Gülçin abla ve Yasemin ablayıda seviyorum ama en çok seni seviyorum.

EREN BURCU

Adsız dedi ki...

HEPSİ grubunu ve şarkılarını çok beyeniyorum o grubun içinden yasemin ablanın hayranıyım...sizi öptüm başarılarrr

Adsız dedi ki...

HEPSİ grubu sizin msn adreslerinizi buldum ve cemre abla ile konuştum ..hepsi 1 dizisini çok seviyorum eren ve barış..yasemin abla korkut sana deli gibi aşıkken ona yüz vermedin yazık oldu..cemre abla emre ile size bayılıyorum çok yakışıyosunuz..Gülçin abla mert v sende aynı cemre abla ile emre gibisiniz..dizide hepiniz süpersiniz .....size bayılıyorumm.başarılar ve mutluluklar yarın dizinizi mutlaka izlicemmm........

Adsız dedi ki...

HEPSİ.....GÜZEL KIZLAR BEN CEMRE ABLA İLE MSN DE TANIŞTIM ÇOK MUTLUYUM.

Adsız dedi ki...

merhaba ben grup hepsi delisiyim benim gibi grup hepsiyi sevenler bu siteye yazsin

Adsız dedi ki...

yaben erene hastayım önceden yasemineydim ama yasemin saçının bir kısmını kazıttırmıştı vaz geçtim çok geç oğrendim bide eren daha güzel öndan benim saçlarım cemreninkine benziyo ama rengi açılıyor

Adsız dedi ki...

cemre abla herkes bana cemre yüklü bilge diyor kısaca çünkü herkes sana aşık olduğumu biliyor by by by by by

Adsız dedi ki...

ben bilgesu kısaca cemre hastası seni gerçekten seviyorum sana bayılıyorum by by by by by ablacım

Adsız dedi ki...

cemre abla hepsi 1 dizisini hiiiç kaçırmadan izliyorum by ablacım

Adsız dedi ki...

cemre abla seni benim kadar seven yoktur sen dünya güzelisin ve çok tatlısın öpüyorum byyy

Adsız dedi ki...

slm ben ebru hepsi grubunu çok seviyorum ama ennn çok cemre ablayı seviyorum

Adsız dedi ki...

slm ben busenur hepsi grubunu çok seviyorum ama ennnnnnnnn çok ereni seviyorum erene slm lar byyyyyyy

Adsız dedi ki...

selam ben hepsi yi aceyib seviyorum bilgisayarım 300 tane hepsi resimi ile dolu en çok girdiğim site hepsi grubunun siteleri en çok gülçini aşkım o benim onun sesine saçlarına yüzüne bayılıyorum sonra cemre cemre yi önceden çok seviyodum ama ondan biraz soğudum yine de 2. onu seviyorum 3. eren eren çok tatlı ve olgun dizide biraz salak rolünü oynuyor ama oda herşeyin farkında 4. yasemin demek isterdim ama yasemini o kadar sevmiyorum kardeşim çok seviyor ben daha çok erkek gibi buluyorum ama yinede seviyorum en çok merti yakışıklı buluyorum çok tatlı fakat kıskanç emre çok yakışıklı fakat çabuk dolduruşa gelen biri olarak görüyorum barışı ise fazla ukalaydı en başta herkesi öküçümsüyordu şimdi yaptıklarının cezasını çekiyor korkuuut.. korkuut başlarda çok salaktı ortalarına doğru tam bi klarkent oldu murata gelince amma çirkin diyorum cemre kaadr aklı başında bir kız muratı çok mu aramış çok pislik biri neyse çok yazdım hoşçakalın aşklarım sizi canımdan çok seviyorum ve bu mesajı okuyanların terbiyelerini takınmalarını istiyorum çünkü ben kendi, fikrimi ve içimden gelenleri yazdım öptttttttttttttüüüüüüüüüüüümmmmmmmm....

Adsız dedi ki...

bizde sizin gibi bütün şarkılarınızı öğrenip dans ediyoruz arkadaşlarla ben ereni ve yasemini çokkkkkkkk........ seviyorum

Adsız dedi ki...

ya ben hepinize hastayım yaa bayılyorum ben sizee ama en çok ta yasemini sewiyorum.çok güzelsin cok sirinsin cnm yaa.ben ce korkutta çok tatlı ve seni çok sewio.erenide çok sewiyorum sende çok tatlısın.bence barışı en yakın zamanda affet.cemreyede kızdım bu aralar emre gibi tatlı çocuğu bulmus...muratta kimmiş yaaa.gerçekten emreyle çok yakısıonuz.gülçin bence merte iyi yaptın.yeter artık...teo dan da nefret ettim....:(

canlarım hepinizi çok seviyorum.dizinizi hiç kaçırmadan izliyorum...hepinizi öptüm...yasemin ablacım seni iki kez öptüm.by.feyza

Adsız dedi ki...

süper bi dizi sakın bitmesin çok güzel gülçin le mert de çok yakışıyoooooooooo :):):):):)

belgin dedi ki...

hepsini cok tatli ama en cok yasemin ablayi seviyorum onunla bir kere olsa bile konusmak istiyorum yasemin ....ablaaaa cooooook tatliisn

gizem_gruphepsi dedi ki...

merabaa...ben de bir hepsi hayranıyım..onları tahmin edilmeyecek kadar çok seviyorummm..hepsinin numarası diye aramadığım numara kalmadı...ama doğal olarak hepsi de yanlış çıktı...burdaki yazıları okuyunca BAZI KİŞİLERİN hepsi ile konuştuğunu msnde görüştüğünü yazdığını gördümm....ya doğrumuuu....doğruysa nolur verin nnn...lütfennn...onları çok seviyorumm.....verseniz ne çıkar sanki lütfen verinnn..NOLURRR...cevaplarınızı bekliyorm.....

Adsız dedi ki...

BEN GRUP HEPSİYİ ÇOK SEVİYORUM.KEŞKE EV ADRESLERİNİ VERSELER AMA NERDE OTURDUKLARINI BİLİYORUM. SÖYLEYEMEE.SÖZ VERDİM MSN ADRESLERİNE VAR.VALLAHİ BİİLAHİ SÖYLEYECEĞİM BUKADA

Adsız dedi ki...

yaseminn msniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii varmı ne olur cam açmış olsun ama ne olur

Adsız dedi ki...

erenle barışı cok ama cok yakıstırıyorum bole devam etsınler fanatık yasemın hayranıyım

Adsız dedi ki...

eren seni cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum.

Adsız dedi ki...

seni seviyorum eren bunu herkes bilsin irem=cemre esma=eren nurdan=gülçin yasemen=yasemin

Adsız dedi ki...

YAAAA DALTONLAR BAKIN ÇETLEŞME SİTESİNİ İSTİYORUM BANA ÇABUK BULCAKSINIZ DALTONLARRR SAKA SAKA BEN 12 YASIN DAYIM BYSSSS

Adsız dedi ki...

YA BEN EREN GUCIN YASEMIN VE CEMRE ABLAYLA EMESENDE TANISMAK COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK AMACOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK ISTIYORUM BENIM EMESENIM
(esmer_kiz_6895@hotmail.com( nolur ekleyın enı ben AKSARAYDAYIM NOLUR EKLEYIN EREN ABLA OZELLIKLEDE SEN NOLUR EKLEYIN BEN KIZIM

Adsız dedi ki...

EREN YASEMIN GULCIN VE CEMRE ABLA SIZINLE TANISMAK ISTIYORUM LUTFEN

Adsız dedi ki...

EREN YASEMIN GULCIN VE CEMRE ABLA SIZINLE TANISMAK ISTIYORUM LUTFEN

Adsız dedi ki...

hepsiyi çok seviyorum özellikle yoshy yani yasemini daha çok seviyorum...

Adsız dedi ki...

eren yasemin cemre ve gülçin sizi çok seviyorum siz mükemmel oynuyorsunuz sizinle tanışmak istiyorum mesaj atın bekliyorum

Adsız dedi ki...

hepsi grubunu çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.Onlarla tanışmak istiyorum.Dizilerini her hafta izliyorum. Onlar türkiyenin en iyi grubu.eren abla ben seni çoook seviyorum dizizi beyeniyle izliyorum .cemre abla senide çok ama çok seviyorum inşallah birgün tanışırız. gülçin abla sen çok güzelsin. ve yasemin abla sana bayılıyorum.haytımdaki en büyük dileğimden biri hepsi grubuyla tanışmak.BYE BYE

Adsız dedi ki...

ya sonun da birşeyler yazabilecegim bir yer buldum bu yazılarımı sadece gülçin için yazacagım galiba ben aşık oldum bütün resimlerini toplamaya çalışıyorum bilgisayarımı her açtıgımda tatlı gülümsemeni görmek beni heycanlandırmaya yetiyor inşallah bu yazıları okuyorsundur ya tek istedigim msn verebilirmisin lütfennnn seni çok seviyorum zaten o gülümsemene hastayım inan ki sizinle konuşmak için can atıyorum anlatmak istiyorum ama malesef seni anlatabilecek bir kelime bulamıyorum bulabildigim tek şey seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

siz bu yazıları okuyana kadar ben yazmaktan bıkmıyacagım gülçin seni çok sevdigimi tekrar söylemek istiyorum tek istedigim birazcık seninle konuşabilmek aşık oldum diyorum aldırmıyorsun bir görsen halimi zayıfladım valla ben mesenemi ben veriyorum inşallah eklersin alico-eskiyara-86@hotmail.com bak sen eklemeyene kadar nefes almıyacagım ölürsem üzülürsün seni çoook çokkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

alico seni gebertirim gülçin benim kes sesini benim kim olduğumu merak ediyorsan 7/A'dan CEYLAN PİÇ uzakdur Gülçin ablamdan ne istiyor sun? ne istiyorsan gel bana söyle.

Adsız dedi ki...

ben hepinizi de çok seviyorum sizin telofon numaranızı msn izi almak istiyorum ben sizi nerde bula bilirim

Adsız dedi ki...

pardon benim ismim nur

Bla bLa blA