Hepsi 1

24 Ağustos 2007 Cuma

Hepsi 1 14.bolum ozeti / konusu

“Kıskançlık Aşktan Doğar; Ama Aşkı Öldürür!”

Beklemediği bir anda Gözde’yi karşısında bulan Yasemin, ne yapacağını bilemez ve kafası karışır. Kızlar, Yasemin’e yardım etmeye ve gerçek duygularını ortaya çıkartmaya çalışsa da Yasemin, duygularını bastırmaya devam eder.

Aradığı desteği bulamayan Murat, Gülçin’le konuşmaya karar verir. Gülçin, Murat’a yardım edemeyeceğini söyler, fakat bu arada gerçekleşen beklenmedik bir olay, herkesi zor duruma sokar: Gülçin’in Murat’la konuştuğunu gören Mert, yine kıskançlık krizine girer ve Gülçin daha fazla dayanamaz!

Eren’in ailesine yaptığı yardımı öğrenen Barış, çok etkilenir. Eren’e gittikçe bağlanmaktadır, ancak Eren’in tehlikeli oyunu, ikisi için de zor bir sürecin başlangıcı olacaktır.

İki aşk arasında kalan Cemre’nin kafası karışmıştır; Emre’ye yakın görünse de, Murat’ın kendisi için yaptıklarından da, etkilenmektedir.

Korkut, Gözde’yle vakit geçirdikçe şaşkınlığı daha da artar: Gözde, senelerdir herkesin dalga geçtiği bütün özelliklerine hayran olmaktadır! Korkut, hayatında ilk defa kendisiyle dalga geçmeyen bir insanla karşılaştığını fark eder ve çok etkilenir.

Bu arada Alev, kızlara kötülük yapabilmek için fırsat kollamaktadır, ancak bu kez işler beklediğinin tam tersine gelişir ve kendi kazdığı kuyuya kendisi düşer: Arzu ve Esra, en sonunda isyan eder!

Mert, Gülçin’le arasını düzeltmek için, plajda büyük bir parti organize eder: Herkesin katıldığı partide ilişkiler, kıskançlıklar, çatışmalar, aşklar ve gizli hesaplar ortaya dökülür ve korkulan olay patlak verir: Emre ve Murat, en sonunda birbirlerine girerler!

26 yorum:

Adsız dedi ki...

süper bir bölüm olacak ama korkut yasemini çok üzdü,

Adsız dedi ki...

bence de bomba gibi ama bu davranışları korkuta hiiiiiiiiç yakışmadı yasemini çok üzdü

Adsız dedi ki...

korkut yasemine bu yapılırmı heee

Adsız dedi ki...

bn ebru emre çok yakışıklısın cemreye yakışıyosun eren seni çok seviyorum hepsi grubunun engüzeli 1.eren2.cemre3.yasemi
n4.gülçin ama bn hiçbirnin gerçek yüzlerini görmedim

Adsız dedi ki...

korkut yasemini niye üzdün

Adsız dedi ki...

Hep korkut mu üzülücek birazda yasemin üzülsün.Nedense hep erkek acı çeksin düşüncesi var bayanlarda korkut bu güne kadar yasemini mutlu etmek için elinden gelen herşeyi yaptı ama yasemin onunla sadece dalga geçti korkutun istediği ise sadece biraz sevgiydi.Korkut en iyisini yapıyo belki yaseminde bu olayla onn kıymetini anlar.Zaten kızlar onları sevenlerle ilgilenmez, ununla ilgilenen başkasına dönünce aklı başına gelir ...

Adsız dedi ki...

şimdiye kadar herkez demiş korkut yasemini üzmesin, ya yaseminin bu güne kadar yaptıkları korkut üzüntüden kafayı yicek hale geldi zaten 1-2 tahtası arada yer değiştiriyo çocuğun bide yasemin dalga geçtikçe bunalıma girdi korkut.İyi yapıyo valla biz bütün erkekler korkutun arkasındayız sürt yasemin in burnunu biraz:)::):)):):)

Adsız dedi ki...

ben hepsi grubundan hepsini eşit seviyorum yasemin ablayı ml daha çok ama yasemin ablaya oh olsun neden korkkut abiyi o kadar üzdü dalga geçti bence korkut abi çok haklı dizi çok güzel bu arada diziye göre yazdıklarım ters anlamayın hepsi grubu mütiş msn nelerini bilen varsa ne olur yazsın burda sevenleri var sevenleri tek sizde olmasın sitelere bakın ne kadar isteyen var msn nelerini ve tlf verinde bizde konuşalım onlarla hepsi SİZİ ÇOK SEVİYORUM... SEVİYORUZ...

Adsız dedi ki...

Korkut Yasemini üzme Barış Eren nin kıymetini bil Gülçin sen hiç aşık olmadınmı? onuda anla Cemre kalbin kimdeyse onu seç

eren ve mervis dedi ki...

selam ben merve almanyadan yaziyorum ve korkut abi yasemin ablayi ama gercekde cok üzdü ve ben eren olsaydim buraki severdim ama barisida cok seviyordim ve ben merve hepinizi cok ama cok seviyorum ama bu dizi lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
bitmesin lüfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
bybybybybybybybybybybybybybybybyby

eliss and cemriss dedi ki...

cemre abla ben senin yerinde olsaydim emre abilyi cok severdim böylede seviyorum
senin icin cok zor ama emre abi seni gercekten seviyor onun kiymetini bil elinden kacirma ici ve disiyla cok iyi biri onu sakin pis murat yüzünden
ayrilmayin .yasmin abla sen üzülme korkut sensiz yasayamaz ne yapar eder senden vazgecmez.eren abla sen sakina sakin barisa oyun oynama oartik seni gercekten seviyor büyüklük sende kalsin barisi hayal kirikligina ugratma.gülcin abla mert ile sen cok yakisiyorsunuz ama mert cok kiskaniyr ona herseyi gördügünde anlat yoksa cok olay cikiyo tabi senin icinde zor cünkü her allahin günü kavga ediyorsunuz.

cemre abla seni seviyorum keske yaninda olsaydim ve seni öpe bilseydim

ben almanyadan elif cemre abla sadece senin icin üye oldum

Adsız dedi ki...

yasemin en iyisini yapıyo erkeklere hiç yüz göstermiyceksin çünkü hep onlar biz bayanları üzüyorlar

Adsız dedi ki...

korkut helal olsun yasemin vermiyosa peşinden koşmanın bi anlamı yok

Adsız dedi ki...

cemre abla senııı cok ama cok sevıyorum.tabı emre abıyıde benımde adım emre senı cok sevıyorummmmm.

Adsız dedi ki...

cemre abla cok guzelsın bılyorum msn adresını ne vermeyı ne de almayı sevıyorsun ama ıstersen msn mı alabılırsın.crayz_aslan_emre_@hotmail.com

sedanur ve şevval dedi ki...

hepsi 1
eren gülçin cemre yasemin
eren barış seni seviyor
gülçin seven insan kıskanır
cemre emre çok yakışıklı
yasemin sen korkutu üzdün

gülü seven dikenine
katlanır

Adsız dedi ki...

yasemin abla sana bayılıyorumm bence sen hepsi grubunun en ama en güzelisin seni bi kerecik bile görmeye razıyım lütfen ambarlısahiline hepiniz beraber konsere gelin nolur nolur nolurrrr seni çokk seviyorummmmmm....

Adsız dedi ki...

YASEMİN ABLA BENCE BU KADARDA ÜZÜLMENE GEREK YOK YANİ KORKUT ABİ ENİNDE SONUNDA DAYANAMAYIP SANA GERİ DÖNCEK HİÇÇ ÜZÜLME BU ARADA CEMRE ABLA SEN KİMİ SEÇECEĞİNİ İYİ DÜŞÜN AMA BANA KALIRSAA EMRE ABİYİ SEÇMELİSİN......

Adsız dedi ki...

cemre abla,yasemin abla,eren abla,gülçin abla sizi çokkk seviyorum.ama bir türlü msn adreslerinizi bulamıyorum lütfen bana bir şey söleyin.ben bana bilgisayar alındı alınalı sizin msn aderslerinizi arıyorum hatta bazı konserlerinize geldim msn almak için.ama güvenlik yanınıza yaklaşmama izin vermedi.ben şimdi adresimi veriyorum.bolnedime@hotmail.com bu arada ben özge

Adsız dedi ki...

cemre abla yasemin abla eren abla gülçin abla sizi kimsenin tahmin edemeyeceğim kadar çoooook seviyorum bana bilgisayar alındı alınalı bir türlü bulamıyorum nolur verin size yalvaryorum nolur

Adsız dedi ki...

ben sizin hayranınızım odam sizin posterlerinizle dolu ve sizi çok seviyorum inanmıyorsanız ben kardeşime sizin şarkılarınızı ezberletiyorum aşk sakızı çokgüzelsini ezberledi lütfen msn
verin

Adsız dedi ki...

grup birbirinden güzel.1.eren2.gülin3.cemre4. yasemin. en güzelli eren

Adsız dedi ki...

barış eren in kıymetini bil. o çok güzel. grubun süperi

Adsız dedi ki...

eren seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.

betül dedi ki...

BEN GRUP HEPSI ESIT SEVIYORUM MESELA
GÜLCINININ IYI SESI VAR
ERENLE FOTORAF CEKMESINI COK SEVIYOR
CEMRENIN HUYLARI BENLE TUTUYOR NERDESE
YASEMIN GIYIM TARZI SÜPER

Adsız dedi ki...

BEN GRUP HEPSI ESIT SEVIYORUM MESELA
GÜLCINININ IYI SESI VAR
ERENLE FOTORAF CEKMESINI COK SEVIYOR
CEMRENIN HUYLARI BENLE TUTUYOR NERDESE
YASEMIN GIYIM TARZI SÜPER

Bla bLa blA