Hepsi 1

14 Ağustos 2007 Salı

Hepsi 1 dizisi flagman

6 yorum:

Adsız dedi ki...

acayip güzel bir tv dizisi başarılarının devamını dilerim,jenerik müzikteçok güzel yevi albüme koysunlar. cemreye kenan ile mutluluklar

Adsız dedi ki...

bence cok guzel bir dizi hic bir bolumunu kacirmiyorum ama 13. bolumde cemre yi cok ayipladim niye emre gibi birisi dururken niye murat i secdi cemre ye olan sevgim cok azaldi kenan ile ona mutluluklar dilemiyorum erenle barisa mutluluklar diliyorum yasemin yaptiklarinin acisini cekmeye tan gaz devam et gulcin sen dogru yoldasin devam etmeni diliyorum size iyi yayinlar cemre ye son bir sozum var
cemre gruptan en cok seni seviyordum ama sen kendini dibe batirdin kalbime bir hancer saplamistin ama fazla derine indin orada sen vardin allah rahmet eyles'n

Adsız dedi ki...

isimsiz kişi seni çok ayıplıyorum çünkü hepsi kızları senaryoda neyazıyorsa onu yapıyorlar eğer beğen mi yorsan izleme

Adsız dedi ki...

cemre seni seviyorum

Adsız dedi ki...

cemre seninle görüşmek istiyorum ankaraya ne zaman gelirsin

Adsız dedi ki...

slm hepsi severler size katılıyorum onlar cok güzel sizin mns adreslerinizi bekliyorum

Bla bLa blA