Hepsi 1

1 Temmuz 2008 Salı

Eren Resimleri



27 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba ben eren ablanın hayranıyım lütfen yeni bir tanekonuşma sitesi açılsın ama hepsi 1 olsunn

Adsız dedi ki...

merhaba beni eren ablaya benzeten çok var ama ben eren ablayı tanımıyordum benzeten çok oldu için merak ettim birde baktım çok güzellll sonra arkadaşlarım annem ailem okuldaki sınıftakiler msnedekiler huylarını kendimi bile benzettiler sonrada yiğenim dediki abla yoksa sen eren ablanın kardeşimisin dedi bende dedim ki saçmalama burda ne işim var dedim eğer merak ettiysen eren abla rabia_sever_13@hotmail.com bu msneyi öylesine yaptım ama güzel değil bunuda alabilirsin eren_cemre_2@hotmail.com seni herkezden çok seviyom kimse benim kadar sevemez bayyyyyyyyyyyyyyy
rabiya ve eren

Adsız dedi ki...

slm ben eren ablayı cok seviyorum tabiki 2.inci olarak da gülçin onları cok ama cokkkkkkkkk seviyorum benim bitalarim asklarım canlarım benimmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

MERHABA EREN BEN SENİN EN BÜYÜK HAYRANLARINDANIM SENİ VE GÜLÇİNİ ÇOOOKKKKKKKK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

mrb eren ben senin en büyük haranınım seni çok ama çok seviyorum ayrıca dizinizide çok seviyorum muckssss

Adsız dedi ki...

erhabe gülçin seni okadar ama okada seviyorumki sizinle görüşmek için herşey yapabilirim

kalpsay dedi ki...

merhaba ben eren ablayı çok seviyorum hayranıyım hepsi1i çok seviyorum

kalpsay dedi ki...

meraba ben eren ablayı çok seviyorum daha sonra yasemin ablayı
biz arkadaşlarla okulda sen yasemin sen ğülçinsin diye şey yapıyoruz.bana eren en yakın arkadaşım olan sümeyraya yasemin
diyoruz arkadaşlarımız daha ğülçin ve cemre oluyorlar

kalpsay dedi ki...

size öpücükler yolluyoruz
muckkkkkkkkkkkkkk
mmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuccccccccccckkkkkkkkkkkk

kalpsay dedi ki...

sizi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

SENİ ÇOOOOOOOOK SEVİYORUM EREN... BEN SENİN HAYRANIN YAĞMUR...

Adsız dedi ki...

eren seni çççççççççççoooooooooooooookkkkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

ereni çok seviyorum. onu öpüyorum.

Adsız dedi ki...

MERHABA BEN DENİZ CEMRE ABLAYI EREN ABLAYI GÜLÇİN ABLAYI VE YASEMİN ABLAYI HEPSİNİ ÇOK SEVİYORUM.SİZLERLE KONUŞMAYI ÇOK İSTİYORUM EKLERSENİ MSN ADRESİM;elif_deniz_demirel@hotmail.com lütfen ekleyin sizin hepinizi çok seviyorum ölene denk de sevicegim lütfen msn mi ekleyin.sizin hepinizi öptüm kocaman bir öpücük hepinize. bunu yazan deniz demirel

buse yağmur dedi ki...

sen süpersin ben senin hayranınım senin giyimine bayılıyorum kocaman öptüm mmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuccccccccccccccccckkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!..........................................

Adsız dedi ki...

eren abla seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

eren abla seni çok seviyorum beni sürekli sana benzetiyorlar..
ayrıca giyiminle ve oyunculuğunla çok tatlısın inşallah mutlusundur.

yağmur dedi ki...

EREN ABLA SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUMMMMMMMM! EREN: I LOVE YOU YAĞMUR(L) EREN

yağmur dedi ki...

EREN BİR MELEKSİN
RUHUMUN SAHİBİSİN
EN GÜZELİ SENSİN
NASIL SEVDİM SENİ BİLEMEZSİN

BİR MELEKSİN
ALLAHIN HEDİYESİSİN
KAÇINCI SOYLEYİŞİN
IŞILDARSIN YILDIZ GİBİ SENSİN
CANIM ERENİMSİN
IIŞILDAYAN YILDIZ GİBİ SENSİN...
YAĞMUR EN BUYUK HAYRANIN

Adsız dedi ki...

seni çok ama çok seviyorum ben pınar en büyük hayranınızım

esra dedi ki...

yasemin abla çok şekersin ben esra

esra dedi ki...

sen kendini üzme yasemin abla

esra dedi ki...

ben sizin hayranızım sizin iki kelime adlı şarkınızı okuma bayramında hareketleriyle yaptık şimdi 3. sınıfa gidiyorum

esra dedi ki...

bence 2. yorum saçmalıyor

esra dedi ki...

kelebek ah ne süslü kelebek üstü mavi al benek aman tutsam şunu ben hemen uçup gitmeden yasemin ablaya

Adsız dedi ki...

evvala salam men azerbaycandan yaziyorum hepsi imini sie gore yaziram cunku sizi cok seviyorum hepsinizi esasda eren ablani eren abla benim 13 yasim var men seni ve gurupu cook ama cook seviyorum ne olursuz sizden 2 ricam olucak 1 ici azerbaycana ne zaman gelicez 2 ciside bir siznen konusma sitesi acin ne olursuz yalvariyorum tamam aaaaaa birde gulcun abla sizin gurupdan cixdi ona cok uzuldum umarim siz 3 tane seker kizlar bundan daha iyi isler bacarar ve sizden yeni yeni misiqiler sekiller vido hersey gozluyorum tammami saolun ben sizi cok sevitorum eren abala bunu unutma ki seni azerbaycandada seviyorlar seni hic kimse benim kadar sevemez opdum hepinizi sa olun imza azer kizi aygun

Adsız dedi ki...

sen sus ben erni senden daha çok seviyorum hayta başarılar diliyorum eren abla laf olsun diye değil iyliğini istiyorum

Bla bLa blA