Hepsi 1

29 Nisan 2007 Pazar

1.bolum ozeti

Aynı evde yasayan Cemre, Yasemin, Eren ve Gülçin, okudukları gösteri sanatları akademisini bitirmeye çalısırken, baslarına gelen trajikomik bir olay yüzünden, altına girdikleri yüklü miktardaki borcu ödemek zorunda kalınca, kendilerini bir anda sahne dünyasının parıltılı ısıkları altında bulurlar. Ancak bu durum, okuldan atılma riskini de beraberinde getirir. Genç yaslarında, bir yandan söhret olmanın agır yükünü tasımaya
çalısırken, diger yandan gerçegi Akademinin Müdürü Erol Hoca'dan saklamak için ugrasırlar.

Çıktıkları yolda en büyük yardımı, San hocası Banu, dans hocası Mustafa ve barlarda sarkı söyledigi için akademiden atılan ama yetenekli bir müzisyen olan Mert'den alırlar. Mert, akademide okuyan Tolga'yla birlikte kızların alt katında yasamaktadır.
Kızların söyleyecegi sarkıları yazan ve besteleyen Mert, aynı zamanda kızların konser baglantılarını da yapar. Zaman içinde Gülçin, hem Mert'in ilham kaynagı, hem de sevgilisi
olacaktır.

Cemre ise okulun zengin çocuklarından Emre ile çıkarken, Eren, okulun kendini begenmis, agzı iyi laf yapan tek ögrencisi Barıs'la birlikte olur. Taa ki, Barıs ve Emre'nin onları tavlamak için iddiayı girdigini ögrenene kadar. Bu süre içinde Cemre'ye asık olan
Emre, degismeye ve iyi biri olmaya baslarken, Barıs teselliyi Emre'nin eski sevgilisi Alev'in kollarında bulur.

Alev kızların can düsmanıdır. Yine kendisi gibi kızlardan nefret eden Arzu'yla, kızları kötü duruma düsürmek için elinden geleni yapar. Yasemin ise diger kızlar kadar sanslı degildir. Her nedense, okulun "inek" çocugu Korkut, Yasemin'e asıktır. Yalnızlıktan nefret etse de Yasemin, erkeklere bir türlü
güvenememektedir. Cemre, Yasemin, Eren ve Gülçin, bütün bu mücadele içinde, askı, hayal kırıklıklarını, nefreti, sevgiyi ve hüznü tadarken, bir yandan da inanılmaz eglenirler.

HEPSİ BİR, HAFTADA BİR, Cuma GÜNLERİ YEMEKTEN SONRA, HERSEYE BİREBİR...

70 yorum:

tugce dedi ki...

slm ben tugce temel 12 yasindayim sizi coooookk seviyorum umarim avusturyaya gelirsiniz neyse yeni diziniz süperden öte cok güzel cok begendim ERENIM EREN ABLAM seni cooooooooooooooookk seviyorum benden fazla kimse sevemez seni inan geri yaz lütfen bay askim

Adsız dedi ki...

hepsi grubu sizleri çok seviyorum ama yasemin abla bizim okuldan birinin senin telefon numaran varmış.Ben buna inanmıyorum eğer inanırsam da bana telefon numaranı verirsen

Adsız dedi ki...

hepsim cemrem sizleri çok ama çok seviyorum dizinizide izleyeceğim hatta hiç kaçırmıycam

eren we cemre mania dedi ki...

ben CANSU grup hepsi size ölüyorum bitiyorum müthişsiniz ya sizin için herşeyi yaparımm ERENNN WE CEMREE AŞKIMSINIZZZ sizi ççoook sewiomm DUYUN SESİMİİİİİİ nolur

Adsız dedi ki...

^ya hepsinin dizi basladimi offf neolur haber verin tv de sadece yakinda yaziyor offf

rana dedi ki...

sizi çok seviyorum ve sizi çok görmek istiyorum lütfen filminizi cumartesi günlerine alın

rana dedi ki...

sizleri çoook seviyorum kimse sizin yerinizi tutamaz

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR HEPSİ GRUBUNUN DİZİSİ 13 MAYIS PAZAR GÜNÜ SAAT 20.00'DA SHOW TV DE BAŞLİCAKMIŞŞ

Adsız dedi ki...

Hepiniz birbirinden iyi ve güzelsiniz sizi çok beğeniyorum.Çok değişik bir haliniz var.Umarım diziniz izlenme rekorları kırar.İNŞALLAH.Ve de hepinize 1001 kere MAŞALLAH!!!!!!!!

naciye-yasemin dedi ki...

sllm bnim hepsi grubundan en çk swdim yasemin abla. yeni başlayan bu film leri sanırım hayatlarını anlatıo. filmde en olgun cemre abla ve eren abla duruo en komik yine cemre abl. çocuksu olarak gülçin abl tatlı olarak yasemin abla. bide özetleri nezaman verilcek.işallah yasemin abl. eren abl. gülçin abl. cemre abl. bunları okuodur. sizi çok sewiom... güşlçin abl. filmin ilkj başın da ayakkabıyı almak için güzel sallamıştı ama.

Adsız dedi ki...

sizi çooooooook seviyoruuuum
bide eren ablanın doğum günü kutlu olsun

Adsız dedi ki...

hepiniz mükemmelsiniz cemre seni çok seviyorum murat sana asıgım

Adsız dedi ki...

hepiniz mükemmelsiniz cemre seni çok seviyorum murat sana asıgım

Adsız dedi ki...

benim adım öznur cemre neolur bana msnnizi yazın sizinle tanısmak istiyorum

Adsız dedi ki...

ben cemreyi hepsinden çok seviyorum onun hepsinden güzel olduğunu zannediyorum eğer eren,yasemini yada gülçini çok sevevn olursa onlarada saygım var ama ben cemre yi çççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkseviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmbunu bütünnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn dünya duysunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

mal ca şeyler yazmayın lütfen

Adsız dedi ki...

hepiniz süpersiniz

Adsız dedi ki...

sarılık geçirmişsin gülçin geçmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiişşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş olsun rengin çok sararmışşşşşşşşşşşşşşşş

Adsız dedi ki...

hepinizide çok seviyorum harikasınız dizinizi kaçırmadan izliyorum çok güzel bir dizi

Adsız dedi ki...

ya süpersiniz tek kelimeyle müthişşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa muhteşemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

eren ablanın geçmiş doğum günü kutlu olsu önceden mesaj attım ama tekrar hatırlatıyım dedim
hepinizi çak seviyorum size yazacak söz bulamıyorum ne desem ondan da harikasiniz

Adsız dedi ki...

Slm ben 9 yaşındaki büşra yasemin abla eren abla gülçin abla ve cemre abla;
sizleri herşeyden çooooooooooook seviyorum ben 3'e gidiyorum.dizinizi hiç kaçırmıyorum.sizin dizinizde oynamak Zeynep rolünde olmak isterdim.sizlerle fotoğraf çekilmek isterim.burdan hepinizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook
öpüyorum.
9 yaşındaki büşra

Adsız dedi ki...

sizi çoooook seviyorum hele hele gülçin abla seni daha çok aslında hepinizi.
MUCUK MUCUK
BÜŞRA

Adsız dedi ki...

HEPİNİZ HARİKASINIZ SİZİNLE TANIŞMAYI ÇOOK İSTİORMM HAYATTA EN ÇOK İSTEDİĞİM ŞEYY LÜTFENN MSNİNİZİ VERİR MİSİNİZ?


MUCK MUCK :)

Adsız dedi ki...

SİZ BİR HARİKASINIZ


MUCK MUCK :)

Adsız dedi ki...

BAKIN SONUNDA MUCK YAZANLARR BENİM ADIM BESTE BUNDAN SONRA ADIMI YAZARIMMMM :)

Adsız dedi ki...

YA NEDEN BAZILARI MSN ALIP SİZİN AĞZINIZDAN KONUŞUOLAR ANLAMADIMM AAAAAAA YAAA OLMAZ Kİ AMA OFFF HAYALLERİMİZLE OYNUYOLARR

BESTE:(

Adsız dedi ki...

eren seni çok seviyorum konserinizi iple çekiyorum.inşallah sizi canlı görürüm.seni çokkkkkkkkkk seviyoruuuummmm...........ben selin

Adsız dedi ki...

slm ben selin eren seni çaok seviyorm..........

Adsız dedi ki...

hepsi bir dizisini çook sewiyorum bölümlerini kaçırmadan izliyorum yasi hep yalda erense uzayda gülçin şıp sewdi cemre çook zorlu biri müziğiniz çok güzel 2007 albümünüzü sabırsızlıkla bekliyorum

Adsız dedi ki...

hepsi grubu sizi hepinizi çoooook seviyorum gerçekteb diziniz harika gülçin ablanın sesine bayılıyorum ama hepinizi çook seviyorum nolur tanışalım gerçek msn adresini zi verirmisiniz gerçek derken yanlış anlamayın hep yorum lara hepsi grubuna inanmayın msn yalan helan diyolar gerçekten sizi çok seviyorum benim msn adresim:kalbimin__yarisisin__@hotmail.com nolur msn adresimi alın ve ekleyin bu msn adresim sizin için ayriyeten aldım noluuuuuuur by

hepsihayranı dedi ki...

hepsi adı gibi hepsi bırbırınden guzeller

pıınar_1 dedi ki...

slm ben pınar,13 yaşındayım.hepsi grubuna hayranım.hele bide YASEMİN .o varya mükemmel biri.çok güzel kendisini çok beğenirim.onu benden çok kimse sevemez."YASEMİN"

Adsız dedi ki...

aşkım hepsi grubu ben hepsini çok seviyorum ama benim fovorim eren ama diğerleride harika hepiniz harikasınız sizi herkesten çok seviyorum birtanelerim harikasınız mükemmelsiniz hiç bir bölümünü kaçırmadım filmizin ben begüm 11 yasındayım seni çok aşkım eren ve hepsi grubu birtanelerim

Adsız dedi ki...

ben cemre ablayı çok ama çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum aslında gülçin eren ve yasemin ablayıda seviyorum ama senin yerin bende ayrı dizilerinizi kaçırmadan izliyorum ve dizilerdede cemre abla çok güzel rol yapıyo sesini çok beğeniyorum

Adsız dedi ki...

ben cemre hastasıyım onu çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum bu arada eren ablayının doğğum günü diye mutluklar dilerim gülçin abla da sarılık geçirdiği için ona geçmiş olsun iletlerimi gönderiyorum cemre abla unutma sen benim kalbimdesin

aySSe dedi ki...

walla ne yalan sölım bu gune kadar hıc bı dızıyı takıp etmedım. yanı o derece supersınız
sesinize, dansınıza we oyunculugunuza hayranım bu yaşta bu başarı.. pess yanı:D
sizinle tanışmak bı hayal galıba (=
size başarılar dilerim :b

Adsız dedi ki...

arkadaşlar malesef hepsi grubunun msn adresi yok bunu programlarda söylüyolar webcam açmlarda yalan

Adsız dedi ki...

slm ben d.bakırdan ebru ben grup hepsi den CEMRE ye bayılıyorum onu acayip derecede seviyorum dizinizi soluk soluğa ve hiçbir ayrıntıyı kaçırmadan izliyorum sizleri çok seviyorum...

Adsız dedi ki...

slm ben seda yaseminin hayranıyım ve benziyorum hepsi grubunu şarkıları çok güzel gerçekten mesleklerine yakışıyorlar
ben yasemin seda

Adsız dedi ki...

ben seda hepsi grubundan en çok yasemin ablaya bayılıyorum onu çok seviyor ve benziyorum

peri kızları dedi ki...

slm biz üç güzel ve çekici kızlarız diziniz ve albümleriniz çok güzel böyle devam edin daima izinizdeyiz siz biz kadar iyi dans edemesenizde amatör olarak iyisiniz ama yinede profesyonel sayılırsınızzz 4 pamuk kız gibisiniz böyle gençlere örnek olun okey takdir ediyoruz sizleri seviyoruz
ZEYNEP_FATMANUR_NURİŞ
BEYAZ KUĞULAR

Adsız dedi ki...

SLM BEN ALİME HEPİNİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM ASLA TAHMİN EDEMEZSİNİZ BUNDAN EMİNİM HEPİNİZ BİRBİRİNİZDEN GÜZELSİNİZ AMA BEN YİNE DE CEMRE ABLA YI ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM HA BUUUU ARADA DİZİNİZİ SADECE BİR KELİMEYLE ÖZETLEYECEĞİM SÜPER EN ÇOK İSTEDİĞİM ŞEYLERDEN BİRİ DE SİZİ GÖRMEK KEŞKE GERÇEKLEŞSE KEŞKE MSN NİZİ VEYA DA TEL.NUMARANIZI ÖĞRENEBİLSEM HEPİNİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM ÖZELLİKLE SENİ CEMRE ABLA SENİ KEŞKE ÖZETLERİ YİNE ÇIKSA HAYATTA MUTLULUKLAR VE BAŞARILAR DİLERİM

Adsız dedi ki...

slm ben hilalyaşım 12.5yasemin ablayı ççççooookkkk seviyorum bence yasemin abla en güzelleri
ve en akıllıları yasemin abla seni ççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkseviyooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmbence 1 numarasınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

sssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzziiiiiiiiiiii ççççççççççççççooooooooooooooookkkkkkkkkkk sssssssssssseeeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyoooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmm içinizden engüzeli yok çünkü hepiniz birbirinizden güzelsiniz sizin resimlerinizle dolu heryer sizi çok seviyom inşallah bu yazıı okur sunuzen büyük hayranınızdan size küçük bir hediye

Adsız dedi ki...

gerçektende çok güzeller ve yetenekliler aralarında seçim yapmak çok zor ama ben en çok yasemin ablayı seviyorum ve bir bölümünde go-garta gitmişti o bölümünü nerde çektiğini buldum ve aynı o arabaya binicem.Ama ben hepsinide çok seviyorum çünkü hepsi de birbirinden şekerler!!Lütfen msn adreslerinizi verin nolurr!

Adsız dedi ki...

eren ablam seni çok seviyorum saçların ççookk hoşuma gidiyor hheellee ggggöööözzzzlllleeeerrrriiiinnnn öldürüyor beni sssssssssssssssssseeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiçooooookkkkkkkkk sssssseeviyyyooooorrrrruuuum

Adsız dedi ki...

slm! hepsi yi çok sewiyorum ama özelliklede erene bayılıyorum ereni çoooooook sewwwwwiyorum (ı lovo you eren)cok hoşsun

Adsız dedi ki...

cemre mütişsin harikasın sana bayılıyorum bende oyuncu olmak istiyorum...

Adsız dedi ki...

cemre seni çççççççoooooooookkkkkk seviyorum.sen en güzelisin

Adsız dedi ki...

yyaaaa cemre abla insan bu kadar mı güzel olur cem avnayim la çok yakışıyorsun

Adsız dedi ki...

BEN HEPSİ GRUBUNU ÇOK SEVENLERDEN DUYGU HEPSİYE BAYILIYORUM BU BÖLÜM BOMBA GİBİ YA HEYECANLA AKŞAMI BEKLİYORUM YAŞIM 13 BÜTÜN DÜNYA DUYSUN SESİMİ HEPSİİİİİİİİİİİİİİİİİGRUBUNUUUUUUUUUUUUUU ÇOKKKKKKKKKKKK SEVİYORUMMMMMMMMM 4 YÜZ NEYMİŞ HEPSİNİN YANINDA BEBEK KALIR.HIHHHHHHHHHHHHHHH

Adsız dedi ki...

SİZ BİR HARİKASINIZ HEPSİ GRUBUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSİZİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

SLM BEN DUYGU BİZ 19 MAYISTA HEPSİ GRUBUNU CANLANDIRDIK HAREKETLERİMİZLE SONRA ŞARKI SÖLEDİK BAYRAMI BİZ ŞENLENDİRDİK YANİ.BEN CEMRE OLDUM ÇÜNKÜ CEMRENİN TIPA TIP AYNISIYIM İNŞALLAH BU YAZIYI OKUYOSUNUZDUR SİZİ ÇOK SEVEN 13 YAŞINDAKİ HAYRANINIZ DUYGU.NESEM BEN KAÇTIM BYYYYYYYYYYYYYYYYYYY HEPSİİİ GRUBUUUUUUU BU ARADA ADIM DUYGU

Adsız dedi ki...

erennnnnnnnnn ablaaaaaaaaa seni çokkkk seviyorummmm beniii duyyyyyyyyyyyyyyyy lütven erennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa senii çokkkkkkkkkkk amaçookkkkkkkkkk seviyorum nolur duyyy sesimi

Adsız dedi ki...

cemre abla seni çok beğeniyorum bu yazıyı oku ve yasemini seviyorum ama hepinizi seviyorum bizim sınıftaki erkek kız hepimiz sizi seviyoruz byby.

Adsız dedi ki...

slm ben ceren 10 yaşındayım cemre ablayı çok seviyorum aama hepinizi seviyorum ama cemre abla yı daha çok seviyorum sakın sizde alınmayın.

Adsız dedi ki...

Bazı Arkadaşlar Kufur Ediyo z_dj_05@hotmail.com zafer.yildizci_94@hotmail.com ekle bunlarıda
patlat yavrum Patladabiliyosan HACKERZAFER

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar biz hepsi ggrubu bizde sizi çok seviyoruz bu dizi hiç bitmicek inş. hepinizi öpt. by by

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben hepsi grubundan yasemin ben hiç kimseye telefon numaramı vermedim hepinizi öpt. by by

Adsız dedi ki...

Gulçin Yada Yasemin Eren Cemre Ablalarım msn adresimi eklerseniz sevinirim öpt by zafer.yildizci_94@hotmail.com

.... dedi ki...

Slm Arklar bogger açtom yorumlarınızı bekliyom http://gulinergl.blogspot.com/ girmenizi umarım

.... dedi ki...

http://gulinergl.blogspot.com ve http://gulcin.mynet.web.tr/ girmenizi umarım by

.... dedi ki...

ark sonun hepsi grupunu msn buldum vermek isterdim ama veremem kusura bakmaıyın

Adsız dedi ki...

slm
ben hepsi grubunu çok seviyorum
ama daha çok EREN ABLA'YI seviyorum
kardeşim ise CEMRE ABLA'YI seviyor
aman diğerleri üzülmesin onlarıda
iki yeğenim var onlar çok seviyolar

HEPSİ MANYAĞI GÜLCAN

Adsız dedi ki...

slm

ben nurcan abanuz 10 yaşındayım cemre ablayı çokkkkkkkkk seviyorum cemre ablam seni çooookkkkkkkkkk seviyorum inanki seni benden başka kimse seni bu kadar sevemez


CEMRE MANYAĞI NURCAN

Adsız dedi ki...

slm dizi süper gerçektende adları gibi hepsi bir numara ben en çok yasemini beyeniyorum gerçe beyenmemek imkansız hepsini yeni albümleri bekliyoruz harikalar başka söylencek bişey kalmıyo

Emre Kurt dedi ki...

Ya bende bişi söylemek istiom buda bnim sitem bakın hepsi 1 ile ilgili manyakk haberler var www.gruphepsicim.blogspot.com herkeze baayyy

Adsız dedi ki...

bence hepsi grubunun oyunculuğu kötü...ama insanın herşeye yeteneği olacak diye bişey yok ki...ama dans ve müzik mükkemmmeeel.....hepsi süper adı üstünde GRUPHEPSİ

Adsız dedi ki...

hepsi 1 mmmmmmmmmmmmmmmüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüükkkkkkkkkkkkkkkkkeeeeeeennnnnnnnnnnnnmmmmmmmmmeeeeeeeelllll

Bla bLa blA