Hepsi 1

20 Nisan 2007 Cuma

Hepsi1 tanıtım videosu2

23 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi olacak.iyi şanslar.

Adsız dedi ki...

hepsi sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkk seviyorum iyi şanslar

Adsız dedi ki...

ben hepsiyi çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum . öncelikle cemre ve yasemin çok spr

Adsız dedi ki...

ben hepsini de çok seviyorum başkaları gibi pek ayrım yapmam yaseminin konuşurken ki ağız oynatışını, miniklerini; gülçinin kıvır kıvır saçlarını( ayrıca fön çekincede çok güzel oluyo ve ona çok yakışıyo); cemrenin hareketlerini , tavırlarını ( kendimi galiba cemreye benzetmeye çalışıyorum ama beceremiyorum :D ); erenin ise rahatlığını , onda anlatamadığım bi hoşluğunu seviyorum. diziyi ilk günden beri kaçırmıyorum, hepsini çok seviyorummmmmmm!!!!!!!!!henüz yasemin ve gülçin ile konuştum ama eren ve cemreyle de konuşmak istiyorum hemde her zaman!!!!!!!!! yaseminle gülçin beni tanıyo ben tuğçe hepinizle yakın olmak istiyorum sizi çok seviyorum ..... vede iki tane eski şarkılarınızı indirmeye çalışıyorum ama bulamıyorum neden ilk çıktığında indirmedin derseniz çünkü o zaman bilgisayarımız yoktu. şimdide bulamıyom offf. ama yinede olsun sizinle konuşmak da yeter bana ( o şarkıları yani yalan ve herşeye rağmeni indirirsem daha mutlu olcam tabi) benimle iletişiminizi lütfen kesmeyin her zaman konuşalım sizi çok seviyorum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... ben TUĞÇE

Adsız dedi ki...

Grup hepsi bence hepinizin sesi çok güzel ingilizce slow bir şarkı yapmalısınız.

Ömer

Adsız dedi ki...

bnm msn adresim meltem_fbkezman@.......beni lütfen ekle gülçinimmm diğer grup hepsi yyi de seviorum yani eren yasemin ve cemre ama gülçin bi başka benim için seni çook seviorum gülçinimmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

tuğçe gibi bende ayrım yapmam hepiniz benim kalbimde eşit yerdesiniz tuğçecim sana bir tavsiye google dan LimeVire indir bilgisayarına o zaman istediğin her şarkıyı indirebilirsin bendede var ve hepsi grubunun tüm şarkılarını indirdim.msn adresim ze_me_@hotmail.com lütfen beni ekleyin. özelliklede sen gülçin abla sana iyibir tavsiyem olcak (laptop almana yardım edicem)!!! tuğçe ve ekrem sizde beni eklerseniz sevinirim!!!:D:D:D:D adım zeynep (Merih)

Adsız dedi ki...

sizi o kadar çok sewiyorum kli anlatamama sizinle çok tanışmak istiyorumk ne olur

Adsız dedi ki...

SİZİ ÇOK SEWİYORUM NE OLUR SİZİNLE TANIŞMAK İSTİYOIRUM WE DİZİDE HEPİNİZ Bİ HARİKASINIZ NE OLUR SİZİNLE TANIŞMAK İSTİYORUM

Adsız dedi ki...

selam ben dıyarbakır dan cemre 14 yasındayım grup hepsıye ölüyorum onlar tanısmayı cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook istıyorum sızı sevıyorum CEMRE EREN GÜLÇİN YASEMİN

Adsız dedi ki...

AŞKLARIM BENİM YAA SÜPERLER GÜLÇİNİN SESİ SÜPEEEEEEEEEEER

Adsız dedi ki...

HEPSİ İĞRENÇ ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bencede hepsi gurubu herşeyiyle harika kusurları yok ama bazılarımızın var.kusurunuz ne biliyomusunuz çooğunluğunuz gelmiş msn adreslerinizi salak salak veriyosunuz hepsi grubu için açılmış o kadar çok siteler varki bu sitelerin her birinde yorumlar yazılmış ve çoğunluğundada çoğunluk msn nesini vermiş onlar sanki o sitelere girip bakıyolar sanki

Adsız dedi ki...

sana katılıyorum isimsiz.çok haklısın
adım ayşe

Adsız dedi ki...

hepinize saygım var hepsi hayranları hepsinin şarkı sözleride güzel ama çok salak ve çirkin bir gurupömrüm boyunca dinlemeyeceğim dinlersemde kusacağım guruplar arasında ilk sırada hepsi ama tabi zevkler ve renkler tartışılmaz ama bence hepsi çok salak bir gurub adından da belli zaten ama yinede saygı duyuyorum eminim bana içi sinir dolu yorumlar yollayacaksınız işte bunlarda sizlerin ruhsal açıdan zayıf insanlar olduğunuzu aynı zamanda gerizekalılığınızı ortaya çıkarır o yüzden bence sizde benim görüşlerime saygı duyun ayrıca türkçenizi düzgün kullanın kelimeri düzgün telaffuzlu yazınki salaklığınız ortaya çıkmasın

Adsız dedi ki...

hepsi berbattt

Adsız dedi ki...

hepsi bencede çok salak bir grup birde aptal bir dizisi çıkmış hepsi bir diye bir grup salağın hayaatını anlatan o daha da berbat bence en güzel gruplar
pinhani,seksendört,gripin
badem ve koridor

Adsız dedi ki...

hepinizi çokkkkkkkkkkkk seviyorum ama msnlerinizi bilmiyorum ben çoğunlukla eren abayı seviyorum msnlerini bilen versin lütfen hepsi grubu sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

nazlı-tuğçe dedi ki...

sizi çok seviyor.eren-yasemine bayılıyoruz.siz DÜNYANIN EN GÜZEL KIZLARI-SANATÇILARI OLAN GRUP HEPSİSİNİZ.SİZİ ÇOKKKKKKKKKKKKKKK SEVİYOR.İYİ ŞANSLAR DİLİYORUZ.

Adsız dedi ki...

sizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum biz veda partisinde sizleri yapacaz ben gülçinin sesini yapacağım çok muluyum iyi şans lar ben cemreyi daha çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

ben sizin hayranınızım sizi çoooooooooook seviyorum ama gülçini daha çoooooooook seviyorum gülçinin sesinide yapıyorum.iyi şans lar

Adsız dedi ki...

yasemin ne olur msn adresini ver yada beni ekle melike_alkan96@hotmail.com ne olur ekle

Adsız dedi ki...

yasemin seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sev
iyorum

Bla bLa blA