Hepsi 1

29 Nisan 2007 Pazar

'HEPSİ BİR' SHOW'DA

Hepsi grubu hayranlarına müjde. Gülçin, Eren, Cemre ve Yasemin'den oluşan grup üyeleri, 'Hepsi Bir' adlı dizide buluşuyor.

Genç, dinamik, pop ve hareketli bir tarz yaratma sloganıyla yola çıkan dizinin yapımcılığını Süreç Film üstleniyor. Dizide, aynı evde yaşayan dört kafadarın okudukları gösteri sanatları akademisini bitirmeye çalışırken, başlarına gelen trajikomik olaylar anlatılıyor.

Yüklü miktarda borçlarını ödemek için kendilerini bir anda sahnede bulan dörtlü, bir yandan genç yaşta gelen şöhretin yükünü taşımaya çalışırken, diğer yandan da okudukları akademinin müdüründen gerçeği saklamak için uğraşacak.

31 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi.

Adsız dedi ki...

dizi çok güzel, muhteşem.hepsiy de bayılıyorum. hepsini çok seviyorum

Adsız dedi ki...

cok güzel bir dizi zaten hepsiden bu beklenirdi lütfen cuma günü olsun dizi nolur

Adsız dedi ki...

yaa bayıldım olanüstü olmuş tebrik edeim sizi hepin
z
çk swiyorum ama cemre seni daha çok swiyotum

Adsız dedi ki...

ben yasemin süpeeer olmuş artık hp sizi izliycem fevkalerdenn fevkinde:D

Adsız dedi ki...

ya eren bven seni çok sewiorum ben ecem dizi süper ayrıca hepinizi çooookkkkkkkkk sewiorum muck

Adsız dedi ki...

diziye bayılyorummmmm hepsi dansta,müzikte başarılı olduğu gibi oyunculukta başarılı olmuş bu arada eren seni çoooooooooooooooooooooookkkkkkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

ı love you eren

Adsız dedi ki...

hepsi çok güzel dizi de çok güzel benim favorim yasemin çok tatlı ve şirin...

Adsız dedi ki...

dizi güzel olmuş en güzel yasemin çok tatlı ve komik bu arada dizi lütfen cuma günü olsun.

Adsız dedi ki...

süpersiniz yaa sizi çoookk seviyoruz hadi bay muck

Adsız dedi ki...

çoooook güzelsiniz yaa!! Gülçin:çook komik.
Cemre:çoook titiz..
Eren:brokoli ve yeşillğik hastası...
Yasemin:(SPOR)araba delisi yani...
Bu arada hapnizi çoook seviyorum

Adsız dedi ki...

YAA TEK KELIMEYLE DIZI FEVKALADENIN FEVKINDE.TAM BENIM KAFADAN BI DIZI.ÖZELLIKLE OYUNCULARI.OYUNCULARINDAN DA ÖZELLIKLE YASEMIN.HEPINIZE TESEKKÜRLER.

Adsız dedi ki...

ÇOK TATLISINIZ YAA.HEPINIZI SEWIYORUM HEPSI.

Adsız dedi ki...

çoook güsel bi dizi çokta güsel hiçbir bölümünü kaçırmam süper
bn çiğdem

Adsız dedi ki...

çok güsel ama bazen üzülüom çünkü üzücü şeyler oluo bi de en heyecanlı yerinde bitio

Adsız dedi ki...

ben hepsi 1 cooooooooooooooooooook seviyorum ben gulcine asigim

Adsız dedi ki...

ben senin arkadaşlarının yanbi eren in cemrenin ve yaseminin çok sanslı olduğunu düşünüorum çünkü senin gibi bi insanla tanıştıkları için allah seni sahibine bağışlasınn bnm msn adresim:meltm_fbkezman@....... lütfen beni ekle gülçinim (AŞKIMM)ben seni çok seviorum ve hepsi 1 dizisinin en güzel kızı sensinn sana bayılıorum seni seviorum allah her zamann seni iyi insanlarla karşılaştırsınn kendine ii bak :) seni çok seviorum aşkım bb

Adsız dedi ki...

hepiniz çk güzeellsiniz ama gülçinin yeri başka gülçin süperrrrrrrsinnnnnnnn!!!!!!!!!merte çk tatlı korkuttaaa!!!!!bence gülçiin ve mert çk yakışmışlar korkutlada yasemin çk yakışmış çünkü korkutta gözlüğü çıkarınca iyi oldu BENCEEEEEEEE

Adsız dedi ki...

bem ayçanur hapsi grubunda sınıfımızda cemreyim cemreyi çok seviyorum dizi çok güzel kaçırdığımda çok üzülüyorum.

Adsız dedi ki...

ben ayçanur hepiniz çok güzelsiniz.ama cemrenin yeri başka cemre süpeeeeeeeeeeeerrrrrsiiiiin!!!!!!!mert çok tatlı korkut çok komik ama gözlüğünü çıkartınca çok tatlı oluyo.emre çok yakışıklı ve çok tatlı.cemreyle emre birbirine çok yakışıyo.yaseminle korkut, mertlede gülçin çok yakışıyo.zeynep çok tatlı alevde çok sinir.ama esrayla arzu çok komik hele esra bi bölümünde esra kuaförden saçları toplayıp büyü yaptırıyo.sizin aşığınızım.sizdende bu dizi belenirdi.hepinizi çok seviyorum.hepinizi öptüm muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck

Adsız dedi ki...

ben büşra kızlar hepiniz çok güzelsiniz.dizinizi hiç kaçırmadan izlemeye çalışıyorum.sadece bir bölümünü kaçırdım.ama onu da internetten izledim.benden bu kadar bir kucak dolusu öpücükle hoşçakalın.

betül dedi ki...

siz çok seviyorum özellikle cemreyi msnemi alın ikiz-@hotmail.com

betül dedi ki...

size bayılıom özellikle cemreye msnemi alın lütfen ikiz-@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Merhaba herkese Hepsi 1 dizisi harika bir dizi.Ben kaçırdığım bölümleri internetten izliyorum.
Yasemin hep yolda:
Erense uzayda:
Gülçinse hep sevdi:
Cemre çok zorlu biri:
Ha burada benim adım buse ben Gülçin'e aşığım o çok tatlı.

Adsız dedi ki...

ben ayşe cemre ile emrenin aşkına bayılıyom.hiç ayrılmayın.çok yakışıyonuz birbirinize.

Adsız dedi ki...

İsimsiz dedi ki=hepsi birin dizisini çok aylavyu.HEPSİ BİRin tutkunuyum.hepsinin güzelliği ayrı Gülçin ve Yasemin çok tatlı
lütfen Gülçin ve yasemin bana küsmesinler dorusunu söylemesi gerekirse ben cemre ile ereni beğeniyorum.

Adsız dedi ki...

Ben bursa dan Tuğba sizi çok seviyorum Cemreye aşığım aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

Ben cemreyi çok seviyom . Cemrenin hayranıyım keşke Bursaya gelseniz çok sevinirim . Cemre abla bu yazıyı okuyorsan msnem şu= Tugbasevik@hotmoail.com ) Lütfen msnizi verir misiniz?

Adsız dedi ki...

selam kızlar ben hepsinin yan komşusuyum villalarımız yan yana hatta benim abla da çok iyi arkadaşlar benim annem de ünlü olduğu için yanlarına taşınmayı istedim oda beni kırmadı (bunu hava atmak için yazmadığım duyurulur) size hepsinin adresini veririm ama bana kötü şeyler yazmazsanız

Adsız dedi ki...

süpperrr tek kelime muhteşem çiftler çook yakışmış

Bla bLa blA