Hepsi 1

17 Nisan 2007 Salı

Hepsi 1 dizisi 27 Nisanda Show Tv de basliyor

Yönetmen

Kartal Cidamli

Egitim; i.ü. Meslek Yüksek Okulu Radyo ve Tv Yayinciligi

Yas; 22/06/1970

Senaryo Yazari

Ahmet Saatcioglu

Filmleri - Senaryo ; Hepsi1, Haci, Macolar, Sagir Oda

Tür

Duygusal, Komedi

Oyuncu Filmdeki Karakteri

Eren Bakici Eren

Egitim; Mimar Sinan Üniversitesi

Yas; 18.05.1984

Cemre Kemer Cemre

Egitim; Mimar Sinan Üniversitesi

Yas; 17/02/1985

Yasemin Yürük Yasemin

Egitim; istanbul Üniversitesi

Yas; 21/09/1986

Gülcin Ergül Gülcin

Egitim; Mimar Sinan Üniversitesi Devlet Konservatuari Bale Bölümü

Yas; 18.11.1985

Ayce Abana Banu hoca

Egitim; Belirlenmemis.

Yas; 1968

Kubilay Penbeklioglu Erol hoca

Egitim; Konservatuvar

Yas; 1967

ilker Kurt Ugur

Egitim; Belirlenmemis.

Yas; 03/04/1973

Oguzhan Yildiz Mert

Egitim; Dogus Üniversitesi Endüstri Mühendisligi

Yas; 13.10.1981

Erman Burmali Baris

Egitim; Maltepe Üniversitesi Görsel Ýletisim Tasarimi

Yas; 06/06/1981

Yusuf Akgün Korkut

Egitim; Yeditepe Üniversitesi Tiyatro Bölümü

Yas; 11/09/1984

Yapimci Yapim

inci Kirhan Sürec Film

Ali Gündogdu

UygulayiciYapimci TV

Asena Bayhan Show

68 yorum:

Adsız dedi ki...

SİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

SİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

cok sıpır bı disi olmus begenerek isledım ve kacırmam asla cokkkkkkkkkkkkkkkkk harıka olmus SiZi CoK SevIoM AsKoLaRıM

Adsız dedi ki...

SİZİ ÇOK SEVİYORUM.EĞER BU YAZDIKLARIMIZI OKUYASANIZ CEMRE LÜTFEN 1 BÖLÜMDE TABİ TABİ DERMİSİN
ELE CEMRE SANA BAYILIYORUM
ÇOK ZOR Bİ KIZSSIN AYNI BEN

Adsız dedi ki...

seni seviyorum eren-yasemin gülçin den nefret ediyorum cemre seni hele hiç smiyrum osuruklar kıllı amlar cemreyle gülçin eren senin ve yaseminin şapkalarını çok beyenyorum cemre ve gülçinin kıyafetleri iğrenç erende aynen ben çok güzelsin eren 1-)eren 2-)yasemin çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzelsin hepsi 1 dizisi ni beyenrek izliyor byssssssssssssssssssss

Adsız dedi ki...

sizi çokkkkkk seviyorum 1 eren 2 yasemin 3 gülçin 4 cemre seviyorum sizi siz dünyanın 4 güzelisiniz sizin hepsi 1 dizinizi çokk seviyorum hiç kaçırmıyorum kaçırsamda int den izliyorum çünkü sizi çok sviyorum
benim ismim tuğçe ben yasemini herşeyden kopyasıyım onun gibi güzel ve taztlıyım hrşeyinde 1 riz

Adsız dedi ki...

ben ençok gülçini beyeniyorum gülçinin sarı saçları çokk güzel onun saçları kıvırcık benimkide kıvırcık kız tam bir süper eren in hareketleri süper yaseminin sesi çok güzel cemre nin saçları çokkkk güzel ama içlerinden en güzeli gülçin hepsi 1 filminiz çokkkkk güzel heyecanla izliyorum hepinize başarılar diliyorum en önce gülçine başarılar diliyorum ben kendimi gülçine benzetiyorum çünki saçım kıvırcık ve sarı gülçinide kıvırcıksarı hepinize bol bol şanslar ve başarılar

Adsız dedi ki...

merhaba çocuklar ben eren bakıcı hepinizin yorumları bana yani bana yazdığınız yorumlar çok ama çokk güzel yanımda yaseminle güllçin cemre var hepinizinkini okuduk işim çıkmassa eğer size yorumlar yazıcam bana ençok yorum yazanlar tuğçe nur şikelli ayşe nur dere ezgi filiz zeynep baykal zehra baykal hepsine teşekkür ederim tuğçe nurunşikelli gülçinin sesine benzediğini ayşenurun da saçlarının benzediğini öğrendim hepinize teşekkür ederim vede filmimizin devamınıda izlemenizi umuyorum

Adsız dedi ki...

slm ben hepinizi seviyorum ama en fazlada yasemini seviyorum özür dilerim ama yasemine bayılıyorum hepsiniz çok tatlısınız bu arada ben fethiyeden yıldız kendinize iyi bakın bye

Adsız dedi ki...

merhaba biz mersinden sibel ve burcu güzey sizi çok seviyoruz hepiniz çok tatlısınız.biz en çok CEMRE yi beğeniyoruz.CEMRE seni tahmin edemeyeceğin kadar çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooruz.DÜNYANIN EN GÜZEL KIZI CEMREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

aybike dedi ki...

yasemin,eren,cemre ve gülçin sizi çok seviyoruz ve sizi çok görmek istiyoruz.size bir soru soracagım cemre kurtulacak mı? alev mi kazanacak yoksa siz mi? lütfen soruma cevap verebilir misiniz? vede hepini zi ççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Adsız dedi ki...

yasemin,eren,cemre ve gülçin sizi çok seviyoruz ve sizi çok görmek istiyoruz.size bir soru soracağız!yarışmada alev mi kazanacak yoksa siz mi kazanaksınız? lütfen yazdğımız msn adresimize gönrebilir misiniz? cevabınızı msn de bekliyoruz BİZİM ADIMIZ:::::AYBİKE,MİRAY,ELİF VE MÜŞERREF''''''''''''AYBİKE EN ÇOK YASEMİN E BENZİYOR''''MİRAY EN ÇOK EREN E BENZİYOR'''''ELİF EN ÇOK GÜLÇİN E BENZİYOR'''''MÜŞERREF İSE EN ÇOK CEMRE YE BENZİYOR'''''HOŞÇAKALIN!!! SİZİ ÇOK SEVİYIRUZ!!! BBBBB YYYYY !!!

Adsız dedi ki...

sizi çoook sewiyorum ve beğpeniyrm eren in davranışları çook hoşuma gidiyor siz beni tanıyorsunuz max tan sizi gerçekten çook seviyorum ve dizinizde sizin gibi gzl şerkılarınızda başarılar!!!... I love eren gülçin yasemin cemre!!..

Adsız dedi ki...

ben hepsiyi zaten çok seviyordumm birde dizi yaptılarr gerçekten hiç bi sahnesini kaçırmadan izliyorum çok eğlencelii keşke bütün arkadaslıklar onlaarın gibi olsa..

Adsız dedi ki...

yasemin sana hayranım bende reklamlarda oynuyorum sadece sana hayran değil hepinize hayranım ama en çoksana inşallah bu yorumları okuyorsunuzdur sizin çektiğiniz okulua gelicm

Adsız dedi ki...

yasemin beni tanıdın mı? beraber pepsi reklamında oynamıştık bende orada senin küçüklüğünü oynadım seni çok seviyorum inşallah bu yorum lara bakıyorsunuzdur

Adsız dedi ki...

aşkım yasemin ben senin hayranın

Adsız dedi ki...

gülçin seni çok seviyorum çok güzelsin bnmde nimet ablam var oda senin gibi sarışın kıvırcık saçlı ama sen çok güzelsin!!!!!

Adsız dedi ki...

gülçin seni seviyorum!!! ben fırat

Adsız dedi ki...

gülçün sana hayranım hepsi grubunda tek seni seviorum!!!!!!

Adsız dedi ki...

gülçin bnm msnm firat_nimet_1905 seni eklicem kabul edermisin?

Adsız dedi ki...

aşkım benim sana hayranım yasemin ve aynı zamanda gülçine sizin herşeyinize bayılıyorum annemde aynı fikirde ama kuzin yani kuzenim en çok yasemini seviyor ama ben ikinizi ve aynı zamanda hepinize ama en çok ve en çok yaseminle gülçine eren ve cemre kusura bakmasınbenim sizi sevme listem yasemin,gülçin,cemre,eren aslında hepinize hayranım aşklarım benim ve sizin çekim yaptığınız okula gelicem ben nazlım oraya gelince size ismimi söyliyeceğim inşallah beni hatırlarsınız!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

slm ben aslıhan gülçin sana bayılıyorum ondan sonra erene sonrada yasemine ondan sonra cemreye sizin aşk sakızı vede kalbsizsin şarkısına bayılıyrum siz muhteşemsiniz sizleri çok seviyorummm şunu bilinki her bölümünüzü izliyorum

Adsız dedi ki...

mrb ben aslıhan sizleri çokkk seviyorum siz ne olursa olsun hayalimden çıkmıyorsunuz en büyük dileğim sizi görüğ öpebilsem .......ben en çok gülçini seviyorum ama eren,yasemin.vede cemrayde severim 1.gülçin 2.eren 3.yasemin 4.cemre bu arada cemrayla barışın güzek aşk yapıyolar ama ben inanınki gülçinle merti birbirine yakıştırıyorum hııı bu arada korkut yaseminin peşini bırak bakıyım kızarımhaa:d

Adsız dedi ki...

eren-yasemin-gülçin-cemre sizi çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

sizi çok seviyorum.en çok sevdiğim gurup sizsiniz bende sizin gibi sanatçı olmak istiyorum

Adsız dedi ki...

eren-yasemin-gülçin-cemre sizi çok seviyorum hepsi1 dizisini hiç kaçırmıyorum kaçırsam bile ya internetten izliyorum yada hafta içi izliyorum siz dünyanın 4 güzel kızısınız hepiniz birbirinizden güzlsiniz aranızda en çok yasemin hoşuma gidiyor dans figürleriyle ve hareketleriyle sanki muhteşem 4 lüsünüz sizin danslarız beni sanatçı olmaya sürükledi

Adsız dedi ki...

selam !size hayranım elimde olsa hepinize güzellik yarışmasının tacını takmak isterim dizinizi hiç kaçırmadan izliyorum bende reklamlarda oynuyorum zaten geçen yorumudada bunu belirttim şu an ayvalıktayım belki inana mıyabilrsiniz ama inanın burada zeki alasya tarık papuççuoğlu hakan boyav ceren soylu mehtap kaygısız ile birlikte sinema çekiyoruz aralıkta vizyona girecek filmin adı sac ayağı bewlki gidersiniz ben orada gülden karakterini canlandırıyorum yönetmenimiz berrin dağçınar bundan emin olun hatta sizin pepsi reklamı nınızın deneme çekimine gittim ama seçilemedimhatta o reklamın deneme çekimleri ptt de oldu öyleydi bundan eminim neyse bunları bırakıyorum danslarınıza bayılıyorum inşallah bu yorumlara bakıyorsunuzdur bakıyorsanız çok teşekkürler ve aynı şekilde dizinizi hiç kaçır mıyorum sizin çekim yaptığınız evi ve okulu biliyorum oraya gelicem ama çekimlerim bitince ama sizden tek isteyim var benim filmime gidin sizden başka isteyim yok bakalım ben doğru mu söylüyorum bakarsınız sizin bende birçok msn niz var size birçok yorum gönderiyorlar inşalah benimkinede bakarsınız sizi çok seviyorum yolunuz açık olsun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yasemin gülçin cemre eren byeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

selam sizleri çok seviyorum dizinizi hiç kaçırmadan izliyorum dabslarını çok bepeniyorum okulumuzda dört kişi sizin dansınızı yaptık grubunuzdan en çok yaseminle gülçini beyeniyorum ama hepinizinayrı güzelliüi varsizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

gülçin abla deniz abinin yiğeni ben seni çoooooooooooooooooooooooook seviyorum ve hayranım ben belki hepsi 1 de oynıycam

Adsız dedi ki...

yasemin sana hayranım .sana sevgimi nasıl anlatbilirim? seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum senide seviyorum ama cemre ablayı eren ablayı gülçin ablayıda seviyorum

fatih dedi ki...

seni seviyorum yasemin abla herseyim sin sen benim ne olur bir cevap yaz
sana asıgım sana ilan-ı ask ediyorum.ne olur cevap yaz.seni ölümüne seviyorum.(fatih---yasemin)------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------yasemin en büyük askım

seren dedi ki...

gülçin seni dünyalar kadar seviyorum

Adsız dedi ki...

selam ben gülcan.Abi dizi süper ama diziden çok oynayan 4 kız çok gsüper.yani cemre eren gülçin yasemin siz çok seviyorum arkadaş olalımmıııııııı. msnime kendi msn lerinizi eklermisiniz.benim bilgisayar yok sizi raqhatsız etmem,her şeyde size iyi şanslar

Adsız dedi ki...

selam yine ben az önce süre yetmedi gönlümden geçenlleri yazamadım.en büyük hayalim sizin gibi bir grub olmak ya da doktor olmak.ama çok zor sizinle tanışmayı çok istiyorum .herkes ister ama benim ki çok farklı ne olur msnime cevap yazın msn:glcn_dnzyldz_434@hotmail.com nolursunuz tanışalım hiç bir sanatçı olmasa siz olun yeter sizi çok seviyorum gülcan

Adsız dedi ki...

Slm gençler biz Hepsi grubu.Bizde sizi çok seviyoruz.Cemre ve Alev'i sorarsanız tabii ki iyiler kazanır.Neyse canlarım kendinize iyi bakın.Hoşçakalın

Adsız dedi ki...

merhaba ben gülçin ama grup hepsideki gülçin değil arkadaşlar herkez grup hepsinin msn sini
istiyor bende var ama sadece ereninkini verebilirim erenin msnsi:eren.ben@hotmail.com bunu ekleyebilirsiniz ve sizden ben bişi rica edicem banada gülçinin msn adresini verebilirmisin bende var ama onlar gerçek diğiller ben eren ablayla konuşmuştum o gerçek diğil dedi gülçinin adresine o yüzden gerçek ten konuşan varsa ama kameradan konuşan falan var sa versin ben erenle kameradan konuştun by arkadaşlar

Adsız dedi ki...

slm ben hepsini çok seviyorum ama en çok yasemini seviyorum

Adsız dedi ki...

bana yaseminin msn sini doğru olarak gönderrirmisiniz

Adsız dedi ki...

yasemin abla seni çok seviyorum bana cevap yazarsan çok sevinirim
lütfen bana cevap yaz seni çoooooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

yasemin sana bayılıyorum okursan ve bana cevap yazarsan çok sevinirim lütfen bana msn adresini ver

Adsız dedi ki...

slmbenmelike.size bayılıyorum GÜLÇİN seniçokseviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.bunuokuve nolurbumsnyecevapyaz.melikekoca96@hotnail.combybybybybysizebayılıyorummsnni msnemegöndernolur lütfen........SİZİSSEEEVİİİİYYYYOOOORRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

hepsi 1 herşeye rağmen güzel ve herşeye rağmen herşeyi geçerrr onların kadar ben güzel kızlar görmedim sizi seviyorum
eeeeeeeerrrrrrrreeeeeeeennnnnnnn
yyyyyaaaaassssseeeeemmmmmiiiiinnnnn
ggggggüüüüüüllllllççççççiiiiiinnnnn
ccccccceeeeeeemmmmmmmrrrrrrreeeeeee
hepiniz bu dünyanın en güzelisiniz

Adsız dedi ki...

slmyineben melike.sizin şu hepsi1 dizisi harika.çokhoş.barışınçektihi bir çile.eren sizlik, babası,
GÜLÇİNensevdiğimsensim,eren,yasemin,cemre 3ünüzaynı seviyorum
GÜLÇİNvemert,cemreveemre,yaseminvekorkut,erenvebarış,birbirinizeçokyak9ışıyosunuz.sizlerivediziniziÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

en çok cemre ve emre yakışıyo gülçin ve mert hiç yakışmşyo ama ben en çok eren ve cemre diyorum başkada bişe demiyorum canım sizlri çokkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

en çok cemre ve emre yakışıyo gülçin ve mert hiç yakışmşyo ama ben en çok eren ve cemre diyorum başkada bişe demiyorum canım sizlri çokkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

eren ve care size bayılıyorum sizleri çokkk seviyorum canlarım benimmmmmmmmmmm sizden vazgeçemem mucukkkkkkkkkkkk

Adsız dedi ki...

BENCE ÇOK AYRIMCILIKLI OLARAK GÖSTERİLMİŞ BEN EN DOĞRUYAZAN SİTEYE BAKTIM HEPSİ GRUBUDAN EN İYİSİ
HEM GÜZZELLİK HEMDE DAVRANIŞ OLARAK
GÜLÇİN DAHA DAHA DAHA DAHA İYİ

ERENİ HEP SALAK GİBİ DAVRANIYOSUNUZ EĞER BU MESAJI OKUDUYSANIZ EREN HERHANGİBİBİR BÖLÜMDE CEMREYLE GEZİNTİYE ÇIKSINLAR

Adsız dedi ki...

mrb bn göksu CeMrEm sEnİ ÇoK sEviyorum sizin grubunuzun bir posteri var missie vermişti çOOOOKkk önceden yatağımın bas köşesinde asılı hep yatmadan önce sana bakıyorum ÇoKKKKKKKKK tatlısın seni seviyorum yaseminin mimikleri(yüz hareketli)çok hoşuma gidior eren çok şeker gülçine bazıları aptal sarısın dio hiç alakası yok oda tatlı ama en tatlısı sensin CEMREM SEni SEWiyorum K.İ.b Muuuuckkk muckk sapsup öpüyorum seniiii(CEMREM)

Adsız dedi ki...

ya siz nasıl kızlarsınız bayılıyorum size hatta hastanızım ya o kadar güzekki hrşeyiniz dansta olsun müzikte olsun tiyatroda olsun süpersiniz siz hep böyle devam edin çünkü böyle devam edrseniz hep mutlu olursunuzzzzz.... sizi çok çok çok çok çooookkk ççookk seviyoruz

Adsız dedi ki...

cemre eren gülçin yasemin size bayılıyorum özellikle dans ve seslerinize bende dans ediyorum ama sizinki kadar olamaz size bayılıyorum özellikle yasemin eren gülçin ve cemre ;, cemre sen çok tatlısın yaseminde öle gülçinde ve tabi erende ya benim şaştığım nasıl 4 ünüzde bukadar güzelsiniz sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seeeeeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyyyyyoooooooooooooorrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...................................

Adsız dedi ki...

EREN HAYRANLARINDAN GÜLCAN ERENİ ÇOK SEVİYORUM EREN ABLA NE OLUR MSN ADRESİNİ VER İNAN BÖYLECE SEVENLERİN ARTACAK ÖLÜMÜNE SEVİLECEKSİN EREN ABLAMI UNUTMAMAK ÜZERE BYYYYYYYYYY

Adsız dedi ki...

yaseminnin derslerde kop ya çektigini biliom ve sınıftada kaldıgını

Adsız dedi ki...

cemre eren SİZİ ÇOK SEWİORUM bna mssn adreslerini werirsenizz çok teşekkür ederim öbür sitenizede isimsizdn yolladm böle bir yorum ltfn werinn msn adreslerini bni ekleyin yada siz bna werinn şu grubunuza bnide alsanızz super olurr bn tilbe yorum bıraktım sizde bna yorum bırakırsanız SEWİNİRİM SİZİ ÇOK SEWİORUM

Adsız dedi ki...

ya yasemin süpersin cemre çok tatlı ve eren çok güzel gülçinde ama hepsi birbirinden güzel

Adsız dedi ki...

cemre o burnunu estetik yaptır çok çirkin sin

hilalll dedi ki...

kızlar çok güzel giyiniyosunuz nerden alıyosunuz eren son bölümde giydiğin şalvarın süperdi bide size bi eleştirim var bence hayranlarınıza dah açok ilgi gösterin cevap atın onlara birde cemre filmde kendini çok kasıyosun sanki emre derken yasemin seninde yüz hatların çok güzel eren sende çok olgun bir kızsın gülçin bronzlaşmak sana çok süper durmuş cevap atmayı unutmayın fanlarınıza hilal18

burcuş dedi ki...

eren abla seni çok seviyorum . çok güzelsin ben geçen gün msnede konuştuğumuz kızım hani seni sorulara boğmuştum ya :) işte o kızz cemre ablayıda çok seviyorum oda benim gibi inatçı yasemin ablaysa gerçekten çok tatlı ve şeker sen zaten bitanesin gülçin abla çoooook tatlı sanki bizimle yaşıt bir çocuk gibi insanın içini ısıtıyor birden çocuk oluyor hep böle kalın hee hele de fliminize bayılıyorum keşke film hiç bitmese hep devam etse diyom ama cemre abla emre abiden ayrılması söyleyin lütfen ona emre abide hemen gaza geliyor alevede söyleyin lütfen beni sinir etmesin :(hıhhh neyse hadi görüşürüz :))) byeeee

Adsız dedi ki...

sizin hayranınızım ve sizi çok seviyorum özellikte eren ii(l)

Adsız dedi ki...

eren seni çoooooook ama çoooooook seviyorum sana bayılıyorum sana canım feda olsun şunu çok merak ediyorum hangi takımlısın

Adsız dedi ki...

yasemin BEN SENİN ÖZEL HAYRANINIM
ÇOK Güzelsin senin yerinde olmak isterdim çünkü bütün erkekler senin
peşinde bunu biliyorum onun için seni çok güzel buluyorum
sesin de çok gözel sana bayılıyorum

Adsız dedi ki...

eren bunu daha kaç kere söylicem
bilmiyorum çünkü seni çok seviyorum
senin yerinde olsam BARIŞ'a bir şans daha verirdim burdan YASEMİNE sesleniyorum oda KORKUT'a bir şans versin cemre de emreyle çıkmaya devam etsin gülçine diyorum burdan o kadar yakışıklı çocuk bırakılırmı öptüm byeeeeeeeee

Adsız dedi ki...

dizinizde bende oynayabilir miyim

Adsız dedi ki...

dizinizde bende oynayabilir miyim

Adsız dedi ki...

yaaa sizi sevmeyenler salağın teki ya ben sizin 27. bölümünüzü anneannem sayesinde kaçırdımm
uuuuuuuuuuuuuuuuufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff şimdi arıyorum inşallah bulurum

Adsız dedi ki...

yasemin abla ben hazal 8 yaşındayım meseneni ver

Adsız dedi ki...

hepsi sizi çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seeeeeviiiiiiyooooooruuummm

Adsız dedi ki...

sizi herkesten çok seviyorum siz benim hayatımın tek anlamısınız istanbuldan kezban siz benim tek hayalimsiniz:):)

Bla bLa blA