Hepsi 1

17 Nisan 2007 Salı

Hepsi Biyografi Eren Bakici

Eren BAKICI


1984 te İstanbul'da doğdu. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Devlet Konservatuarı Bale Bölümünde orta öğretim ve liseyi bitirdi.Aynı okulda Modern Dans eğitimi görüyor. Atatürk Kültür Merkezi Çocuk ve Gençlik Balesinin sergilediği oyunlarda altı yıl boyunca rol aldı. Londra da Urdang Dance Academy de ve Budapeşte Dans okulundaeğitim aldı. Dans grubu ; Dans ; ile Çin'de Ülkemizi temsil etti. Reklam jingleları seslendirdi. Britney Spears ve Michel Jackson gibi dünya yıldızlarıyla çalışan Selatin Kara yla bir aylık workshop çalışması yaptı.Yıldızların altında müzikalinde sahne aldı.

196 yorum:

Adsız dedi ki...

ERENİ ÇOK SEWİYORUM ONA ABLA BİLE DEMEK İŞTEMİYORUM KNDİME ÇOK YAKIN HİSSSEDİORUM OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGRUBUN EN GÜZELİ ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
EN CİCİSİ

Adsız dedi ki...

gurbun en sempatikği güzelliğide var tabiki ama çok hoşlandığım sıcak kanlılığıyla benden başka herkesi büyülemiştir

Adsız dedi ki...

eren seni çok sewiyommmm.bayrampaşadaki akvaryum mağazasına konsere gelirseniz çok memnun olurum...eren seni çok sewiyommmmmm

Adsız dedi ki...

ereni we hepsiyi çok sewiorum ama insanlar bebekçe diolar(bzm snftki ler] aslnda bnde bağımlısı değilim fkt sizi biyerde görsem heyecanlanıyorum bu da bnm ne hissettiğimi açıklıyor.çok güzelsinniiiiizzzzzzzzz

Adsız dedi ki...

ben burda erene deil gruba yönelik açıklama yapıom

Adsız dedi ki...

ben burda erene deil gruba yönelik açıklama yapıom

Adsız dedi ki...

eren ablatı çook sewiom onun msn esi bende war imza gününde almıştım benim adım merwe görüşmek isteyenlercikolatam305@hotmail.com msnem bekliorum ereni çook sewiom o benim aşkımmm hepsi grubunuda çook sewiom!!!!!

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaaaaa eren diom başka bişey demiyom erene soruyom neden bu kadar güzelsin.Cemrede erende gülçinde yaseminde çok güzel
ama aralarından en çok yasemin,cemre,ereni
ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKK SEVİYORUM .gülçinin şarkı söyleyisi çok gzl duygu dolu bi kız gülçin

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaaaaa eren diom başka bişey demiyom erene soruyom neden bu kadar güzelsin.Cemrede erende gülçinde yaseminde çok güzel
ama aralarından en çok yasemin,cemre,ereni
ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
KKKKKKK SEVİYORUM .gülçinin şarkı söyleyisi çok gzl duygu dolu bi kız gülçin

Adsız dedi ki...

benim adım kübra erencim seni ve grubunuzu gerçekten çok seviyorum nerdeyse hergün inernettten sizi bulmaya çalışıorum hergün şarkılarınızı dinliyorum süpersiniz herkez bir msn adresi veriyor ama hepsi yanlış çıkıyor eğer sen bu siteye girersen lütfen doğrulaarı söle ben 17 yaşındayım ve size hayranım....

Adsız dedi ki...

eren abla seni çok seviyorum

tatlı-kız dedi ki...

ERENİ ÇOK AMA ÇOK SEWİYORUM MSN ADRESİ:
eren_grup_hepsi_22@hotmail.com
ERENİ ÇÇÇÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKSSEEVVİİYYOORRUUMM
GRUP HEPSİNDEKİ EN GÜZEL KIZ WE ÇOK ŞEKER...

Adsız dedi ki...

EREN ÇOK GÜZEL.GRUBUN EN BÜYÜĞÜ
GÜZELDEN ÇİRKİNE SIRALAMA
1.EREN
2.CEMRE
3.YASEMİN
4.GÜLLÇİN

Adsız dedi ki...

eren seni dünyalar ve satırlara sığamayacak kadar çok sviyorum.canımın içi aşkım balım...................................................................................................................................................................................................................................................................................

Adsız dedi ki...

hepinizi çoooooooooooooookkkkkkkkkkkkkk seviyorum sana ve arkadşlarına arkadaşlarımve akrabalarım bayılıyo arkadaşlarına sllllllllmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

ben ereninmsn sini biliorum imza gününde aldım
eren_grup_hepsi_22@hotmail.com
eren haftada 1 kere açıo

Adsız dedi ki...

eren seni çok seviyorum. Sana hayranım .Sana bayılıyorum.bana msn adresini verirsen çok sevinirim

Adsız dedi ki...

eren seni cemreden daha çok sevemem. çünkü cemreyi çoooooooooooooooooookkkkkkk seviyorum.senide cemreden çok fazla olmasa bile genede seviyorum. zaten hepsiden en güzelleri sen ve cemresin.byyyyyyy

Adsız dedi ki...

cokkkkk ama cok başarılısınız umarım bu böyle devam eder.Bir de bir başka gerçek var ki cok hoşsun.SİİRT TE SANA AŞIK BİRİ OLDUĞUNU BİLMENİ İSTERİM....

Adsız dedi ki...

mrb ben eylül sizin hayranınızım neolur msn adresinizi göndein

Adsız dedi ki...

arkadaslar ister inanın ister inanmayın bende hepsi grubundan valla hide billahide var eren ile güloçinin var bende vaqllahi ya inanın isterseniz bu size kalmış birşey vermemi istermisiniz evet veriyorum e_r_e_n_8_5@hotmail.com şimdide gülçinin kini veriyorum
gulcin_ergul_456@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bu yorum tatlı kıza tatlı kız o msni kesinlikle sen aldın ve insanları kandırıyorsun o 22 de erenin yaşı olarak koymuşsun biliyorum eren 22 değil 23 yşında bi kere sakın inanmayın benden söylemesi kapişşşşş!!!

Adsız dedi ki...

seni çok sewiyorum eren en şeker sesinnnn cnm bnm

Adsız dedi ki...

çok tatlısın çok güzelsin bambaşkasınhepiniz güzelsiniz ama sen çok süpersin.Rol süper yapıyorsun adana ya geldiğinizde kesin gelcem konserinize

sessiz acı dedi ki...

çok tatlısın çok güzelsin bambaşkasınhepiniz güzelsiniz ama sen çok süpersin.Rol süper yapıyorsun adana ya geldiğinizde kesin gelcem konserinize

Adsız dedi ki...

C_A_N_I_M ÇOK TATLISINNNNNNNNNNN

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaa benn ereni coook sewiyorum arkadaslar erenin msnsi sizde varmı varsa nolur werin ya lütfen herkes baska baska yazıo inanmıom nolur aranızdan doğru söylicek biri cıksın

Adsız dedi ki...

ireme sölüorum saçma sapan sıralamalar yapmasın nedemek yaa gülçin en çirkini diyo yaa bn böle bişi görmedim bnce grup hepsinin hepsi güzel böle bir lafa hiç gerek yok!!! bn hepsini çok seviyorum ayrımcılık yapmam eğer seçim yapmak mutlaka gerekiyosa EREN derimmmmmmmm Eren Abla bnde senin bir hayranınım bunu bil yeter!!!

zorro dedi ki...

slm arkadaşlar lütfen birbirinizi kandırmayın ereninmsn ni100 tane mi var hangisine inanalımlütfen kandırmayın zorro_antonia@hotmail.com

Adsız dedi ki...

cemre seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyrum grubun en güzel kızısın abim eren daha güzel diyo ama ben seni daha çok seviyorum ama tabi erenide seviyorum daha doğrusu hepnizi seviyoru filimi en başından beri seyrediyorum keşke 1. bölümde kaza yapmasaydı çok üzüldüm grubun en güzel kızısın2.ern3. yasemin ve 4. gülçin üzülme ama sesini çok seviyorum aranız da en güzel sesli yasemin

Adsız dedi ki...

hepsi hayranları bende sizdenim size yasemini msnsini vericemister inanın ister inanmayın ben yaseminle görüntülü konuştum.yasemini çok seviyorum ama erenin hayranıyım lütfen bana erenin msnsini verin.benim msnem hilal-123-1@hotmail.com.sizleri ve hepsi gurunu çooooooooooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

erenin msn si : erenbakici_penti_pepsi@hotmail.comm

wede gerçekk :D:D:D

Adsız dedi ki...

/\
-
-
-



yanlış oldu erenbakici_penti_pepsi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

cemre seni çok seviyorum erenseni ve yaseminide çok seviyorum hepiniz çok güzelsiniz arkadaşlar ya biriniz erenin doğru adresini verebilirmi?

Adsız dedi ki...

erenseni çok seviyorum aslında grubun hepsini seviyorum hepiniz çok güzelsiniz hanginiz güzel seçemiyorum.Yasemin in sesi ve kendi çok güzel,Eren kendi ve arkadaşlarınıa bağlı olması güzel ,Cemre ismi güzel kendi güzel ,Gülçin çok sevimli ve güler yüzlü birisi bence kendiniz güzel olmasanızda mutlaka kalpleriniz güzeldir öptüm benim altın kalplilerim bye

Adsız dedi ki...

canım cemre ablam
yoşi hep yolda
erense uzayda gülçin şıp sevdi cemre çok zorlu biri

erenler dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gözde dedi ki...

ben gözde hepsi grubunu çok sewiyorum.en çok eren ablayı sewiyorum.sıralama yaparsak 1.eren abla 2.cemre abla 3.gülçin abla 4.yasemin ablayı sewiyorummmmm.ama hepsinide sewiyorummmmm....

özge dedi ki...

mrb ben özge hepsi grubu mükemmel dizisi harika hatta cemre ablayı çok seviyorum.onlara hayatında başarılar diliyorum hepsi grubunu çok seviyorum........herkese by cemrem

Adsız dedi ki...

ERENİ ÇOOOOOOOOOOOOOK sewiyorum.onun hayranıyım.BİRİNİZ BANA ERENİN RESMİNİ VERİN NE OLUR:EREN SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK SEWİYORUM:NEOLUR MSNENİ AÇ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Adsız dedi ki...

eren seni çok sewiyorum

Adsız dedi ki...

ERENİN HAYRANIYIM ERENE BAYILIYORUM ERENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEWİYORUM BUNU ALLAHTAN BAŞKA KİMSE BİLEMEZ.EREN NE OLUR MSNNİ AÇ YADA AÇCAĞIN ZAMANI İNTERNET SİTESİNE GÖNDER.SENİ ÇOK SEWİYORUM ÖPTÜMBY

buse dedi ki...

Eren'i çooooooooooook seviyorum.Onu kendime çok yakın buluyorum.Doğru msn adresini istiyorum.Lütfen olanlar versin.

Adsız dedi ki...

seni çok ama çokkkkkkkk seviyorum.
biz arkadaşımla hep sewnden konuşuyoruz.
sen çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk tatlı bir kızsınseni öpüyorum byyyyyyyyyyy

MUCK MUCK

Adsız dedi ki...

EN ÇOK ERENİ SEVİYORUM.CEMRE O KADAR ÇİRKİN Kİ ONDAN NEFRET EDİYORUM.BEN CE O GRUPTA EN GÜZELLERİN SIRASI ŞÖYLE:EREN-YASEMİN-GÜLÇİN-CEMRE(CEMRE İĞRENÇ)

Adsız dedi ki...

BEN DE ERENİN MSN ADRESİ VAR AMA DOĞRUMU BİLMİYORUM.ERENİN MSN ADRESİ OLUPTA KONUŞAN VAR MI VARSA SÖYLESİN LÜTFEN

Adsız dedi ki...

EREN AŞKIM BENİM SENİ ÇOKKKKKKKKKKK SEVİYORUM EN TATLISIN KEŞKE GERÇEKTEN GÖRSEM SENİ ÇOK CİCİSİN...................

Adsız dedi ki...

EREN SENİ ÇOK SEVİYORUM SENİ GÖRÜNCE YERİMDE DURAMIYORUM BURSADA KONSER VERİRSENİZ ÇOK MUTLU OLURUM OF ÇOK GÜZELSİN SANA RESMEN AŞIĞIM YAAA MSNENİ DE VERİRSEN ÇOK MUTLU OLURUM AŞKIM BEBEĞİM BİR TANEM GÜZELİM PAPATYAM KIR ÇİÇEĞİM ÜZÜMLÜ KURABİYEM AŞKIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

eren seni seviyorum aşkımsın seni bir kere görebilsem msn ni ver aşkım yaaaaaaaaaa her tarafta senin resimin msn de bilgisayarımın ekranına seni koydum bebeğimmmmmmmmmmmmmmmmm aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

offfff eren çok güzelsin yaaaaaaaaaaaaa aşkımmmmmm seni çok seviyommmmm

erenugurcan dedi ki...

eren seni seviyorum sen benim aşkımsın...arkadşlar erenle ben evleneceğiz...

Adsız dedi ki...

eren abla nasılsın iyimisin seni çok seviyorum ben büşra seni bir kere abimle evlenirken rüyamda gördüm bu rüyam inşallah gerçekleşir çünkü benim yengem olma nı istiyorum hoşçakal

Adsız dedi ki...

merhaba ben tekrar BÜŞRA dün gece aynı rüyayı tekrar gördüm inşallah gerçekleşir hani derler ya bir rüyayı 3 defa görünce gerçekleşir oyüzden dua ediyorum göreyim diye . abimde çok yakışıklı

Adsız dedi ki...

eren seni çok seviyorum çok güzelsin keşke seni bir kere görebilsem büşra soyadın ne nerde oturuyon

Adsız dedi ki...

eren sana aşığım nasılsın halini hatrını sorayım dedim neler yapıyorsun aşkım seni çok özleidm by hoşçakal by

Adsız dedi ki...

erenim aşkım nbr nasılsın sana aşığım cevizli kurabiyem benim hoşçakal

Adsız dedi ki...

eren abla seni çok seviyorum hemde çok

Adsız dedi ki...

erennnnnnnnn seni seviyorummm..........
sana aşığım seni çokk beğeniyorum...çok tatlısın yaaa...gurubun en güzel kızısın..ANNESİSİN..msn adresinn ne bunu bilmiyorummm aslında senin msn adresin gerçekten bumu eren..
erenbakici_penti_pepsi@hotmail.comm
eğer buysa kendimi sana ekleyeceğimm.seni çokkkkkkkkkkkkk öpüyoruuuuuummmmmmmmmmmmmmmm...

Adsız dedi ki...

erencim çok tatlısın seni çok beğeniyorum
sevimli_efsane@hotmail.com

Adsız dedi ki...

cemre çok güzel kız bence cemre grubun en güzel kızı cemreye kimse laf atamaz çünkü o benim öz ve öz ablamm

Adsız dedi ki...

ewet ya kim cemreye laf atıyo valla açtırmayın benim ağzımı

Adsız dedi ki...

cemre ablacım sen o kızlara bakma sen grubun en güzelisin canım

Adsız dedi ki...

grubun en güzel kızı CEMRE!ondan sonra eren,yasemin,gülçin..

Adsız dedi ki...

kızlar size kandimi tanıtayım ismim cemre biliyosunuz kardeşim esen 14 yaşında ist leventte oturuyorum araba sürerken hep dudağını ısırıyorumbi de kardeşimle kavga ederken erkek gibi olabiliyorum..!!:)

Adsız dedi ki...

kızlar kusura bakmayın

Adsız dedi ki...

isimim eren leventte oturuyorum kardeşim var adı esen araba sürerken dudağımı ısırıyorum.
msn mi veremem kusura bakmayın

Adsız dedi ki...

eren abla çok güzelsin hemde çok hadi by by

Adsız dedi ki...

eren abla nasılsın

Adsız dedi ki...

nbr nasılsın eren abla he

Adsız dedi ki...

salak isimsiz onların hepsini eren yapıo gerizekalı ilei geri konuşup durma öküz

Adsız dedi ki...

mrb eren nbr seni çok seviyorum ne olur erenin msn sini bilen varsa sölesin nolur neyse eren hoşçakal

Adsız dedi ki...

ya lütfen bilen varsa söylesin erenin msn adresini

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bn eren yoğun isteğiniz için msnimi yayınlıyorum grup_hepsijik_eren@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben erene bayılıyorum onu çok seviyorum eren bu siteye girerse beni eklesin lütfennnn eren seni çok seviyorum inşallah trabzondada konser verirsiniz başkaları eklemesşin eren seni ne kadar çpok sevdiğiğmi yazılara dökemiyorumm seni çok seviyorum çok güzelsin
seni çok seven hilal

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR SALAK Bİ KIZ İNTERNETTE ERENİN DUDAĞINI ISIRDIĞINI VE KAVGA EDERKEN ERKEK GİBİ OLDUĞUNU ÖĞRENMİŞŞ BİDESÖYLÜYO HEM EREN ÖYLE ŞEYLER YAMAZ SİZDE İNANMAYIN SAF SAFFF

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BEN EREN BAKICI BİLİYORUM İNANMIYACAKSINIZ AMA BENİM BENİM HAKKIMDAKİ SİTELERE BAKARKEN BURAYI GÖRÜDÜM VE YORUM YAZIYIM DEDİM AMA ŞU AN ÇOK MEŞGULUZ DİZİ ÇEKİMLERİMİZ VAR İNŞALLAH YİNE YAZARIM.... AYRICA MSN İSTEMEYİN ÇÜNKÜ SADECE ÖZEL HAYRANLARIMA VERİYORUM KUSURA BAKMAYIN
EREN BAKICI

Adsız dedi ki...

ĞÜLÇİN ABLA SENİ ÇOK SEVİYORUM AYRICA HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM.SİZİN HAYRANINIZIM.ŞARKILARINIZ ÇOK GÜZEL.HEPİNİZ ÇOK ĞÜZELSİNİZ.SİZİ ÇOK SEVİYORUM.GRUP HEPSİ ABLALARIM SİZİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM.DAHADA ÇOK YAZARIM HOŞÇAKALIN BAYBAY.

Adsız dedi ki...

HEPSİ BİR ABLALARIM BİDAHA YAZARIM DEMİŞTİM.SİZİ NEKADAR ÇOK SEVDİGİMİ ANLAMIŞSINIZDIR.BENİM ADIM TUĞÇE ÖZKARA SİZİ ÇOK SEVİYORUM.DUDULLUDA IHLAMUR EVLERİ SİTESİNDE A BLOK DR 27 DE OTURUYORUM.HEPSİ BİR ABLLARIM SİZ NAPIYORSUNUZ.İYİMİSİNİZ SİZİ ÇOK SEVİYORUM İYİKİ VARSINIZ.BAYBAY

Adsız dedi ki...

GÜLÇİNGÜLÇİNGÜLÇİNGÜLÇİNGÜLÇİNGÜLÇİNGÜLÇİNGÜLÇİNGÜLÇİNGÜLÇİNCEMRECEMRECEMRECEMRECEMRECEMRECEMRECEMREERENERENERENERENERENERENERENERENERENEENERENERENERENYASEMİNYASEMİNYASEMİNYASENİNYASEMİNYASEMİNYASEMİNYASEMİNSİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.BBBBBBBBBAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYBBBBBBBBBBBBBBBBBBBAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY.

Adsız dedi ki...

merhaba eren ablacım kardesim ve ben sizi cok seviyoruz kardesim baran ama küçük daha 5 yasında ben se 13 yasındayım sizi cok beğeniyoruz beni eklerseniz sevinirim beni eğr eklerseniz kardesim
ide görmüş olursunuz hadi öpppppppppppptttttüüüüüüüüüüüümmmmmmmmmmm byby

Adsız dedi ki...

eren ablacım seni çok seviyorum hepsi gurubundan ilk başta seni sonra gülçin ablayı sonrada yasemini çokseviyorum biz aarkadaşlarımla sizin şarkınızın hareketlerini yapıyoruzzz sizi çok seviyorum bana msn adresinizi verirmisinizzz lüften iletime cevap yazın ne olur sizi çok seviyorummm msn adresim s.a.n.e.m_1995@hotmail.com

Adsız dedi ki...

arkadaşlar itiraf edin hepsi grubundan en güzelleri eren sonra gülçin sonra yasemin ıyyy cemrede tatlı ama pek fazla güzel değil ama onuda çok secviyorumerene laf söylemeyin lütfen eren abla seni çok seviyorum lütfen beni ekle msnem s.a.n.e.m_1995@hotmail.comeren sen benim aşkımsın

Adsız dedi ki...

ya bence eren en iyi oyuncu yani hepsi1de hepsi çok yapmacık oynuyo düzgün oynayan bi tek o var!!!bi de YASEMİNNN:) bnm msn ceren-mavi-15@hot...arkadaşlar 14-15 yaşlar ekleyebilir.hadi byee....

Adsız dedi ki...

Ben eren bakıcıyım inanmayabilirsiniz ama internette siteleri dolaşıyorum burayada yorum yazmak istedim bazı msn'ler yalan ben msn'de yalnızca tanıdıklarımla koşuyorum.herkes eklerse beni rahatsız ettikleri için ailemle konuşamam kusura bakmayın ya siz tabi safsınız hemen bunları ilk başta okuduğunuzda beni eren sandınız.ama değilim işte bizi böyle kandırabiliyolar arkadaşlar sakın inanmayın nerden bilcez yazıyolar ben erenim diye hemen kanıyoruz tabi inanmayın sakın.

Adsız dedi ki...

eren'in msn'si eren_bakıcı_hepsi@hotmail.com inanmayın ben bunu uydurdum sizede atıyolar kafadan bir msn hemen kanıyonuz yada kendi msn'lerini size veriyolar siz onu eren sanın oda eğlensin diye.sakın ama sakın kanmayın.ben sizi uyarıyorum böyle birisi size eren'in msn'si diye kendi msn'sini verip sizin msn'nizi çalıcağını hiç düşünmediniz mi? yada virüs bulaştıracağını? az önceki yorumuda ben yazdım.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar illaki msn'lerini bulacağım yada eklicem diyosanız dikkatli olun ben mesela ayrı bir msn açtım onları ekledim. ve biraz araştırdım forumlarda bazı arkadaşlar bir kaç tane msn'nin yalan olduğunu erkek çıktığını söylediler bende o msn'leri sildim bazılarını.bu arada grup hepsiyi çok seviyorum.hepsi 1'i kaçırmadan izliyorum.

Adsız dedi ki...

slm ben rojda.Ama arkadaşlarım bana kısca roji derler.Bi kere hepsi grubunun msn adresi yok. bu arada cemrenerdn iğrenç oluomuş! yazanlar ilk önce aynaya baksınlar.Hepsi grubundakileri çok seviom.K.İ.B. öptüm byee

Adsız dedi ki...

selamu aleyküm ağkedeş ben satılmış hepsi1 dizisini hiç kaçirmadan izliyrem.Sizi çok seviyrem emme gulçin rolini çoh yapmacıh yapiyir .Hele o super demesi yoh mu desem yalan olabiler.Ahsine onu en çoh seviyrem.Sarışınlara bayılıyrem.bu arada yaşım 58dih güçin benimle evlenir misen???msn:satılık_sarım_güçin@hotmail.com

Adsız dedi ki...

byyyyyyyyyyyebyyyyyyyyyyyeeeee sarışına güçine soyliyrem cevabını bekliyrem güçin öbir msn:güçin_58_sarı_kıvırcık_güçinesatılmıs@hotmail.com optün kıvığcık
satılmış

Adsız dedi ki...

arakadaşlar bence gülçin hakkında böyle konuşmayın bence en güzeleri eren sonra yasemin sonra gülçin sonrada cemre ama gülçin hakkında bence öyle konuşmayın eren hakkındada bence eren çok güzel cemrenin konuşması çok hoş gülçinin bazen gözleri çok hoş beni ekleyin s.a.n.e.m_1995@htmail.com
size erenin msn sini veriririm inanın bana ister ekleyin ister eklemeyin siz bilirsiniz

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bence inanmayın kendileri msn alıp milleti kandırıyorlardır ...Erenin msn adresi olsa hangi biirniz verirsinizki sitelere çok saçma yhaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

BİZİMLE İLGİLİ SİTELERE BAKARKEN BUNU GÖRDÜM BİZİM ADIMIZA MSN AÇIYOLAR İNANMAYIN SİZE MSN Mİ WERİCEM AMA BENİ ÇOK SIK RAHATSIZ ETMİCEKSİNİZ

Adsız dedi ki...

MSN NEM CEMRE_KEMER88 SIK RAHATSIZ ETMEMEK KAYDIYLA

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben eren sizi çok seviyorum sizlerin iletilerini okudum çok sevindim çünkü bu kadar çok hayranımm var sizi çok seviyorum ama msn mi herkese veremem

Adsız dedi ki...

eren abla seni seviyorum en çok seni seviyorum

Adsız dedi ki...

arkadaşlar gülçinin msn sini buldum ve hergün açık ama doğru olup olmadığını bilmi
yorum sizde ekleyin sizde yazışın guzel_pembe@hotmail.com(işte bu msn gülçinin arkadaşlarınızada dağıtın ama emin değilim sizde ekleyin sizde konuşun)

manyax_kız dedi ki...

getttttttt alayınız yalan sizin beee hepsi grubunun msnesını nerden bulacaksınız ha bu arada grubun en güselııı deee ereen oo boklu cemreyi sevennnlerrr zevksızlerrrrr bebe gibbi o salak cemereee en güsel eren bunu beynınıze sokunn sonra yasemın sonraa gülçin en sona salak cemre

Adsız dedi ki...

eren abla seni çok seviyorum hepsi grubundan en çok seni seviyorum
EREN ABLA

Adsız dedi ki...

EREN SENİ ÇOK SEVİYORUM ORDUDA KONSER VERİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM BYY ÖPTÜM AŞKIMMMMM

Adsız dedi ki...

EREN AŞKIM SENİ ÇOK SEVİYORUM EĞER ORDUDA KONSER VERİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM MUCK MUCK ayaz_gece_52@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bende erenin msnsi var.bana resim erenin gönderirseniz veririm. msn yaren--1998@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bakın arkadaşalar ben tam 3 kez kan-dı-rıl-dım anladınızmı tamammı gördüğüm bütün msnleri ekledim ama herkes beni kandırdı emin olmadan eklemeyin yaaa nolur sizin iyiliğiniz için söylüyrum gerçekten tekrar sölüyorum emin olmadan gördüğünüz tüm msnleri eklemeyin işletiyo erkekler mesela ben gülçinle konuştum kamera açtı bana diyip msn veryolar yani erkeler ikna edip kızları işletiyolar ya dediklerimi lütfen dikkate alın ben tam 3 kez hayal kırıklığına uğradım gerçekten daha ne diyeyim ya bu kadar emin olmadığınız msnleri eklemeyin kandırılıyosuz herkesi öpüyorum bu arada eren ve cemre sizlere bayılıyorum çok güzel ve yeteneklisiz hepinizi seviyorumda eren ve cemre başka eren ve cemre sizi çokkk seviyorum arekadşlar sizde dediklerimi dikkate alın hepinizi çok seviyorum öptün bayyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

eren seni herkesten çççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

eren sizi okadar çoooooooooooook seviyoruz ki anlatamam hatta sizin gibi bir grup kurduk ama adını bulamadık hepsi 2 koyabilirmiyiz nolur??? NOT:adlar buse:gülçin başak:yasemin melike:cemre bende her zaman ki gibi erennnnn
he bu arada dünya sizle okul bizle sallanıyor

Adsız dedi ki...

eren abla seni çok seviyorummm

Adsız dedi ki...

eren abla seni çok seviyorummm

Adsız dedi ki...

elif tınkır
erenabla benseni
ççççççççççççççooooooooooookkkkkkkkk
seviyorum beni nsnne elersen sevinirin mesenem bu elif_0094 seni seviyorum

Adsız dedi ki...

elif tınkır
erenabla benseni
ççççççççççççççooooooooooookkkkkkkkk
seviyorum beni nsnne elersen sevinirin mesenem bu elif_0094 seni seviyorum

Adsız dedi ki...

mrb arkadaslar bende cemrenın msn sı var eklemek ıstersenın ekleyın ben konustum yani cemrecim_kemer_@hotmail.com ben ce konusun

Adsız dedi ki...

cemre senı sevıyorum ben cemreyle konustum onun hayranıyım adresı buydu cemrecim_kemer_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ERENİM BEBEĞİM EREN DİOM BAŞKA BİŞEY DEMİOM ARTIK RESMEN BEN EREN OLDUM YA ARKADAŞLARLA GRUP KURDUK NELER OLDU BİLEMEZSİN BEN ARTIK RESMEN ERENİM AŞKIMMM BYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Adsız dedi ki...

ERENİM BEBEĞİM EREN DİOM BAŞKA BİŞEY DEMİOM ARTIK RESMEN BEN EREN OLDUM YA ARKADAŞLARLA GRUP KURDUK NELER OLDU BİLEMEZSİN BEN ARTIK RESMEN ERENİM AŞKIMMM BYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Adsız dedi ki...

arkadaşlar siiz benii okadar çok mu seviyonuzz:)pekii o zmn msn mi söylüyorum ama herkes eklemesinn== eren_yascemgul@hotmail.com ok:)!!

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben eren veb sitem olmadığından ismimi yazamadım beniim msn adresimi vercem ama herkes eklemesiin== eren_yascemgul
@hotmail.com

Adsız dedi ki...

eren aşkım msn mi ekle seni çoooook seviyorum aşkımmm meleğim benim ayaz_gece_52@hotmail.com

Adsız dedi ki...

EREN ABLA SENİ ÇOOOOOOOOOOK SEVİYORUM SENİN İÇİN ÖLÜRÜM BİTANEM SENİ BİR KEREDE OLSA GÖRMEK İSTİYORUM EREN & SENA

Adsız dedi ki...

ern senı coooook sevıyoruz biz burda 3 kuzen senin fotona bakıyoruz.ınsen bukadar tatlımı olur bıtanem benım

Adsız dedi ki...

bunu ekleyin ecem_96@hotmail.com ekleyin hepiniz

Adsız dedi ki...

slm ben yasemin bakıyorum da herkes eren diyor başka birşey demiyor:(
size bir sır veriyim ben site site dolaşıp sizlere yorum yazıyorum. ama bana inanmayacaksınız
sen yasemin değilsiniz diyeceksiniz ben yasemiminim

herkese selamlar.....

Adsız dedi ki...

hepinizi çok seviyom hepsi grubuna sesleniyom eğer bunu okuduysanız s.p_123@hotmail.com adresini ekleyip benimle konuşabilirsiniz

Adsız dedi ki...

lan bu hepsi grubu manyak he hepsi orospu kaltak...

Adsız dedi ki...

ben tuğçe..........
bence dünyada ünlü olmak önemli deil.çünkü herkes Allahın yarattığı bir varlıktır.mesela ben ünlüyüm adım dergi veya gazetelerde çıktı ne olacak bir resişmin konuyor bide yazı yazıyorlar.bunu her insanın duyması gerek deil ya.her insan aynıdır.ünlü diye birsey olsada biz Allahın yarattığı bir varlığız.. ama EREN ablamı çok seviyorum ve herkese selam söylüyorum hepinize iyi günler......

Adsız dedi ki...

ben de eren ablanın msnesi var hata hepsi var ama veremem çünkü kızıyolar bana kamera bile açtılar ama kameraları bozukmuş fazla göremedim bide eren abla beni keklersen sevinirim bende var ama olsun msne deresim pembe.mavi_4@hotmail.com
eklersen sevinirim hata hapiniz ekleyin tmm hepinize slm

berk_ıs dedi ki...

herkese sllm lar ben berk kızlar sızlerle tanısmak ısterım msnem calll_criz_16@herkesı bekıorum emın olum pısman olmucaksınız

Adsız dedi ki...

hepiniz salaksınız ya kim verir size msn ni herkes kafasına göre uyduruyo bide herkes birine aşık biri cemreye biri erene biraz kendinize aşık olun be böyle milletin maskarası oluyosunuz onlar bu işten para kazanıyo sizde onları izliyosunuz

Adsız dedi ki...

merhaba ben izmitten emel eren çokkkkkkkkkkkkkk güzelsin ama izmite konsere gelin lütfen

Adsız dedi ki...

kızlar bence magazine çıkmayın bu bizde size olan sevgimizi azaltıyor LÜTFEN

Adsız dedi ki...

eren abla seni çok seviyorum sana abla diyorum çünkü ben senden küçüğüm 12 yaşındayım sana abla demezsem saygısızlık etmiş olurum. Eren abla seni okadar çok seviyorum ki senin için ölümü göze bile alırım.ne olur izmite konsre gelin eren abla sen çok güzelsin sesini de çok beğeniyorum büyüyünce senin gibi olmak istiyorum. eren abla msn adresin varsa beni ekler misin?
msn adresim:rumeysa_eren_41@hotmail.com

Adsız dedi ki...

emel seninle aynı fikirdeyim

Adsız dedi ki...

ya ben hepsinide çok sewiom cemreye hakaret edemezsin tamammı bunu beynine sok onların tırnağı olamazsın hepsine burdan sesleniorum hepinizide çok sewiorum özellikle cemreyiiiiiiiiiiii duydunmu ona Laf söyliceksen mersine gel orda söylede gör gününü beeyinsizzzz

Adsız dedi ki...

erenim aşkım seni dünyalar kadar seviyorum.seni gördüğüm zaman kalbim küt küt atıo.ya çooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk tatlısın

Adsız dedi ki...

ewt canlarım benim hakkımaki yorumlarınızı okudum begendim sizi çok sewiyorum eger yorgun olmazsm açıyorum internet benim praogramım okula git ewe gel sete git ordan işlerim war onları yapıyorum sonra dans ediyorum ewt benim praogramımda böyle hepinizi öptüm BY KENDİNİZE İYİ BAKIN BENİM ÜZERİME KURULAN MSNLER YALAN İSTERSENİZ SİZE MSN Mİ WEREYİM CİMCİMEYİM_EREN_BAKİCİ_GUZEİM@HOT.... BENİM BU İSTER İNANIN İSTER İNANMAYIN HEPİNİZİ SEWİYORUZZZ..

Adsız dedi ki...

erensenı çokkk sewıyorum bende neredeyse 300 kısının msn sı war ama ne yapıcamdıceksın hepsınıde senın msnen dıe ekledım her bırı ben erenım dıo ben bu işten hiç bişi anlamadım yaa benım msnem eren_j.lo@hotmail.com kıb öptün by
bybybybybybybybybybybybybybybybybybybybybybybybybybybybybybybybybybybyby

Adsız dedi ki...

ya siz gerçekten verdiğiniz msnler doğrumu herkez atıp tutuyo biriniz gerçeği söyleyin allah aşkına eren abla doğru msn ni veriirmisin lütfen nolur yaaa siz sewiyorumm

Adsız dedi ki...

ya hepınız ezıksınız hepınız cok salaksınız ben yurt dısında oturuom ama erenı ve hepsı grubunu hepınızden cok daha ıı takıp edıom
bı kere hepsı grubundan herhangı bırını gercekten sevıorsanız hepsınıde sevmek zorundasınız bırını sevıpte otekıne kufur etmek resmen serefsızlıktır
ben hepsını cok sevıorum ama eren benım ıcın cok farklı onu bıraz daha fazla sevıorum ereeeeeennn senııı coook sevıorum askıııtoooom...ErEn&SeYmA

Adsız dedi ki...

grup çok başarılı bence ve hepside birbirinden talı ve mütevazi kızlar yani ekranda öleler en güzeli eren sonra gülçin daha sonra yasemin ve en son cemre

Adsız dedi ki...

BEN EREN İNANMIYACAĞINIZI BİLİYORUM BEN SİZE MSN Mİ VEREMEM KUSURA BAKMAYIN AYRICA BEN BU KADAR HAYRANIM OLDUĞUNU BİLMİYODUM BENDEEE SİZİ SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

İŞTE BİZİ BÖLE KANDIRIYOLAR YUKARI DA DEDİĞİM GİBİ"BEN EREN BAKICI "DİYEN HERKEZE İNANMAYIN AYRICABEN EREN HAYRANIYIM ONU ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM ÇOK GÜZEL ÇOK ŞİRİN SEN BENİM BİTANEMSİN SENİ NEKADAR SEVDİĞİMİ SATIRLARA SIĞDIRAMIYORUM HEPİNİZİ ÇOOOOK SEVİYORUM AMA EEN ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOK SENİ

Adsız dedi ki...

EREN SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENİ ÇOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

ben cemre ablanın msn sini biliyorum inanın bana onunla dün konuştum bu gün ve hergün açık olacağını söyyledi msn si :cemre_kemeer_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

mrb hepsi size gerçekten hayranım hatta sizin fanatiğinizim hele gülçinin sen çok şekersin odamda 158 tane resmi var .eğer mersinde konser imza g,ünü filan yaparsanız kesin likle gelirim.sizin evinizin adresini cep telefonlarınızı ve msnlerinizi istiyorum.bu arada 4bluzumde birinde gülçinin birinde cemrenin birinde erenin birinde yaseminin resmi var yastığımdada hepsi 1i hiç kaçırmadan izliyorum. ben 12 yaşındayım 6ya gidiyorum gülçin ablacım

Adsız dedi ki...

eren seni çooooook saviyorum.sınıfta sıf ben ve başka bir arkadaşım seviyoooruz.seni herkes beşiktaşta gördü ama bir ben göremedim.son olarakta yine belirtmek istiyorum.SENİÇOOOOOOOOOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

salak eren ben zaten seni sevmiom

Adsız dedi ki...

ben o orospuya diyorum ki irem salağına hepsi birbirinden güzel onların sen nesin orospu şıllık molucak oiç yarrak irem.....

Adsız dedi ki...

salak eren ben zaten seni seviyorum yazana da diyorum orospu şıllık ne orospuluğunu gördüm ben senini varya erekeklerle yatıyorsun sengördüm hem sen çokkkk tipsizsin biliyormusun şekerim hahahahah yarrak nolucak o kızlar senden güzeller bir kere

Adsız dedi ki...

eren seni çok seviyorum.lütfen samsun 19/mayısa konser verin...

Adsız dedi ki...

siziiiiiiiiii çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkk seeeeeeeeeeeviiiiiiiiyooooooruuuuumm eren apla cemre gülçin yasemin apla bana cep telefon numaralarınızı verirmisiniz lütfeeeen sizin hayranlarınızımmm...

Adsız dedi ki...

slm eren gülçin cemre ve yasemin abla sizi çok seviyorum lütfen beni ekleyin msnem seda-isim lütfen ekleyinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn sizi çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

slm nem beril çoğu kişi işte bende erenin msn si vardı konuştum falan diyorlar.ama ben televizyonda bir programda onların ağzı ile duydum msn miz yok chat yapmıyoruz lütfen birbirinizi kandırmayın diyorlardı.yani onların MSN LERİ YOOOKKK kendinizi kandırmayın arkadaşlar EREN ABLA SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMM HADİ BY BY BY

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR KENDİNİZİ KANDIRMAYIN HİÇBİRİNİN MSN Sİ YOK KENDİNİZİ VE BAŞKALARINI KANDIRMAYIN BU ARADA ZORRO SAN KATILIYORUM BİR İNSANIN 100 TANE Mİ MSN Sİ OLUR. HEM MSN LERİ OLSA BİLE PENTİLİ HEPSİLİ YADA PEPSİLİ BİŞEY OLMAZDI ÇÜNKÜ ONLAR SADECE İSİMLERİ VE REKLAMLARININ YAPTIKLARI ŞEYLER S-A-Ç-M-A-L-A-M-A-Y-I-N

Adsız dedi ki...

slm hepsi grubunun msnsi yok söyleyenlerde yalan atıyor çünkü çıktıkları porgramlaarda msnmiz yok diyolar bida kamera acıyomusuz ona çok sasıyoruz diyolar yalan söylemeyin baskalarının duygularıyla oynamanıza hiç hakınız yok yalan söyleyenin allahım cezasını versin işhalah yalan söyleyenler bizden özür dillesin

Adsız dedi ki...

eren ablacım seni çok ama çok seviyorum.ben merve harmanşa ençokta sizin arkadaşlığınıza çok özeniyorum allahsizi bir birinizden ayırmasınsizin sizinlekonuşmak isti yorum ben .odam sizin posterinizledoldu.

Adsız dedi ki...

eren ablacım seni çok ama çok seviyorum.ben merve harmanşa ençokta sizin arkadaşlığınıza çok özeniyorum allahsizi bir birinizden ayırmasınsizin sizinlekonuşmak isti yorum ben .odam sizin posterinizledoldu.

Adsız dedi ki...

erenin msn si var ama verememmmm

Adsız dedi ki...

eren abla benim adım eda senin en büyük hayranım her yere senin resimlerini astım msnemde bile senin adın var lütfen bana msnni ver
seniçooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

canlarım benim bende sizi gerçekten çook seviyorum.
msn adresimi veriyorum.cam açarım ama herkeze 3 dk.
sizleri çook seven eren ablanız
saint_hepsi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

eren ablanı doğum günü ne zaman

Adsız dedi ki...

EREN ABLA SENİ OKADAR ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKK SEVİYORUMKİ BİLGİSAYAR SENİN RESİMLERİNLE DOLU

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar bn erenin msn adresini biliyorum.gerçekten.ister inanın ister inanmayın.sizlere msn adresimi vericem beni kaydedin size erenin msn adresini vereyim .eğer arkadaş olmak isteyen varsa oluruz.msn adresim; my_angel0191@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ya bune yorumları bi okudum herkess bi adress vermiş bikeree grup kılzarı burayı giripde yorum yazmazki bn erenle konuşdum bn dedim sen erend eğilsin ca açd edim ve bana cam açdı gördümm onuuu ve bunun içinde çok mutluyumm adresni veriyim istersenizz ama herkesi eklmioo haberiniz olsun (eren_bkc1@hotmail.com) buu ama eklicen sanmam herkesi eklemioo

Adsız dedi ki...

eren şuana kadar birçok sanatçı tanıdım ama seni hayatım da ilk tanıdığımdan beri hayatımın rensesi kraliçesi oldum bende ileride senin gibi konservatuar okucam sana özendiğim için değil gerçeken istediğim için hatta şimdididen başladım bile başladım bile.başladığım yer uytun diye bir yer adana da . zaten ben adanalıyım ve adanadayım eğer benim iletimi okuduktan sonra beni eklemek istersen beni şu adressten bulabilirsin zeynepkavi@hotmail.com cep numaram da 05297499410

Adsız dedi ki...

erene hangigerizekalının başkanı salak dedi.ben onu varya ..... ederim.aynı zamanda biriside hepsi grubuna küfür etti onu da .... ederim.birşey daha söyleyecem eren ve yasemin coooooook güzel onları sevmeyen ölsün.benden bukadar byyyyyyyyyy!

tülay dedi ki...

seni seviyorum erennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn hemde cok herkezden ama güzelden cok değil

tülay dedi ki...

grubun cok güzel seniseviyorum hepsi ama en cok ereni seviyorum yorumlarınızı bekliyorum kızlar msn adresinizi hepsi bulamıyorum bilen varsa yazsın hepsiyi cok seviyorum eren ve tülay

Adsız dedi ki...

burdaki kızlar cok güzel şeyler yazmş ama ben bu siteyi geç buldum ama zararı yok derler ya geç bulmanın kimsaeye zararı yok

Adsız dedi ki...

arkadaşlar herkez bir msn veriyor neden diğerlerini kandırıyorsunuz çok yanlıs bir davranıs bence eren abla vermek isiyorsa verir istemiyorsa vermez bnde de yok msn si bn de istiyorum fakat verdiklerinizin bazı arkadaşlarımızın yazdığı gibi yanlıs msn lütfen gerçek bilenler yazsın ... Lütfennnn

Adsız dedi ki...

ama ben cemre ablamı daha çok seviyorum çatlayında patlayın dünyanın en güzel kızı CEMRE KEMER anladınızmı...ay ereni,gülçini,yasemini sevdiğiniz için pişman olacaksınız.

BENDE KENDİMİ TANITIYIM:BENİM ADIM CEREN..9 YAŞINDAYIM.CEMRENİN HAYRANIYIM.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hepsi 1 dizisinde oynamıştım ve tüm grubun msnsi var isteyenler beni eklesin
duhan_dido@hotmail.com

Adsız dedi ki...

vallahi billahi cemrenin msn sini biliyorum konserine gitmiştim ordan aldım msn sini yazıyorum cemre_e.y.g_kemer@hotmail.com

bu cemrenın msn si hayranı olanlar eklesın ınanan inansın inanmayan eklemesın kardeşım ben doğru sölüyorum çünkü kimseye yln sölemem hade allaha emanet olun byby ama fazla konuşmuyo

Adsız dedi ki...

arkadaslar kımsenın ulasamadıgı bır fırsat yakalayıp hepsi ile bir kahvaltı yaptım.msn lirini aldım telefonlarını aldım eğer almak istiyorsanız beni ekleyin ama sadece bana inanlar eklesin bide inanmayanlarla ugrasmayalım hasan0062@hotmail.com

Adsız dedi ki...

eren abla seniiiiiiiiiii çok seviyoruz ama sizde bizim gimi insansınızzzzzzzzzzzzzzzzz yani biz ikiz lerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

hepsi biz sizi çok seviyoruz biz ikizler adımız senanur sedanur lütfebn bi yerde konser felan yada ropörtaj yaparsanız bize selam myollarmısınız lütfennnnnnnnn!!! bi de kocaeli gölcük askeriyesine herkezyaza merhaba konserine gelio hatta bu mayıs duman gelicek bidaki yaz sizde gelirmisiniz lütfennnnnnnnnnnnnnn!!!!1111

Adsız dedi ki...

hiçte değil gülçin daha güzel

Adsız dedi ki...

(eren)$(delisi)
eren seni çok seviyorum...
yeşilde sana çok yakışıyor...
yenii saçında çok güzel olmuş zaten sen ne yapsan yakışıyor...
yeşil prensesimsin..en güzel en tatlı sensin aşkım erenimm ...
artık ben eren delisiyimm:):):)
(((!!hepsi bir!!)))
!!!$eren yoshy gülçin cemre$!!!
{{{SiZi çOk sEvİyOrUM}}}

Adsız dedi ki...

slm ben seher yasemini severim aslında hepsinide çünkü hepsi birbirinden güzel ama ben onlardan dahada çok güzelim ama yinede güzel sayılırlar benim yanımda biraz kötü kalabilirler

Adsız dedi ki...

slm ben seher yasemini severim aslında hepsinide çünkü hepsi birbirinden güzel ama ben onlardan dahada çok güzelim ama yinede güzel sayılırlar benim yanımda biraz kötü kalabilirler

Adsız dedi ki...

slm ben seher yasemini severim aslında hepsinide çünkü hepsi birbirinden güzel ama ben onlardan dahada çok güzelim ama yinede güzel sayılırlar benim yanımda biraz kötü kalabilirler

Adsız dedi ki...

arkdaşlar eren abla ile konuşmanın bir yolu vr

Adsız dedi ki...

bende eren'i çok sewiorm ama grubun en gzli CEMREEE

Adsız dedi ki...

erenin adresiii=)eren_bakici.c.g.e.y@hotmail.com

Adsız dedi ki...

şu iremin allah belasını versin be gülçine nasıl çirkin der bu arada erenin gerçek msn si eren-bakici1903@windowslive.com bana kamera açtı ama başkasına açmıcana söz verdi

Adsız dedi ki...

ereni çok seviyorum
ama herkes yalan
söyliyor hepsi nin
msn adresleri yok
ben sizi koruyorum
çünkü yalancılığa
böle devam ederseniz
ALLAH SİZİ ÖBÜR
DÜNYADA YAKAR

Adsız dedi ki...

ya bissürü site var hepsine nasl baksınlar hemde bu kıytırık siteye mi bakcaklar.salaksınız hepiniz varya bende onları seviom.en çokda ereni.ama sizler gibi yalan sölemiom.onları seviosanız yalan söleyip msn istemein..eren seni seviyorum.hepinize kib.

Adsız dedi ki...

ya bissürü site var hepsine nasl baksınlar hemde bu kıytırık siteye mi bakcaklar.salaksınız hepiniz varya bende onları seviom.en çokda ereni.ama sizler gibi yalan sölemiom.onları seviosanız yalan söleyip msn istemein..eren seni seviyorum.hepinize kib.

yakışıklı çocuk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yakışıklı çocuk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yakışıklı çocuk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yakışıklı çocuk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

eren abla çok güzelsin seni çok seviom harikasın hepsi grubu mutiş bir grup böle devam edin kısacası ben senin kadar güzel görmedim mütişsin

eren&ecem

Adsız dedi ki...

merhaba eren abla senin hayranınıyım sen çok seviyorum muck muck muck

yakışıklı çocuk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

hepinizi çok seviyorum ama eren en çok seni seviyorum çok güzelsin şarkılarınıza bayılıyorum.çok güzel sesiniz var keske gülçin ayrılmasaydı onuda çok seviyodum.olsun bn onu hala sevmeye devam edicem

Adsız dedi ki...

ben basak eren abla seni ço9k seviyorum keske bir kere seni göre bilsem bir gün umarım bu dileğim gerçeklesir seni o kadar çok seviyorum ki anlatamam seni öpüyorum...

Adsız dedi ki...

eren seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum tabi diğer kızları da çoooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.

Adsız dedi ki...

skym hepsini ne anlıyonuz bebek bebek şarkılardan anlamıyorm slk mısınız ne siniz ya iki orspu için neler yapıyonuz töbe töbe

Adsız dedi ki...

Bence o verdiğiniz Msn AdresLeri YanLış Cünkü Kendisinin ağzınDan aLdım mSn sini

Bla bLa blA