Hepsi 1

29 Nisan 2007 Pazar

Hepsi bir diziden resimler


57 yorum:

gzm* dedi ki...

bnce cok gsl bi dizi keske biraz daha fazla surseydi 1.30 saat yetmiyo bu arada murat boz dizinin en sonuna kadar kalır ona bayılıyorm yesil bnim favorim cemre de bnim favorim bu diziye bayıldm insallah hc bitmez ama daha rap sarkılar ustune giderlerse daha da beyenilir...

Adsız dedi ki...

mükemmel ötesi arkadaşa katılıyorum inşallah murat boz sonuna kadar kalır çok güzel olur...:)

hepsimbenim dedi ki...

süpersiniz sizi çok seviyorum keşke sizide görsem yakından tarık mengüçü gördüğüm gibi hele yasemin abla seni çok seviyorum eren abla gülçin abla ve semre abla sizide seviyorum ama yasemin ablanın yeri bi başka yazan:hatice

hepsimbenim dedi ki...

sizi asla unutmayacağım sakarlığınızı kızgınlığınızı yarışçı hırsınızı ve brokoli yiişini sizi seviyorum incirlibahçeilköğertimokulunda okuyorum istenbulda oturuyorum ve sizi çok seviyorum hepsi biri izlemeye devam edin arkadaşlar sonki üç der gggrrrruuuuppp hhheeeppssiii grup hepsi sen bizim herşeyimizsin bizdende kopamazsın her zaman kalbimdesin

crescent dedi ki...

bu film gerçekten çok güzel olmuş olmuş. güzel olmamış güzel ötesi olmuş. kendi adıma ben çok beğendim hele gülçinin konuşması bir başka güzellik katmış.eğlenceyle, zevkle izliceğimiz bir film yapışsınız sizden tek isteğim bu film hiç bitmesin çünkü bu film çokkkk güzelll:)

Adsız dedi ki...

ben hepsi 1'i hepsi grubunu sevdiğim kadar sevdim en çokta gülçini seviyorum ama eren yasemin ve cemrede çok güzel

Unknown dedi ki...

yyaa süper bir dizi yaa hele hele cem avnayime hayranım yaa alev denilen kız bir daha baskalrının canını yakarsa bilmiyorum kıyameti koparıcam hele hele cem e sakın sakın bir daha vurmasın cem benim askımmm....onu seviyorum seni seviyorum CEM....(EMRE)

blue eyes dedi ki...

bu diziye bayılıyorum keşke daha uzun olsada izleyebilsem bütün gün ama olmuyo:( sizi çok seviyorum eren cemre gülçin yasemin keşke sizler dizideki kişilere aşık olsanız. BEN SİZİ ÇOK YAKIŞTIRIYORUM HELE CEMRE İLE EMRE SPR :)

Adsız dedi ki...

bence güzel olmuş lütfen dizi yayınlandıktan sonra videoları koyun

Adsız dedi ki...

benim adım BÜŞRA Gülçin ile Mert birbirlerine çok yakışıyorlar.Hepsi1'i çok seviyorum ve heyecanla izliyorum.Nolur cuma akşamları olsun.Ben 11 yaşındayım.Onun için çok az izliyorum.Hoşçakalın baybay GÜLÇİN

büküsü dedi ki...

bence harika lar hepsini çok sevviyorum kaçırdığım bölümleri internetten takip ediorum hatta onların şarkılarıyla klip bile çıkardık keşke onlarla konuşa bilsek izmir karşıyaka air eşref ilk öğretim okulu cumhuriyet mahallesi 5_a sınıfı adına selmlaaaaaaaaaaaaaaar

Adsız dedi ki...

deniz dilan vecel dediki...
maxlende görüşmek üzere sizi çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

süpersiniz aşkım benim hepiniz muhteşemsiniz sizi çok seviyorum özellikle ereni ve cemreyi
sizide seviyom hepiniz biri birinizden muhteşemsiniz aşkım benim canlarım :-D

Adsız dedi ki...

SLM BEN BANU AŞKIM EREN BANA ULAŞ LÜTFEN AŞKIM CNM YADA HEPİNİZ SİZİNLE TANIŞMAK İSTİYOM AŞKIM LÜTFEN CNM MSN Mİ VERCEM LÜTFEN AŞKIM CEMRE YASEMİN EREN GÜLÇİN SİZİ SEVİYOM AŞKLARIM BENİM ÖPT
MSN:banu_15_efsane@hotmail.com

Adsız dedi ki...

cemre seni çok seviyorummmmmmmmmbenimle çıkarmısın ?

Adsız dedi ki...

bla bla blaa

Adsız dedi ki...

sikerim sizi

KÜBRA dedi ki...

ben en çok yasemin ve ereni seviyom hepsi bir dizisine bayılıyom inş. flim bitmez en gıcık alev esra bunlar çok gıcıkk gülçine yapmadıkları kalmadı

Adsız dedi ki...

ben yeliz hepsi grubu sizi çok ama çok seviyorum odamın duvarların da sizin resimleriniz war bilgisayardada öyle tabi. ben siz 1kere görmek için herşeyimi weririm.sizi çok öpüyorum.kib. aeo. bb

Adsız dedi ki...

süpersiniz eren apla seni ve yasemin eren gülçin apla sizi görmeyi çoook istiyom trobzonda oturuyam konseriniz inşallah olur rüyamda sızı gördüm siiiizzzzziiiiiiii sssseviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

benim adımda yasemin üsteki yazıyı ben yazdım

Adsız dedi ki...

ben yasemini çokkkkkkkkkkkkkkk seviyoorum canım biricik yaseminim bu arada ben büşra....

Adsız dedi ki...

selam cem abi ben umut k.maraşlı?????

Adsız dedi ki...

bn melis hepiniz süper ve güzelsiniz sizi görmek istiyorum hele cemre sana bayılıyorum ve hepsi1 dizisini heycanlaizliyorum.
yasemin korkuta.eren barışa.gülim merte.cemreve emre ççççççççççççççççççççoçkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk yakışıyolar.organık şekersende .çoookkkkkkkkkkkkkk.tatlısın.alev ;esravearzu sizde yaseminin dediği gibi cadı rolunu süper yapıyosun

Adsız dedi ki...

merhaba ben iklim gerçekten çok güzel sesleri var benim için grupta özel olan eren ereni çok beğeniyorum hepsi 1 diziside çok güzelbaşarılarınızın devamını dilerim büyük bir keyifle izleyip dinliyoruz sizi hepinizi çok seviyoum tebrikler

Adsız dedi ki...

merhaba ben eren ama grup hepsiden eren yemin ederimki ben erenim vallaha billha yemin ederim ben erenim hepinizin yorumlarını okuduk ve çok güzel hepinizden çok çok teşekkür ederim şu anda cemre gülçin ve yaseminde yanımda bizim için ne yazmışsınız diye merak etmiştik çok teşekkür ederizben arkadaşlarım ve ekibim sizleri öpüyoruz hepinize çok teşekkür ederim belki benim eren olduğuma inanmayabilirsiniz yemin ederim vallaha billaha ben erenim sizi çok seviyorum haftaya çok güzel bir bölümle ekranlarınıza geleceğiz bizi izlemeyi unutmayın hoşçakalın

Adsız dedi ki...

biz kuzenimle en çok gülçini seviyoruz grup hepsiyi çok seviyoruz ama en çok gülçini msnim busranu441@hotmail.com gülçin lütfen ekle eklersen çok seviniriz eklemezsen ağlarız sende msnini verir misin gülçin aşkımmmmmmmm lütfen oku

Adsız dedi ki...

ben büşra kuzenimle grup hepsiyi çok seviyoruz ama ikimide en çok gülçi ablayı seviyoruz msnim busranur441@hotmail.com gülçinabla lütfen ekle sende bana verirsen çok sevinirim

Adsız dedi ki...

bence burdaki yazılanların hepsi yalan.gerçek sewgi böle ifade edilmez bana göre. yok aşkımmış, yok bebeğimmiş, yok canım cicim, zart zurt işte eğer sewgi böle ifade edilseydi dünyada sewgi die bişe olmazdı.her neyse fazla uzatmim hepsi grubu size hayatta başarılar diliyorum kendinize iyi bakın allaha emanet olun.

Adsız dedi ki...

ya çok güzel bi dizi ama dans sahnelerini biraz daha fazla yapabilirler...

Adsız dedi ki...

ismim büşra ama buraya ilk defa yorum yazıyorum ya ben size bayılıyorum çok spersiniz 4yüzde neymiş kim onlar yaa bayılıyorum ben size televizyon dünyasından en sevdiğim 6 kişi 4ü zaten sizsiniz diğer ikiside FIRTINA dizisinden MURAT YILDIRIM VE BURÇİN TERZİOĞLU ama hepiniz çok süpersiniz eğer beni eklemek isterseniz msn im;
busra_m-g@hotmail.... lütfen beni ekleyin lütfen ama erkekler eklemesin

Adsız dedi ki...

bence filmin sonunda yasemin korkut la eren barışla cemre emreyle gülçinde mertle olcak yüzde 100 eminim çünki ben yaseminin yeğeniyim

Adsız dedi ki...

ben yasemin yorumlarınız için hepinize teşekkürler size bişi sorcam ve hemen yazın cevabını 4 gün içinde işte sorumuz:
sizce 4 yüz mü daha iyi yoksa bizmi daha iyiyiz cevaplarınızı bekliyoruz ve tüm sevenlerimizi öpüyoruz
yasemin

Adsız dedi ki...

çok güzel resimler

hande dedi ki...

erennn seni çok çok sewiyorum ben hepsini de sewiyorum ama seni daha fazla sewiyorum bu arada gerçek hayatta sana mert daha çok yakışıo yorum yazma kabiliyetim yoqtur ama bunu okursun sanırımm

Adsız dedi ki...

cemre yha bnm cemrem çok tatlı aşkıımm

Adsız dedi ki...

ben eren arkadaşlar arkadaşlar sizin yorumlarınızı okuduk
bize yazdıklarınız için teşekkürler çok saolun...BZ BUNA ÇOK SEWİNDİK WE MSN'mizi WERMWYW KARARLIYIZ ONUN İÇİN LÜTFEN BANA İNNI BEN MUTLAKA BİR GÜN MSN'nemi AÇIYORUM BAZILARI BİZİ TAKLİD EDİYOR ONALARA SAKIN İNANMAYIN BİZ HAYRANLARIMIZI SEWERİZ...SİZİ SEWİYORUZ:):)

cemre_gurubumuz@hotmail.com
eren_bakici@hotmail.com
yasemin_yosy@hotmail.com
gülçin_sarı_güzeli@hotmail.com

SİZİ SEWİYORUZZ :):):)

Adsız dedi ki...

ya sizi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

çok güzel en çok ya işte hepsinide seviyorum msn :dj_karamelek00@hotmail.com

Adsız dedi ki...

arkadaslar ben begüm grup hepsinin bi adresi var bende bazilarina kamera acip ses klibi gönderiyomus ama bizi iyice taniyip öle aciyolarmis kamera felan adres tatli_kizlar_grup.hepsi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

eren yoshy cemre gülçin
ne olur okuyun
sizi
çok
seviom yaaaaaaaa sınıfça şarkılarınınızın harketleri ni ezberleyip okula sunuoz ben 7 . sınıfa gidiom ben ve 3 tane daha arkim size bayılıoz he bu arada hepsi 1 de hiç kaçırmıozzz

Adsız dedi ki...

hepsimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

ya bune güzellik yaaaaaa
bu grup 1.5 senedir war ama 5 senelik gibbbbbbbbiiiiiiiiiiiiiiiii


ya yoshy çok güzelsin yaaa


okuuuuuuuuuuuuuu

Adsız dedi ki...

ya siz mükemmelsiniz kızlar

Adsız dedi ki...

aşkım yaseminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn aşkımsın yaaa

Adsız dedi ki...

hepsi grubunu çok seviyorum.çok güzel bir grup hemde diğer gruplardan daha güzel ve başarılı,hepsi grubundaki yasemin,eren,gülçin ve cemre'Yi çok başarılı buluyorum.ben cemreyi daha da çok seviyorum.benim birde ablam var o ise ereni çok seviyor.ama ben cemreden sonra yasemini çok seviyorum ablanda erenden sonra gülçini çok seviyor.

Adsız dedi ki...

SLM SSSSSSSSSİİİİİİZZZZZZİİİİSSSSSSSSEEEEEVVVVVVVVVVİİİİİİİYYYYYYYYOOOOOOOOORRRRRUUUUUUUUUUUUZ.SİZİ İZMİRE BEKLİ YORUZ

Adsız dedi ki...

YA LÜTFEN BENİ DİNLEYİNNN...HEPSİ
ya ben sizi çok seviyorum kimse inanmyo biliyorum ama bana inanın.sizi çok seviyorum özellikle cemreyii aşkım benim ama gerçektende hepiniz çok tatlısınız ve o kadarda güzelsiniz sizi çokkk seviyorum.kaç senedir size ulaşmaya çalışıyorum dolu msn buldum ama hepside yalan.ama hiçi bıkmadım nıkmıcamda size ulaşmak en büyük hayalim lütfen beni ekleyin sizi çok seviyorum.(fb_defne_15@hotmail.com) .LÜTFEN. ama lütfen başkaları eklemesin hep biz yok eren felan deyip kandırıyolar yeter ayıp yani insanın hayalleriyle oynuyolar.. lütfen hiç kimseye böyle yapmayınnn.bayy..

Adsız dedi ki...

yaaa hepsi 1 dizisi artık 22:00 da ben izleyemicem çok geş saat lütfen daha erken vakite alın lütfennnnnnnnnnnn...sizi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

ya aşkım sizi çok seviyorum hepisinizi öpüyotum ya ben sizin hayranınızım(k)

Adsız dedi ki...

slm ben cemre ne kadar güzel yorumlar yazmışsınız bakın o verilen msn adresi bizim diill ayrıca bizim yoğun iş tempomuz var sadece bir kişi bizim gerçek msn adresimizi biliyo ....diyerleri bilmiyo anladınızmı onların hepsi yalan...birisi ağıza alınmayack şey yazmış..ama cezasını çekecek onu hepsimiz cezalandırcaz menejerlerimiz şimdi gerkeni yapıyo kulağını çekip uyarıcak diliz daha beterini yapıcaz plis anlatabildimmiii bize kötü söz ha görüşürüz yurdunu barknıda öğrendik zaten isims,izzzzzzzzzzzyazmış

Adsız dedi ki...

yasemin abla sen bize bir soru sormuştun .ama ne kadar ayıp bir soru neden die sorarsan çünkü siz onlara bin basarsınız siz daha güzel daha sevimlisinnizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzonalrı boşverin ya siz süperin süperisinizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Adsız dedi ki...

Cemrem sana bayılıyorum::

Adsız dedi ki...

Cemre ye bayılıyorum.emre ye çooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkk yakışıyo.bence kenan doğulu ya hiç yakışmıyo.emre kenan doğulu dan yakışıklı.hemde çok.bence

Adsız dedi ki...

ben hepsi grubundan yasmin ve gülçinin msne adreslerini biliyorum yazıyım
y.gruphepsi_yasemin_gyce@hotmail.com

g.gruphepsi_gulcın_gyce@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm 16 şubat 2008 15:48 tarihinde bir kişi yorum yazmış okişi gercektenmi cemre yoksa oyun felan mı? eğer doğruysa bizde verin msn adrealerinizi sizi camda görmek istiyorum

Adsız dedi ki...

bence en güzel eren sonra yasemin sonra gülçin sonra cemre ama cemrede çok tatlı ama en güzel tak kelimeyle özetlersem EREN

Bla bLa blA