Hepsi 1

16 Haziran 2007 Cumartesi

hepsi1 6.bolum flagmanı

105 yorum:

sedef dedi ki...

walla bn hepsiyi çok sewiom diziyi de çok sewdim ordaki emre ve mert çok yakışıklı bence korkutun gözlükleri olmasa daha tatlı olurdu hepsi sizi çok sewioomm

Adsız dedi ki...

valla ne yalan söyliyim hepsiyi çok seviyom diziyide dizideki emre çok yakışıklı

Adsız dedi ki...

dizi süper...hepsi grubuna bayılıyorum..dizideki emre süperr çokk yakışıklıı cemreyle çokk yakışıolar...wee yasemini çokk sewiorummmmm..

Adsız dedi ki...

hepsi grubunu çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum özelikle hepsini çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum hepsini eşit ve çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum hepsiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

hepsi sizi çooooooooooooooooooook seviyorum çoooooooooooooook yakından görmek çooooooooooook istiyorum hepsiye bayılıyorum hepinizi öpüyorum

Adsız dedi ki...

sizi cok seviyorum dizi harika olmus her pazar kacırmadan izliyorum hepiniz cok güselsiniz..... sizi cok seviyorummmm

Adsız dedi ki...

Tek kelimeyle süpeer

Adsız dedi ki...

ediz_candy@hotmail.com

Adsız dedi ki...

(siizii çok seviyorummmmm )

Adsız dedi ki...

hepsi grubunu cok sewiorum eren ve yasemine bayılıorum dizide cok süper bide yaseminin konususunu cok seviorum konusurken cıkardıgı ses tonu süper gülçininde sarkı sölerkenki ses tonu cok süper hepsi hepinizi seviorum

Adsız dedi ki...

hepsi seni yakından görmek ve tanışmak istiyorum.

Adsız dedi ki...

seni çoooooook seviyorum.

Adsız dedi ki...

lütfen msn adreslerinizi internette yayınlayın
.

Adsız dedi ki...

lütfen msn adreslerinizi internette yayınlayın
.

Adsız dedi ki...

merhaaba ben ebru grup hepsiyi çok seviyorum özelliklede eren bayılıyorum. ama hepsi birbirinden güzel bu güzelliğini ve yeteneklerini bir dizide birleştirdikleri için onları tebrik ediyorum bu arada sedefe katılıyorum korkutun gözlükleri olmadan daha yakışıklı hem seside normalleştiğine göre bence gözlüklerini çıkarsın. dahada yakışıklı olur. bu arada mert çok yakışıklı onu çok beğeniyorum.

Adsız dedi ki...

ben hepsiyi çok seviyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum

Adsız dedi ki...

arkadaşlar biz hepsi grubuyuz bizi çok sevdiğinizi biliyoruz şu an bu yazıyı ben yanı yasemin yazıyor arkadaşlar size msn adresi vericem
biliyorum ki inanmıytacaksınız
ama siz bir deneyin eğer gerçekten de hepsiyi seviyosanız

Adsız dedi ki...

meraba arkadaşlar bend daha öaz önxce yazmıştım yaseminim hepsi gurubundan msnnim g_U_z_E_l___K_ı_Z
TAMAM MI ARKADAŞLAR HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUZ BUNU BİLİN

Adsız dedi ki...

hepsi grubu hepinizi çok seviyoruz sizde diğer hayranlarınız gibi bizinormal algılayacaksınız ama biz onlardan farklıyız neyse konserlerinize geliyoruz ankaradaki konserde enönde olacak ve sizinle konuşmaya geleceğiz size hayranız ama ben en çok YASEMİNi seviyorum...ı love you...
(betüş)yasemin*betül

Adsız dedi ki...

SLM HEPSİ kızları özellikle GÜLÇİN seni çok ama çok seviyorum.lütfen tanışabilirmiyiz. inan pişman olmazsın yani sevinirsin filim çok güzel mert çok yakışıklı bizde sizin gibi bir grubuz hepsi sizi çooooooook seviyoruz.CBAN
canan+gülçin

Adsız dedi ki...

hepsiyi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum yasemin ve qülçin hayranıyım

Adsız dedi ki...

yaa arkadaşlar korkut'un hakkını yemeyelim ben ce korkut çokk tatlıı..!

Adsız dedi ki...

MERABA BEN GONCA BEN CEMRE ABLAMI ANNEMDEN ÇOK SEVİYORUM. CEMRE ABLA MAVİYİ SEVDİĞİ İÇİN BEN ODAMIN RENGİNİ BİSİKLETİMİN RENGİNİ AYAKKABILARIM RENGİNİ AKSESUALARIMIN RENGİNİ MAVİ YAPTIM CEMRE ABLAYI OKADAR ÇOK SEVİYORUMKİ ÖLENE KADARDA SEVECEĞİM BİZDE BİR GRUP KURDUK BEN CEMRE(11)BÜŞRA EREN(12)BURÇİN YASEMİN(11)HATİCE GÜLÇİN(1O)ARALARINDA ENÇOK HEPSİYİ BEN SEVİYORUM SÖYLEDİĞİM GİBİ BEN ANNEMDEN ÇOK CMREYİ SEVİYORUM BEN CEMRENİN MSN ADRESİNİ BİR TÜRLÜ BULAMADIM.LÜTFEN BANA MSN VER SENİ BENDEN BAŞKA HİÇ KİMSE BU KADAR SEVEMEZ. BEN BİZİM HEPSİ GRUBUNDA EN ÇOK BÜŞRAYI SEVİYORUM ONLARIDA SEVİYORUM AMA BÜŞRAYI BİRAZ DAHA ÇOK SEVİYORUM DERGİLERDEN ALDIĞIM HABERE GÖRE ERENLE YASEMİN BİRBİRLRİYLE BİRAZ DAHA SAMİMİ. BEN CEMRE İÇİN ÖLMEYİ BİLENE GÖZE ALABİLİRİM BİZ 23 NİSANDA HEPSİNİN TEMPO ŞARKISINI OYNADIK ÇOK BEĞENİLDİK BEN CEMRE GİBİ ÇOK GÜZEL OYNADIĞIM İÇİN HERKES BENDEN YARDIM İSTEDİ BENDE ONLARI KIRAMADIM BİZİM HEPSİ GRUBUNDA BİZ HEPİMİZ AYNI BİNADA OTURUYORUZ AYNI OKULA GİDİYORUZ VE EN İLGİNÇ ŞEY KUZENLERİZ.YAZAN=GONCA.TARİH=20.06.2007 SAAT=13.05

Adsız dedi ki...

bir tek sen sewmiyosun cnm ayrıca onu seven kişi maxland bile gider cemre senin hastanım seniçok sewiyorumm ama bazıları sadece seni kendisinin malymış gibi kullanıyo bu arada benı hatırla imza gününde senden bir şey istemiştim inşallah bir daha görüsürüz hadi by bu arada hepsiye bayılıyorum

Adsız dedi ki...

ya CEMRE abla sana bayılıyorum. harika birisin.bence erndende yasemindende daha fazla güzelsin...çirkin diyenler halt etmişler cemre+++++++cemre+++++++gülçin

Adsız dedi ki...

cemre harikasın ben elif süpe bi kızsn sana bayılıyorum......

Adsız dedi ki...

eren çokta güzel diilsin...herkes seni beğenebilir ama gülçin we cemre daa güzel...ama eren ablada güzel kız yine...bu arada ben ayten.......

Adsız dedi ki...

cemreeeeeeee çok güzelsin...yaaa...ben meltem

Adsız dedi ki...

cemreeeeeeee çok güzelsin...yaaa...ben meltem

Adsız dedi ki...

ya bencede cemre çok gzel katılıyorum...dizilerindede harikalar

Adsız dedi ki...

gülçin çok tatlısın. .. süpersin.hele o şarkı okuyuşun we saçların çok tatlı

Adsız dedi ki...

Sizi çook seviyoruz.Diziniz de çooook güzel olmuş.Sizi hep izleyeceğiz.
Size oyunculuk yaşamınız da bitmeyecek başarılar dileriz...

Adsız dedi ki...

SELAM...
DİZİDEKİ KİŞİLİKLERİNİZ GERÇEK KARAKTERİNİZİ YANSITIYOR MU?
SİZİN EN BÜYÜK HAYRANINIZIM.

Adsız dedi ki...

BEN SİZİN HAYRANINIZIM.
ARANIZDAKİ EN GÜZEL KİŞİLER BENCE YASEMİN VE EREN...

Adsız dedi ki...

eren'i çok seviyorum ne olur eren msn adresini ver
erenden sonraki favorim ise cemre ama bu slaytta cemre hiç güzel çıkmamışsın az gül gülünce yüzün buruşuyo ve güzelliğini yitiriyorun dediklerimi dikkate al cemre
yasemin çok küçük boylusun biraz basket oyna
gülçin çok güzelsin aman bu güzelliğini bozma çok makyaj sürüp de cildinin güzelliğini bozma bir de saçlarını düzleme yakışmıyor en güzel sesi olan sensin yaaaaaaaa

ahsencik dedi ki...

cemre abla seni çok seviom hayranınım yani küçük hayranın.sana bayılıom.sana aşığım neyse by

Adsız dedi ki...

slm hepsi ben ank merve sizin ve özellikle cemrenin hastasıyım küçük kardeşim ise gülçinin resminden gözünü ayırmıyor 6. bölümünüzü izledim diğer bölümler
gibi çok güzeldi ve bütün aile beğendi hepinize sağlık mutluluk dilerim

Adsız dedi ki...

çemreeeeeeeeeeeeee sen harikasın normal hayatını bilmediğim için dizideki rolünde en azında yasemin gülçin ve ern kıskanmayın

Adsız dedi ki...

BEN ELAZIĞDAN KÜBRA BENCE ONLARI BİRBİNİN KISKANMASI SÖZ KONUSU BİLE DEĞİL ÇÜNKÜ BOŞU BOŞUNA HEPSİ1 DEMEMİŞLER BİZDE ARAMIZDA HEPSİ
GRUBUNU KURDUK BEN EREN KARDEŞİM ELİF YASEMİN ŞURA GÜLÇİN HÜLYA DA CEMRE BİZ ŞARKILARINI SÖYLEYİP ONLAR GİBİ DANS EDİYOZ.HEPSİNİ ÇOK SEVİYOZ BİZDE ZATEN ONLAR KADAR GÜZELİZ

Adsız dedi ki...

HEPSİİİİİİİİİİİ SİZİ ÇOK SEVİYOM AYRICADA ERENE BAYILIYOM ÇÜNKÜ BENDE GRUP TA ERENİM
BEN SEÇTİM AY ÇOK TATLISIN.......

Adsız dedi ki...

HEPSSSSSSSSİİİİİ
SİZE BAYILIYOM YASEMİNİ ÇOK SEVİYOM BENDE ONUN HAYRANIYIMDİZİYİ HİÇ KAÇIRMIYOM BENDE GRUPTA YASEMİN İM........

Adsız dedi ki...

HEPİNİZE HASTAYIM AYRICA GÜLÇİNE ONU ÇOK SEVİYOM ONA BAYILIYOM BENDE GRUPTA GÜLÇİN İMM.....
AYRICA SESİN NE KADAR GÜZEL

Adsız dedi ki...

PAZAR GÜNLERİNİ MERAKLA BEKLİYOM HEPSİ ÇOK TATLI EN ÇOK CEMREYİ BEYENİYOM GRUBUMUZDA BENDE CEMRE YİM...........

Adsız dedi ki...

BİZ HEPSİ GRUBUYUZ BİZDE SİZİ ÇOK SEVİYOZ CANLARIMIZ DİZİMİZİ BEĞENMENİZE BAYILDIK İYİ VEDE ÇOK SEVİNDİK

Adsız dedi ki...

BEN ERMİYA SEVGİLİMGİL GRUP KURMUŞLAR O GÜLÇİN OLMUŞ BENDE MERT OLDUM BU ARADA HEPSİ SİZDE ÇOK TATLISINIZ

Adsız dedi ki...

HEPSİ SİZE BAYILIYOM HEPİNİZ ÇOK TATLISINIZ BENDE GRUPTA GÜLÇİNİN SESİNE BAYILIYOM VE ONU SEVİYOMMMM
UNUTMAYIN Kİ HEPİNİZ ÇOK TATLISINIZ DİZİNİZİ ZEVKLE İZLİYOMM

Adsız dedi ki...

slm hepsi ben sefa sizi özelliklede cemrenin erkekim diye sizi sevmediğimizi düşünmeyin 6. bölümünüz çok güzeldi ve izled
m

Adsız dedi ki...

slm ben irem hepsi grubunu çok seviyorum benden çok hiç kimse sevemez onları bence içinizden en güzel olanı eren yok cemre hayır gülçin hayır hayııırr yasemin off sizin hanginizin daha güzel olduğunu seçemiyorum sizi görmeyi çok istiyorum lütfen allah'ınızı seviyosanız arkadaşlar doğru olmayan msn adreslerini göndermeyin sizden hepsi grubunun msn adreslerini istiyorum ne olur yaaaa bu arada dizi tek kelimeyle süpeeerr ne olur msn adreslerinizi verin benim iki msn adresim var bir tanesi hepsi grubuyla ilgili ama başkasını kandırmak amacıyla deil tabiiyani hepsi grubu adına deil sizi çook seviyorum her iki albümünüzde var bende bu arada aklınızın bir köşesinde bulunsun sizi benim kadar seven bir başkasını bulamazsınız:)

Adsız dedi ki...

ben eylemm hepsi 1'i hiç kaçırmadan izliyorumm ve çok seviyorumm emre ve cemre birbirlerine çok yakışıyolarrr gülçin,yasemin,cemre ve eren'i çok seviyorummm...korkutun sesinin düzelmesinede çok sevindikk... cemre bize msn ni verir misin?? hepsi grubunu msn sini istiyorumm çok aradımm ama bulamadımm sizi çok seviyorummm...by by by

Adsız dedi ki...

slm ben hepsi hayranıyım.hiç kaçırmam.tekrar tekrar izlesem bile usanmam.eren,cemre,gülçin, yasemin hepsini çok seviyorumm.. Lütfen e-msn adreslerinizi verin benim msn adresim delii_55@hotmail.com arkadaşlar bana öyle dedkileri için msn adresimde öyle oldu çok intihara kalkıştığım için delii diyolar.. Oks sınavına hazırlanıyodumm.Ölmek istedimm ama olmadıı neyse by ...sizi seviyorumm

Adsız dedi ki...

SİZİ ÇOKKK SEWİYORUM.HEPİNİZ ÇOK GÜSELSİNİZ VE Bİ O KADARDA YETENEKLİ HEPSİ RUBUNDAN FAVORİM CEMRE. DİZİDEKİEMREDE ÇOK YAKIŞIKLI .SÜPERSİNİZZ

Adsız dedi ki...

SİZİ ÇOKKK SEWİYORUM.HEPİNİZ ÇOK GÜSELSİNİZ VE Bİ O KADARDA YETENEKLİ HEPSİ RUBUNDAN FAVORİM CEMRE. DİZİDEKİEMREDE ÇOK YAKIŞIKLI .SÜPERSİNİZZ

Adsız dedi ki...

SİZİ ÇOK SEWİORUM KIZLAR TÜRKİYENİN GRURUSUNUZ .HEPİNİZ SÜPERSİNİZ EUROVİSİONDA SİZ OLMALISINIZ BENCE

Adsız dedi ki...

meraba ben ömrüm sizi çok seviyorum ama en çok
cemreyi ve yasemini dizinizi hiç kaçırmıyorum emre ve cemre birbirlerine çok yakışıyolar korkutun sesi normalleştiği için çok sevindik bence korkut gözlüğünü çıkartsa daha yakışıklı ve daha tatlı olur bende arkadaşlarımla bir hepsi grubu kurdum (ben cemre)(zeynep yasemin)(selvi eren)(cansel gülçin) ben bizim grubumuzdan en çok zeynepi ve selvi seviyorum

Adsız dedi ki...

cemre lütfen bana msn adresini verirmisin verirsen çok mutlu olurum ömrüm sizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook ama çok seviyorum by....

Adsız dedi ki...

sizi çççooooooooooook seviyom özelliklede eren seni seviyom bu arada ben MURADİYEDEN

Adsız dedi ki...

MERHABA GRUP HEPSİİİİ SİZİ ÇOOOOOK SEVİYOMMMMMMMMM EREN SENİ DAHA ÇOK SEVİYOMMMMMMMMMMMMMMMMM NE OLUR MSN Nİ VER BENİM MSN NEM kumsaldaki_deniz_ @ hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben grup hepsinin dördüylede konuştum vallahi herkes yalan diyo cemre abla beni tanıyo kameraları gerçektende bozuk açtılar ekran siyahtı hiçbirşey belli etmedi

Adsız dedi ki...

yaaaaa...eren sen gerçekten çok tatlı ve güzel bi kızsın.en çok seni seviyorum.hayranınım...

Adsız dedi ki...

ben sıla hepsi grubuna bayılıyorum her pazar izliyorum cemre_kemer.g.h@hotmail.com gulçin_ergul@hotmail.com yasemin_yuruk@hotmail.com eren_bakici@hotmail.com işte msn adresleri

Adsız dedi ki...

slm kızlar.hepsi grubunu çksewiorm çünkü onlarda kendimi görüyorm

Adsız dedi ki...

slm herkeze ben kardelen sizi seviyorum ama geçen bölümünüzü kaçırdım ya kimse kimseyi kandırmadan lütfen hepsi grubu msn adresinizi verirmisiniz eğer verdiniz diyelim sakın engellemeyin ne olur sunuz

Adsız dedi ki...

slm ben nur sizi beyeniyorum ve dizinizi beyenerek izliyorum lütfen msn adresinizi verirmisiniz ???? size güveniyoruz

Adsız dedi ki...

ben hepsi1i geçen hafta izleyemedim
oyüzden tekrarınıizlemek istiyorum ama yok izleyemiyorum
ama çok beyeniyorum özelliklede erenin yemeklerini emre çok yakışıklı ona aşıgım hesinin şarkılarının hepsini biliyorum.
melike cengiz

Adsız dedi ki...

melike dedi ki...
ben hepsinin şarkılarını çok beyeniyorum emre seni seviyorum çok tatlısın emre sana aşıgım cemre sana emreyi yar etmem sakın sevgilimde gözün varsa çıkarırım ha ona göre ayagını denk al yoksa çok kötü olur emreye msn adresimi veriyorum. melikecengiz01@hotmail.com seni seviyorum

Adsız dedi ki...

hepsi hadi nolur msn adresinizi verin nolur ama sakın yalan söylemeyin nolur emreninde msn adresi varsa onunkinide istiyorum seni seviyorum emre


melike cengiz

Adsız dedi ki...

GÜLÇİN SENİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

YA BİR GRUP BU KADARMI GÜZEL OLUR YA 4 YÜZ SİZE ASLA YETİŞEMEZ ONLAR KİMKİ SİZLERİ ÇOK AMA OK SEVİYORUM SİZİ KİMSE BENİM KADAR SEVEMEZ SİZİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM :)BU ARADA BEN GİZEM

Adsız dedi ki...

SANA AŞIĞIM GÜLÇİN BENİMLE EVLENİRMİSİNNNNNN DeLi_ÇoCuK

Adsız dedi ki...

LELE GÜLE DAMDAN GELDİ LELE GÜLE OKULDAN GELDİ LELE HEPSİ NERDEN GELDİ LOLOLO ÇAVEYE BAŞE LO?

Adsız dedi ki...

BİRGÜN BİRGÜN BİR GRUP STÜDYOYA GELMİŞ KİMSE YOK AÇMIŞ BAKMIŞ DOLABI ŞEKERDE SANMIŞ MİKROFONU SÖYLEMİŞ SÖYLEMİŞ BİTİRMİŞ AKŞAMA HAYRANLARI GELMİŞ GÜLÜP GÜLÜP GÜLÜŞMÜŞ BİRDEN BİRE ŞÖHRET OLMUŞ

Adsız dedi ki...

CANIM GÜLÇİN SENİ SEVİYORUM BEBEĞİM BENİM GEL SENİLE EVLENME DAİRESİNE GİDELİM VE EVLENELİM

cemre_özge dedi ki...

diziye bayılıyom.pazar akşamları televizyonun başından kalkmıyom.dizi çok güzel.

Adsız dedi ki...

ya ben sizin msnnizi aldım ama doğrumu bilmiyorum.yasemin abla,senin msn nen şöylemi yasemin_yuruk@hotmail.com mu yoksa yasemin-001@hotmail.com mu.cemre abla senin msn nen şöylemi cemre_kemer.g.h@hotmail.com mu.eren abla seninde eren_bakici@hotmail.com mu.gülçin abla seninde gulçin_ergul@hotmail.com mu.lütfen cevap verin.sabırsızlıkla bekliyorum.eğer değilse doğrularını yazın lütfennnnnnnnnnnnn!!!

Adsız dedi ki...

BENCEDE HARİKA Bİ DİZ YA HELE GÜLÇİN SARIŞINIM BENİM :D

Adsız dedi ki...

evet mervecim benim ki doğru :)

Adsız dedi ki...

gülçin sana bayılıyorum.hepiniz harikasınız hepiniz güzelsiniz ama sen bi başkasın gülçin.tek isteğim sizi yakından görmek.sizin defterinizi bile yaptım.NOLUR MSN ADRESİNİZİ VERİN :D

Adsız dedi ki...

o dizide yer almak isterdim çünkü gülçin seni yakından görmeyi çççççççççççoooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkk ama çççççooooooookkkkk istiyorum çünkü seni sevgimi anlatamayacak kadar seviyorum

Adsız dedi ki...

gülçin abla pembe maviden sonra tek sevdiğim renk sana pembe çok yakışıyo sen çok şekersin seni canımdan çok seviyorum gülçin öl desen ölürüm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

hepsinin içinden en cok yasemin ablayı beyeniyorum.ama cemre ablayı,eren ablayı ve gulçin ablayırde çok beyeniyorum.hepsi çok guzel bi de msn adreslerini verseler daha iyi olacak.ayrıca hepsi grubunu beyenmeyenler bu siteye girep kufur falan yazmasınlar okufurleri baska sitelere saklasınlar!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

SÜPER BİR DİZİİİİ
EDİZ_CANDY@HOTMAİL.COM
YASEMİN ALIRMISIN MSN Mİİİİİİ

Adsız dedi ki...

hepsiiii
sizi çooooooook seviyorum ve beğeniyorum hele yasemine bayılıyorum.mimiklerin harika biz 2 arkadaş aynı sizin gibiyiz ama
diğer 2 kişi yok:(ama bi gün bulcaz sizi çook öpüyorum başarılar ve mutluluklar

Adsız dedi ki...

BU
DİZİYE
BAYILIYORUUM
BEN
EDİZ
EDİZ_CANDY@HOTMAİL.COM

ALMAK İSTEYEN ALSIN
ÖPTÜM BAY

Adsız dedi ki...

BEN MERVE CEMREYİ OKADAR ÇOK SEVİYORUM BİRDE EMRE SÜPER EMRE YLE YAKIŞIYORLAR İNTERNETTTEN HABER DUYDUM KENAN DOĞUYLA CEMRE AŞIK CEMREE BEN OLSAM EMREYLE VAKİT GEÇİRİRDİM HEM İYİ HEM YAKIŞIKLI CEMRE LÜTFEN BANQA MSN ADRESİNİ VER LÜTFEN SENİ OKADAR ÇOK SEVİYORUMKİ SENİ SEVDİME ROMANLARA SIĞMAZ LÜTFEN BENİ KIRMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Adsız dedi ki...

yasemin abla hani cemre abla göndermiş msnesini sende gönder dedim ya aslında göndermemiş biri şaka yapmış ama sen yinede beni kaydetsen sevinirim:)hepinin hayranıyım byby

Adsız dedi ki...

ya biri söyleye bilirmi maxlande gidebilme şansım şimdi ne?

Adsız dedi ki...

ama 3 max çubuğu getirilecek ya o bittimi?

Adsız dedi ki...

süppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeersiniz

Adsız dedi ki...

en güzel eren bence manyaq bişi

Adsız dedi ki...

SLM ARKADAŞlar BEN CEM AVNAYİM BELKİ İNANMAYACAKSINIZ AMA BEN YİNEDE YAZIYORUM.BAZI ARKADAŞALAR MSN ADRESİMİ İSTİYORLAR YORUMLRI OKURKEN GÖRDÜM MSN ADRESİM:cem01_avnayim@hotmail.com.BENİ SEVEN BÜTÜN ARKADAŞLARI BEKLİYORUM SSELAMLAR BYY

Adsız dedi ki...

arkadaşlar o msn adreslerinden biri size cam açtı mı?ne gelip msn adresi verip duruyonuz allahallahya hepinizi kekliyolar yok birida ben cem avna diyo inanan var mı?salaklar ben cem uzan desem inanacaksınız ha ha ha

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben eren hepinizi çok seviyorum ama bizim bir tek msn adresimiz var oda yasemin_g.h_yuruk o da bu başka yok .inanan eklesin lütfen inanmayanlar bizi rahatsız etmesin!!!!

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende bi msn var eren ablann hepsi ordn giriomş gerçk galiba çünkü okulun telefon numarasını istedim verdi okulu aradm gerçktn doğrymş.eren ablayla birlkte kullanıolar btn grup üyeleri sadece 1 msni.bu msni isteyen beni eklesn (ama sadece 11-13 yaş arası kişiler)msnim:sweetgirl_1907_10@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm ben esra gülçin abla senin hayranınım ben seni inanılmaz şekil de seviyorum nolur nevşehire gelin özellikle gülçin abla sen gel dizide benim de ismim geçebilirmi rümeysa diye biride cemre ablanın hayranı nevşehire gelirseniz nara uğrarsanız okadar çok sevinirim kiiiiiiiiiiiii gülçin abla duy sesimiiiiiiseni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmbay bay

Adsız dedi ki...

merhaba ben yasemini çokkkkkkkk seviyorum yaseminle huylarımız çok benziyo bende hızı acayib şekilde severim

Adsız dedi ki...

hepsiiiiiiiiii slm ben gene esra gulçin_ergül@hotmail.com doğrumu gülçin abla cevap ver eğer yanlışsa doğrusunu yazarmınsın. Ne kadar hepsi grubu oyunu oynarsak ben gülçin aslaaaaaaaaaaaaaaaa oluyorum canlarımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm benim

Adsız dedi ki...

ben cemreyi hiçmi hiç sevmem

Adsız dedi ki...

gülçin gene ben esra huylarımız acayip benziyor ben seni çok seiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

tabi gülçinide sevmem bi yaseminden başkasını gözüm görmezzzzzzzzzzzzzz yaseminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

ben cemre hastasıyım kimse benden çok sevemez bende cemrenin ve grrup hepsinin msn adresleri vr eğer onlar değilse fan sitenize yazarsanız sevinirim ama bu fan sitenize bu arada grup hepsi hayranları youtube girin googleden 1 . olana tıklayın ajdara değil aralıksız 3kalp yazın ve 4yüz(süzlere)bakın ben şefika....cemre ılove you cemremm

Adsız dedi ki...

hepsi bir sizi çok seviyorum
en beğendiğim gülçin ve mert

Adsız dedi ki...

hepsi bir sizi çooooooooook seviyorum hele aranız dan gülçin aplayı seviyorum gülçin aplanın msn
atresini istiyorum gülçin apla lütfen bana msn atresini ver seni seviyorum sen pembe rengi sevdin için herşeyimi pembe alıyoruz

Adsız dedi ki...

hepsi1111111111111 sizi çokkkkkkkk
seviyorum

Adsız dedi ki...

kızlar beni ekleyin slm ben hanife sizi çok sewiyom.avci.hanife@windowslive.com

ace dedi ki...

hepiniz msn verıyorsunuz bızı umutlandırıyorsunuz bari ne zaman acacagınızı da soyleyın lutfen cevap verın.

Bla bLa blA