Hepsi 1

5 Haziran 2007 Salı

hepsi1 bir dizisi 4.bolum konusu - ozeti

Cemre, Eren, Gülçin ve Yasemin, okulda büyük ödüllü bir yarışma düzenleneceğini öğrenince büyük bir çelişki içinde kalırlar: Yarışma onlar için çok büyük bir fırsattır, ancak katılırlarsa Murat Boz konserine çıkıp okul kurallarına uymadıkları ortaya çıkacak ve başlarına büyük bir bela açacaktır.

Cemre, Emre’yle yakınlaştıkça kafası karışmakta, Emre ise girdiği iddiadan dolayı kendini büyük bir çıkmazın içinde hissetmektedir. Cemre, her ne kadar Emre’nin iyi biri olduğunu düşünse de, Emre’ye bir türlü güvenememektedir.


Barış, iddiayı kazanabilmek için, Bahadır Hoca’dan tango dersleri alır. Eren ise, herşeyden habersiz, Barış’ın bütün sınıf önünde yaptığı süprizden oldukça etkilenir: İlk defa bir erkek, kalbinin derinliklerine ulaşmayı başarmıştır.


Korkut, Yasemin’in kalbini kazanabilmek için, organik şekerden yardım alır ama kişiliğinden ödün vermemeye de kararlıdır.


Alev ise, kızlarla baş edebilmek için yeni planlar yapmaktadır: Okulun iyi dansçılarından Esra’yı ekibine katar ve Esra’dan aldığı bir fikirle, kızların önünü kesmek için çareyi, doğa üstü güçlerde arar!


Bu arada Gülçin, sokakta bulduğu, adını ve nerden geldiğini hatırlamayan yaşlı bir kadını eve getirir ve kızlar, teyzeyi ailesine kavuşturmaya çalışırlar. Karşılık beklemeden yaptıkları bu iyilik, büyük bir sürprizle sonuçlanır.

26 yorum:

Adsız dedi ki...

herkes mesleğini yapmalııııııı

Adsız dedi ki...

tamam mağdem yapacaksınız güzel bişeyler yapın kardeşim..................!

Adsız dedi ki...

zaten birkaç bölümlük dizi fazla ömrü yok yaakında finali bile olmadan bitmek zorunda kalır

Adsız dedi ki...

siz hepsi grubunu oynatınca çok mu ii film yapacağınızı sanıyordunuz olmadı işte...........!

Adsız dedi ki...

bence çoooook güzel bi dizi çok da güsel yapıyolar rollerini onları çok seviyorum benim gibi birçok kişi olduğunu biliyom bu yüzden diziznin bitçeğine inanmıyom

Adsız dedi ki...

ben o hepsi 1 dizisinin kötü olduğuna katılmıyorum ayrıca ömrü de uzun ben o diziyi çok seviyorum ve daa çok kişinin sevdiğini umuyorum

Adsız dedi ki...

bnce bu dizi en güzel dizilerrden biri gülçin çok tatlı

Adsız dedi ki...

muhteşem bi dizi ya hele 4. bölümü çok heycanlıydı 5. bölümünde ne olcak onu bu akşam görcezz her bölüümünü izlediğim gibi bu bölümünüde izliccem!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

bencede çok güzel bir film çok keyif veriyo izlerken bazı geri zekalılar var başta iğrenç sonradan güzel değeek kadar çok gıcık oldum valla bunu yazan garanti salak bir kızdır başka kim ola bilir ki(tanışalım istersen)

Adsız dedi ki...

bence güzel bir dizi çok beğendimmmmmmmmmmm ve çok heycanlı alev ve arkadaşlarına sinir oluyorum ondan nefret ediyorum gülçin, cemre, eren ve yaseminin onlara çok kötü bir şaka yapmalarını istiyorum. ama ders alacakları bir ders vermelerini istiyorum

Adsız dedi ki...

bence çok güzel bir dizi.

Adsız dedi ki...

slm millet ben ben ediz ediz_candy@hotmail.com alabilirsiniz

Adsız dedi ki...

ya müziği nie yok biz müziğini istiozzz dizi süperrr ama müzik sözü yok olsun ama üzülüoz biz:(lütfen ya:)

Adsız dedi ki...

bence hepsi1 dizisi çok güzel
eren çok tatlı cemre çooooooooooook
muhtşem

Adsız dedi ki...

bence fevkaledenin üstünde süper muhteşem bir diziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.not:siz aldırmayın bunlara siz herşeyi çok süper ve güzel yapıyosunuznot:biz sizleyiz ve herzaman arkanızdayız.sizi çok seviyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Adsız dedi ki...

bence hepsi1 çok güzel gülçin çok şeker yasemin çok talı ikiside grubun en güzelleri

Adsız dedi ki...

bence muhtşem bir dizi biz onların ustaca oynamalarını bekliyemeyiz çünki onların asıl meslekleri sanatçılıkk ama yinede dördüde süper üniversite hayatı olunca insan zevk alarak izliyorrr ilk bölümünden itibaren severek izlyorumm show tv nin en ii dizisi bence eren,cemre,gülçin,yasemin dördünüzdeee tek kelimeyle bir numarasınızz sizi çokkkk seviyorumm

Adsız dedi ki...

selam BİZ BEN GRUBUYUZ...BEYZA ELİF NURDAN YANİ BEN KISACASI BEN NURDAN.....BEN YASEMIN OLUYORUM ELİF GÜLCİN BEYZA İSE EREN AMA BİS KİŞİ WARDI O GRUPTAN AYRILDI...SIRF YASEMN OLMK İÇİN KKEKÜL KESTRDIM COK BEYENIYORUM HİÇ BİR BÖLMÜNÜ KACIRMADIK BİSIM COK GUSEL KARAGRAFİLERİMİZ WAR...LÜTFN YARDIM EDIN SİZİN GİBİ OLLAIM HEPSİ LÜTFN MSN ..dertli_baby_elif@hotmail.com.....LÜTFEN WE BİZ DİİZN GİBİ OLMK İÇİN HNGİ OKUL OKUNUOOOOOO SÖYIN EN KISA ZAMANDA BU MSN Yİ EKLN BİLGİ WERIN LÜTFEN JANIM BYBY KENDINIZE İYİ BAKIN YAZAN BEN-HEPSİ GURUVUUUU......

sessiz acı dedi ki...

süper beğenmeyen izlemez izlemeyen de yorum yapmasın siz süpersiniz bu şekilde devam edin caniişkolarım

Adsız dedi ki...

cooookkk gzl bi dizi beyenmiyenler izlemezler ama bence hata yapıyolar cemre cook gzlsin ve tatlı

Adsız dedi ki...

çok güzel yapmıssınız hiç bitmeyin cemreyi ve emreyi çok yakıştırıyorum hiç kimse ayıramaz inş ayrılmazlar hepside çok güzel

Adsız dedi ki...

SELAM ARKADAŞLAR BEN EREN BAKİCİ SİZİ ÇOK SEVİYORUM SİZE MSN ADRESİMİ VERİYİM eren_bak_ici34@hotmail.com

BENİ UNUTMAYIN

Adsız dedi ki...

SELAM ARKADAŞLAR BEN EREN BAKİCİ SİZİ ÇOK SEVİYORUM SİZE MSN ADRESİMİ VERİYİM eren_bak_ici34@hotmail.com

BENİ UNUTMAYIN

Adsız dedi ki...

SELAM BEN EREN;
SİZİ ÇOK SEVİYORUM
MSN ADRESİM
dunya_guzeli_451@hotmail.com

Adsız dedi ki...

MRB ADIM GÖKSU MSNM BLOOMGOKSU@HOTMAİL.COM BANA CEMREYİ SEVENLER KAYDOLSUN CEMRENİN YAKINIYIM. TEYZEM ONLARIN PRODÜKTÖRÜ

Adsız dedi ki...

slmmmmmmmmmm
arkadaşlar hepsi ye laf ediyosunuz beğenmiyosunuz peki tamama sevmezseniz sevmeyin zaten sizin gibilere ASLA ihtiyaçımız yok bizim ama şunu da ASLA unutmayın ki sezen aksu y la şarkı söleyen ve karşılarında çok önemli bir grup varken bile ödülü kazanan onlar bu kadar hayranı yakalamakta kolay diil yani
PEKİ SİZ NAPTINIZ?HANGİ İŞE YARadınız?
YAPMAYIN YA BU KADAR İYİ SANATÇILARI ÖLDÜRMEYİN SONRA İLERLEYEMİYORUZ YAAAAAAAAAAAA

Bla bLa blA