Hepsi 1

29 Haziran 2007 Cuma

hepsi1 bir 8.bolum flagmani

56 yorum:

Adsız dedi ki...

ya inannamıyorum ya yasemin ablacım beni kaydetmiş seni çok seviyorum yasemin gülçin abla senide çok seviyorum eren abla senide çok seviyorum cemre sen bi vaz geçilmessin seni çoooook seviyorum ben artunç 12 yaşındayım lütfen mesajımı görün ve filminiz çok ama çok güzel lütfen beni kaydedin nolur benim msnenim appiah1907_@hotmail.com lütfen kaydedin ya gülçin abla sende kaydet cemre abla sende kaydet eren abla snde kaydet yasemin abla snde kib kendinize iyi bakınn sizi çooook seviyorum

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle harika ve ayrı ayrı dört kelimeyle harikasınız

Adsız dedi ki...

biz iki kardes sizi coooook seviyoruz harikasınız

Adsız dedi ki...

mrb ben sandıklı afyondan hülya.öğrenciyim. lısede okuyorum sizi cok beğenerek izliyorum sarkılarınızda dizinizde cok güzel insallah hayat boyu yeteneklerınızı sergilersınız.hayat boyu güclü olun sakın hiç bi zaman yenılmeyın.bu mesajıma karsılık verırsenız sevinirim.msn adresım:sienna_321@hotmail.com,selenaa_03@hotmail.com.sizleri cok seviyorum.kendinize iyi bakın

Adsız dedi ki...

yine ben.zeynep (Merih). birşey söylemeyi unutmuşum:D:D:D:D gülçin abla cemre abla yasemin abla (yoshy) ve eren abla hepinizin beni eklemenizi istiyorum güülçin abla bilgisayraının bozulmasına inanki çook üzüldüm eren abla özellikle sen ekle çünkü senle konuşmak istediğim (özel) şeyler var nollu hepiniz beni ekleyin :D:D:D:D

Adsız dedi ki...

neden herkes abamların dizisine film diyoo???ablaa sana sölemem gereken şeyler var (esen)den (eren) e

Adsız dedi ki...

slm ya cemre seni çokkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmm ne olur beni kaydet msnadresim mero_1628@hotmail.com ne olur anneni babanı seviyosan allahını seviyosan beni kaydet lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn yasemin abla sende gülçin abla sende eren abla sende cemre abla için geçerli olanlarsizin içinde geçerli allahınızı seviyosanız bn kaydetin mero_1628@hotmail.com lütfennnnnnnn ablalarımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

yaa inanmıyorum hepsi 1 dizisi harika ma son bolumunu kaçırdım bıraz bahsedermisiniz

Adsız dedi ki...

beni cemreye benzetıyolar ama ben cmereyıııııııııııııııııııı çokkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum biz uç arkadasız bızde onlar gıbı olmak ıstıyoruz sizi çok beyenıyoruz hep devam etse hiç bitmese bu dizi biz merve ozge beyza ve demet olmak uzere dort kankız yanıı ben 14 yasındayım beni kaydedin yasemın abla gulcın abla cemre abla ve eren abla ne olursunuz galıba eren ablanın kı erenn_bakirci@hotmail.com benim msnem mavi.gozlum.o@hotmail.com beni eklemyı unutmayımm sizi çookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seven hayraaaaannnnnız merve ozge dmet beyza anlarım benim sizi seviyorum aslında boyle seyleri ii yazamam olsun uzun lafın kısası=UL CEMRE EREN YASEMIN GULÇIN ABLALARIN EN İYİSİ

Adsız dedi ki...

ben elif 14 yaşındayım sizi çok seviyorum.Sizin dizinize ve şarkılarınıza hayranım siz harikasınız size diyecek bir laf bulamıyorum çünkü sizi çoooooooooooookkkkkkkkkkk seviyorum. keşke sizi görebilme fırsatım olsa,belki inanmıycaksınız ama sizinle yatıp sizinle kalkıyorum odamın heryerine sizin posterlerinizi astım. sizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum. ablalarım benim

Adsız dedi ki...

mrb. ben ece 12 yaşındayım. sizi çoooooooooooooooooooook seviyorum. benim ablam ve abim yok bunun için ben sizi ablam olarak görüyorum. cemre ablam,yasemin ablam,eren ablam ve gülçin ablam siz (MUHTEŞEMSİNİZ) sizin şarkılarınızı çoook seviyorum. dizideki Alev'e de çok gıcık oluyorum siz benim herşeyimsiniz.yini diyorum sizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum kendinize iyi bakın

Adsız dedi ki...

MERHABA BEN NİDA LİSE İKİYE GEÇTİM SİZİ ÇOK SEVİYORUM ÇOK TATLISINIZ ODAM SİZİN POSTERLERİNİZLE DOLU BEN SİZE MSN ADRESİMİ VERİM BENİ EKLEYİN NOLUR. BİGÜN SİZİ GÖRMEK İÇİN EVDEN KAÇMAYI BİLE DÜŞÜNÜYORUM BİDE ŞEYİ MERAK EDİYOM HANGİNİZİN SEVGİLİSİ VAR BENCE GÜLÇİN ABLANIN YOK BEN HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM AMA EREN ABLAYI DAHA ÇOK SEVİYORUM NOLURSUNUZ BENİ EKLEYİN MSN ADRESİM nida_971@hotmail.com sizi çok seviyorum öptüm byyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

ben bu diziyi çoook seviyorum.miziklerniz çok güzel.her pazar izliyorum.ben denizliden gülnur tekinim.pazar günlerini sabırsızlıkla bekliyorum.
keşke hergün pazar olsaydı.eren ablayı , gülçin ablayı ,yasemin ve cemre ablayı çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkk seviyorum..

Adsız dedi ki...

ben bu diziyi çoook seviyorum.miziklerniz çok güzel.her pazar izliyorum.ben denizliden gülnur tekinim.pazar günlerini sabırsızlıkla bekliyorum.
keşke hergün pazar olsaydı.eren ablayı , gülçin ablayı ,yasemin ve cemre ablayı çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkk seviyorum..

Adsız dedi ki...

MERHABA CEMRE abla benim adım ceren sizi çok seviyorum siz harikasınız diziniz çok güzel ordaki EMRE rolündeki kişiyle çok yakışıyorsunuz öptüm

Adsız dedi ki...

meraba ben öykü sizi ve şarkılarınızı çok seviyorum ama kızmayın en çok cemre ve gülçini beğeniyorum ama hepiniz çok güzelsiniz.dizinizideçok seviyorum.biraz geç yazdım ama 13 yaşındayım lütfen beni msnnize kaydedin msnim hazaloyku35@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba ben SELEN 14 yaşındayım dördünüzüde vazgeçilmessiniz diziniz çok güzel SİZİ çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

YAAA BEN GRUP HEPSİNİN EN BÜYÜK FANLARINDAN BİRİYİM.GRUP HEPSİİİ SİZİ O KADAR ÇOK SEVİYORUMKİ ANLATAMAM!!!! DİZİNİZİDE ÇOK BEĞENİYORUM ÇOK GÜZELSİNİZZZZZBU ARADA UMARIM BENİ HATIRLARSINIZ BEN MERVE YILDIZ SİZİNLE TANIŞTIĞIMA O KADAR SEWİNDİMKİİİ YASEMİNNNN ABLA BENİM FAVORİM SENSİN AMA CEMRE ABLA GÜLÇİN ABLA VE EREN ABLADA ÇOK GÜZELLLL BU ARADA MSNLERİNİZİ EKLEDİM DAHA BİR KERE AÇTINIZ KONUŞTUK(SÜPER BİŞİ BU)BİDAHADA AÇMADINIZ NİYE AÇMADIĞINIZI BİLİYORUM CANLARIM SIKIŞIKSINIZ ŞU ANDA VAKTİNİZ OLMUYOR NOLUR VAKİT BULDUKÇA AÇIN SİZLERE BAYILIYORUMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

cemre seni çooooooooook seviyorum aynı zamanda Yaseminide çok seviyerum eren cemreden sonra en güzel sensin şarkılarınız muhteşem birgün sizlerle tanışmak nasip olur gülçin senin de sesin muhteşem
hepiniz ayrı bir güzelliktesiniz sizi çok seviyorum ben 14 yaşındayım ve sizin en büyük hayranınızım hiçbir
konserinizi şu ana kadar kaçımadım ben ÇİĞDEM

burcu dedi ki...

ablalarım sizin hepinizi çok seviyorum
sizin tam bi hayranınızım bu arada diziniz vazgeçilemeyecek derecede süpeeeeeeeeeeeeer olmuş
bu arada merti ve sizi çok seviyorum.aleve ve barışı hiç sevmiyorum
lütfen beni msn adresinize kaydedin
burcu.ceza@hotmail.com
firarda_eren@hotmail.com burcu

burcu dedi ki...

mrh ben yine burcu allahınızı peygamberinizi seviyosanız beni adresinize kaydedin lütfen sizi çok seviyorum...
burcu.ceza@hotmail.com
firarda_eren@hotmail.com

burcu dedi ki...

cemre abla eren abla lütfen bari siz kaydedin dördünüzüde çok seviyorum he bide dizide gülçün ablamın ve cemre ablamın konuşurken ses tonları çok tatlı
keşke bu dizi hiç bitmese msn adresim
burcu.ceza@hotmail.com
firarda_eren@hotmail.com
sizi seviyorum

burcu dedi ki...

yupşi hep yolda
erense uzayda
gülçün şıpsevdi
cemre çok zorlu biri
bir çatı altında
hepsi birarada
zor demeden düşmanlık bilmeden
pes etmeyip vazgeçme sevmekten
söz verelim hedefe gidelim
aşk gelirse bi mola verelim
burcu ve hepsi

Adsız dedi ki...

yaaaaaaa bn sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ama çoooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hiçbi dizinizi kaçırmıyorum bilionuz mu bn içlerinizden erenim ama cemre abla ın sesine bayılıyorum lütfen bni msnnize kaydedin

burcu dedi ki...

ya ablacıklarım herkesi eklemişsiniz benide eklermisinz bütün yorumlarımda msn emi verdim ya herkes sizinle konuşmuş lütfen annenizi babanızı seviyosanız ya ne olur
yalvarıyorum
burcu.ceza@hotmail .com
firarda_eren@hotmail.com

burcu dedi ki...

mervişşş yani merve yıldız lütfen hepsinin msn esini bana veriri misin hadi ben burcu istersen beni ekle konuşalım
burcu.ceza@hotmail.com

burcu dedi ki...

aşkım CEMRE

GÜLÇİN
sizi çok seviyorum ben burcu
burcu.ceza@hotmail.com

Adsız dedi ki...

meraba ben mina yasemine bayılıyorum.mina.k.r.t.s@hotmail.com adresimi kaydedin sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum özellikle yasemin abla sen kaydet lütfeeeen

Adsız dedi ki...

slm ben ediz lise 2 ye gidiyorum hepsi grubundan yasemini çok beğeniyoruuum msn ediz_candy@hotmail.com
buğday tenli ela gözlü 1.69 boyundayım. DİZİNİZ SÜPEEEERR

Adsız dedi ki...

YASEMİN ABLA BEN DENİZLİDEN EZGİ LÜTFEN BENİ KAYDET CEMRE GÜLÇİN VE EREN ABLA SİZİ DEOK SEVİYORUM LÜTFEN BENİ DE EKLEYİN SİZİN HERŞEYİNİZE BAYILIYORUM DİZİNİZİ SÖLEYECEK LAFIM YOK LÜTFEN BAKIN BENİ EKLEYİN BEN SİZİ ÇOK SEVİYORUM EĞER SİZİNLE BİR KEZ BİLE KONUŞURSAM ÖMRÜM BOYUNCA DUACINIZ OLURUM LÜTFEN BENİ DUYUN

Adsız dedi ki...

ADRESİMİ VERİYOM BEN DENİZLİDEN EZGİ LÜTFEN BENİ EKLEYİN folklorcu_ezgi@hotmail.com BU BENM ADRESİM NE OLUR BENİ DE EKLEYİN BEN SİZİN HAYRANLIĞINIZ KONUSUNDA ÇOK İDDALIYIM SİZİN İÇİN HERŞEYİ YAPARIJ YASEMİN ABLA EEREN CEMRE GÜLÇİN ABLA NE OLUR DUYUN SESİMİ

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hepinize adresimi vermem.çünkü bazılarına cam açmadığım zaman yasemin olmadığıma inanıyorlar.beninm tek konuştuğum kiler elif ve merih onları çok seviyorum ve öpüyorum.msn yi herkese veremem sadece çok isteyenlere vericem akadaşalr ama cam açmak yok asla yok.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar işte benim msn selin_yasemin_murat@hotmail.com ama sakın benden cam istemeyin.kimseye açmıorum özel hayatım ve ailem hakkında benden bilgi istemeyin oldumu.msn yi kimseye vermeyin .gereksiz verenleri silerim.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar beni cemre abla eklemiş kimse söyle dedi ama ben sizi çok istediğiniz için cemre-tempo-34@hotmail.com

muhammed dedi ki...

arkadaşlar beni cemre eklemiş kimseye verme dedi ama siz istediğiniz için veriyorum. cemre-tempo-34@hotmail.com

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hepinizi eklemeye çalışıyorum bazılarınız kabul etmiyo.msn=cemre-tempo-34@hotmail..

Adsız dedi ki...

SLM
BEN 15 YAŞIMDAYIM
BU
DİZİYİ
ÇOK
SEVİYORUM


MSN M
EDİZ_CANDY@HOTMAİL.COM

HEPSİ GRUBU ALIN LÜTFEN

BAAAAAAAY

Adsız dedi ki...

slm ben GİZEM sizi çok seviyorum
diziniz süper msn mi alırsanız sevinirim
gizem-rock-girl@hotmail.com

Adsız dedi ki...

eren gülçin yasemin cemre cemre abla çooooook zayıfsın eren abla çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo güzelsin yasemin çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooşirinsin gülçin çoooooooooooooooooooooooooooooosevimlisin

Adsız dedi ki...

eren seni çookk seviyorum beni ekle
msn m :e_-_o@hotmail.com ne olurrr
hastayım size

Adsız dedi ki...

kızlar tek kelıyle harıkasınız

Adsız dedi ki...

kızlar ya konyaya gelmee sansınız varmı sızınle bı yemege hayır demem hanı

Adsız dedi ki...

msnnıze ekledıgınıze ınanmadıgım ıcın adres vermıcem sahtede olabılır cunku resmınızı koyup bızı kekleyenler olabılır arkadaslar dıkkat!!!

Adsız dedi ki...

ıspatlama sansınız varsa yazın bana vereyım adresımı ok optm

Adsız dedi ki...

mehraba size msnmizi vermekten şerEF DUYARIZ!!!!!!!!!!!!
cemre_1236@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yosh ya ben seni çok sefiyorum ne olurmsn adresini wer ne olur hasta oluom sana nolurrr kızzzz

Adsız dedi ki...

gülçin çoooooooooooooook güzelsin seni çok beğeniyorum kardeşim sana hasta bi ara aranızı yaparım seni çooooooooooooooooooooooooook sefiorum.baaaaaaaaaaaaaaayyy

Adsız dedi ki...

yoshi hep yolda
erense uzayda
gülçin şıp sevdi
cemre çok zorlu biri
bi çatı altında
hepsi 1 arada
zor demeden
düşmanlık bilmeden
pes etmeyip
vazgeçme sevmekten
söz verelim
hedefe gidelim
aşk gelirse
bi mola verelim
gerçek aşk yolda
aslında kapında
çat kapı gelmiş
kim miş neyin nesiymiş
bi çatı altında
hepsi bir arada işte gerçek şarkı sözleri bunlar ben melissa iyi günler

Adsız dedi ki...

ya ben hepsinede hayranım hepsini çok seviyorum ama cemre ablam mı artık tam olarak bilmiyorum ama msn vermişler cemre-tempo-34@hotmail.com sonra bi daha yazılmış cemre_1236@hotmail.com ne demek ya bu yaa hangisi doğru?

Adsız dedi ki...

ya YASEMİN ABLA NİE BNM MSNİMİ EKLEMİOSUN YA BAK ABLACIM SANA ÇOK SADIĞIM HEPİNİZİ ÇOOOOOOOOOOOOK SEWİORUM AMA NLRT BNM MSN İMİ EKLE NOLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar ben 14 yaşındayım hepsi grubunu çok sefiorum ama bunları gerçekten cemre yasamin gülçin abla olduquna inanmıyorum çünkü onların böle sitelere giripde onun bunun msnsini eklicek kadar boş vakti yoktur düşünsenize siz hem bi dizide oynuosunuz hem şarkılar besteliosunuz ve böle sitelere girmeye vaktiniz oluo inanmayın böle şeylere madem cemre yasemin gülçin yada eren istaplasın bakalım gerçekten o mu burdakiler o kadar safki bazı gözü açıklarda sizin bu haliniz görüp sizi işletiyo.bu sitede bnm yaşımda bi çok kıs yada erkek var ve onlar bile düşünemiyosa bunları daha ne denir size bilemem

Adsız dedi ki...

slm cemre ben seni cokj beyeniyorum seni görmek istiyorum.......

Adsız dedi ki...

hi gülcin.sen grup hepsi den ennnnnn güzel insin.ben seni cokkkkkkk seviyorum.seni cokkkkkk görmek istiyorum.benden sei cokkkkkk seven yok.cünkü ben senii cok seviyorum.gülcin abla sen bana dedinki msn de bana cumartesi cam accan unutma ok.herkes senin msn yanlis verdi.bula bula buldum msn.seni cok seviyourum yanandan öpüyorum.kimse beni gülcin nim den ayirramaz.ben 5 yasinday ken beri gülcin im ve öyle kalacakk.msn mi veriyorum yildirim-r.10@hotmail.de

Adsız dedi ki...

slm herkeze cemre eren gülçin yasemin sizi çooooooook seviyorum çoooooooooook iyisiniz siz . şarkılarınızın hepsi çok süperadım gamze denizlinin cemresiyim
sizi seviyorum msnmi veriyorum eklerseniz cok sevinirim.gamze_beyaz_gul@hotmail.com

Adsız dedi ki...

MERHABA BEN SEZİN SİZİN DAHA YENİ HAYRANINIZIM BEN SİZİN 4 DÜNÜZÜ BİRLİKTE SEVİYORDUM AMA CEMRE ABLA AYRILINCA YENİ BİR ŞARKI YAZMIŞ VE HERKEZ BEĞENMİŞ CEMRE ABLAYIDA SİZLERİDE ÇOK SEVDİM GÜNLÜĞÜM SİZİN FOTOĞRAFLLARINIZLA DOLUU BEN SİZİ ÇOK SEVİOYURM VE UMUYORUMKİ BEN MSN YE EKLERSİNİZ BU BEN@SEZİNSEVİMLİ.COM BEN HOTMAİL YOKK KENDİNİZE İYİ BAKIN UMARIM BİR KİŞİ DAHA AYRILMAZ GRUBUNUZDAN

Adsız dedi ki...

MERHABA BEN CEMRE BEN BURDA EN ÇOK CEMRE ABLAYI SEVİYORUM SİZLERİDE SEVİYORUM BU ARADA CEMRE ABLA GURUBUNUZDAN EVLENDİĞİ İÇİN AYRILMIŞ NEYSE BEN SİZXİ ÇOK SEVİYORUM VE SİZE MSN Mİ FİLAN VERMEYECEĞİM HERKEZ SİZE ARKADAŞLIK İSTEĞİ YAZIO VE SİZİN CANINIZI SIKIO BEN SIKMAM KENDİNİZE İYİ BAKIN GÖRÜŞÜRÜZ

Bla bLa blA