Hepsi 1

26 Haziran 2007 Salı

hepsi1 dizisi 7.bolum konusu / ozeti

Eren, Barış ve Alev�in yakınlaşmasını görünce adeta yıkılmıştır. Cemre, Gülçin ve Yasemin, Eren�i sakinleştirmeye çalışsa da, Barış�ı gören Eren, kendine hakim olamaz ve olaylar çığrından çıkar: Kargaşanın çıktığı anda hiç kimsenin fark etmediği sürpriz bir kişinin varlığı, kızların yarışmaya girmesini tehlikeye atacak gelişmelere sebep olur.

Cemre, Gülçin ve Yasemin, Eren�i teselli etmek için tek yürek olurlar. Yarışmaya katılmaktan ümidini kesen kızların sorununu ise, beklenmedik biri çözer!

Emre, Cemre�nin kalbini yeniden kazanmak için elinden gelen çabayı gösterirken, Emre�nin arkadaşlığından ümidi kesen Barış, Alev�le yakınlaşmaya devam eder.

Bu arada Korkut da, büyük bir sürprizle karşılaşır : Hayatında ilk kez, içindeki Supermen�i gösterme fırsatı, eline geçer!

Yarışma hazırlıkları bütün hızıyla sürerken, Cemre, Eren, Gülçin ve Yasemin�i büyü ile alt edemeyeceğini anlayan Alev, entrikaların dozunu arttırır.

Cemre, Eren, Gülçin ve Yasemin, kendilerini bekleyen bu zorlu dönemeçte, yaşadıkları tüm şanssızlıklara rağmen, bir şeye olan inançlarını asla kaybetmemişlerdir: �İyiler her şeye rağmen kazanır�. Onlar da, ne olursa olsun kazanmak zorundadırlar...

15 yorum:

Adsız dedi ki...

iyiler mutlaka,herşeye rağmen kazanır.iyiler=(gülçin,yasemin,cemre,eren)

sibel dedi ki...

bu dizi çok güzel
severek izliyorum
eren-cemre-gülçin-yasemin
hepsini çok seviyorum

Adsız dedi ki...

hepinis cok güselsiniz sizi cok seviyorum..........

Adsız dedi ki...

gülçinin hastasıytım.saçları süper şıp demişim burnundan düşmüşüm.yolda beni görenler sana benetiyo gülçin abla.by

merve dedi ki...

Cemre ve Eren sizi çoooooool seviyorum.Cemre söylediğiniz şarkıdaki gibi çok zorlu birimisin?
Çünkü ben çok zorlu biriyim.Keşke
Trabzon'a gelip konser verseniz.
Sizi çok ama çoooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.BY.

Adsız dedi ki...

bu siteyi yaptıın çooook iyi olmuş tekrar tekrar dizinin bölümlerini izliyorum.
hepsini çok seviyorum ama en çok ereni seviyorum;)
byees

SEREN

Adsız dedi ki...

YA İNANAMIYORUM YA iyiler mutlaka kazanır iyiler(yasemin,gülçin,eren,cemre)ya yasemin beni kaydet gülçin abla benide kaydet cemre abla sende kaydet eren abla sende kaydet ya nolur ya sana yalvarırım mesajımı görün yasemin abla cemre abla eren abla gülçin abla kaydedin beni nolur ya appiah1907_@hotmail.com kaydedin nolur ya siz çoook seviyorum kib kendinize iyi bakıın

Adsız dedi ki...

AŞKIM YASEMİN

Adsız dedi ki...

YASEMİN MSN Mİ AL EDİZ_CANDY@HOTMAİL.COM

Adsız dedi ki...

EDİZ_CANDYÆHOTMAİL.COM
ÇOK GÜZEL Bİ DİZİ

Adsız dedi ki...

bilinmeyen adı:özüm-cemre-kübra-gülçin-eren kübra ablayasemin-ikbal

Adsız dedi ki...

cemre abla seni seviyorum gerçek ten sen beni tanımışsındır umarım geçen gün yine size bişiler yazmıştık seni seviyorum cemre abla

Adsız dedi ki...

ben ilayda7 yaşındayım ve size bayılıyorum en çok da cemre ve gülçin ablayı seviyorum benm msn adresimi vermek istiyorum lütfen beni ekleyin ilayda_kirman@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben ilkin size bayılıyorum 11 yaşındayım en çok da cemre ve eren ablayı çok seviyorum bende size msn adresimi vermejk istiyorum lütfen beni ekleyin ilkinilayda@hotmail.com

Adsız dedi ki...

cemre abla grubun içinde en çok seni seviyorum

Bla bLa blA