Hepsi 1

5 Haziran 2007 Salı

hepsi1 dizisi 4.bolum flagman

24 yorum:

Adsız dedi ki...

süpersinizzzzzzzzzzz

probs dedi ki...

herşey çok güzel onları seviyırum çok tattlı hepsi özellikle emre seni seviyorum

Adsız dedi ki...

cemre seni çok seviyorum kibar ben

Adsız dedi ki...

slm millet ben ediz ediz_candy@hotmail.com almak isteyenler alsın

habibe dedi ki...

ereni çok seviyorum

habibe dedi ki...

hepsi 1 deki kızları çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

muhteşemsiniiiizzzzzzzzzzzzzzz(gülçin ve yasemin)!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

HaaaaaaaaaaaaaRiKaSıN Gülçin

Adsız dedi ki...

HaaaaaaaaaaaaaRiKaSıN Gülçin

Adsız dedi ki...

CEMRE SENİ SENDEN
DE COK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

SENİ NE KADAR
SEVDİĞİMİ
BİLMEN
İÇİN
KALBİMİ
GÖRMEN
GEREK.SENİ NE KADAR
SEVDİĞİMİ
BİLMEN
İÇİN
KALBİMİ
GÖRMEN ASKIN SEVGİ
GEREK.....

Adsız dedi ki...

gülçin sen çok tatlısın.

Adsız dedi ki...

RTERTEREUERERERERERERER

Adsız dedi ki...

Hepsi sizii çokk sefiormm siz bitanesnizz hepp size özeniyorm siz harikasınızz hepinizz çok güselsnizz vee süper giyiniosunuzz hiç arılmayıın sizii çokk sefiormm bu yorumumu basite almayın mns mi ekleyin hepsii ltfnn siinle konuşmak enn büyüük hayaliimm noolurr sizii çokk sefiormm=)=)=)

Adsız dedi ki...

msn gizemli_girl_797@hotmail.com nolurr ekleynn bi kere bil olsa sizinle konuşşmakk istiyrrmm sizi çokk sefiormm ltfnn ekleyin BiDeNeCiKlErİmM EKLEYNN PLSS JJNLRMM SİZZ HARİAKSINIZ SİZİ ÇOKK SEFİORMM=)=)=)

Adsız dedi ki...

ben onları seviyorum ama gülçine hastayım aşkım benim

Adsız dedi ki...

gülçin seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

gülçin seni seviyorum umarım dizide olduğu gibi normal hayattada mert ile aranızda bir şey vardır çünki çok yakışıyorsunuz umarım bu yazılarımı sende okuyorsundur

Adsız dedi ki...

cemre seniçok seviyorunm ve diziyide takip ediyorum ve sizi ç.ok seviyorum encokte seni cemre çünkü ben cemre delisiyiiiimmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

sennnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

yasemin sana tapıyorum ablam senin hareketlerine bayılıyor bende çok hastasıyım ablamla seni çok seviyorum ama tabiki hepiniz çok güzelsiniz ama yasemin abla başka korkutla çok yakışıyorsunuz sizi görmek çok isterim
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ssssssssssssssssssssssssssssssss
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

çok qüzel olmuş benim msnyi eklersiniz remix_67_67@hotmail.com bekliyorum

Adsız dedi ki...

ben diyom ki? gülçin çok qüzel

Adsız dedi ki...

Ne icin, tesekkur ariyordum

Bla bLa blA