Hepsi 1

11 Haziran 2007 Pazartesi

Hepsi1 bir dizisi 5.bolum konusu / ozeti

Aniden rahatsızlanan Cemre, hastaneye kaldırılır. Eren, Gülçin ve Yasemin, Cemre’nin rahatsızlığından dolayı panikler, ancak kızların Yasemin’in yaptığı kazayla yörüngeden çıkan hayatları, karşılaşacakları büyük sürprizle birlikte, yeniden yörüngesine girmeye başlar.

Emre, Banu Hoca’ya, Cemre’yle ilgili akıl danışır ve ondan aldığı tavsiye üzerine, Cemre’yle birlikte vakit geçirebilmek için bir restoranda rezervasyon yaptırır. Barış ise, fırsatçılığını konuşturarak bu rezervasyonu kendi lehine değiştirmeyi başarır. Eren ise, herşeyden habersiz, kalbini Barış’a kaptırmak üzeredir.


Korkut ise, bir yandan üzerine yapışan karizmayla baş etmeye çalışırken, diğer yandan Yasemin’i çileden çıkarmaya devam eder.


Alev ve ekibi, yarışmaya güçlü bir şarkıyla katılmaya karar verir ama, kendi yöntemleri yüzünden başları derde girince, Alev çareyi, Banu Hoca’ya danışmakta bulur.


Gülçin’in eski sevgilisi Korhan’la konuşması, Mert’i kıskançlık krizine sokar. Korhan yüzünden, Mert ve Gülçin arasında soğuk rüzgarlar esmeye başlar.


Barış ve Emre’nin girdiği iddiayı öğrenen Alev, yine yapacağını yapar: Gerçeği öğrenen Eren ve Cemre, büyük bir hayal kırıklığı yaşarlar.

339 yorum:

1 – 200 / 339   Yeni›   En yeni»
Adsız dedi ki...

ya şu alev ne kadar ara bozucu ya nefretin alasını ediyorum emre ve cemrein arasına girmeye ne kadar seviniyo inşallah daltonlar kazanır yarışmayı :)

Adsız dedi ki...

HEPSİ1 DİZİSİ BÜKEMMEL BEN ÇOK SEVİYORUM EN ÇOK ERENİ SEVİYORUM HEPSİNİ ÇOK SEVİYORUM AMA EREN DAHA ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

ben hepsi1 dizisini çok seviyorum hepsi grubundan herkezide seviyorum dizide alevden ve grubundan nefret ediyorum ama fil kişiliginden gerçek hayattaki kişiligi iyidir kesin ama size yalvarıyorum bu siteyi kurdunuz bari yorumlarada bakın cuma yada cumartesi gününe alın diziyi hepsi yani cemre,eren,gülçin,yaseminnnnnnnn sizi çok seviyorum byby size hepsinizi öpiyorum msn nizide verin ne olur yalvarıyorum byby :):):):)

Adsız dedi ki...

ben hepsi1 dizisini çok seviyorum hepsi grubundan herkezide seviyorum dizide alevden ve grubundan nefret ediyorum ama fil kişiliginden gerçek hayattaki kişiligi iyidir kesin ama size yalvarıyorum bu siteyi kurdunuz bari yorumlarada bakın cuma yada cumartesi gününe alın diziyi hepsi yani cemre,eren,gülçin,yaseminnnnnnnn sizi çok seviyorum byby size hepsinizi öpiyorum msn nizide verin ne olur yalvarıyorum byby :):):):)

Adsız dedi ki...

merhaba kızlar ben yasemin msn mi veriyorum beni ekleyin isterseniz byby kızlar hepinizi çok öpüyorum msn nem:yasemin-001@hotmail.com ekleyin hadi bakalım

Adsız dedi ki...

betül yazını okudum kızlar sizinde bende ve grubumda sizi çok seviyoruz unutmayın bu arada ben cemre byby kızlar öptüm

Adsız dedi ki...

merhaba ben rabia.hepsiyi çooooooooooooooook seviom.özellilede emre ve cemreyi seviommmmm
bana msn adreslerinizi yollar mısınız(eren,cemre,gülçin,yasemin)?

Adsız dedi ki...

DİZİYE VE CEMREE KEMER İLE CEM AVNAYİM E BAYILIYORUM HERKESE SLMLAR LÜTFEN BİRİ BANA BUNLARIN MSN ADRESİNİ BULSUN

Adsız dedi ki...

cere sana bayılıyom odamın heryeri sizinle kaplı lütfenbenle irtibata geçin hepsi grubu size sesleniyom ben seda

Adsız dedi ki...

cemre seni seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....emre senide seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.......
HATTA SİZE BAYILIYORUM

SEDA

Adsız dedi ki...

slm bn gülşah size bayılıyorum cemre senii çoooookkkk ama çok seviyorum.
okulumuzda bizimde hepsi gurubumuz vr zeynep=eren
sena=yasemin
çağla=gülçin
bense cemre gerçekten saçlarımız aynı ten rengimizde

Adsız dedi ki...

aysu... ben aysu filminiz okadar güzelki hiç kaçırmıyorum...cemreeee seni çoooooooooooook beğeniyorum......

Adsız dedi ki...

bence film çok güzel ****hepsi grubu ****gibi kızlar oldukça bütün filmleri izlerim... benim favorim filmde eren çok begeniyorum. kendisini filmin güzel kızı eren oldugunu düşünüyorum.ben ereni çok seviyorum eren cim öptüm byyyyy

Adsız dedi ki...

ereni çok seviyorum. ben ce filmin güzel kızı eren çok güzel bir kız oldugunu düşünüyorum zaten öyle eren byyyy hepsi hepinizi öptüm ben emrah olarak ereni begeniyorum..

ece dedi ki...

ben sizi çook seviyorum bizde okulda hepsi gurubu oluşturduk

miray-gülçin
büşra-eren
safiye-yasemin
bende cemre birde msne adreslerinizi verirseniz çok mutlu olurum.byby

Adsız dedi ki...

siz şarkılarınızı dizideki gibi hayatınıza göremi yazıyosunuz yoksa başkalarımı yazıyor

Adsız dedi ki...

cemre sevgilin varmı

Adsız dedi ki...

lütfen yorumuma bakın

ece dedi ki...

acaba aranızdan en süslü kim

Adsız dedi ki...

ben dilara hepsi bir dizisinde gülçinnin sesi büyüdenmi kısıldı lütfen söyle sadece bunu başka dizi hakında soru sormicam söz

ece dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

erezyona çıksanuız 1. olursunuz ben esra

ece dedi ki...

ben cemre ablayı çok merak ediyorum onu 1 kez kamerada görsem dünyalar benim olur benim msne adresim harika_ece@hotmail.com birde hepsi(msne adresleri)diye girince biyer var ben girdim büsürü msne adresleri yazılmış acaba cemre ablasiz öyle biyere girip cevap yazdınızmı?ama feçen sene ocakta neyse ben hayatımda bisürü ünlü tanıdım hiç birini sizin kadar semedim by

ece dedi ki...

ben cemre ablayı çok merak ediyorum onu 1 kez kamerada görsem dünyalar benim olur benim msne adresim harika_ece@hotmail.com birde hepsi(msne adresleri)diye girince biyer var ben girdim büsürü msne adresleri yazılmış acaba cemre ablasiz öyle biyere girip cevap yazdınızmı?ama feçen sene ocakta neyse ben hayatımda bisürü ünlü tanıdım hiç birini sizin kadar semedim by

ece dedi ki...

ben cemre ablayı çok merak ediyorum onu 1 kez kamerada görsem dünyalar benim olur benim msne adresim harika_ece@hotmail.com birde hepsi(msne adresleri)diye girince biyer var ben girdim büsürü msne adresleri yazılmış acaba cemre ablasiz öyle biyere girip cevap yazdınızmı?ama feçen sene ocakta neyse ben hayatımda bisürü ünlü tanıdım hiç birini sizin kadar semedim by

Adsız dedi ki...

siz 4yüz le yarışıyomusunuz








dilara

Adsız dedi ki...

ya yasemin abla senin ikinci ismin eylülmü

Adsız dedi ki...

selam
ben en çok cemreyi seviyorum hepsi birbirinden güzel ve yetenekli ama benim için ne olusa olsun cemre özel hepsi1 dizisi çok mükemmel benim diyeceklerim bu kadar by

ı love you cemre

Adsız dedi ki...

ya su alevi elime gecirirsem öldürecem emre ve cemrenin arasına girmese olmaz sanki hepsiyi cok seviorum ama yaseminle erni cok seviorum bu ikisini cok sewiorum diğerlerinide seviorum sizi daha cok görmemizi sagladıgınız için tsk hiç kacırmadan izliorum dizinizi sizi yakından görmeyi çok istiorum sizinle tanısmayı cok istiorum inş bi gün olur karsılasırız

Adsız dedi ki...

acaba eren ve yaseminin msn adreslerini bilen varmı varsa allah rızası için sölesin

Adsız dedi ki...

yaaaahu arkadaşlar mağdem hepsi kızlarının msnlerini
bilmiyosunuz niye boşuna milleti yorumlarınızla meşgul
ediyosunuz
eğer hepsinin msnsinieklemek
isteyen varsa ki eminim aç kurtlar gibi bu msnleri ekliyceniz ya neyse
buyrun ekleyin ben az önce konuştum
yasemin_yuruk@hotmail.com
eren_esen_bakici@hotmail.com
sekergulcin_ergul@hotmail.com
sirincemre_kemer@hotmail.com
bitti bu kadardı yorum dediğin böyle olur eğerki diğer msnlerinide merak
eden varsa bana şu adresten ulaşabilirler
su_prenses_61@hotmail.com
niye burda yazmadığıma
gelince sırf rahat oluyım
diye
yaaaaanii

Adsız dedi ki...

ya nolu hepsi grubu msnenizi söleyin gülçin abla seni çok sewiyorum weee yaesmin abla senide çok sewiyorum cemre abla senide çok sewiyorum bnm isimim artunç 12 yasındayım nolur beni msnenze ekleyin ya nolur appiah1907_@hotmail.com hepiniz çok ama çok sewiyorummmmm

Adsız dedi ki...

hepsi sizden baska grup yok siz en iisiniz sizi çok sewiyorum hemde çok bn yine artunç msnlerinizi söleyin nolur yaaa

Adsız dedi ki...

gelçin abla ben irem10 yaşındayım msne adresini verirmisin ne olur

Adsız dedi ki...

cemre abla yasemin abla gülçin abla ve en önemlisi eren abla sizi o kadar çok seviyorumki anlatamam size hayranım lütfen msn adreslerinizi bırakın hepsi 1 dizisinibir an bile kaçırmıyorum bütün bölümlerini izledin sizden tek istegim msn adresinizi vermeniz lütfen verin sizi cok ama çok seviyorum sizi üzen benide üzmüş olur

Adsız dedi ki...

size hastayım
hepinizi çok seviyorum ama eren ablanın bir ayrıcalıgı var diziniz çok güzel sizden tek dilegim msn adresinizi vermeniz canım ablalarım kızlar yorumlarınız süper hepinizi öptüm by

Adsız dedi ki...

yasemin abla ben merve seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum.öyle güzelsin ki gözümü alamıyorum.kızılsaçlı meleğim sana bişey diycem burda şey dio yasemin ablanız dio bu doğru değilmi sen yazdın.bişey daha msnnizi aldım cemre_kemer yasemin-001 eren_bakici gulçin_ergul doğrumu? ne olur cevap verin sizi çok seviyorum bybyby

Adsız dedi ki...

HEPSİ 1 DİZİSİ ÇOK GÜZEL BİR DİZİ VE HEPSİ GRUBUNA BAYILIYORUM GÜLÇİN ABLACIM SENİ ÇOK SEVİYORUM CEMRE ABLACIM ÇOK TATLISIN EREN ABLACIM ÇOK GÜZELBİRKIZSIN YASEMİN ABLACIM ÇOK İİSİN SENİ ÇOK SEVİYORUM .HEPİİNİZİ ÇOK SEVİYORUM SİZE BAYILIYORUM ÇOK GÜZELSİNİZ VE DANSINIZ VE SESİNİZDE ÇOK GÜZEL SİZİ ÇOKÇOK ÖPÜYORUMMMMMMMMMMM .SİZİ ÇOK SEVİYORUM KEŞKE BİRGÜN SİZİ GÖRSEM BAŞKA BİŞEY İSTEMEM SİZ ÇOK İİ VE ÇOK GÜZEL BİR GRUPSUNUZ SİZİ ÇOK SEVİYORUM BYEBYEBYE

Adsız dedi ki...

pembemaviyesilmor@hotmail.com
arkadaslar eklein grubhepsinin msnesi valla kamera açıp sarkısolediler ben olsam vermezdim ama onlar ver hayranlarımızla konusmak bizi mutlu ediyor dediler ve msnemizi onlarada ver ama onlara kamera açmazssak bozulmasınlar ama coğu kişiye açıyoruz dediler vallaaaaa

Adsız dedi ki...

merhaba arkadfaşlar ben yasemin bazen fırsat buldukça yorumlarınızı okuyorum ekle diyenlerin bazılarını ekliyorum bn msn mi verim :gruphepsi_yasemin_86@hotmail.com eklerseniz sevirinim

derya dedi ki...

slm ne haber sizleri bayılarak izliyoruz harikasınız sizlerden ricamız adresimi eklerseniz çok mutlu olurum gerçekten ya hayatta basarılar dileriz ii çalısmalar adresim derya__brk@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm ben CEMRE bunu tüm grup arkadaşlarım adına yazıyorum yalan msn adreslerine kanmayın sizi kandırıyor olabilirler benşm msn adresim şu ana kadar kimse almadı bazı arkadaşlar yalan söylüyor bu arada dizileri internetten de izleyin hepinizi seviyorum bye fırsat buldukça uğrar yazarım ok

Adsız dedi ki...

cemre abla ben hep buraya uğruyacam birseyler yaz şu anda ordasın biliyorum

Adsız dedi ki...

tamam ablam yazarım ama daha yazma ben gidiyorum dizi çekimleri var tamam mı öptüm seni seviyorum bye

Adsız dedi ki...

slm cemre abla seni seviyoruz hep uğra bye digerlerine yasemin gülcin
ve eren ablaya slm iyi calışmalar

Adsız dedi ki...

SELAM KIZLAR BEN YASEMİN DERYA MSN Nİ ALDIM SENİ EKLERİM AMA BASKALARI DA ALMIS OLABİLİR O YUZDEN HERYERE YAZMA BYE KIZLAR OK

SİZİ SEVEN

GRUP GRUP HESİ TAMAM...

Adsız dedi ki...

slm dizinizi beğenerek izliyorum.sizleri çok sewiyor ve başarılarınızın dewamını diliyorum.lütfen benide msnnenize ekleyin enbüyük hayranlarınızdan biriyim neolur............. ben sizi ekleyince kabul edin lütfeeeeeennnnnnnnnnn

aycha_eren dedi ki...

eren abla ben ayca seni çok seviyorum diğerlerinizi de tabii ltfn msn adreslerinizi bırakın en azından eren abla sen sizi çok sewiyorum....dizinizde mükemmel bu arada eren ablanın msn sini bilen arkadaşlar beni ekleyin:)a_ylmz_94@hotmail.com byee

aycha_eren dedi ki...

ya eren abla msn mi ltfn kendine ekle seni çookkk seviyorum ltfn ltfn ltfn kendine çoookkk iyi bak

Adsız dedi ki...

slm yasemin abla seni çokkk seviyorumm seni severek izliyorum asla kaçırmıyorum. bu aradda korkut abiyele birbirinize dizide çok yakışıyonuz..yanlış anlama yani bana msne adresini verirmisin seni seviyorum byyyyyy..

Adsız dedi ki...

ya bende sizi çok seviyorum yanlış msn adresleriveriyolar ne olur msn söyleyin özellikle eren abla sen senin oldugun sahneleri defalarca izliyorum seni çok seviyorum. Nolur barışla sevgili olun lütfen msn adresim:cherry_berna@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Grup Hepsi msn kullanmıyor!! Bunu Cemrenin ağzından duydum çünkü imza günün de sordum biz msn kullanmıyoruz dediler hem biraz mantıklı olun diyelim msn aldılar kaç tane hayranları var hangisine cevap verecekler! MSN KULLANMIYORLAR

Adsız dedi ki...

Ve msn adreslerini yayımlamışsınız ama bazı kişiler onların adına msn hesapları alıp ben cemreyim flan deyip kandırabiliyorlar

Adsız dedi ki...

ya cemre abla seni çok seviyorum hepsi 1 dizisini hiç kaçırmıyorum

Adsız dedi ki...

gamze dedi ki....
ben hepinizi çooook seviyorum ama gülçinidaha çoookkkk seviyoruuummmm
kısacasın hepinizii çookkk seviyorummmm
hele dizinize bayılıyorummmmmmmmm

Adsız dedi ki...

erene acayip bayılıyorum çok ama ama cok sewiyorummmmmmmm!!!!

Adsız dedi ki...

eren bitanem

Adsız dedi ki...

erne bayılıyorum bu kadarrrrrr

Adsız dedi ki...

canım bnim çok tatlı ERENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Adsız dedi ki...

ereni acayip sewiyorum

Adsız dedi ki...

ya barış yine ereni kandırcak ona çok üzülüyom umarıp bu sefer gerçekten aşık olur erene bi de yaseminle korkutu çok seviyorum onlar da çıksınlar korkut la yasemin çok tatlılar

Adsız dedi ki...

ya lütfen msne adresinizi verin içinizden en çok cemreyi seviyorum içeriniz cep ve msne adresini zi verin lütfen beni eklemek isterseniz tahacaan@hotmail.com

Adsız dedi ki...

cemre seni çok seviyorum gerçekten sizinle tanışmak isterim ben elazığdan sena gökalp

Adsız dedi ki...

cemre abla elzığdada konser verin ben kuzenlerimle bütün şarkınızı ez bere biliyorum benim en sevdiğim sanatçı sensin cemre abla valla msn olan bütün herkese söyledim arada açıp baktığınızı hiç kise inan madı elazığa konsere gelirseniz adresim atatürk bulvarı emresitesi kat bir no 55

Adsız dedi ki...

sizin dizinizi kaçırdığım bir gün olmadı seni çok seviyorum dudağının inceliği benim çok hoşuma gidiyoseni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sevbiyorum valla bütün resimlerin var ben de

Adsız dedi ki...

cemre abla lep topun yeni nasıl yazılacağına alışamadımda yavaş yazıyorum

Adsız dedi ki...

merhaba cemre abla seni seviyorum kuzenime söyledim inan madı seni seviyorum gerçekten msn adresini yazar mısın

Adsız dedi ki...

slm ben tuğçe burdan grup hepsiye sesleniyorum odamın heryeri sizinle dolup taşıyor telefonumda sizin müzikleriniz, sizin resimleriz var size bayılıyorum lütfen benimle irtibaata geçin sizleri seviyorum sevgilerimle tuğçeee::.)(msn adreslerinizi veririseniz sevinirim byy)ben aranızda ayrım yapmıyorum çünkü siz bitanesiniz hepiniz biriniz biriniz hepniz için değilmi:)

Adsız dedi ki...

bende hepsi 1 dizisini seviyorum buarada msnyi açıyonuz demi ben sizleri çokkkkk seviyorum sizler adına bi tane t_shirt bastırdım önünde gruphepsinin fotosu var arkasındada ı love you grup hepsi yazıyoo bu t_shirti sizin konserlere geliyoken giyeceğim bu arada gaziantepte konseriniz varsa tarihleri yazar mısınızzzzz

GİZEM dedi ki...

herkese merhaba arkadaşlar
cemre,eren,gülçin,yasemin hepinizi çok ama çok seviyorum sizlerle tanışmayı çok isterdim çok çok öpüyorum lütfen bu sitedeki yorumları mutlaka okuyun kendinize iyi bakın 4 ünüzde çok güzelsiniz hanginizin daha güzel olduğunu ayıramıyorum hepinizde birbirinizden güzelsin canlarım benimmmm muck muck

Adsız dedi ki...

ya yasemin abşa lütfen ama lütfen msn adresini ver.Belki bu doğrudur diye kanıyoruz ne olur yasemin abla s_bilir_34@hotmail.com lütfen bekliyorum

Adsız dedi ki...

ne olur yasemin abla s_bilir_34@hotmail.com seda

Adsız dedi ki...

Sevgili Hayranlarım sizleri kandırıyorlar ama ben gerçek cemre kemer'im inanın bana gerçek'ten...
msnimi çok istiyorsanız vereceğim ama çok rahatsız etmeyin yoksa vermem veriyimmi?cevabınızı bekliyorum hoşçakalın bye bye öptüm

Adsız dedi ki...

Hadi yine kurtardınız veriyim msnimi Cemre Kemer'im ben gerçekten
msnimi veriyorum msn:melek_cemre@kemer.com
ekleyin istiyenler

Adsız dedi ki...

ya ben cemre kemer değilim sadece şaka yaptım eklemeyin sakın ha

Adsız dedi ki...

ben hamiyet afyondan yasemin abla seni cok seviyorum her gece sizin posterinizi öpüpteyatıyorum ne olur beni msnene ekle seninle konuşmak tek dileğim sana yalvarırım msnem: hamiyet0@hotmail.com filmini izlerken bazen ağlıyorum neden cünkü seni cok seviyorum by by seni öpücüklerre boğdum

Adsız dedi ki...

hepinizi çook sewiyorum. en büyük hatranınızım. nolurr msn nizi verin nolur. vermezseniz de bni ekleyin bn melike 15 yaşındayım.melike__dnmz@hotmail.com
by

Adsız dedi ki...

eren abla ben sen olmak istiyorum dizinizi hiç kaçırmıyorum hepsiniz birbirinizden güzelsiniz...Boşuna kızlar eren benim almaya kalkışmayın gebertirim...hahahahahah? beni ekleyin dördünüzde 12 yaşındayım beni ekleyin caliskanayse96@hotmail.com aynı böyle yazın

Adsız dedi ki...

slm hepsi grubu ben ayşe sizi çok ama çok seviyorum hata erene bayılıyorum... burdaki arkadaşlarım erene beğenmiyorlarama ben haletim...eren abla bu güzeliği kimden aldın dizinizi hi. kaçırmıyorum ...ben ayşe değil eren plmak istiyorum...ben 12 yaşındayım ...beni ekleyin

caliskanayse96@hotmail.com aynı böyle yazın

Adsız dedi ki...

ben ayşe sizleri çok seviyoru hepsi özrlikle ereni ama hgepsi birbirinden güzel hepsinide beğeniyorum ben sizlerin msnesini aldım ama en sevdiğim kişiniki olmuyo erenin kızlar ereni sevmeyin eren benim EREN SENİ SEVİYORUMkızlar eğer erene bayılın sizi gebertim beni ekle ..... caliskanayse96@hotmail.com yaz böyle hiç ara vermeden

Adsız dedi ki...

YA BEN HEPSİYİ ÇOK SEVİYOM .İNANAMASSINIZ.HAYRANIM.ÖZELLİKLE CEMRE VE EREN ABLAYI ÇOOKK SEVİYOMMMMMMMMM.

Adsız dedi ki...

ben kastamonu tosyadan sümeyye. grup hepsi size bişey diyim mi biliyomusunuz biz okulda cunyır hepsi grubuyuz inanmazsınız ben yaseminim ve dizide gördüğüme göre herşeyimiz ayni.ve diğer arkadaşlarım da öle hem yüz şeklimiz hemde huylarımız hep ama hep aynı.yasemin abla seni çoooooooooooooook seviyorum.internetten bütün resimlerini aldım. eren ablayı cemre ablayı gülçin ablayıda çoook seviyorum.beni kaydet yasemin abla sumeyye_ciftci@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm yasemin abla yine ben tosyadan sümeyye.yolunuz düşerse noluuur buraya da uğrayın.sizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.yasemin abla seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum beni kaydetmeyi unutma by by ha şunu demeden geçemiycem filmde olduğu gibi eren abla gerçekten sebze hastasımı ve cemre ablada temizlik. hepinizi ayrı ayrı öpüyorum byby

Adsız dedi ki...

yasemin abla ben sümeyye nolur ver msneni messenger sayfam sensiz olmaz noluuuuuuuuuuur diğer yorumları okudum cemre abla vermiş sende ver yada beni kaydet lütfeeeen.

Adsız dedi ki...

yasemin abla sen benim herşeyimsin_yasemin abla sen benim birtanemsin_yasemin abla sen benim vazgeçilmezimsin_yasemin abla sen benim uğur böceğimsin_yasemin abla kaydet beni enn büyük dileğimbu.

Adsız dedi ki...

yasemin ablam benim. beni kaydediceksin ya o zaman bana nasıl tanıştınızı sonra nasıl grup olup sanatçı olduğunuzu ve bu kadar insanın gönlümü fethetmeyi nasıl başardığınızı bana anlatırsın demi.seni hiçbişeyle ölçülemiycek kadar çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum YASEMİN ABLAAAA.BYBY

Adsız dedi ki...

yasemin abla odam-bilgisayarım-cdlerim-bilekliklerim-saatim herşeyim senin adın ve resminle dolu hatta elime hint kınasıyla aynen şunu yazdırdım"YASEMİN VARSA BENDE VARIM"lütfen beni kaydet :( ağlarım sonra ama kaydedersen :):) gülerim .byby

Adsız dedi ki...

HEPSİ BEN HEPİNİZİ SEVİYORUM AMA YASEMİNİN YERİ AYRI ONU DAHA ÇOK SEVİYORUM YASEMİN BURADA HERKES YAZMIŞ SENİN MSLERİNİ BİLİYOLARMIŞ BU DOĞRUMU?SENİN BİR MSNNEN VAR MI ÇOK MERAK EDİOM EĞER VARSA BENİ EKLER MİSİN?
MSNNEM :selimsena@hotmail.com NE OLURSUN EKLE YASEMİN ABLA SENİ ÇOK AMA ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM BİR DE SİZ HEPSİ1 DİZİSİNİ NERDE ÇEKİYORSUNUZ MERAK EDİOM MSNMİDE EKLE LÜTFEN CANIM AŞKIM KENDİNE İYİ BAK YASEMİN ABLA BY BY

Adsız dedi ki...

slm yasemin abla ben smy beni neden kaydetmiyosun ağlarım bak:(

seroş dedi ki...

ya ne olur beni ekleyin ya bem bi arkadasım sizim msn nizi verdi ama gercekmi bilemiyom ya ne olur beniş ekleyin msn adresim mavi_melek10@hotmail.com bir taneside crazy_hepsi_1@hotmail.com ama ne olur mavi_melek10 a ekleyin ne olur sizi cok ama coks eviyom kendim yazdım siri yazıyom
Hepinizi cok seviyorum
Eren abla
Programınızı hep izliyom
Serendir benim adım
İzlerim hepsi

Adsız dedi ki...

ben sizi yükledim ablalarım sizde beni yükleyin lütfen efecikdoga@hotmail.com hpinizi seviyorum kameranızdan size bir kere bakayım

Adsız dedi ki...

ben gene doğa size şaka gelebilir ama sizi evime davat edeiyorum(tepe mah.aydoğdu sok. no 5 beldibi-marmaris

Adsız dedi ki...

ben doğa gelecekmisiniz yalvarırım bari beş dakka biliyo musunuz ayın ikisindeki marmaris konserinize gelicem size aşığım ne zaman gelirsiniz size kekler pastalar alayım bana msn'de ileti gönderin
beni kırmayın dolu olduğunu biliyorum hem 1 gece yatılı kalırsınız buldum konserden sonra tabi marmaris konserinden sonra fazla değil bir gün öptüm sizi

Adsız dedi ki...

bi msnninizi açsanınz

Adsız dedi ki...

erenim aşkım seni çoooooook seviyo rum.beni lütfen msne adresinize ekleyinn lütfen bak yalvarıyorum....LÜTTFFFFFFEEEEEEEEENNNNNNNNNN......
bu arada bizim grubumuz;
eren=bedriye
gülçin=sibel
yasemin=şevval
cemre=ayşe

ya sizi çooooookkkkkk seviyoruz.lütfen msnemmi ekleyin aşkitolarım benim
msn adresim=erenim_bedis@hotmail.com

hepsi_hayranı dedi ki...

sizleri çok seviorum sizin için özelbir msmaçtım lütfen ekleyin mail yollasanız bile yeter çok önemliii sizin sevineceğinizden hiç kuşkumyok lütfen ekleyinn
adresim bu
hepsi_gurubu_onemli@hotmail.com

Adsız dedi ki...

zahire
selam ben zahire grup hepsi hayranıyım sizi çok ama çok seviyorum tanışmayıda bir okadar istiyorum filminiz süppppeeeeeeeeerr tabiki siz dahada süpeeeeeeeeeersiniz sizden bişi isticem lütfen msn adreslerinizi yazın siziçok seviyorum...

Adsız dedi ki...

selam cemre abla sızın cooook buyuk hayranınızım hepınızı cook sewıyorum bence burda verılen msnlerın hepsı yanlış

Adsız dedi ki...

selam eren abla
senı cooook sewıyorum dızınız cok guzel kendınıze ıyı bakın

Adsız dedi ki...

selam gülcin abla nedense kımse sana mesaj yazmıyor.ama ben senı coooooooook sevıyorum saçların cok guzel.sen bıtanesın

Adsız dedi ki...

cemre seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum ben 14 yaşındayım sana aşığım gel seni bi öpeyim

Adsız dedi ki...

yasemini çoooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

Yasemin'i çooooooooooook seviyorum.Hepsi1 dizisi çoooooooooooooook güzel.

can dedi ki...

Yasemin'ni çooooooooooooook seviyorum.Hepsi1 dizisi çoooooooooooooooooooooook güzel.

can dedi ki...

Yasemin'ni çooooooooooooook seviyorum.Hepsi1 dizisi çoooooooooooooooooooooook güzel.

Adsız dedi ki...

yasemin abla seniçok seviyorum beni ekle nolur hepsi-grubu-ysm-ipek@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yasemin abla seniiiii cookkkkkkkk seviyorrum bizim grubumöuz

kübra=gülçin
sima=eren
cemre=cemre
bende yasemin

Adsız dedi ki...

Ben Sude.Hepinizi çok seviyorum lütfen msn adreslerinizi verin.Bu arada benim msn adresim:fantastik_1996@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Cemre Abla yazdığını okudum.Sadece tek bir şeyi merak ediyorum:NEDEN KİMSEYE MSN ADRESİNİ VERMİYOSUN?

Adsız dedi ki...

Msn adreslerim:

fantastik_1996@hotmail.com sude.atik@hotmail.com. EREN,YASEMİN,CEMRE,GÜLÇİN ABLA.Bu adreslere msn adreslerinizi gönderirseniz çok mutlu olurum.

Adsız dedi ki...

07.08.2007 tarihinde MERSİN KIZKALESİ HALK PLAJInda grup hepsinin konseri var.BEN SUDE.Nerden bılıyosun dersenız ben MERSİN de yaşıyorum.

Adsız dedi ki...

sizi çokseviyoruz özellikle hepsi grubunun hayranıım sizi çok seviyorum sizin dizinizi hhhhhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiçççççççççççççççç kaçırmıyorumsizi çok seviyorum.ekrenımda sizin resminiz ar sizin resimlerinizi arkadaşlarımada gönderdim sizin durarlarda çalışma masamda dolabımda evin her yerinde resminiz var sizin tüm şarkılarınız var abim var eren aşık her zamam eren seviyorum diyor abim diyorki ben size vuruldum 13yaşına girdim seni ben degil gözlerim seçdi onlar seçti onlar sevdi sen benim malım degil onların malısın sen gidersen banane arkandan onlar aglasın bu şiiri ben size yüreyimden yazdım sen nasılsın tatlım iyimisin canı candan canı gönülden yazması benden okumsı senden sevgilim öyle ihtiyacım varki sana seni hep yanımda aradım bügün sanki teselli bulacak gibi resimle konuşup agladım bügün abimin emesen adresi özcan_7567_@ hotmail.com sizde emesen adresinizi verebilirmisiniz tabi sizin için sakıncası yoksa sevgilerimle öptüm. ne zaman yazıldı.agustosun 5

cadı54 dedi ki...

cemre sana bayılıyorum tanışmak istiyorum hepinizle yaa :D dizinizde süperr

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bende gerçekten hepsi grubunun msn leri var ama ben sadece erenin kisini vericem eren._.bakici._.1994@hotmail.com ekleyin bybyby kızlarrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

merhaba ben sude eren,gülçin,yasemin ve cemre sizi çok seviyorum ama Eren senin sevgin daha ağır basıyo. filminizde sizin gibi muhteşem. EREN SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKSEVİİYYOOOOOORRUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMM. SEN BENİM SERSERİ BİTANEMSİNNN

Adsız dedi ki...

mrb ben ilknur. kuzenim ve sizin hayranınızız sizi çok seviyorum msne adreslerimizi veriyorum eklerseniz çok mutlu olucaz
zuzum_000@hotmail.com
zuzu-007@hotmail.com

nolur ekleyin:)

Adsız dedi ki...

meraba ben melike 13 yaşındayım msnmde çok fazla kişi yok!!!!!
msn:irem-melike0797@hotmail.com
grup hepsiyi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook ama çok seviyorum

Adsız dedi ki...

SLM HEPSİ GRUBU BEN MERVE

SİZLERİ ÇOOOOOOOOOOKKKKK SEVİYORUM ŞARKILARINIZA BAYILIYORUM AYRICA DİZİNİN 1 BÖLÜMÜNÜ BIRAK 1 SALİSESİNİ BİLE KAÇIRMIYORUM HEPİNİZ BİR HARİKASINIZ N OOOOOOOOLUUUUURRRR İLETİMİ OKUYUN VE BENİ EKLEYİN SİZLERİ GÖRMEK İSTİYORUM N OLUR BANADA KAMERANIZI AÇIP BENLE KONUŞUN BENDEDE KAMERA VAR AMA ŞU ANDA ÇIKIK NEYSE BENDE SİZİN BİRSÜRÜ RESİMLERİNİZ VAR ODANIN HER KÖŞESİNDE ASILI SİZLERE BAYILIYORUM NEEEEEEEE OOOOOOOOLLLUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRR BENİ EKKKKKKKKLEEEEEEEEEEEEEEYİİİİİİİİİİİNNNNNNNNNNNN SİİİİİİİİİİİİİİİİZİİİİİİİİİİİİİİİİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEVİİİİİİİİİİİİİİİİİİİYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMMMM mervesarcan@hotmail.com BENİİİİİİİ EEEKKKLEYİNNNNNNN BEN MERVE

Adsız dedi ki...

cemrenin msn adresi gerçekte aslında şuu cemrekemergh@hotmail.com bana inanın ve ekleyin bu cemrenin msnsini

Adsız dedi ki...

ben şu anda gülçin ile konuşuyorum ama msn adresini weremem.ben hepsi yi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook sewerim.gülçine duyurulur ben Xizoş$X

Adsız dedi ki...

Merhaba ! Benim 10 yaşında bir kuzenim var,hayatta en çok istediği şey hepsi kızlarıyla tanışmak inanın ben artık bıktım her dk her sn hepsi kızlarından özelliklede erenden bahsediyo çok sevio onları bütün şarkılarını ezbere biliyo ve eren hakkında kötü bişey duysa ağlıyo ya kuzenim normalde zonguldakta oturuyo ama şu anda hasta olduğu için buraya hastaneye getirdik ya 2 hafta sonra gidicek lütfen kuzenim için bişey yaprın hepsi grubuna nasıl ulaşabilirim ?? Bu benim için çok önemli küçük kuzenime gitmeden bir süpriz yapmayı çok istiyorum lütfen bana yardım edin..! İyi günler..

Adsız dedi ki...

biliyomusunuz odam sizin posterlerinizle dolu kuzenim ne yazık ki dergiden çıkan posteri verme ama o sizi fazla değil 4 yüzüseziyo iğrenç

Adsız dedi ki...

biliyomusunuz odam sizin posterlerinizle dolu kuzenim ne yazık ki dergiden çıkan posteri verme ama o sizi fazla değil 4 yüzüseziyo iğrenç

Adsız dedi ki...

biliyomusunuz odam sizin posterlerinizle dolu kuzenim ne yazık ki dergiden çıkan posteri verme ama o sizi fazla değil 4 yüzüseziyo iğrenç

Adsız dedi ki...

eren,cemre,gülçin,yasemin abla siz niye ileti yazmıyosunuz keşke keşke birkere görebilsem annem beni konserinize gütürmedim diye nasıl kızmıştım he bu arada cemre ablam ile kenan abim hakkında yorum istemiyorum ister seviyo olsunlar ister sevmiyo umurumdamı???dizinizde sizlere başarı diliyorum!diziden herkeze selam cemre abla sen hiç bozulma konuşur konuşur susarlar

Adsız dedi ki...

ya ben gerçek eren şeybelki adanada mersinde istanbulda antakyada konser veririz

Adsız dedi ki...

ben eren ablayı gerçekten çokk seviyorum ama cemre,gülçin,ve yasemin ablayı da seviyorum bu yazımı yani yorumumu gerçekten okumanızı istiyorum ama msn lerinizi vermenizi çok istiyorum 12 yaşındayım ve sizin hayranınızım...
ayrıca biz de 4 kişilik grup yaptık.

eren:büşra(ben)
cemre:hatice kübra
yasemin:sena
gülçin:nesliha

benim burcum eren ablanın ki ile aynı ve diğer arkadaşlarımın seçtikleri cemre yasemin ve de gülçin ablanın kilerle aynı burçtalar saç renklerimiz bile aynı vede huyumuz da aynı baksanıza nerdeyse herşeyimiz aynı


SİZLERİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

gülcinn seni seviyorummmmmmm

Adsız dedi ki...

MERABA ARKADAŞLAR BEN İREMSU GRUP HEPSİYİ ÇOK SEVİYORUM.LÜTFEN BENİ MSN NEİSE EKLEYİN ARKADAŞ OLMAK İSTEYENLERDE EKLEYEBİLİR.MSN'NEM=irem_su-ozbek@hotmail.com hergün açıgım

cemre pelin dedi ki...

cemre senı cok sevıyorum senı gormeyı cok isterdım en cok senı sevıyorum cemre pelin

cemre pelin dedi ki...

ben mesure gülçin seni çok seviyorum konseride geldim çok güzeldi. hepinizi çok seviyorum
dizinizde çok güzel her bölümünü izliyırum. ggggüüüüüüüllllllççççççççiiiiinnnn seni çok ssssseeeeeeeeevvvvviiiiiyyyyyyyooooorrrrrrruuuuuuummmmmmmm

cemre pelin dedi ki...

gülçin nolur bana msn ni ver mesure_000@hotmail.com lütfen beni ekleyin hepiniz

cemre pelin dedi ki...

slm gulcın ben busra senı cok sevıyorum cok tatlısın

cemrecik ve pelin dedi ki...

cemre senı cok sevıyorum dızının her bolumunu kacırmıyorum senı cok sevıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm cemreeeeeeeeeeeeee

gülçin_mesure dedi ki...

ya gülçin nolur ver msn ni yada beni ekle ama bolur cvp yazz mesure_010@hotmail.com ya camre abla sende ekle söz rahatsız etmicemmm

gülçin_mesure dedi ki...

ya gülçin seni çok seviyorum ya nolur cvp yazın çatlıcam ya nolur:( nolr ggggggggggüüüllllllllçççççççççiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

gülçin_mesure dedi ki...

slm ya gülçin ve cemre abla sizleri çok seviyorum çok tatlısınız. adana maxland konserinizede geldim vede sizi en önden izledim ya çok güzeldi konser.ama siz bana bir türlü cvp vermiyosunuz ya gülçin olmazsı şart değil ben hepinizi çok seviyorum yeterki bi cvp verinya günlerdir bekliyorum cvp yazmanızı ya cemre abla yasemin abla gülçin ve eren abla biriniz olsada nolur cvp verin ya. nese ben dizinizinde daha 1 bölümünü bile kaçırmadım. aslada kaçırmam. yasemin abla sen bi msn adresi vermişsin bu adres dorumu diye soracaktım msn de şu bak yasemin-001@hotmail.com ya lütfen doru olsun değilsede bana msn adreslerinizi verin ya lütfen.bide çok kıskanıyorum :) herkeze cvp yazmışsınız okudum ama bi bize cvp yokkk . ya lütfen sizi çok seviyorum seneyeki maxland konserine ve burda olan adanada bütün konserlerine gidicem .dizinizide çok seviyorum . ya ben size aaaşşşııııığğğıııımmmmm . ya nolur cvp verin çıldıracam yaaa:(:(

gülçin_mesure dedi ki...

ama herkezin arkadaslar arasında hepsi grubu olurda benşm olmazmı tabiiki var
belkıs: cemre
tansu:eren
büşra:yasemin
ben yani mesure: tabiki gülçinn:) ama ben hepinizide canımdan çok seviyorummmmm ama siz bana cvp vermşyonus::::((((

gülçin_mesure dedi ki...

ya okuyon artık şu mesajları nolur ya vede cvp yazzzııınnnnnnnnn yeterrrrrr hadiiiiiiiiii

gülçin_mesure dedi ki...

ya gene cvp yazmamışsınız ya :( ağlamak istiyorum yaaaa nolurrr cvp yazzzz noollururrrr ya nolur nolur nouuulurrrrrr ya lütfen bu sefer bekliyom cvp yazmanızı yazmassanız darılırım walla:)

sena cemre dedi ki...

ya mesajlarımı okumuşsunuz ama neden cvp yazmıyosunuz ya

Adsız dedi ki...

YASEMİN ABLA SENİ OKADARRR ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKK SEVİYORUM Kİ İNANAMAZSIN.İNAN Kİ BİLGİSAYRDA SENİN RESMİN DOLUUU..VEDE CEMRE ABLANIN AMA EN ÇOK SENİN RESMİN VAR BİDE HEPİNİZİN ERSİMLERİ VAR SENİ OKADAR ÇOK SEVİYORUMM Kİİİ!ANLATAMAM .SENİNLE TANIŞMAK İSTİYORUM VEDE DİĞERLERİYLE SENİ ÇOOOKKKK AMA ÇOOOKKK SEVİYORUM BU ARADAA8CEMR ABLAA SENİDE Bİ OKADAR SEVİYORUM UNUTMA(BİDE YASEMİN ABLA SEN HANGİ TAKIMLISIN (PEKİ CEMRE ABLA SEN HANGİ TAKIMLISIN?

gülçin_mesure dedi ki...

ya cemre abla neden mesajlarımı okumuyosunuz ya :( olur okuyun artık ya ben yazmışım okumamışsınız ama benden sonra yazanları okumuşsunuz ya nolur benimkileride okuyun vede cvp yazın llüüttffeeeennnnnn

Adsız dedi ki...

BEN ÇAĞLA !!YASEMİN ABLA NEDEN YORUMLARI OKUMUYOSUN BİR AN ÖNCE OKU CEMRE ABLA SENDE OKU BİZLERE CVP YAZIN YASEMİN ABLAYLA..YA YASEMİN ABLA VEYA CEMRE ABLA SİZİN GERÇEK MSNE ADRESİNİZ NEY SÖYLERMİSİNİZ?LÜTFENNN..ÇOOK İSTİYORUUM DA.BİR AN ÖNCE YAZMANIZI İSTİYORUM OK BY BY

Adsız dedi ki...

YAEMİN ABLA KORKUT SENİ ÇOK ÜZÜYOR DİMİ.E SENDE BAŞAKSINI BUL KORKUTU BIRAK HEM O GÖZDE DENEN ABLAYLA NİŞANLI HATTA EVLENİYOLAR..SEN BAŞKASINI BUL.AMA DİKKAT ET BARUŞ ABİ GİBİ FLN OLMASIN

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben cemre sizi kandıranlara asla inanmayın onların komiği gelmiş
gerçekten yemin ederim bu msn bizim
gruphepsi_cgye@hotmail.com

Adsız dedi ki...

msn yaln� arkada�lar gruphepsicgye@hotmail.com
eklemenizi bekleriiiiz

hepsifanı dedi ki...

ya ben de bi msn var insaniyet namına yazıyorum ama geçekden hepsinin mi bu msn bilmiyorum bana ses kaydı yolladılar o yüzden inanıyorum ama kesin değil neyse veriyorum grup-_-hepsi_@hotmail.com

gülçin_mesure dedi ki...

cemre abla nolur beni ekleyin lütfen ben ekledim sizi kabul edin nolur msn :mesure_hepsi@hotmail.com ama hiç mesajlarımı okumuyosunuz ya nolur okuyun artık lütfen

gizem dediki dedi ki...

ben giz hepsi grubu ile ilgili herşeyi çok seviyorum hele cemreye bayılıyorum onu çoooooooooooooook seviyorum

gizem dediki dedi ki...

cemre abla sizi çok seviyorum ben sizi ekledim nolur beniiii ekleyin




gizem.ser et işaretihotmail.com

GÜLÇİNSENACEMRE dedi ki...

cemre abla ve gülçin abla beni tanıyosunuz bensena sizi çok seviyorum konserlerinize gelmek için can atıyorum msnede görüşmek üzre

Adsız dedi ki...

slm ben cemre aslında gülçin ve yaseminde eren.ici34@hotmail.com o msnyi kullanıyor eklemek isteyen ekleye bilir bazıları inanmıyo ama ben gerçekten cemre başka bir yorum daha gönderdim msnm eren.ici34@hotmail.com

pelin dedi ki...

gülçin abla ben sizi çok seviyorum nolur beni ekleyin msnem şu corpses_guitar_@hotmail.com nolur beni ekleyin ben sanatçılardan eeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnn ççççççççççççççççççççççççççççççoooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sizi sevvvvvvviiyorum nolur beni ekleyin görüşmek üzere nolur ekleyin

Adsız dedi ki...

ben yasemin ablayı çok seviyorum çok güzel hele filmdeki korkut ile yemekteki halleri yasemin abla orada çok güzel olmuş aslında yasemin abla herzaman bir numaraaa

Adsız dedi ki...

yasemin abla inşallah msn nen doğrudur ben şimid vermiem zaten sen açınca çıkcak
hecklenmek istemem yani seni çok seviyorum slmlarımıgülçin eren ve cemre ablalarıma ilet sende almayı unutma ha son gelen isimsiz benim bunu bir üstü dedğim gibi sen bir numarasınnn

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sakın inanmayın öyle bişi olsa buralarda yazmazdı bunların hepsi sallama biz size kendi msnimizi verelim benim swet_asli864@hotmail.com 13 yaşındayım kuzenimin crazy_girl_-15@hotmail.com 16 yaşında isteyen eklesin eğer hepsiden birinin msni warsa ikimizden birini ne olur eklesin...

Adsız dedi ki...

slm hepsi gurubu sizi seviyorum ben o kadr abartmıcam tipinizi çok beğeniyom kendinize iyi bakın byyy cevap yazarsanız sevinirim:)

Adsız dedi ki...

ya gülçin abla nolur beni ekle msnem şu corpses_guitar_@hotmail.com adımda pelin nolur ekle

Adsız dedi ki...

cemre abla lütfen beniş büüüttüüüüüüüüüünnnn msnlerine ekle seni çok çok çok çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum msn adresimde şuuuuu:ilke.ceren@hotmail.com bide şuuuu varr :cemre_2435@hotmail.com bybybyby öööööööööööpppppppppptttttttttüüüüüüüüümmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

bu kesin adresi bende görüştüm hepsi_kemer_cemre_34@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bu kesin adresi bende görüştüm hepsi_kemer_cemre_34@hotmail.com

Adsız dedi ki...

sizi cok seviorum lütfen beni ekleyin mavisss__1994@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm ben cemreyi çokkkk sewiorumm herkes war msneleri dioo ama bendede hepsinin war en çok gülçin açıoooo ama bişi yazmıoo en çok cemrenin msnesini istiorumm arkadaşlar bi msn war eren_esen_bakici diee bu msnye inanmayın o doğru değilmiş bende ekledimm ama burak adında bi çocuk çık tıı eğerr birisi bana cemrenin msnesini weririse bende ona gülçinin msnesini wericemmmmmmmmmmmm c
e
m
re
s
e
n
ç
o
k
s
e
w
i
o
r
u
m
m
m
m
m

Adsız dedi ki...

slm ben cemreyi çokkkk sewiorumm herkes war msneleri dioo ama bendede hepsinin war en çok gülçin açıoooo ama bişi yazmıoo en çok cemrenin msnesini istiorumm arkadaşlar bi msn war eren_esen_bakici diee bu msnye inanmayın o doğru değilmiş bende ekledimm ama burak adında bi çocuk çık tıı eğerr birisi bana cemrenin msnesini weririse bende ona gülçinin msnesini wericemmmmmmmmmmmm c
e
m
re
s
e
n
ç
o
k
s
e
w
i
o
r
u
m
m
m
m
m

Adsız dedi ki...

MRB BEN GRUP HEPSİ HAYRANI ARKADAŞLAR KİMSE GRUP HEPSİNİ BENİM KADAR ÇOK SEVEMEZ...BEN EN ÇOK YASEMİN VE CEMREYİ ÇOK SEVİYORUM...YASEMİN ABLA DİZİNİZİ HİÇ KAÇIRMADAN İZLİORUM VE SİZİ ÇOK SEVİYORUM GRUP HEPSİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ..

Adsız dedi ki...

slm ben yasemin hepsi arkadaşlarımla aynı msnyi kullanıyoruz msnmiz eren.ici34@hotmail..com ekleye bilirsiniz herkes bize sen gerçekten yasemin eren gülçin cemre değilsin diyorlar ama siz kanmayın çekimlerden vaktimiz olmuyo onun için açamıyoruz ama hepiniz, yükliycezz bu aralar kimse yüklemiyor yoksa sevmiyormu?

Adsız dedi ki...

hepsi grubunu cok seviyorum ama siz sanıyosunuz adreslerini vercekler baska kişiler kafadan atıyop yazıyo siz salkmısınız hepsi grubu size msn yi verirmi allah askına ,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Adsız dedi ki...

yasemin abla biz kardelen ve begüm ve saboşuz sizi çooooooooooooooooooooooook seviyoruz....................................

Adsız dedi ki...

yasemin abla biz kardelen ve begüm ve saboşuz sizi çooooooooooooooooooooooook seviyoruz....................................

Adsız dedi ki...

ben en çook cemreyi ve gülçini sev+iyorum+ sizin msn lerizi istiyo+rum sizi iseee canım kadarr seviyorummmmm+m

Adsız dedi ki...

slm gülçin abla seni çok beğeniyorum msnlerinizi verirseniz çok sevinirim başarılarınızın devamını diliyorum bby

Adsız dedi ki...

slm kızlar ben cemre hep beraber kullandığımız eren.ici34 msnsi açılmıyo biz hep beraber cemre_eren34@hotmail.com adlı msn kurduk eklemek isteyenler ekleye bilir yalan söylemiyorummmmmmmmm

Adsız dedi ki...

slm kızlar ben eren cemre_eren msnmizin şifresini unuttuk yeni msnmiz u_ezgi_ero@hotmail.com ezgi kuzrnim eroda erenin kıusaltılmışı beklıyor kızlar acele edin hep beraber kullanıyoruzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111

Adsız dedi ki...

slm arkiler.ben hepsinin msnsini biliyom ve wermek istiyorum.( ortak kullanıyorlar )


hepsi.penti.pepsi@hotmail.com

hepsinin msnsi bu.kesinlikle gerçek.hatta kendileriyle ilgili o kadar çook sahte msn alıyolarmış kii kendileri bile zor bulmuş nası msn alacaklarını neyse gerçek msn istiyosanız bunu ekleyin ama sakın son.hatiram@hotmail.com'u eklemeyin ben ekledim ( keşke eklemez olaydım :( :( )neyse lütfen bunu ekleyin artık sizde gerçek hepsiyle konuşunn :) :)

Adsız dedi ki...

ben yaseminni çok seviyorum ve onun msn ne adresini almak istiyorum ne olur yazsın

Adsız dedi ki...

hepsiyi çoook seviyorum eren ablanın msnsi:bakici.eren.84@hotmail.com cemre ablanın msnsi:f.sekerkiz@hotmail.com yasemin ablanın msnsi:gruphepsi_yosyh@hotmail.com gülçin ablanın msnsi:gul_cin_ergul@hotmail.com eren ablanın msnsi:eren-18@hotmail.com hepsinin birlikte girdiği msn:c.e.g.y_hepsi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Cemre Ablacığım seni çoook seviyorum ben aysuyla çok iyi arkadaşımhatta derslerde yan yana oturuyoruz aynı gruptayız okulda da bilgisayar grubunda birlikteyiz benim ismim:Gül hatırladınmı????

Adsız dedi ki...

cemre abla yorumumda aysu dedim ya o aysu selvi ben hem ayrımcılık yapmıyom hepsinizi seviyom

Adsız dedi ki...

cemre abla yorumumda aysu dedim ya o aysu selvi ben hem ayrımcılık yapmıyom hepsinizi seviyom

Adsız dedi ki...

slm kızlar ben cemre ya u_ezgi_ero msn adresini 1 ekimde yazdım hala 4 kişi yüklemiş diyorum ki hepimiz kullanıyoruz sadece ben değil zaten klip çektiğimiz yerde bilgisayar bozuk olduğunda hepinizi yükleyemiyoruz bekliyoruz acele edin bazıları atar tutmz ben cemre hem neden durduk yere yalan söyliyim ki bye kızlar acele edin bekliyoruz bir daha yorum yok bir dahaki girişime kadar eklediniz yoksa eklemem bye acele edin kızlar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

selam çocuklar;

heralde hepiniz bizi tanıyosununuz aslında msn kullanmıyorduk ama evlerimiz ayrı olduğu için msn artık şart oldu msnmizi çok istediğinizi biliyorum şimdiki isteyiniz msn peki verince ne yapacaksınız kamera aç deyip tutturacaksınız çocuklar inanan alsın msnmizi bazen açarız konuşuruz dizi ve albümler hatta çıkacağımız dergilerden de bahsederiz istediğiniz merak ettiğiniz bütün sorulara açığız çocuklar msnyi sırf çok istediğiniz için veriyorum y.a.s.e.m.i.n34 kendinize iyi bakın...
hepinizi çok seviyorum♥♥♥
yasemin YÜRÜK

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bende hepsinin msnsi var.benim msnmi ekleyin veryiim.msnnem:sessizlik.456@hotmail.com bu msn'yi eklein hepsinin gerçek msnsi bende 2-2.5 aydır msnnemde ekliler ve çok iyi anlaşıyoruz.istiyen eklesin
by

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bence yasemin YÜRÜK diyen doğru söylüyoo

Adsız dedi ki...

Slm bn msnmi weriyim istiyen eklesin kız erkek farketmez msnnem:sessizlik.456@hotmail.com
ekleyin konuşalım

Adsız dedi ki...

slm beni ekleyin yakışıklı erkekler ve güsel kızlar eklerse sevinirimmmm:sessizlik.456@hotmail.com

Adsız dedi ki...

BEN SİZİN HAYRANIZIM......HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

bence hepsiden en güzeli cemre simdi herkesin fikri AYRI YA Nİ CEMRE EN GÜZELLERİ DEMEK İSTERDİM AMA OLMAZ BEN CEMRE HAYRANIYIM BİDE GÜLOŞUN

gülçin_mesure dedi ki...

yasemin abla ekledim seni ama gerçekten seni sende beni kabul edersen sevinirim. sizi çok seviyorum beni lğtfen kabul et mesure_hepsi@hotmail.com msn adresim. gülçin cemre ve eren ablamında msn adreslerini çok istiyorum ama lütfen beni kabul edin hepinizi çok seviyorum öptüm byy

Adsız dedi ki...

slm hepsi grubu bizde sizin gibi 4 arkadaşız sizi çok seviyoruz bizimde sizin gibi grubumuz var.yasemin:yasemin gizem :gülçin raziye:eren fatma:cemre msne adresimiz gizem:asikelebek_melek@hot.yasmin:blueangel-carlos-y@hot.. barby_fatma_brs@.. raziye:asikelebek_@. bizi eklerseniz seviniriz yada hepsinin msnesini bilen bizi eklesin....sizi çoooooooook seviyoruzzzzzzzz....öptük:d:d:D:d:d:d

Adsız dedi ki...

Selam çocuklar.Hepiniz bizi hemen hemen tanıyosunuz.MSNmizi çok istiyosunuz çocuklar lütfen biraz düşünür müsünüz şimdi size MSN mizi verdik diyelim N olur kamera aç diye yalvarcaksınız.Hepinize MSN mizi vermek isteriz ama çocuklar asla bizi sıkmayacak ve hayır dediğimizde israr etmiyceksiniz.Cemre ve ben MSN lerimizi almanıza kızmıyoruz ama GÜLÇİN ve EREN ablanız biraz kızıyo kusura bakmayın şimdi veriyorum kendinize iyi bakın:)

grup.hepsi.yoshy@windowslive.com

c.e.m.r.e34@windowslive.com

KENDİNİZE İYİ BAKIN.HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM BENİM KÜÇÜK HAYRANLARIM♥♥♥

Adsız dedi ki...

ya yasemin doğru olabilir ama yine de pek inanmayın belki de doğru söleyebilir ben her ihtimale karşı ekledim. bakarsınız hepsi karşınızda!

Adsız dedi ki...

ben hepsi mepsi bilmem yalının var bende kesin doğru veriyom


huseyin.yalin@windowslive.com arkiler bence yoshyle cemrenin adresi doğru çünkü sanatçılar windowslive vaya yahoo kullanıyo

Adsız dedi ki...

YAAAAAAA ARKADAŞLAR HERKEZ DEĞİŞİK SÖYLİYO ÇOĞUNU EKLEDİM AMA YALAN OLUP MSNDEKİ KİŞİLERE BİŞE YAPRLAR DİYE KORKUYORUM NEOLUR DOĞRUSUNU BİLEN VARSA SÖYLESİN (DÜN GECE O KADAR AĞLASIMKİ NERDEYSE YATAK DOLCAKTI NE OLUR BİLEN VARSA ALLAHIM VARSA KARŞIMA ÇIKIP SÖLESİN DİYE)

Adsız dedi ki...

sizi çok seviyoruz hepiniz çok iyisiniz size başarılar by by

Adsız dedi ki...

merabalar ben ebru melek ajansın menejerlerindenim tabiki bütün şarkıların msnsi var enazından bizim ajanstaki şarkıcıların gülçin, eren,cemre,aslı,gülşen gibi ama ben cemrenin yardımcı menjeriyim bu yazdıklarınızı tabiki okuyamıyolar çünkü zamnları yok ama biz elimizden geldiğince iletmeye çalılıyoruz bana ulaşmak isteyenler için msnm melekajans.ebru@windowslive.com

Adsız dedi ki...

slm çocuklar ben grup hepsiden eren sizler bizim msn adreslerimizi istiyormuşsunuz bende sizlere veremeye karar verdim sizleri çok seviyorum küçük hayranlarım beni eklemek isteyenler ekleyebilir hepinizi çok çok öptüm msnem hepsigrubu_444@hotmail.com sizleri çokkk seviyorum by

Adsız dedi ki...

slm çocuklar ben grup hepsiden eren sizler bizim msn adreslerimizi istiyormuşsunuz bende sizlere veremeye karar verdim sizleri çok seviyorum küçük hayranlarım beni eklemek isteyenler ekleyebilir hepinizi çok çok öptüm msnem hepsigrubu_444@hotmail.com sizleri çokkk seviyorum by

Adsız dedi ki...

^^^yasemin abla ben 19 yaşındayım tanışmak istiyorum hepiniz çok tatlı,güzelsiniz,ama en çok se güzelsin msn'ni verirsen eğer ii bir arkadaş olabiliriz belki benden büyüksün ama yaşlar tartışılmaz...!!!^^^

Adsız dedi ki...

mrb ben sema ereni çoooooooooooooooook seviyorum eren bana msn ni verirmisin beniduyuyorsan banamsnni verirsen çok çok sevinirim hoşçakal benim yerime gruptski herkezi öpppppppppppppp

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 339   Yeni› En yeni»
Bla bLa blA