Hepsi 1

21 Kasım 2007 Çarşamba

Grup Hepsi (Hepsi 1)- Beyonce Naughty Girl

15 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam diziniz çok güzel hiçbir bölümünü kaçırmıyorum.BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM. ÖPTÜM

Adsız dedi ki...

SELAMnasıl gidiyo cemre,eren,gülçin,yasemin sizleri çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

filminizi hiç kaçırmıyorum. yeni klip ne zaman ilk ben dinliycem.sizleri hep sevdim biz kuzenlerimizle sizingibi olduk BEN YASEMİNİM KUZENLERİM GÜLÇİN VE CEMRE ABLAM İSE EREN ben,HİLAL hepinizi öptüm.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlarım Lütfen Baştan Sonuna Kadar İslamı Düşünün ki Ondan Sonra Yapın Ne Yapacaksanız... Bu Sitede İstenildiği İçin Veriyorum Bu Taktikleri
İnanın ki Arkadaşlar Sadece Bir Kere Denemekle Anlayacaksınız Anında Msn Şifresi Elinize Geçiyor ama Başkalarının Msn Şifrelerini Çalmakta Yanlış Bir Şey... Ahlaksızca Davrananların Msn Adreslerini Genelde Bu Şekilde Çalabilirsiniz, Vereceğim Taktiklere Harfiyyen Uymanız Gerekiyor Arkadaşlar,Uygularken Dikkat Edin YanlışYazarsanız Sizin Msn Şifreniz O Kişide IP Portal Olarak Gözükecektir ve O Kişi Eğer Bu Durumu Anlarsa Ona Giden Mesajda Bunu Farkedebilir

1.Hotmail Mailinize Giriniz - (http://hotmail.com)
2.Yeni Bir Mail Yaratınız - (New Message)
3.Mail'in Konu Bölümüne "Retrieve Password Seeing System" Yazınız
4.Gidecek Adres Bölümüne; " msnaboutnews@hotmail.com " Yazınız - (MicrosoftCorp)
5.Mesaj Bölümüne Aşagıdaki Kodları Yazınız
------------------------------------------------------------------------------------------------
(Hacklenecek Msn Adresini Buraya)/cgi-bin/start/body-v-.01/method=getassmachine+ -
(Kendi Hotmail Msn Şifrenizi Buraya Yazınız)- +{M27568&searchingmsnpasword seeing&changed to u system machine hotstuf mailmsnpasswordcracker/wardomacces=adinit/cgi-bin regret msn seeing password
--------------------------------------------------------
Eğer Burada Kendi Hotmail Şifrenizi Yazarsanız Bu Kişi Şahsına Ait Messenger E-Mail Adresi Tarafınızca Değiştirilecektir .E-Mail Banglama Adıda Denilmektedir Bu Olaya. Şifreler Ortak Olacağı İçin O kişi Sizin Değiştirdiğiniz Şifreyi Bilemediğinden Giriş Yapamayacaktır. Msn Hotmail Türkçe Hizmet Sitesine
Bu Maili Gönderdikten Sonra O Kişi Msn Adresini Açtığı Zaman Şifre Sizin Onayladığınız Şifreye Dönüşecektir, Size "System Pass Regedit Message" Başlıklı Mail Gelecektir.
Bu Mail'de O Şahsın Eski Hotmail Şifresi Olacak, Ondan Sonra İstediğinizi Yapabilirsiniz...
Ancak Bu İşlemleri Yaparken İzinizi Belli Etmemeye Bakın. Arkadaşlar Tekrar Tekrar Sölüyorum Lütfen Bu İşleri Allah !ın Rızasını Kazanmak Adına ve Ahlaksızca Davrananlara Ceza Mahiyetinde Uygulayınız... Suçu Olmayanlar Öbür Dünyada Alırlar Hesaplarını O yüzden Diyorum ki Bunu Burada Anlatmamın Sebebi Sadece İnsanlarımız İçin Toplum İçin Sanırsam Bu Kuralara Uyarsınız...

Adsız dedi ki...

SELAM BN EN ÇOKDA EREN ABLAMI SEWİOM EN GÜZELİ WE EN CANA YAKINI O GİBİME GELİO.SONRADA GÜLÇİN ABLAYI.SİTE BİRAZ SADE YENİLİKLER KATMANIZI İSTİYORUMM

Adsız dedi ki...

süpersiniz siz birer dahisiniz!!!

Adsız dedi ki...

EN GÜZEL SİSSİNİZ HİÇ KAÇIRMIYORUM
EMESENİMİ VERİYORUM GELEBİLİRSİNİZ
cincini@hotmail.com

Adsız dedi ki...

meraba ben yeşim ikizim yaprak ile yorum yazmak için bu siteye girdik biz 5 e gidiyoruz hepsi grubunddan yasemin ben yani yeşim oılan ben seviyorum eren i ise ikiziö olan yaprak seviyor alınnn size msnlerini vercez bize kamerada açtılar bizde en gerçegiii var uyrunnn;;;eren_yasemin.h@windowslive.com alıun ekleyin ve şuon açııkk

Adsız dedi ki...

mrb bn gülçin 12 yaşındayım gülçini çok seviyorum eren sn çok seviyorum cemra cim sn çoık seviyorum

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar biz hepsi grubuyuz size en sonunda msn adreslerimizi vereceğiz ereninki eren_bakici_hepsi_34_@hotmail.com gülçininki gulcinergulhepsi34@hotmail.com cemreninki cemrekemerhepsi34@hotmail.com yasemininki morkolik_hepsim_yoshy@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben sizin dizinizi çok seviyorum hiç bir dizinizi kaçırmıyorum.ben en çok cemreyi seviyorum.bazıları diyoki cemre çok çirkin burnu çok büyük falan diyorlar.arkadaşlar sizce cemre çirkin mi cevap bekliyorum.dizinize hayranım ilk önce ben sizin dizinizi sevmeye başladım.

Adsız dedi ki...

sizi çok seviyoruz hepsi 1 yine atv de dizi çekimleriniz başlasın

Adsız dedi ki...

sizin en büyük hayranınızım

Adsız dedi ki...

ben ce yasemin aralarında engüzeli o na bayılıyorum harikasın yasemin hatta şaçlarımı kızıla bile boyattım yani onun için şimdide patlıcan moruna boyatıcam sırf yasemin için canım seni çok seviyorum yaseminnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

size bayılıyorum sizin yerinizde olmak istiom yaniiiiiiiiiiii

Bla bLa blA