Hepsi 1

6 Kasım 2007 Salı

Hepsi 1 - 23. Bölüm Youtube Full İzle - seyret















15 yorum:

Adsız dedi ki...

Arkadaşlarım Lütfen Baştan Sonuna Kadar İslamı Düşünün ki Ondan Sonra Yapın Ne Yapacaksanız... Bu Sitede İstenildiği İçin Veriyorum Bu Taktikleri
İnanın ki Arkadaşlar Sadece Bir Kere Denemekle Anlayacaksınız Anında Msn Şifresi Elinize Geçiyor ama Başkalarının Msn Şifrelerini Çalmakta Yanlış Bir Şey... Ahlaksızca Davrananların Msn Adreslerini Genelde Bu Şekilde Çalabilirsiniz, Vereceğim Taktiklere Harfiyyen Uymanız Gerekiyor Arkadaşlar,Uygularken Dikkat Edin YanlışYazarsanız Sizin Msn Şifreniz O Kişide IP Portal Olarak Gözükecektir ve O Kişi Eğer Bu Durumu Anlarsa Ona Giden Mesajda Bunu Farkedebilir

1.Hotmail Mailinize Giriniz - (http://hotmail.com)
2.Yeni Bir Mail Yaratınız - (New Message)
3.Mail'in Konu Bölümüne "Retrieve Password Seeing System" Yazınız
4.Gidecek Adres Bölümüne; " msnaboutnews@hotmail.com " Yazınız - (MicrosoftCorp)
5.Mesaj Bölümüne Aşagıdaki Kodları Yazınız
------------------------------------------------------------------------------------------------
(Hacklenecek Msn Adresini Buraya)/cgi-bin/start/body-v-.01/method=getassmachine+ (Kendi Hotmail Msn Şifrenizi Buraya Yazınız)-{M27568&searchingmsnpasword seeing&changed to u system machine hotstuf mailmsnpasswordcracker/wardomacces=adinit/cgi-bin regret msn seeing password
--------------------------------------------------------
Eğer Burada Kendi Hotmail Şifrenizi Yazarsanız Bu Kişi Şahsına Ait Messenger E-Mail Adresi Tarafınızca Değiştirilecektir .E-Mail Banglama Adıda Denilmektedir Bu Olaya. Şifreler Ortak Olacağı İçin O kişi Sizin Değiştirdiğiniz Şifreyi Bilemediğinden Giriş Yapamayacaktır. Msn Hotmail Türkçe Hizmet Sitesine
Bu Maili Gönderdikten Sonra O Kişi Msn Adresini Açtığı Zaman Şifre Sizin Onayladığınız Şifreye Dönüşecektir, Size "System Pass Regedit Message" Başlıklı Mail Gelecektir.
Bu Mail'de O Şahsın Eski Hotmail Şifresi Olacak, Ondan Sonra İstediğinizi Yapabilirsiniz...
Ancak Bu İşlemleri Yaparken İzinizi Belli Etmemeye Bakın. Arkadaşlar Tekrar Tekrar Sölüyorum Lütfen Bu İşleri Allah !ın Rızasını Kazanmak Adına ve Ahlaksızca Davrananlara Ceza Mahiyetinde Uygulayınız... Suçu Olmayanlar Öbür Dünyada Alırlar Hesaplarını O yüzden Diyorum ki Bunu Burada Anlatmamın Sebebi Sadece İnsanlarımız İçin Toplum İçin Sanırsam Bu Kuralara Uyarsınız...

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben yağmur...gülçin seni çhokk sefiommm yhaa..bende hepsinin msnesi var kydetmek isteyen kaydetsin.
cemrenin msnesi=c.e.m.r.e_k.e.m.e.r.@hotmail.com
hepsinin kullandığı=chatlak_hepsi@hotmail.com bnimn msnemi kydetmek isteyen yagmur.589@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yağmurcum benim adım da yağmur okadar sallıon ki yakında dansöz olucan bir ker onlar msn sini kimseye vermez ve bu kadar hayranıysan onların herhalde röpörtajlarını izlemedin çünkü asla vermiyoruz ve de kullanmıyoruz msn leri dediler.

Adsız dedi ki...

hepsi 1 çok seviyorum.........

Adsız dedi ki...

hepinizi çokkkkkkkkkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

BEN CEMRENİN HAYRANIYIM BEN ONUN İÇİN KENDİMİ CAMDAN BİLE ATABİLİRİM. HEPSİ NOLUR İZMİTE GELİN

Adsız dedi ki...

e ama çok uydurdun neymiş camdan atacakmış taaaaa benim kadar kimse sevemez hele birde erenimi elimden alırsalar varya hepinizin azınızı yırtarım

Adsız dedi ki...

hepsi1içoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorumözelikle cemreyi cemreyi sevmeyeni ben de sewmiyorum cemre benim canım kanım biricik kucagım cemre seni çooooooooooooooooooooooooooooooookseviyorum askım

Adsız dedi ki...

eren bu pazartesi senin doğum gününmüş çok özür dilerim hiç birşey yapamadım ama seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkseviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmdoğum günün kutlu olsun

Adsız dedi ki...

eren bu pazartesi senin doğum gününmüş çok özür dilerim hiç birşey yapamadım ama seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkseviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmdoğum günün kutlu olsun

Adsız dedi ki...

eren bu pazartesi senin doğum gününmüş çok özür dilerim hiç birşey yapamadım ama seni çokkkkk seviyorummmm doğum günün kutlu olsun

Adsız dedi ki...

eren bu pazartesi senin doğum gününmüş çok özür dilerim hiç birşey yapamadım ama seni çokkkkk seviyorummmm doğum günün kutlu olsun

Adsız dedi ki...

GÜLÇİN HAYRANIM KİMSEYE VERMEMHEPSİ GURUBU BENİM CANIM HELE GÜLÇİN LÜTFEN SİZDE GÜLÇİNNİN MSN Sİ VARSA VERİN GÜLÇİNNİ ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK















KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Adsız dedi ki...

CEMREYE YANARIM ERENE YANARIM
arkadaşlar lütfen msn leri kafanızdan atmayın yağmur senin msn yanlış msnni bilde gel
eren ve cemreye yanıyorum onların resmini istiyorum
2298 sk mcaddesi uğur mumcu mahallesine gelsinlernolur yönetmeni orda dizi yaptırsın
hepsiyiçokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk severim


HOŞÇAKALIN

Adsız dedi ki...

benim msn nem var kızlar benim adım burak burak_atansay_@hotmail.com

Bla bLa blA