Hepsi 1

2 Kasım 2007 Cuma

Hepsi Bir Resimleri

117 yorum:

Adsız dedi ki...

ben n.....t ereni çok seviyorum ve en büyük hayalim onunla karşılaşmak şuan 13 yaşındayım fakat onun yaşına gelince onun kadara sade,güler yüzlü,sıcak kanlı ve dünyalar güzeli olmak isterim.Bu mesajın kendine iletilmesini istiyorum.Onu bir anlık görmek,öpmek için her şeyimi verirdim.Dünyalar güzeli aşkitam.Seni çoooook seviyorum,birtanem

Adsız dedi ki...

aynı şeyler ben yasemin için geçerliiiii!onu her gece rüyamda görüorumm bebeeeeemm

Adsız dedi ki...

ya ben yaseminin hastasıyım onu çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm gözlerini çook seviyorum

Adsız dedi ki...

erenim o benim asıgım ya ben ona yaws
ondan sonra yuşi sonra cemre en son gulcın:)

Adsız dedi ki...

benım adım serhat ben 16 yasındayım ve yasemin i cok sevıorum onunla tanısmak için dunyaları verırım ama bu imkansız cunkı ben izmirde oturuyorum bu msajımı iletırsenız cok sevınırım hepsi sizi seviyorum yasemın ozellıkle senı sevıyorum

Adsız dedi ki...

kepsı ben cok yazıyorum ama ne olur bu msj okuyun sızı cokkk ama cokkk seviyorum

Adsız dedi ki...

gene ben kızlar ne olur benım msn mı alın komur_serhat yanlıs gormedınız komur_serhat@hotmail.com ne olur ama ne olur benımle konusunnnnnnnn

Adsız dedi ki...

cemre abla işallah bu mesajımı okursun ben seni çok seviyorum ayrıca hepsi 1 de çok güzelsin sadece hepsi 1 de degilki sen hep güzelsin seni çok seviyorum ve ayrıca teşekkür ederim beni msn ne ekledigin için seni çokkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

um seni çok seviyorum cemre cevap yazman yeterli adın gamze

Adsız dedi ki...

EREN ABLA BEN HİLAL SENİ ÇOK SEVİYORUM.BİZDE 4 ARKADAŞIZ.SİZİN YAPTIĞINIZ GİBİ BİZİM EVDE TOPLANIP SİZİN ŞARKILARINIZI SÖYLÜYORUZ.CEVAP YAZARSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ...

Adsız dedi ki...

yasemin canım seni çokkkkk seviyorum. sen çok dizide çok güzelsin ama sadece dizide değil her yerde sen çok güzlsin seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

dizi müütiş hepsi grubunu takip ediyrm knsrlerini kçrmyrm ve onlları tnyrm ilgilenenlere msn gizemnus@hotmail.com

Adsız dedi ki...

selam ben zeyno ben en cok cemrenın ve yasemının hayranıyım bu arada ben 6/a sınıfına gıdıyorum. bızım sınıftakıler benı cemre ablaya cok benzetıyo cemre senı cokkkkkkkkkkkk sevıyorum

Adsız dedi ki...

hepiniz çok ama çok guzelsiniz sesiniz süper hepsi 1 dizisinde harikasınız çok güzel oynuyorsunuz cemre abla senin büyük bir hayranınım çok güzelsin mimiklerin süper inş yazımı okursun hayatta inş hep mutlu olursunuz bana cvp yazarmısınız?

Adsız dedi ki...

cemre senin büyük bir hayranınım diğerlerinide seviyorm ama senin kadar çok değil hastayım sana özellikle gülüşüne bitiyorum lütfen mesajımı kaydet umarım seninle karşılşırım çok içten sıcak kanlı birisin seni seviyorum kimse senin kadar güzel ve tatlı olamaz

Adsız dedi ki...

sen cemre seni çok seviyorum keşke bi gün seni görsem fakat sen bana çok uzaksın bilmem gerçekten sana hayranım ben senin gizli hayranın

Adsız dedi ki...

ben bilge nur cemre abla ben seni seviyorum o kadar çok seviyorum ki seni görmek için nelerimi vermezdim biz arkadaşlarla sizin bir şarkınızda dans ediyoruz ben hep sen oluyorum sizin en sevdim şarkınız saklambaç ile mum u seviyorum şuan ben 10 yaşındayım size hayranım en çokta sen CEMRE

Adsız dedi ki...

gulciniiimmmmmmmm senıçok sewiyorum tabıki diğer gruptaki kızlarıda sewiyom ama en çok seni seviom aşkımmmmm sarı ördeğimssin sen benim sarı civcivimsin askım tek hayalim seni görebilsen seni hergece rüyamda görüom aşımmm benim

Adsız dedi ki...

GÜLÇİN ABLA SANA HASTAYIM HENÜZ 11 YAŞINDAYIM BÜYÜYÜNCE SENİN GİBİ OLMAYI ÇOK İSTİYORUM ÇOOOOOOOOOOOK GÜZELSİN VE SESİNE BAYILIYORUM SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

EREN ABLA BENİM ADIM RİBA SİZİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM SİZE HAYRANIM BU ARADA ÇANAKKALEDE OTURUYORUM 6/A SINFINA GİDİYORUM SENİ ÇOK SEVİYORUM DİYERKERİNİDE ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

HEPİNİZ İYİRENÇSİNİZ HİÇ BİRİNİZİ SEVMİYORUM YASEMİNİ DİŞİ HİÇ GÜZEL DEİL ERENİN BENİ VAR GÜLÇİNDE BEMBEYA CEMRENİN BURNU İYİRENÇ 4 YÜZÜN YANINDA HİÇ KALIRSINIZ

Adsız dedi ki...

EREN ABLA NE ZAMAN BURAYA KONSERE GEELCEKSİNİZ YANLIZ HEP İSTANBULDASINIZ ÇANAKKALEYE GELMEZSENİZ SİZİ ŞİKAYET EDERİM ONA GÖRE SİZLERİ .ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

çocuklar aranızda grup hepsinin msn sini isteyn varsa alsın hepsi365@hotmail.com normalde vermezdim ama grup hepsiyi çok sevdiğim için halinizi anlıyorum teşekküre gerek yok çünkü bu msn yi almadan önce grup hepsi hastasıydım ama msn yi aldım konuştum hastalık kalktı

Adsız dedi ki...

yasemin ablayı çok seviyorum sonra gülçin ve sonra eren ve cemre ablayı seviyorum.yasemin abla keşke gerçek hayattada korkut gibi birini bulur ama biraz daha akıllısını:D

SENİ ÇOK SEVİYORUM YASEMİN ABLA SÜPERSİN SAÇLARIN ÇOK GÜZEL GÜLÜŞÜN BAKIŞIN ÜZÜNTÜLÜ HALİN BİLE GÜZEL

Adsız dedi ki...

20 yaşındayım ve yasemini beğeniyorum dans akademisindeyim bale bölümün de ama onun kadar süper değilim.diğerleri gibi grup üyelerine hakaret etmeyeceğim.sadece yasemini hoş buluyorum

Adsız dedi ki...

aşkım yasemin cemre sizi çok seviyorum size msn mi veriyorum benle konuşun mi4545@windowslive.com nolur beni yükleyin sizi çok seviyorum hayranınızımmmm

Adsız dedi ki...

aşkım yasemin cemre sizi çok seviyorum size msn mi veriyorum benle konuşun mi4545@windowslive.com nolur beni yükleyin sizi çok seviyorum hayranınızımmmm

Adsız dedi ki...

benim adım mihriban msn mi vermiştim size hani mi4545@windowslive.com hatırladınızmı sizi yani hepsi biri özellikle yaseminle cemreyi çok seviyorum arkadaşımda gülçine bayılıyor

Adsız dedi ki...

vıdı vıdı vıdı hepiniz iğrençsinizlen

Adsız dedi ki...

eren abla seni çook seviyorum msn adresini almak istiyorum bu arada sana msn adresimi variyim keyf-i_sibel@hotmail.com

Adsız dedi ki...

-hepsi için-

klıbe saygı tempo klibini tik tak şarkısıyla birleştiremessiniz

gülçin seni çok seviyorum sen benim herşeyimsin aşkımsın hayatımda gördüğüm en güzel en süper en harika en muhteşem en sevimli en sevilen dünyaları verilebilecek bi kızsın

nasıl annatacağımı bilmiyorum senin için herşeyimi veririm

biliyorum siz bu siteye hiç girmiyorsunuz bu yazıları boşuna yazıyorum siz çok ünlüsünüz biz öylesine insanları hiç umursamassınız tabi sizin nasıl biri olduğunuzu hayranlarınızı umursayıp umursamadığınızı pek bilmiyorum ama sizin hakkınız da çok şey biliyorum

msn adresinizde var ama vermiyorsunuz en doğrusunu yapıyorsunuz

ama herkes sizin msn adreslerinize kendilerini kaydedip konuşucaklarını sanıyorlar ama yanılıyolar

siz dünyanın en süper en muhteşem en güzel en sevimli grubusunuz

herkez için çok önemlisiniz bi tek ben değil gülçin'ı sevenlerde var siz benimle konuşucaksınız diye diyerlerinin hayallerini yıkamam buna hakkım yok.


SİZİ HERKEZ SEVİYOR ÖZELLİKLEDE BEN

MSN ADRESİM su_perisi_ilayda1997@hotmail.com

beni
önem semediğinizi biliyorum ama bu sitedeki çoğu kişiyle tanışmak istiyorum elbet sizinlede ama çok arkadaşım olmasını istiyorum onun için msn adresimi verdim

HEPSİ İÇİN Bİ ŞİİR

HEPSİZİN BİR DÜNYA
SANKİ BİR KÂBUS
HEPSİ YOKSA
DÜNYA YOK

SANKİ BÜTUN EMEĞİL OLARA
ONLAR İÇİN YAŞIYORUM
ONLAR BENİM İÇİN SÜPRİZ BİR MELEK
HEPSİ BİR İYİLİK PERİSİ

ONLARINGÜZEL SESİ

HEPSİ
Herkez sizi sever
En güzel sizsiniz
PERİ hatta bir melek
Siz herşeyim siniz
İyilik meleklerim


OHBE BÜTUN İÇİMİ DÖKTÜM ÇOK MUTLUYUM

SILOGANLAR
hepsi biri için biri hepsi için

herşey hepsi için

hepsiziz olmaz

hepsi herşeye değer,onlar bir melek

bir meslek sayibi olana kadar sizinleyiz hepsi



sizi okadar seviyorum ki arkadaşım yanımda delirdi oda yasemine yazı yazıcak ellerim koptu bunu okurken yaşlandınızı biliyorum ama herşeyi yazdım bu kadar yazı


HEPSİ GRUBU İÇİN

Adsız dedi ki...

Daha demin destan yazan arkadaşımızın (gülçin_ilayda herşeyimsiniz) sizi baya bi yaşlandırdığını biliyorum :) Benim yazım işallah sizi yaşlandırmaz :D

=BeNiM YoSHy'Me=

Yasemin benim herşeyim onsuz ve hepsisiz bi dünya olmaz olamaz !...

Zaten hepsi grubu çıktığından beri cemreyi seviyordum ama yıllar sonra nihayet uyandım Yasemin gibi güzel bi kız varken nasıl cemreyi sevdim diye hala kendime çok kızıyorum

Neyse ki artık yanımda yaseminim var çooooook mutluyum yasemini gördüğüm anda ona koşup sarılasım geliyo onu her zaman yanımda hissediyorum Yasemin ve hepsi grubu benim herşeyim onları çok seviyorum
HEPSİSİZ OLMAZ !!!!

(ASLA)

Adsız dedi ki...

aşkım benim gülçinim

Adsız dedi ki...

gülçin sen benim herşeyimsin
bitanemsin


aşkımmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

Aşkım benim Yoshy'm seni Çooooooook seviyorum bi tanemm MuCkSsSsS .....

Adsız dedi ki...

Gülçin_ilayda herşeyim

gülçin seni çok seviyorum onca yazı senin için.Sen süpersin benim küçük meleyim

Yoshy'm (herşeyim)

Aşkım bitanem Yoshy'm seni çoook seviyorum Hepsi 1 dizisinide hepiniz için çok severek izliorum

Adsız dedi ki...

ya emre senle konuştuk ya haniburaya geldin seni gördüm ya kılip ne oldu

Adsız dedi ki...

ya emre senle konuştuk ya haniburaya geldin seni gördüm ya kılip ne oldu

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben eren bakici msn grup-hepsi-1eren@...sadece inananlar alsın canlarımsınız

Adsız dedi ki...

YAA BEN HEPSİ DELİSİYİM NİYE YETERLİ RESİMLERİ YOK

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR HEPSİ 1İN HASTASIYIM.....................EN COK ERENİ BEĞENİYORUM İNANILMAZ GUZELLİĞİ VAR YANİ...

Adsız dedi ki...

COK GUZELLER YA DİLİM SULANIYA VALLA



:(HEPSİ HAYRANI:)

Adsız dedi ki...

ya süper ya eren abla seni ekledim ama işallah kabuledersin

Adsız dedi ki...

selam hepsi grubu hepinizi çok seviyorum hepinizde birbirinizden
güzelsiniz sadece sizden istediğim
msn sizin resimlerinizi istiyorum
ama kaydedemiyorum hepinizi çok ama çoooooooooooooooooooook seviyorum. CANIM HEPSİ 1 GRUBU

Adsız dedi ki...

hepsi gurubu sizin hepinizi çooooooook seviyorum. ama özellikle ereni çoooooook ama çok seviyorum

Adsız dedi ki...

ilkay dediki sizi çooook seviyoruz çok güzel ve muhteşemsiniz sizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

sizi aşırı derecede seviyorum özelliklede cemreye bayılıyorum biz de bi gurup kurduk gurubun cemresi benim

Adsız dedi ki...

ben yagmr sisi daha çok yuşiyi seviyorm ben den bukadar

Adsız dedi ki...

ben en çok cemre yasemini sewiyorum hewpiniz çok tatlısınız nolursunuz bana msn nizi werşn benimkisi aysem_cemre99@hotmail.com benim adımda AYSEM

Adsız dedi ki...

dunya durdumu durun siz      dunya calıstımı calışın sız            en buyuk           siz       taslısınız siz             siz olmadan dunya olamaz                               siz olmasanız biz YASAYAMAZ butun dunya olmasa siz olamaz             dunya olduğu icin sizde warsınız         siz ise sohret biz ise fakır       siz dunyanın sewgisiyle dolusunuz adıda         "HEPSİ1"

Adsız dedi ki...

cemrecim ben senin hayranınım.sana bayılıyorum.lütfen bana birşey yaz.bana göre sen hepsi birdeki en güzel kızsın.gerekirse bunu bütün dünyaya duyururum.inşallah bende büyüyünce senin gibi güzel bir kız olurum.

Adsız dedi ki...

ıyyyyyyyyyyy sizi hiç sevmiyorum hepsi bir.lüüaaaa

Adsız dedi ki...

yasemni abla seni çooooooook seviyorum nütfen beni ekle yasemin_neslihan_@hotmail.com senin gözlerin çok güzel

Adsız dedi ki...

yasemini çok seviyorum.ben bunu hepherkese söylüyorum.aşkım yaseminim herşeyim seni okadar çok seviyorumki anlatamam.gerekirse bunu bütün dünyaya duyururum.bebeğim benim büyüyünce bende senin gibi olmak istiyorum

Adsız dedi ki...

o öykü denen ve diyar denen kızı hiç sevmiyorum.ama ereni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

erene bayılıyorum.hele memelerine.dahada bayılıyorum.

Adsız dedi ki...

hepsıı sızı cok sevıyorummm amaaaa en cok erenııııı sevıommm ozellıkle eren cokk taTLI:)

Adsız dedi ki...

merhaba ben gülçin i çok seviyorum.ilerda büyüğünce gülçin abla gibi olmak istiyorum...keşki ben gülçin abla gibi ünlü olsam. ben şu anda 10 yaşındayım. bilgisayarımın ekranında hepsi nin resmi var. SENİ ÇOK SEVİYORUM GÜLÇİN ABLA İNANILMAZ HELE KONUŞMA TARZINI..

Adsız dedi ki...

ben eren ablayı gülçin anlayı çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum ben bursa emekten bahar daha önce kipa da konsrer vemişsini ama kaçırdım ben 5_c ye gidiyorum sizi cok seviyorum

Adsız dedi ki...

ALOOO CEMRENİN EN BÜK HAYRANI BENİM YANİ TUĞÇE O BENİM AŞKIM ONU KİMSEYE VERMEM CEMREM SENİ SEVEN OLUR AMA SENİ BENDEN ÇOK SEVEN ASLA OLAMAZ OLSA BEN ONU NAPARIM ARTIK BİLMİOM CEMREM SENİ ÇÇÇÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM BADEM GÖZLÜM MAVİ GÖK PERİM BENİM

Adsız dedi ki...

gülççççççççççççççççççççççççinn

cemre dedi ki...

hepsi bire bayılıyorum özelikle cemre ve yasemine msnnizi verirseniz sevinirim hatice.sinem@hotmail.com

cemre dedi ki...

benim sevdiğim kadar cemreyi kmse sevemez sana bayılıyorum canım bitanem seni cokkkkkkkkkkkk öpüyorum cemre

Adsız dedi ki...

ben ereni çok seviorm ama bişey sormak istiorm n......t eren ne demek?

Adsız dedi ki...

ben gurup hepsi 1i cok seviyorum o yuzden sevgimi anatamam ama bunu unutmayin ben sizi cok seviyorum ben isimsizin yazdini okudum sunu bilin o sizi örüsünüzden seviyo ama ben sizi kalpinizden ,iyilinizden ,duygunuzdan sevdim

Adsız dedi ki...

bn msn nemi veriyorum brdaki herkes bni msn nesine eklesin mutlu olurum. grup hepside cemreyi ve ereni çok seviyorum gülçinle yasemini de cok seviyom msn ne adresim::.aslihan42_99@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bn cemreyi ve erene bayılıyommmmmmmmmmmmmmmmmm hiçkimse sevdiğim kadar sevemes

Adsız dedi ki...

cemrem benim bunu herkes duysun daha önceki yorumlarımda söylediğim gibi o tuğçenin bitanesi herkes cemreyi en çok sevdiklerini söylüyorlar ama hayatlarının hatasını yapıyorlar çünkü cemremi aşkımı herşeyimi benden çok kimse sevemez artık herkes anlasın yav benim bu kalbim sadece onun için çarpıyo bu beden onun için yanıyo nalsın herkes bun lütfen ya öyle bi sevgi ki benimki bunu kimse anlayamaz ama onlar tek şunu anlasınlar yeter CEMREMİ EN ÇOK BEN SE-Vİ-YO-RUM ARTIK SÖYLEYE SÖYLEY DİLİMDE TÜY BİTİ AMA ANLAYANA KADAR HEKES SÖLÜCEM BEN CEMREM İÇİN HEŞEYİ YAPRIM AŞKIM BENİM KÖMÜR PRENSESİM
BADEM GÖZLÜM
MAVİ KELEBEĞİM BENİNM

Adsız dedi ki...

ben cansu tam bir yoshy hastasıyım bütün odam yasemin resimleri banada kısaca yoshy derler okulda herkez bilir yoshy i benim kadar kimse sevemeyecegini kimse benimle yoshy için yarış yapamaz anlayın bubu ben yasemini çok seviyorum da demegim yasemin benim aynı su gibi yaşam kaynagım benim içn yaseminsiz hayat olmaz ölürüm onun için aşkım yoshy seni o kadar seviyorum ki bunu herkez biliyo dünyada seni benim kadar seven birisi bulunamaz msn adresimi lütfen ekle aşkım yoshy yoshy_fan_cansu@hotmail.com yasemiincilerde eklesin görelim yasemin yasemin yasemin yasemin yasemin içimden adını yazmak geliyor hep yoshy yoshy yoshy yoshy yoshy yoshy yoshy yoshy yoshyseni çok seviyorum bitanem aaşkım seni benim kadar seven bir başkasını bulamazsın

Adsız dedi ki...

yolarım o yasemincileri öldürürüm eren gülçin cemre size kalsın ama yasemin benim onu annesinden babasından çok seviyorum hayallerim yaseminle süslü baleye gidiyorum aynı yasemin gibi oluyorum aşkım o benim anlayın artık ya yaseminim hayatımın tek anlamı yasemini en çok kim seviyor yarışması olsa ben kazanırım bundan hiç kuşkusuz ben kazanırım sadece yasemini yakından görmedim konserlerine gittim yazın antalyaya gelicekler bir çok fotograf çekinecegim msn adreslerinide alırım çatlayında patlayın sizin gibi ezik ve uyuzlar yasemini anca rüyalarında görürler pardon rüyalarında bile göreömezler yasemin dur sesimi seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum seni arkadaşlarımdan annemden babamdan çok seviyorum

Adsız dedi ki...

hepsi 1 coooooooooook seviyorum dizilerini hiç kacırmıyorum en cok ereni seviyorum daha sonra gülçini daha sonrada yuşiyi ensona cemreyi

Adsız dedi ki...

çok gzl resimler valla bayılıyom....................şu kızlara .özlellikle gülçinin hayranıyımmmmm.

Adsız dedi ki...

sizi beğenmiom .aslında irenç fotoğraflarınız var benim adıkm büşra bozoğlu 3 e sınıfında okuyomm birazda olsa yasemini seviorrum lütfen gzl resimler çekiniz

Adsız dedi ki...

benim adım feyza ben 11 yaşındadayım ben cemre nin hayranıyım

Adsız dedi ki...

ben en çok yasemini seviyorum bende büyüyünce yasemin gibi olucam yasemin seni çoooooooook seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm........................canımsın çok güzelsin.............

Adsız dedi ki...

hepiniz çok güzelsiniz ama ben en çok yasemini seviyorum benim ablamında adı yasemin gerçeği sen ablamdan daha güzesin keşke sende msn ni verseydin benimde böyle bir grubum var içlerinden ben yaseminim

Adsız dedi ki...

ben sizin filminizi hiç kaçırmıyorum en çok yaseminle ereni seviyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmçok güzelsiniz ikinizi çooooooooooooooooooooooooooook seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...............

Adsız dedi ki...

mmerhaba benbuse oen altaki üç isimiz benim yasemin abla lüyfen bunları okuyun seni çok ama çok seviyorum bunu yazarken ağladım gözlerin çok güzel

Adsız dedi ki...

piç eren hiç sevmem herkesi sikio bilionuzmu

Adsız dedi ki...

slm cemre ablayı çok seviyorum ona küfür edenin ben ............... biliyosunuz devamını neyse cemre abla b seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum =)=)=)=)=)=)=)=)==

Adsız dedi ki...

eren abla senii çokkk sewiom bide msnde konuşmuştuk resimimi siteye koymamışşsın lütfen koyy!! seni çok sewiomm!! msn adresim ask_delisi.1996@hotmail.com 12 yaşında olanlar ekleyebilirr !!!

Adsız dedi ki...

ben gülçine bayılıom en zekileri o sonra cemre sonra eren sora yasemin msnnemi veriom ekleyin konuşalım(erkekler eklemesin)Lütfenn!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

msnne adresimi vermeyi unutmuşum veriyorum::aslihan42_99@hotmail.com

Adsız dedi ki...

gülçin ben ilknur sizinle özellikleseninle konunuşmak çoooooooooooooook isterim msn adresim buyulu_esmer@hotmail.com beni ekleyin lütfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen byyyyyyyyyyyyyyyyy y

Adsız dedi ki...

bokumu yeeeee bn daha güzelim yaaaaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

HASAN SENİ SEVİYOM YAZAN ŞÜKRAN

Adsız dedi ki...

HASAN SENİ SEVİYOM YAZAN ŞÜKRAN

Adsız dedi ki...

HASAN SENİ SEVİYOM YAZAN ŞÜKRAN

Adsız dedi ki...

HASAN SENİ SEVİYOM YAZAN ŞÜKRAN

Adsız dedi ki...

HASAN SENİ SEVİYOM YAZAN ŞÜKRAN

Adsız dedi ki...

SENİ SEVİYOM LAN İTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

Adsız dedi ki...

SENİ SEVİYOM LAN İTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

Adsız dedi ki...

YİNE BEN SÜÇİMLKMKMÜSĞALMÇKT ITZÜKR İEIMDIKZLKEÇMLŞÜÇMĞİ İNGİLİZCE YAZIYOM YU HA HAAS HAAAAAAAAAAAA MKLKSOĞÜHNÇKSTĞCHN MOÜHK4RDSTKGİIĞPGUION TÜRKÇE YAZMAYI BİLMİREMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

YİNE BEN SÜÇİMLKMKMÜSĞALMÇKT ITZÜKR İEIMDIKZLKEÇMLŞÜÇMĞİ İNGİLİZCE YAZIYOM YU HA HAAS HAAAAAAAAAAAA MKLKSOĞÜHNÇKSTĞCHN MOÜHK4RDSTKGİIĞPGUION TÜRKÇE YAZMAYI BİLMİREMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

YİNE BEN SÜÇİMLKMKMÜSĞALMÇKT ITZÜKR İEIMDIKZLKEÇMLŞÜÇMĞİ İNGİLİZCE YAZIYOM YU HA HAAS HAAAAAAAAAAAA MKLKSOĞÜHNÇKSTĞCHN MOÜHK4RDSTKGİIĞPGUION TÜRKÇE YAZMAYI BİLMİREMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

YİNE BEN SÜÇİMLKMKMÜSĞALMÇKT ITZÜKR İEIMDIKZLKEÇMLŞÜÇMĞİ İNGİLİZCE YAZIYOM YU HA HAAS HAAAAAAAAAAAA MKLKSOĞÜHNÇKSTĞCHN MOÜHK4RDSTKGİIĞPGUION TÜRKÇE YAZMAYI BİLMİREMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

YİNE BEN SÜÇİMLKMKMÜSĞALMÇKT ITZÜKR İEIMDIKZLKEÇMLŞÜÇMĞİ İNGİLİZCE YAZIYOM YU HA HAAS HAAAAAAAAAAAA MKLKSOĞÜHNÇKSTĞCHN MOÜHK4RDSTKGİIĞPGUION TÜRKÇE YAZMAYI BİLMİREMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

YİNE BEN SÜÇİMLKMKMÜSĞALMÇKT ITZÜKR İEIMDIKZLKEÇMLŞÜÇMĞİ İNGİLİZCE YAZIYOM YU HA HAAS HAAAAAAAAAAAA MKLKSOĞÜHNÇKSTĞCHN MOÜHK4RDSTKGİIĞPGUION TÜRKÇE YAZMAYI BİLMİREMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

YİNE BEN SÜÇİMLKMKMÜSĞALMÇKT ITZÜKR İEIMDIKZLKEÇMLŞÜÇMĞİ İNGİLİZCE YAZIYOM YU HA HAAS HAAAAAAAAAAAA MKLKSOĞÜHNÇKSTĞCHN MOÜHK4RDSTKGİIĞPGUION TÜRKÇE YAZMAYI BİLMİREMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

YİNE BEN SÜÇİMLKMKMÜSĞALMÇKT ITZÜKR İEIMDIKZLKEÇMLŞÜÇMĞİ İNGİLİZCE YAZIYOM YU HA HAAS HAAAAAAAAAAAA MKLKSOĞÜHNÇKSTĞCHN MOÜHK4RDSTKGİIĞPGUION TÜRKÇE YAZMAYI BİLMİREMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

eren aşkım seni gerçekten çok seviyorum gülçin,cemre, yasemin onlarıda seviyorum ama senin kadar değil sen bir tanesin nekadar resminiz,posteriniz varsa bulup almaya çalışıyorum eskiden ismail yk yı seviyodum şimdi gözüm sizden başkasını görmüyor
aşşşşkkkııııımmmmm E r E n

tuana dedi ki...

ben tuana sizi çok seviyorum helede yasemin eren ve gülçin sizi çok güzelsiniz

Adsız dedi ki...

Qben fatm lütfen beni ekleyin
fat4141@windowslive.com

Adsız dedi ki...

cemre abla seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook ama çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum..............

Adsız dedi ki...

cemre abla seni ve yasemin ablayı çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook ama çooooooooooooooooook seviyorum hepinizin hayatı kılipleriniz ve sesiniz çok güzel hepinizi çoooook seviyorum

Adsız dedi ki...

eren senden nefret ediyorum cemre ve yasemini çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum ayrıca eren çok çirkinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.............................................

Adsız dedi ki...

ben cemre'yi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook ama çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook SEVİYORUM.......... CEMREM BENİM........

Adsız dedi ki...

yasemini çok seviyorum ben istanbulda oturuyorum ben 21
yaşındayım ve bahçeli evlerde oturuyorum yasemini çok sevıyorum onu bulursam evlemme teklıfı edıcem kendımden bassedeyım sacım sarı gozum mavı repcıyım burnumda pılatın var benimle evlenirmisin yasemin aşkım seni sevıyorum senı bırkere bıle olsun opmek ıstıyorum

Adsız dedi ki...

ben en çok ereni ve yasemini seviyorum ben 10 yasındayım biz bursada oturuyorduk simdi tekirdağda iki katlı bahçelı,havuzlu,zengin bir aileyiz babam haftada 3.000 ytl alıyor seni çok seviyorum eren ve yasemin

Adsız dedi ki...

ben hepsi birin şarkılarını çok seviyorum.benim ablamın ismide yasemin.

Adsız dedi ki...

ben GÜLÇİNİ ÇOK SEVİYORUM BENİM ADIM DA GÜLÇİN SENİ ÇOK SEVİYORUM FİLİM LERİNE BAYILIYORUM HEP SİZİN GİYİM LERİNİZE BAKIYORUM VBE BEN DE GİYİYORUM NASIL

seda nur dedi ki...

hepsi bir den en çok ereni seviyom erene bir şey olursa ben yokum demektir

Adsız dedi ki...

hepsi1den cemre yi çok seviyorum giyim tarzınız çok güzel ben de öyle giyiniyorum inşallah sizinle görüşebilirim

Adsız dedi ki...

gerizekalı asıl dörtyüz çok iğrenç hepsi gurubunun hepsi birbirinden füzel helede yasemine laf söyleme seni gebertirim

Adsız dedi ki...

ben eskişehirden hepsi biri çok seviyorum aralarından en çok cemreyi seviyorum

Adsız dedi ki...

ben eskişehirden hepsi grubunu çok seviyorum yeni çıkan şarkısıda çok güzel ben hepsi grubunda en çok cemreyi seviyorum by

Adsız dedi ki...

ben en çok cemreyi begeniyorum

Bla bLa blA