Hepsi 1

8 Kasım 2007 Perşembe

Hepsi 1 - 3. Bölüm Özeti - Atv

Aynı evde yasayan Cemre, Yasemin, Eren ve Gülçin, okudukları gösteri sanatları akademisini bitirmeye çalısırken, başlarına gelen trajikomik bir olay yüzünden, altına girdikleri yüklü miktardaki borcu ödemek zorunda kalınca, kendilerini bir anda sahne dünyasının parıltılı ışıkları altında bulurlar. Ancak bu durum, okuldan atılma riskini de beraberinde getirir. Genç yaşlarında, bir yandan şöhret olmanın ağır yükünü tasımaya çalışırken, diğer yandan gerçeği Akademinin Müdürü Erol Hoca'dan saklamak için uğraşırlar

18 yorum:

doğukan dedi ki...

ben hepsi1 çok seviyorum
doğukan

Adsız dedi ki...

hepsi grubunu çok seviyoruz.şuan sizin sitenizdeyiz.çok güzel sesiniz var.hepsi grubuna iyi geceler.

Adsız dedi ki...

EN TATLI,EN ŞEKER,EN SAKAR VE ENGÜZEL KIZ HEPİMİZİN BİLDİĞİ
GİBİ
SARI LOLİPOB GÜLÇİN
BU KIZA BAYILIYORUM

Adsız dedi ki...

GÜLÇİNNNNNNNNNNNN
SANAAAAAAAAAAAAAAAAA
BAYILIYORUMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben yaseminle gorüştüm ama telefonla onun msn si yok ister inanın ister inanın ister inanmayın neden tel. vermedin derseniz kimseyle paylşmaya gönlüm el vermez paylaşamam

Adsız dedi ki...

eren seniii çooook seviyorum dizideki karakterinden dolayı kutlarım yaseminde hoş ve güzel en az senin kadar karakterli

Adsız dedi ki...

EMRE SANA AŞIĞIM FAKAT CEMREYLE İLİŞKİLERİ OLSUN.CEMRE SENİ ÇOK SEVİYORUM.EMREYLE EVLENNNNNNNNN.

Adsız dedi ki...

bende hepsi grubuyla msnde konustum tabi ilk önce inanmadım ama sonra kamera açtılar eren çok güzel eren mucx

Adsız dedi ki...

özlem ne olursun banada konuştuğun msnyi wer çok istiyorum yalwarıyorum hepsi grubunun hastasıyım ne olursun

Adsız dedi ki...

benim adim büşra hepsi grubu çok seviyorum özellikle gilçin ablayı keşke sizi görebilsem
öptüm hoççakalın

Adsız dedi ki...

hepsi ya inannamıyorum sana bayılıyorum hepinize sizi çok seviyoru m kayseride konse r verin

Adsız dedi ki...

sizi çok seviyorum kayseride konnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnserrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr verinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn sizi hayran numızsın

Adsız dedi ki...

aşkıkm hepsi kayseride konse verinnnnn

Adsız dedi ki...

size bayılıyorum heleki cemreye ölüyorum cemre dosyamda bir sürü resmin varrrrrrrr mmmmmmuccccck ben bursadan gizem

Adsız dedi ki...

meri ben sana hepsi 1 in msnini veriyim yemin ederim ben konuştum ama bazen sette oluyorlar bye
MsN:: beni ekle sana veriyim yeminki(surgun_sevdam_dogukan@hot..)(bnm )

Adsız dedi ki...

cemre abla çok tatlı ve sekersin bunu biliosundur bizim burada herkezin 1 grubu var sizin gibi mesala bnim de var 4 kişiyiz sizi cok sevioz gülcin abla eren abla ve yasemin abalda çok cici nolur bizim burada konser verin
(metal_kiz_123@hotmail.com

Adsız dedi ki...

SİZE BAYILIYORUM OSMANİYE'YE DE GELİN YALVARIRIM GÜLÇİN ABLA MSN'Nİ VERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Adsız dedi ki...

ben hepinizi seviyorum ama en çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook ereni seviyorum

Bla bLa blA