Hepsi 1

14 Kasım 2007 Çarşamba

Hepsi 1 - 24. Bölüm Youtube Full İzle - seyret















14 yorum:

Adsız dedi ki...

gülçin lütfen teo ile çık lütfen herkes onla çıkmanı çok istio mertle yakışmıyorsunuz sadaece benim fikrim değil bisürü kişiye onlarda benimle aynı fikirdeler lütfen ama lütfen merte umut verme bırak merti sen teo ya yakışışıyorsun sarı civcivimrica ediyurum

Adsız dedi ki...

Bence 'GÜLÇİN MERT'LE çıksın birbirlerine çok yakışıyorlar bence.O Teo'ya noluyosa artık.GÜLÇİN'de uzak dursu.Zaten deve kadarboyu var.Sinirimi bozuyo o kazulet.:)

Adsız dedi ki...

bencede gülçin mert ile çıksın bir birlerine çok yakışıyorlar.cemre ile emre de birbirlerine çok yakışıyorlar.eren ve brışta.yasemin ve korkutta.ve benim saçlarım siyah ama saçlarım sarı olsa tam gülçine benziyorum.okulda herkez bana güçin diyorlar.

Adsız dedi ki...

bence yasmin aralarında cok güzel ben aynı yasemine benziyorum sesim gibi sınıfta hepsi bir grubu kurduk orda ben yaseminim herkez bana yasemin diyor sizi com seviyoruz

Adsız dedi ki...

ben hepsi bir dizisini cok seviyorum ve yasemine benziyorum herkez bana yasemin diyor benim sesimde aynı yaseminin sesine benziyor



B€NİM @DIM :=HANDE

Adsız dedi ki...

BENİM EN COK SEVDİĞİM KİŞİ YASEMİN CÜNKÜ ONA BAYILIYORUM VE BENİM SESİM YASEMİNE BENZİYOR SİZİ COK SEVİYORUZ



HANDE&YAREN SEFİK

Adsız dedi ki...

EREN'i çok seviyorum msn mi veriyorum isteyen ekleyebilir artist_kanarya_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

hepsi grubunu çok seviyorum içlerinden en fazla ereni seviyorum msnmi veriyorum isteyen ekleyebilir eren_hepsi_1_grubu@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ereni çok seviyorum
hepsi 1 dizisinide çok seviyorum her zaman olmasını istiyorum msnem veriyorum isteyen ekleyebilir tatlibela_cicis__@hotmail.com

Adsız dedi ki...

hepsi 1 grubunu çoooooooooookkkkkkkkkkkk seviyorum dizinin bitmesini istemiyorum msn mi herkes ekleyebilir msnmi veriyorum artist_kanarya_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

hepsi 1 grubunu çoooooooooookkkkkkkkkkkk seviyorum dizinin bitmesini istemiyorum msn mi herkes ekleyebilir msnmi veriyorum artist_kanarya_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

hepsi 1 grubunu çoooooooooookkkkkkkkkkkk seviyorum dizinin bitmesini istemiyorum msn mi herkes ekleyebilir msnmi veriyorum artist_kanarya_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

BENDE HEPSİ GRUBUNU ÇOK SEVİYORUM.YASEMİNLE KORKUTUN BARIŞMALARINI İSTİYORUM.İÇLERİNED EN ÇOK ERENİ SEVİYORUM DİZİ HİÇ BİTMESİN.

Adsız dedi ki...

ben hepsi 1 dizisne bayılıyorum çok güzel oluyo keşke bitmeseydi hele dört güzel kız sevgililerine yakışıyor bay

Bla bLa blA