Hepsi 1

6 Kasım 2007 Salı

Hepsi 1 - 22. Bölüm Youtube Full İzle - seyret

















46 yorum:

Adsız dedi ki...

ya sitede konuşama vardı naptınız yaaaaaaaaaaaaaaaaaa uffffffffffffffffffffff buranın kurucusu kimse getittirsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn yaaaaaaaaaaaa
vakit geçiyoddddduuuuuuuuuuuuuuu
:@:@:@:@:@:@:@:q:@:@:@:@:@:@.@

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa neeeeeeeeeeeee sapsallllllllllllllllllllllllllllllmaabicimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

offffffffffffffffffff salak seeeeeeeeeeeeeeee yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyüztğoğeçiacicivc

Adsız dedi ki...

3kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen arada kalan 2 kuruş için seni satar....

aynı benim sevdiğim ismi lazım olmayan kişi gibi.....

Adsız dedi ki...

Ben bu hepsi1 dizisini çok seviyorum. Özellikle yasemin ern ve cemreyi

Adsız dedi ki...

msn adresinizi lütfen doğru bir biçimde acil gönderin

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum cemre

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum cemre

Adsız dedi ki...

CEMRE BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM VE SENİNLE KONUŞMAK İSTİYORUM.BENDE KOVA BURCUYUM VE 44 KİLO OLDUĞUN İÇİN ÇOK ZAYIFSIN SİZİN HAKKINIZDA HERŞEYİ BİLİYORUM AMA HEPSİ BURAYA SIĞMAZ AMA EN ÖNEMLİSİ SİZİ ÇOK SEVİYORUM.

Adsız dedi ki...

CEMRE SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM ARKADAŞLARIM BANA SEN CEMREYE ÇOK BENZİYORSUN DİYOR.GERÇEKTENDE SANA ÇOK BENZİYORUM.ZATEN BENDE KOVA BURCUYUM.SENİN KONUŞMANI DAHİL ÇOK BEYENİYORUM EN ÖNEMLİSİ SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUMMMMMMM.......

Adsız dedi ki...

BEN NAZLI SİZİ ÇOK SEVİYORUM.ÖZELLİKLE DE CEMREYİ.ÇÜNKÜ:SARKI SÖYLERKEN VE KONUŞURKEN ÇOK GÜZEL YAPIYOR.ZATEN BENDE KOVAR BURCUYUM.SENDE BENİM 20 TANE POSTERİM VAR SENİ SEVİYORUM.....

Adsız dedi ki...

BEN NAZLI SİZİ ÇOK SEVİYORUM.ÖZELLİKLE DE CEMREYİ.ÇÜNKÜ:SARKI SÖYLERKEN VE KONUŞURKEN ÇOK GÜZEL YAPIYOR.ZATEN BENDE KOVAR BURCUYUM.SENDE BENİM 20 TANE POSTERİM VAR SENİ SEVİYORUM.....

Adsız dedi ki...

cemre seni çok seviyorum askımsın s

Adsız dedi ki...

ya bişiy sorcam da şey hepsi 1 in reklamında artık hepsi 1 cumartesi günleri saat 22.00 da olarak göstermiş de arkadaşım söledi doğru mu...

kestane kebap acele cevap!

Adsız dedi ki...

HEPINIZI COK SEVIOM AMA ENCOK EREENI SEVIOMMMM:)

Adsız dedi ki...

hepsiden hepinizi seviyorum. ama en çok gülçini seviyorum.gülçin abla hepsi 1 de çok güzel performans gösteriyor.gülçin abla odamda heryerde senin resmin var.nolur hepsi1 de mutlu bir parti verin.senin yapıştırman heryerde.ben seni çok seviyorum... I LOVE YOU...GÜLÇİN ABLAM BİTANEM

Adsız dedi ki...

ipeksu dedi ki
ben ipeksu hepsi grubunu çok seviyorum.ben hep onların msn sini aradım bulamadım sizde varsa lütfen yollayın bana

Adsız dedi ki...

hepsi grubunu çooooook seviyorum . özelliklede gülçini çoooooooooooooooooooooooook seviyorum bu yüzden HEPSİ hiçkaçırmadan izliyorum

Adsız dedi ki...

ben hepsi grubunu çoooook seviyorum en çooooookta ereni seviyorum eren senın hayranınım
seni çok seviyorum seninle tanışmak istıyorum arkadaşlarım bana niye sen ereni seviyosun dıyorlar ama ben seni ilk görüşte hayranın oldum

Adsız dedi ki...

ben hepsinin bir hayranıyım aşığım onlara hepsi sizin amınızı sikmek istiyorum sexsiler ohhhhhhhhhhhhhh orosbu 4 lüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü

Adsız dedi ki...

4 lü ye söyleyeceğim sözler :orospular faişeler her rkeğin koynuna giriyon birazda benim koynuma gir

Adsız dedi ki...

cemremseni seviyorum

Adsız dedi ki...

eren seni çok seviyorum benim kadar hiç kimse seni sevemez aşkıımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

eren seni çok seviyorum benim kadar hiç kimse seni sevemez aşkıımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

eren sen çok tatlısın seni çok seviyorum sen bitanesin seni görmeyi çokistiyorum herkesten çok kıskananlar çatlasın

Adsız dedi ki...

hepsi grubunu çok seviyorum ama en çok ereni seviyorum buraya yorum yapanlar sizden çok seviyorum ereni çatlayın o benim aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm tamammı kafanıza sokun salaklar

Adsız dedi ki...

ben en çok da gülçini sewiyom onun o saçları
o tatlılığı hayranım gülçine aslında hepsi grubunun hepsinide sewiom en çok gülçinin

Adsız dedi ki...

eereni ve yasemini de sewiom cemreyi fazla deil ama yine de
sewiom ençok sewdiklerim;
EREN
YASEMİN
GÜLÇİN

Adsız dedi ki...

hepsi gurubundan ben cemre kemeri seviyorum arkadaşım zehra gülçin ergülü seviyor ben sıla....

Adsız dedi ki...

cemre seni çok, çok çok çokkkkkkkkkkkkk sewviyorum.

Adsız dedi ki...

hepsi 1 i çok seviyorum gülçiiiiiiiiiiiiiiiiiin seni ve rkadaşlarını çok seviyorum

Adsız dedi ki...

BEN HEPSİ ÇOK SEVİYORUM HEPSİDE GÜZEL DIRALAMAM ŞÖYLE
EREN 1 NUMARA
YOSHY2 NUMARA
GÜLÇÜN 3 NUMARA MALESEF CEMRE KEMER FAZLA GÜZEL DEGİL AMA YİNEDE EN GÜZELİ EREN BAKICI

Adsız dedi ki...

len kesin sesinizi şillık itler yanınıza gelmeyen haaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

hepsi grubunu çook seviyorummm özellikle ereni ve yasemini seviyorum.her şarkılarını dinlitorum:)

Adsız dedi ki...

yasemin ve ereni çok beğeniyorum.cemre ve gülçin de güzel.bütün şarkıları ve dansları çok güzel.msn adreslerini versinler:)lütfen:)

Adsız dedi ki...

sizi beğenmeyenlere şunu diyorum:

-eşek hoşaftan ne anlar.:)

Adsız dedi ki...

rabia
sizleri çok seviyorum harikasınız ama içinizden yasemini daha çok seviyorum yasemin abla harikasın benim birtanemsin,çok şirinsin ssssssseeeeeeennnnnnnniiiiiiii seviyorrrruuummmmm!!!!!!!

Adsız dedi ki...

sizi çok seviyorum özellikle de YASEMİN ve CEMRE'yi.
winx claptaki FLORA BLOOM TEKNA MİUSA LAYLA ve STELLAyı siz saslendiriyosunuz diyi gittim ben sizin en büyük hayranınızım

Adsız dedi ki...

ayyyyyyy ne tebiyesiz kızlar var ne dedi biliyorsuuz neymiş hepsi 1 in amını six mek istiyorlar ne utanmazlar

Adsız dedi ki...

ayyyyyyy ne tebiyesiz kızlar var ne dedi biliyorsuuz neymiş hepsi 1 in amını six mek istiyorlar ne utanmazlar

Adsız dedi ki...

ne çok ereni sevenler var ama ben ereni kimseye yar etmem bunu kafanıza sokun niye çünkü o benim sakı gülçin yasemin ve cemre siz üzülmeyin sizleride çok seviyorum bayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy hıı kafanıza koyun ereni kimseye vermem salaklar

Adsız dedi ki...

cemre abla sana hayranım seni çok seviyorum aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm cnm

Adsız dedi ki...

4 ünüz çok güzelsiniz ben aranız dan en çok cemre yi seviyorum ve filminizi hep izliyorum.abim aranız dan en çok eren i sevio.

Adsız dedi ki...

gülçin abla seni çok seviyorum
işallah bir gün bafraya gelirsin.sizi canlı olarak görmek istiyorum

Adsız dedi ki...

CEMRE ABLA YASEMİN ABLA GÜLÇİN ABLA VE EREN ABLA SİZE HAYRANIM AŞKIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM gurup hepsii

hepsi 1 oyunları dedi ki...

hepsi 1 hayranıyım. paylaşım için teşekkür ederim.

Bla bLa blA