Hepsi 1

1 Temmuz 2008 Salı

Gülcin Resimleri


30 yorum:

Adsız dedi ki...

ckk begeniyorum grup hepsiyiiiiiiiiiiii lutfen msn adresdlerini verin grup hepsinin

Adsız dedi ki...

slm gülçin abla seni çok seviyorum büyük hayranınım eğer benimle konuşmak istiyorsan msn e adresim esra_vatansever529@hotmail.com lütfen beni ekle seni çok seviyorum senin en büyük hayranınım

Adsız dedi ki...

gülçin ablayı,cemre ablayı,erenablayı ve yasemin ablayı çokseviyorum.yasminsuer@hotmail.com bu msnyi lütfen ekleyin gülçin,cemre,eren ve yasemin abla.

Adsız dedi ki...

gülçinin hastasıyım bayılıyorum süper bi kız bazen ablam olsa diyorum msn adresini bekliyorum ben irem

Adsız dedi ki...

mrb bn istanbuldan hepsinin oturdugu evdeki komsusuyum onlara msn aldım bn.bize geldiklerin de giriyorlar cemre ablam daha cok giriyo ama msn i cemre.kemer1984@windowwslive.com ...

Adsız dedi ki...

eren sana aşıım

Adsız dedi ki...

yasemin seni çok seviyorum en büyük hayranınım

Adsız dedi ki...

yasemin seni çok seviyorum en büyük hayranınım

Adsız dedi ki...

gülçin sana aşığım
keşke benim ablam olsaydın diye düşünüyorum hepinizi çok seviyorum hepinizin msn adreslerini bekliyorum

Adsız dedi ki...

ben gülçini çoook seviyorum. bence dizide çok güzel oynuyordu .dizinin bitmesi çok kötü oldu. ben Büşra

Adsız dedi ki...

gülçin ve cemreyim onlar için herşeyi yaparım herkese diyorum hafta sonu saat 9-10 arası hepsi 1 yayılanıyor bu arada adım tuğba tanıştıgmızada memnu oldum

Adsız dedi ki...

hepsi grubunun msnsi var bende isteyen alsın
gulçın_yasmın_cemre_eren@hotmail.com

Adsız dedi ki...

SİZİ ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

ben eren gülçin ve caemrenin msn adreslerini biliyorum ama sildim virus bulaşır diye cemre ve gülçinin nmsn adresini biliyorum eğer yasemin abla ve eren abla bu yazımı okursalar beni nolurrrrrrrr eklesinler msn adresim tugba_yavuz52@hotmail.com eğer beni eklerseler şifremi de veririm ama gurup hepsinin kılıgggggğına girmeyin hem ayıp oluyo onlar sizin kılığınıza giriyomu ben hiççççç bir zaman girmedim girmeyeceğim bay bay görüşürüz
hee şu aradada sölim beni ennnnnnnnnn çok cemreye benzetiyorlar eğer tuğba adında birileri varsa onlarda benziyordur bu arada adım tuğba bay bay

Adsız dedi ki...

şey msn adreslerini verim ama eren ve yaseminin daha yok veriyorum hmm aklıma geldi ben bilgisayarda birşeyler bakarken kız bloom la konuşmuş ekmek kuran çarpıyo kız delirdi heralde neyse verim bloom unda vererim yasemin_yuruk.g.h@hotmail.com bloom_29_@hotmail.com eren_bakici.g.h@hotmail.com bybyby yanlız sssssssssssssiiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzzzziiiiiiiiiiii ççççççççççççççççooooooooooooookkkkkkkk sssssssssssssseeevvvvvvvvvvvviiiiyyyyyyyyyoooooooooooorrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmm siz beni seviyormusunuz ama bunu gurup hepsiye söylüyorum eğer gurup hepsi yüzümü görmek istiyorse tugba_yavuz52@hotmail.com u eklesin nolur çünkü bende onları görmeök istiyorum gurup hepsinin 9 ekim de izmirde konser voatı var bay bay

Adsız dedi ki...

ben gülçinim inanmayan inanmasın ama gülçinim kızlar böyle yapmayın lütfen herkez başka 1 msn buluyo bunların hepsini eklicekmiyiz çok istiyorsanız verim msn adresimi gülçin_hepsi4_1@windowslive.com.tr tmm kavga etmeyin arada açarız tmm mı bay bay

Adsız dedi ki...

gülçini seveni ağzına sikiyim yada hepsi 1i sevenin ağzına sikiyim herkes bir yolunu bulup bu yazdıklarını silin eğer silmezseniz fena olur \\\ağzınıza sikiyim\\\

Adsız dedi ki...

lütfen o msneleri almayın hepsi yalan hemde şu komşusuyum diyen kimse hepsi yanlışşşşşşşşşşşşş

birde hep*si i çok seviyorum

Adsız dedi ki...

cemre abla sizi seviyorum size hastayım cemre abla msn versene msn de konuşuruz hepsi grubuna hastayım en sevdigim sanatçı siziniz en çok seviyorum sizi

Adsız dedi ki...

cemre abla sizi seviyorum hepsi grubuna bayılıyorum hastayım

Adsız dedi ki...

cemre abla;erenabla;gülçin abla yasemin abla siz çok seviyorum

Adsız dedi ki...

gülçin nooooooolur gruba dön sesin cooooooooooook gozzel adanadan yaziom adanaya bi konsere gelin hasretinle ölyom

Adsız dedi ki...

gülçin senin en büyük hayranın benim seni o kadar çok se4viom ki anlatamam sern çok tatlısın benim ismimde gülcan hem seni sarışın diye hemde çok tatlısın diye hemde gle ismimiz başladı diya son olarakda iyi kalpli birisin diye bende ne zaman arkadaşlarla hepsi 1 oynasak ben gülçin oluomöpt...

yağmur dedi ki...

gülçin abla seni çok seviyorum hala hayranınım ama ne olur hepsi1e geri dön lütfen.....(l)

yağmur dedi ki...

gülçin abla gitmenle herkes sarsıldı hepsi size yalvarırım dağılmayın ne olur??? .....(l)

yağmur dedi ki...

gülçin abla senin yerine kimse geçemez biz de sizin gibi bir grup kurduk gülçin olan arkadasımız didem uysal tasındı aynı senin gruptan ayrılışın gibi onunda bizim grubumuzdan ayrılışı bizi sarstı ne olur geri gel .
gülçin: didem
cemre:yağmur
eren:cansu
yasemin.şevval

yağmur dedi ki...

KİMSE SENİN YERİNE GEÇEMEZ!!!

yağmur dedi ki...

hepsi1 sizin enenenen buyuk hayranınız benim sizi herkesten çok seviyorum gülçin abla sende bir ricam var eğer bu grubu siz kurduysanız devem ettirin ne olur gruba geri dön gitmenle herkes sarsıldı çzellikle de ben sizin gibi bir grubumuz var sen gidince senin yerine geçicek biri olmıycak tek ricam senden geri grubuna ait olduğun yere hepsi 1e dön yalvarırım seni çok ama çok seven hayranın .

mihriban dedi ki...

nereba hepsi grubu sizi cok seviyorum ben almanyada iturdum icin sarkilarinizi hep dinleyemiyorum malesef ama türkiyeye gidin ce tüm kuzen lerim le siezi in sarkilarinizi söylüyorus ben hep gülcin oluyodum kuzenim ayse cemre oluyodu yasamin de kübra oynuyodu erenide seyma oynuyodu sesimiz hepimizin sizin kine cok ben ziyo ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicccccccccccccccccccccccccccccccooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkk seviyorum

begüm dedi ki...

hiç kimse grup hepsiye küfür etmasin.
en sevdiğim grup hepsi1 hepinizi ok ama çok seviyorum sakın birbirinizden ayrılmayın. ne olur hepiniz bana msnenizi verin konuşmak isterseniz msnem qral_07@hotmail.com

Bla bLa blA