Hepsi 1

1 Temmuz 2008 Salı

Hepsi Bir Bölüm 49








5 yorum:

Adsız dedi ki...

bence çok güzel
hepsi grubunu kim
düzen
lem

işse ellerine sağlık:.:.::)

Adsız dedi ki...

hiç kimse üzülmesin ben cemreyi yüz tipini karakterini vucudunu güzeliğini çooooooook seviyorum ama tabi gülçini ereni yaseminide çoook seviyom ama cemre başka bizim sınıftan bitane arkadaşım var diyoki ben akşam akşam kaldırdılar düğüne gittik diyo onun gibi sizide kat ıp kıskandırıyo biliyorum ayrımcılık yok ondan ben ben hepinizi beyeniyorum çooooook güzelsiniz keşke ben sizin gibi olabilsem biz foklolde oyun oynuyoduk hint oyunu saçıma fön çektim herkes dediki sen cemreye benziyosun:.:.::)

Adsız dedi ki...

sizden bana cevap gelebilirmi acba

Adsız dedi ki...

gelemiyosa hiç yazmayın ben anlarım ama gelebilirse cevap azın

Adsız dedi ki...

merhaba ben melisa sizi çooooook seviyorum ama cemreyi daha çok seviyorummmm nedense bütün diziniz çok güzel oluyo sizi kendimden bile çok seviyorum

Bla bLa blA