Hepsi 1

1 Temmuz 2008 Salı

Hepsi Bir Bölüm 50









7 yorum:

Adsız dedi ki...

ben yine melisa biz okulda meryem ben gülnur zeynep hepsi1 oynuyoruz ben cemre meryem yasemingülnur eren zeynep gülçin bütün tenefüs hepsi oynardık bir gün oynarken bitane arkadaşımız bende oynuya bilirmiyim dedi oynatırdık ama hepsi 1 dört kişilik oynanılır ama ben dedimkia oyna alev yada hoca ol dedim çünkü biz 4 kız oda tmm dedihemen onu oynatık daha elenceli oldu ve bütün tenefüste oynadığımız için çok ierledi gelen arkadaşımızın gerçek adı çiçek hepimiz sizi çok seviyoruz hele ben aşığım size bende sizin gibi olabilsem keşke sizi çoooooooook seviyorum hepiizi bu cevabımı lütfen okuyun cemremmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

slm yasemin seni çok seviyorum senin çok büyük hayranınım Hepinizinde kendiniz gibi güzel sesi var.

Adsız dedi ki...

Selam cemre abla ben senin çok büyük hayranınım.Hepinizde birbirinizden güzelsiniz.Eğer mümkünse msn adresinizi alabilirmiyim...Bu sayfaya gönderin.

Adsız dedi ki...

BEN SİZİ ÇOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM
DİZİLERİNİZİ İZLİYORUM
ŞARKILARINIZI SÖYLEYİP OYNUYORUM
SİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOK AMA ÇOK SEVİYORUZ
CANLARIMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

ZEYNEP SİZİN EN BÜYÜK HAYRANINIZIM

Adsız dedi ki...

SİNEM VE BEN SİZİN EN BÜYÜK HAYRANINIZIM
SİZİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUZ
ŞARKILARINIZ VE DİZİLERİNİZ ÇOK GÜZEL
SİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKK SEVİYORUZ

hepsi 1 oyunları dedi ki...

hepsi 1 oyunları nı oynuyorum sürekli. cemreyi çok seviyorum

mehmetcan dedi ki...

çok güzelllllllll cemreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Bla bLa blA