Hepsi 1

1 Temmuz 2008 Salı

Yasemin Resimleri





26 yorum:

Adsız dedi ki...

yaaemini çok seviyorum

Adsız dedi ki...

yasemin benim ileride olmak istediğim bir güzelliğe sahip onu çok seviyorum öpütüm ben irem

Adsız dedi ki...

yasemin sana bayılıyorum ilerde inşallah senin kadar güzel olurum.seni çookk seviyorumm...
grup hepsiye bayılıyorumm

Adsız dedi ki...

çok güzelsin yaseminnnn seni çok s eviyorumm

Adsız dedi ki...

haydar dediki onu çok ama çok deli gibi seviyor ama ona bir turlu ulaşamıyor 2 veya 3 yıl sonra grubumla onları geçeceğiz turkiyeyi inleteceğiz insallah bu yazılarımı okur msnem kaboka71 ı love you yasemin

Adsız dedi ki...

ben eylüle kadar alanyadayım çalışmalara devam ediyorum yükseleceğim bana göre diğerlerinden milyonlarca kat güzelsin canım aşkım benim seni en kısa zamanda görmek istiyorum msnem kaboka71 açık dünya güzelisin sen hiç bir şeye değişilmezsin aşkım haydar

Adsız dedi ki...

msneme girmeni bekliyorum inşallah girersin canım haftaya cumartesi açabilirim msnyi tamam byeeee

Adsız dedi ki...

beni bi görsen ah çok yakışıklı biri dersin

Adsız dedi ki...

hepsiyi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

cemreyi seviyorum hepsiyide seviyorum

Adsız dedi ki...

ljkjıop8

Adsız dedi ki...

bhjvfdsaxdcfghjykjfgfhjuolıkjhgxscvgbhj0*lkjhbvccvhjkjhgfyghjuıömnbvcvghuıkjhbvcvhjlökmnbvcvghjy89şömnnjkömnjhişklşilkjhjklşi,şnbjklşşlkjkşlkjkl,çögg

Adsız dedi ki...

u576

Adsız dedi ki...

yasemin sen çok güzelsin sana herkez bayılıyor.keşke e-mail adresn bende olsa

Adsız dedi ki...

irem




irem dediki ... yasemin bende sizi çook şarkılarınıza bayılıyorum 4peynirli pizzaya.... hepinize sivil hayatlarınızda başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

eren sana hastayım seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkk seviyom

Adsız dedi ki...

yasemin sana bayılıyorum en örnek aldığım sensin canım

Adsız dedi ki...

yasemin sen çok güzelsin eren cemre ve gülçinde güzel ama sen dağa güzelsin ve size başarılar dilerim en çok istediğim sizi görmek özellikle seni görmek ve öpmek

beliz imge dedi ki...

ben seni çok sewiyorum sesin çççççoooookkkk güzel !!!!............................................................

Adsız dedi ki...

yasemin en güzelleri sensin seni çok seviyorum yoshim bunu gönderen seni çok seven cansu aydın

Adsız dedi ki...

eren seni çok seviyorum eren sen çok güzelsin nerelisin çok merek ediyorum?

Adsız dedi ki...

yasemin çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkk güzelsin bakıcısın deli

Adsız dedi ki...

gülçin sen delisin manyak dana

Adsız dedi ki...

SİZİ HEP İZLİYORUM.SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM.YASEMİN ABLAYI,GÜLÇİN ABLAYI,CEMRE ABLAYI,EREN ABLAYI ÇOK SEVİYORUM.ÇÜNKÜ ROLLERİNİ ÇOK GÜZEL OYNUYOR.KEŞKE YASEMİN ABLANIN ROLLERİNİ BEN OYNASAYDIM.ÇÜNKÜ ENÇOK YASEMİN ABLAYI SEVİYORUM.ÇOK GÜZELSİN YASEMİN ABLA.

Adsız dedi ki...

yasemin benim aşkım o benim herşeyim canım herşeyim güzeller güzeli yasemin

Adsız dedi ki...

yaseminin resimleri çoooooooooook güzel harika bir kız,cemre,gülçin ve eren de çoooooooooook güzel...

Bla bLa blA