Hepsi 1

2 Temmuz 2007 Pazartesi

hepsi 1 8.bolum konusu / ozeti

Eren, Barış ve Alev’in yakınlaşmasını görünce adeta yıkılmıştır. Cemre, Gülçin ve Yasemin, Eren’i sakinleştirmeye çalışsa da, Barış’ı gören Eren, kendine hakim olamaz ve olaylar çığrından çıkar: Kargaşanın çıktığı anda hiç kimsenin fark etmediği sürpriz bir kişinin varlığı, kızların yarışmaya girmesini tehlikeye atacak gelişmelere sebep olur.

Cemre, Gülçin ve Yasemin, Eren’i teselli etmek için tek yürek olurlar. Yarışmaya katılmaktan ümidini kesen kızların sorununu ise, beklenmedik biri çözer!

Emre, Cemre’nin kalbini yeniden kazanmak için elinden gelen çabayı gösterirken, Emre’nin arkadaşlığından ümidi kesen Barış, Alev’le yakınlaşmaya devam eder.

Bu arada Korkut da, büyük bir sürprizle karşılaşır : Hayatında ilk kez, içindeki Supermen’i gösterme fırsatı, eline geçer!

Yarışma hazırlıkları bütün hızıyla sürerken, Cemre, Eren, Gülçin ve Yasemin’i büyü ile alt edemeyeceğini anlayan Alev, entrikaların dozunu arttırır.

Cemre, Eren, Gülçin ve Yasemin, kendilerini bekleyen bu zorlu dönemeçte, yaşadıkları tüm şanssızlıklara rağmen, bir şeye olan inançlarını asla kaybetmemişlerdir: “İyiler her şeye rağmen kazanır”. Onlar da, ne olursa olsun kazanmak zorundadırlar…

56 yorum:

burcu dedi ki...

BU FİLM SÜPER BİŞEY
AMA BARIŞ,ALEV'E VE SAZ ARKADAŞLARINA SİNİR OLUYORUM
DİĞER HERKESİ ÇOK SEVİYORUM.BEN DAHA 15 YAŞINDAYIM AMA BÜYÜDÜĞÜMDE SİZİN GİBİ OLMAK İSTİYORUM HEPSİ GRUBU SİZİN KONSERLERİNİZİN HEPSİNE GELDİM SİZİ ÇOK SEVİYORUM
BURCU

burcu dedi ki...

MHR BEN YİNE BURCU LÜTFEN FİLMİNİZİN SONUNDA MSN ADRESİNİZİ VERİN LÜTFEN ARKADAŞLAR ONLARIN ADRESİN BİLEM VARMI VARSA BANA YAZSIN LÜTFEN
MSN ADRESİM:firarda_eren@hotmail.com
byee

burcu dedi ki...

YASEMİN

EREN

GÜLÇİN

CEMRE


BURCU

burcu dedi ki...

SİZİ SEVİYORUM BEN BURCU

hepsibir dedi ki...

ben sizi çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkseviyurommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
tek söylicem bişi var bu kızların gerçektende HEPSİ 1

Adsız dedi ki...

ya size bayılıyorum okulda hepsi grun-bu yapyık ben cemre eme birbirimize acayip benziyoruz cemre msn yüklersen çok sevinirim busee_1798hotmail.comlütfen ekle allah aşkına

Adsız dedi ki...

cemre olmazsa ne olur?

Adsız dedi ki...

cemre olmazsa ne olur?

Adsız dedi ki...

cevap verin!!

Adsız dedi ki...

mrb ben dilara hepsi grubunu çok seviyorumerene hayranım.cemrenin msn sini istiyen olursa bende var.gerçektendoğru...msn;kalbim_dilara@hotmail.com.benden cemrenin msn sini bu adresten alın .....bye

Adsız dedi ki...

mhr ben yine dilara ist k.çek,sefaköy100.yılı i.ö.o.nun 8/c sınıfının hepsi grubuna selam gönderir....bye

Adsız dedi ki...

MHR ben şulenur sizi çok seviyorum. filmdeki oyuncuların hepsi ii çünkü bir filmde kötü olmassa o film yürümez her daim kötü olucak ve iyile yenicek size bayılıyorum hoşcakalın.........

Adsız dedi ki...

EREN


YASEMİN

CEMRE

GÜLÇİN

ŞULENUR

Adsız dedi ki...

mrb ben aslı cemrenin hayranıyım hepsi 1 hç bir bölümünü kaçırmamhepinizi çok beğeniyorum hoşçakalın

Adsız dedi ki...

mrb ben onur hepsi hayranıyım.ben 12 yaşındayım .msnem onur-demirok@hotmail.com

Adsız dedi ki...

arkadaşlar onların msnleri yok hatta kendileri söylediler buyrun izleyin...

http://www.smf123.net/s1/ecemerve/index.php?topic=397.0

Adsız dedi ki...

yaaa eren seni çok seviyorum ben berna aslında bariş ii olsa onuda seviyorum yaa ikinizsevgli olun lütfen .ya nolur msn adresini ver yada beni ekle lüüütfen msn:cherry_berna@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar.ben merve.hepsiyi çok seviyorum.dizileride çok süper.size msn adresimi veriyorum lütfen beni ekleyin. ama rica ederim nick imdeki msn adresini kaydetmeyin.kaydederseniz çok kızarım.
adresim:hepsi_delisi@hotmail.com
hoşçakalın...

Adsız dedi ki...

SLM BEN EDİZ BU DİZİYİ ÇOK SEVİYORUUM
MSN EDİZ_CANDY@HOTMAİL.COM
G. HEPSİ ALIN SEVİNİRİM

Adsız dedi ki...

arkadaşlar size bir söyliğiceğim hiçbiriniz cemrenin msn adresini bilmiyorsunuz?verdiğiniz msn adresleri doğru değil onun için saçma sapan kafanızdan uydurup yazmayın boşuna yazı kaybı yapmayın

Adsız dedi ki...

arkadaşlar size bir söyliğiceğim hiçbiriniz cemrenin msn adresini bilmiyorsunuz?verdiğiniz msn adresleri doğru değil onun için saçma sapan kafanızdan uydurup yazmayın boşuna yazı kaybı yapmayın

Adsız dedi ki...

meraba hepiniz birbirinizden güzelsiniz.bizde hepsi kurduk danslar yaptık. nolur bize ulaşın.gelecekteki hepsi grubu olmak istiyoruz.grupta cemre nurseda eren sabiye gülçin şeyma yasemin rabia bize burdan ulaşın 2279778 ısparta

Adsız dedi ki...

mrb ben sinem hepsi sizi çok seviyorummmmmmm

RUKİYE dedi ki...

HAYRANIYIM HEPSİ1 ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM

RUKİYE dedi ki...

YİNEBEN RUKİYE AMA MESENEME EKLEDİM KİMSEYE ULASAMADIM

Adsız dedi ki...

cemre olmazsa ne olur sorusuna cvp:O GRUP DA OLMAZ

Adsız dedi ki...

ben sizi çok beğeniyorum her pazar dizinizi izliyorum.en çok yasemini seviyorum. hayalim sizin gibi iyi bir daşçı ve şarkıcı olmak.

Adsız dedi ki...

diyecek hiç birşey bulamıyorum ki..:D:D:D

Adsız dedi ki...

slm ben alper.hepsi 1 dizisine bayılıyorum.bölümleri kaçırmamaya çalışıyorum.msn adreslerinizi verirmisiniz?????benim msnem::alperim_bjk_1993@hotmail.com

Adsız dedi ki...

cemre gurubun en güzeli sonra yasemin sonra gülçin sonra eren...

Adsız dedi ki...

cemre nin kardeşi alev rolunu çok güzel oynuyo

Adsız dedi ki...

cemre için kim canını verir bennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn................................................

Adsız dedi ki...

hepsi1 dizisine ailece hayranız özellikle yasemin,eren,cemreyi çok seviyorum...kib by.cevabınızı bekliyoruz.

Adsız dedi ki...

gülçin çok kıçıksın filimi batırıyosun özellikle sesin

Adsız dedi ki...

eren çıkalımmı cevabını bekliyorum

Adsız dedi ki...

buyyullxscsxçgu fjıfvjfgkf

Adsız dedi ki...

hepsi1 dizisine ailece hayranız özellikle yasemin,eren,cemreyi çok seviyorum...kib by.cevabınızı bekliyoruz.

Adsız dedi ki...

benim adım gülçin siziiiiiiiiiiiiiiiiiii çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooouoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum...

Adsız dedi ki...

ben serpil ereni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

aşkım gülçin seni çok seviyoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmm.

Adsız dedi ki...

bn cemrenin hastasıyım ve en çok cemreyi seviyorum muratı sevmeyip emreye gitsin çünkü emre murattan çok daha yakışıklı cemre ve emre çok yakışıyolar bir birine bn cemreyi çokkkkk seviyorum konserine gitmeyi istiyorum ama bi tülü
olmuyo ve ben alibeyköyde itfayiciler sitesinde oturuyorum ve cemre seni çok seviyorummmmm posterini alıcammmm seni seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

cemrenin msn adresi bende var veriyorum kaydedin

cmr_kmr-1985@hotmail.com

kaan dedi ki...

mileeeeeeeeeetttt!!!!!!!!! bende g.hepsinin msn ni isteyen alabilir.... ben konuştum onlarla almak isteyen hepsi_eren4@hotmail.com alsın hadii hepinize byy!!!!!!!!!!

kaan dedi ki...

bu msni benim verdimi söylemeyin tmam mı

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar ben su grub hepsiyi çoooooooooookkkkk seviyorum ama onlatın msn adresi yok herkes kendisi msn açıp grup hepsinin diye kandırıyolar hem kendileride msnleri olmadığını söylediler bu arada HEPSİ 1 i sakın KAÇIRMAYIN...:)

Adsız dedi ki...

MRB BEN HEPSİ GRUBUNU ÇOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKK SEVİYORUM..HERGÜN MÜZİKLERİNİ DİNLİYORUM..SİZİ ÇOOOOK SEVİYORUM HEPSİİİİİİİİ

Adsız dedi ki...

gülçin sana birşey söyleyeceğim seni bir çöpçü bile dinlese yanımdan git der , eren sende çok yapmacıksın yüz tavırların iğrenç hele hele cemre ona ztn solıcek laf yok kendını gusel sanıyo bence iğrenç birisi hiç guzel değil sadece yasemın az bişe gusel oda ztn cemreyle gülçinin arasında kayboluyo gidiyo hehe kalmıyo guzellığı fln , bakın ben 14 yasındayım ve ben sizin gibi bole şeyler değil de cnbc-e deki heroes , 24 , CSI dizimaxteki Lost gibi şeyler izliyorum siz geri kalmışsınız beee yuh sizeee

Adsız dedi ki...

malsınız siz

Adsız dedi ki...

hey burcu sana bir çift lafım varr yaklaş ve dinlee 15 yaşındasın ve bu zekayla çöpçü bile olamassın çünkü çöpçü olmak için lise bitirmke gerekiyo biliyosun e tabı sende bu zeka olduktan sonra hepsi gibi yapmacık kendını begenmıs şeylere benzersin

Adsız dedi ki...

ya cemrenin msn adresini bilen veya cemre abal şu adresi ekle(hepsihayrani_ben@hotmail.com)lütfen ekleyin

Adsız dedi ki...

cemre abla ben ve sevgilim sizi çak seviyoruz lütfen kendi msn ni buna yükler misiniz
omar_can17@hotmail.com

Adsız dedi ki...

hepsi 1 i babam tanıo en cok cemre kemerı tanıoben onları cok sevıom msn lerı var ama weremem sızı cok sevıom hepsi 1

Adsız dedi ki...

ben eren ve cemre size msn adresimizi veriyorum cemrenin msn adresi c-mree@hotmail.com erenin msn adresi superlady_eren.bakici@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Thank you for your help!

rH3uYcBX

Adsız dedi ki...

To start earning money with your blog, initially use Google Adsense but gradually as your traffic increases, keep adding more and more money making programs to your site.

Adsız dedi ki...

Does anyone know where I can find free online grant applications?

Bla bLa blA