Hepsi 1

28 Ekim 2007 Pazar

Hepsi 1 22.Bölüm Fragman

Hepsi 1 Dizisi 22. Bölüm Fragmanı:

8 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi ben ve arkadaşlarım hepsiyi çok seviyoruz

Adsız dedi ki...

HEPSİ GRUBU SÜPER ÇOK GÜZEL DANS EDİP ŞARKI SÖYLÜYOLAR NE OLUR Bİ GÜNDE MARAŞA KONSERE GELİN HEPSİ SİZİ ÇOK SEVİYORUM


YOHSY ABLA SENİ ÇOK SEVİYORUM
EREN ABLAYIDA(L)

Adsız dedi ki...

hepsinin msn si hepsi_y.c_e.g@hotmail.com

Adsız dedi ki...

valla artık sıktı bu film modası geçti ama bn yasemini seviom ama çok çocukça 0-6 yaş arasısihirli annem gibi bişi

Adsız dedi ki...

karga seslilerrrrrrr ama yasemine haksızlı etmeyin

Adsız dedi ki...

yasemin abla ne olur maraşa da konsere gelin dizinizi hiç kaçırmıyorum sizi çok seviyorum bi de maraşa konsere gelin yasemin abla seni çoooooooooooook seviyorum eren ablayı da neolur K.MARAŞADA konsere gelin süper bi gurupsunuz siz dünyada bi ilk

Adsız dedi ki...

mrb ben sizleri çook beğeniyorum dizinizi seyredemiyorum üniverste öğrencisi olduğum için malum dersler ama internette vakit buldukça bakıyorum süper bir grubunuz var arkadaşlığınızda çok güzel böyle birbirlerini seven arkadaş bu zamanda çok yok birbir kıymetinizi bilin ki öyle yapıyorsunuz sizlere başarılar dilerim umarım birgün samsunda yada trabzonda konseriniz olurr by by.....

Adsız dedi ki...

mrb ben sizleri çook beğeniyorum dizinizi seyredemiyorum üniverste öğrencisi olduğum için malum dersler ama internette vakit buldukça bakıyorum süper bir grubunuz var arkadaşlığınızda çok güzel böyle birbirlerini seven arkadaş bu zamanda çok yok birbir kıymetinizi bilin ki öyle yapıyorsunuz sizlere başarılar dilerim umarım birgün samsunda yada trabzonda konseriniz olurr by by.....

Bla bLa blA