Hepsi 1

19 Mayıs 2007 Cumartesi

2. bolumun flagmanı

8 yorum:

gizem dedi ki...

bncede bu dzi gsl ama biraz daha gercekci olsa da olurdu yane cocukluktan cıksalar EMRE harika nasıl onun gibi biri Alewe asık oluyo weya onunla cıkıo anlayamadım gitti bnce ERENİN Barıstn baska birini bulması gerekio GÜLÇİN Merle cok ii gidio we ölede gitsn bu arada CEMRELE EMRE birbirine cok yakısıo onlar dizi botunca ayrılmasın YASEMİN Korkutla cıksın Korkut saf fln ama yakısıklı cocuk tabı gzlukleri cıkardıında:) hepsi biri biri de hepsi icin :P

adminatör dedi ki...

bence cemre çok salak görünüyo emreyi haketmiyo vah zavallı ernin yüzünde bişiy var onu çok çirkinlestiriyo ama dizi nin güzelliği halleder korkutta gözlüklerini çıkarsa iiiii olur yasemin ve gülçinde hiçb ir kusur görmedin bunları sizin iyiliğiniz için yazıyorum sizi elestirmek için yazmadım bunları emreye slmlarımı yolluyorum allah aleve akıl versin tabi yanındaki ikiliyede baska bisiy demiyorum yasemin ve gülçini çok seviyoruz yağmur , naz ,ceyda, cemre

duygu dedi ki...

hekez çok güzel emreni eski sevgilisi ve saz arkadaşları olmasa daha iyi olacaktı

duygu dedi ki...

emre ve mert size eren cemre hayranım

duygu dedi ki...

diyerlerinide seviyorum ama sizleri daha çok

Adsız dedi ki...

cemrenin eski sevgilisi kim

sıdoş dedi ki...

sıdıka bence dizi süüüpeerrrr inşallah tv den kaldırılmaz.ben dizide en ççççoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkk CEMREYİseviyorum.

Adsız dedi ki...

BENCE HEPSİ 1 BİRBİRİNDEN FISTIK GİBİ KIZLAR AMA BEN ÖZELLİKLE YASEMİNİ VE ERENİ ÇOKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUM

Bla bLa blA