Hepsi 1

17 Mayıs 2007 Perşembe

Yusuf Akgun - Korkut




KARAKTER
Korkut, okullarda sıkça karsımıza çıkan ?inek? ögrencilerdendir.

Suratına iki numara büyük gözlükleri, bir türlü normal insanlarla iliski kuramayan tiplere özgü kendine has aksanı ve insanı çıldırtan sorularıyla, dayanılmaz bir tiptir.

Sesi boru gibidir ve sürekli yüksek sesle konusur . Korkut heyecanlandıgı zaman, 8-10 yasındaki sımarık çocuklar gibi konusur, R?leri de söyleyemez. Diger çocuklar bu durumla, ?Açtı biri salterini? diyerek dalga geçer.

Yaşanılan olaylardan sonra Korkut?a dank eder ve bir anda her şey değişir.

136 yorum:

Adsız dedi ki...

sana bayıldım dizideki favorimsin kib ne zaman değişeceksin

Adsız dedi ki...

super yaw bu cocuk, onu izlerken koptum... aynen devam...
basarilar!!!

Adsız dedi ki...

bence en yakışıklısı ve en tatlısı
yaseminide çok begeniyorum bence çok yakışcaklar bide korkut sen benim dizideki erkek fovorimsin kızlardan da yasemin

Adsız dedi ki...

ayyy bayiliyom sana korkut ha gözlükle yada gözlüksüz yasemini bosver bana gel ben seni severim askiiiimmm boru sesinde sana yakisiyoo seni bir kere gorim yeter bir senin icin bide murat boz icin filme bakiyom zaten askim seni coookk seviyorum almanyadan selamlar bye bye

Adsız dedi ki...

arkadaslar ben kayiyiom ya korkut sen bombe gibisin ya baska birsey demiyom vallah seni kocaman öpuyom
askim

Adsız dedi ki...

ayy keske geri yazabilsen korkut ben senin en buyuk hayraninim hele o yavvaass yasemin yavvvaass yasemin dedigin an varya kopuyom sen cok öpuyorum ayy ben cok salagim asik oldum hayir olamaz

Adsız dedi ki...

tik
tik
ordamisin korkut
burdayim dilara
ohhhaaa yavas korkut yavas
pardon dilara
ahhhh sus yada sesini kiis korkut
seni seviyorummmm kac yorum gonderdim biliyomusun sen hhmmmm ben seni dunyanin yarisi kadar seviyorum yaaaa dunyanin yarisi sen yat kalk dua etki dunyanin yarisi kadar öptüm seni sap sup cikita musss

Adsız dedi ki...

ya bu benim msn adresim ben en cok yorum gonderenim yaa adim dilaara ve senin hastanim turkish_stylerin_005@hotmail.de
lutfen kyit yap canim benim en cok seninle yazismak istiyorum korkut

Adsız dedi ki...

çoooooooooooooooooooooook yakışıklısın...
emre ya da barış en güzeli sensin

Adsız dedi ki...

süpersin bence en güzel sen oynuyosun herşeyiğnle süpersin

Adsız dedi ki...

çok tatlısın... yasemin senden iisini hiç bir yerde bulamaz bence dizi dışında da sevgili olursanız süper olur
sen yakışıklısın oda güzel...

Adsız dedi ki...

süpersin,gözlüklüde çok tatlısın sana bayılıyom kız arkadaşın çok şanslı

Adsız dedi ki...

O SESİNİ KISSAN VE GÖZLÜKLERİDE ÇIKARSAN DİZİDE EN YAKIŞIKLI SEN OLACAKSIN AYRICA ÇOK GÜZEL BİR KIZA AŞIKSIN(YANİ YASEMİN)

Adsız dedi ki...

offf yaaaaaaaaaa sana bayılıyorum korkut sana AŞIĞIM seni çooooook sewiyorum. diziyi izleme sebebim sensin korkut. bırak yasemini hepsiyi ewlwn benimle korkut benimle ewlen korkut

Adsız dedi ki...

korkut bayılıyorum sana ya bu dizide en çok seni seviyorum çok harikasın iyi ki varsın HEPSİ BİR...

Adsız dedi ki...

GERÇEKTEN OYUNCULUĞUNA DİYCEK YOK ÇOK SEMPATİKSİN AMA KABUL ET ÇOOOOOOOOOOOOOOOK YAKIŞIKLISIN
BALNS VE MANEVRA FİLMİNDE OYNADIĞINI ÖĞRENDİM İZLİYCEM KESİN YİNE ÇOOOOK İİ OYNAMIŞSINDIR!:):):):):):):):):)

Adsız dedi ki...

coooooooooookkkkkkkk yakisilisin ha gözlüklü ha gözlüksüz yerim seni ya
cok seviyorum seni korkut yaseminlede cok yakisiyorsunuz dizide bence. cooooooookkkkkk tatlisin yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hade öptümmmmm bye

Adsız dedi ki...

korkut çıkar at o çerçeveyi gör bak neler oluyo.kızlar arkanda kuyruk olacak

Adsız dedi ki...

korkut benimle çıkarmısın yaseminden hayır yok.nolur canım seni seviyorum.korkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutttttttttttt seni seviyooooooooruuuuuuummmmm

Adsız dedi ki...

korkuttttttt seni çokk ama çoookkkkk seviyorum ya sen bırak yasemini seni seviyorum korkutt çok tatlısınnnn

Adsız dedi ki...

korkutttt benimle evlenirmisn biliorum yaşım çok küçük ama sana deliler gibi aşığım seni seviyorummmmmmmmm :)

Adsız dedi ki...

benimle evlenir misn korkut biliyorum yaşım küçük ama seni seviyorum korkuttttt

Adsız dedi ki...

korkut - yusuf akgün saan aşık oldum seni herşeyden ve herkezden çok seviyorum çok yakışıklı ve sempatiksin dizideki rolünde çok güzel bence sana rolün bile çok yakışmış seni çok seviyorum seni çok seviyorum sana aşığım

Adsız dedi ki...

korkut yani yusuf seni çok seviyorum seni ilk gördüğümde aşık oldum nolurrrr benimle evlenn yaşımız uymuyo:( ama boyumuz eminim uyuyo...ayrıca o yasemin varya yasemin onu önceden çok severdim ama artık nefret ediyorum sana en çok bağırarak konuşmak ve o saf bakışların yakışıyo bence seni çooooook seiyorum aşkıııım

Adsız dedi ki...

sana bayılıyorum korkut daha doğrusu yusuf:D çoookk tatlısın çok yakışıklısın gözlükleri çıkar ya lütfen çok yakışıklısın dizideki en yakışıklı erkeksin dizinin en güzel kızıda yasemin çok yakışıosunuz s.ç.s yusuf:Dçok şekersin

Adsız dedi ki...

yusuf abi çokk tatlısın ama gözlükleri çıkarsan daha tatlı olursun seni çokk seviyorummm

Adsız dedi ki...

çokkkk tatlısın dizideki en yakışıklı kişi sensin cansu

SeReN dedi ki...

vayy be yusuf sen nekadar yakisikli ve tatlisin..
diziye en cok sen yakisiyosun ha! tabikide yaseminle birlikte.. hehe..
sadece su sesini kis birde o manyak gözlügü cikar süpppeerrr olursun!! istemiyosun biliyorum ama bana güven ;) sen bide yasemin dizinin en iyilerisiniz.. grup hepsideki kizlar gercii oyunculikda biraz acemi olsalar bile dizi güzel.. ayrica grup hepsinin en güzeli YASEMIN!!
bunu böyle bilmis olunnn canlarim..
hadeee sizi marcc murcc öptüm khuzzyy!!!!

Adsız dedi ki...

çok komiksin yaseminin peşinden dewam et çoooook yakışıyosunuz:)

Adsız dedi ki...

HEPSİNDEN EN GÜZELİ SENSİN BE KORKUTUM YYYYYYYAAAAAAAAAASEMİN

Adsız dedi ki...

ya bu yusuf akgün yani korkut'un hepsi 1 dizisinde 4. bölümde bie gülüşü var adam çok yakışıklı ya aşık oldum bennn

Adsız dedi ki...

bence sen harikasın korkut aayrıca sen ve yasemin birbirinize çok yakışıyorsunuz çoooooooooook yakışıklısın filmde ne zaman değişiceksin hayranlıkla bekliyorum seni çok seviyorum birtanesin cnm benim ayrıca kızlardan da hem ses hem güzellik olarak en iiisi yasemin bunu kabul edin (tehlikeli)

Adsız dedi ki...

sana bayılıyorum değişim ne zaman ogözlüklri çıkarsan süpersin
ama öylede süpersin seni seviyorum(gizemli)

Adsız dedi ki...

ne emre ne mert nede barış sen 1 numarasın hepsinden çok daha fazla yakışıklısın aşığınım senin(gizemli)

Adsız dedi ki...

idolsün sen idol aşkım benim (merve)

Adsız dedi ki...

dizideki en yakışıklı çocuk sensin valla süpersin aynen devam ;)

Adsız dedi ki...

korkut(yusuf) sen harikasın süper ötesi bişeysin dizininde en yakışıklısısın sana bayılıyorum

Adsız dedi ki...

senden tatlısı yokya hele yen sesin beni hasta ettin sen konuşurken ben yerlerdeydim bilio mus çoook tatlısın aşkından delirdim ondan yerlerdeydim ayrıca bide çok karizmatiksin öpttüüüüm...

Adsız dedi ki...

KORKUT ÇOK TATLISINNN ZATEN SESİNDE ARTIK NORMAL ÇIKIYOR YASEMİN NERDE BULCAK SENİN GİBİSİNİ SENİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

HASTAYIM SANA YA ÇOK ŞEKERSİN

Adsız dedi ki...

çk hoş birisin...
oynadığın rolle de biçok kişiye ders verebilirsin... gerçek hayata en yakın bulduğum karakterdesin...
inşallah bunun kıymetini bilir ve asla şımarmazsın...
başarılar...

Adsız dedi ki...

ya ben sana baylıyorum.şu gözlükleri çıkarsan daha güzel olcak ama dizi icabı işte.ayrıca çok başarılı bir oyucusun kutluyorum.dizide emre yada barıştan daha yakışıklısınnnnn

Adsız dedi ki...

yaa bak ben demedim mi bunun gerçek sesi muhteşem diye abicimm benim seni ABİM KADAR SEWİYORUM CANIM KORKUT ABİMMM

Adsız dedi ki...

İMDAAAAAAAAT BEN Bİ KERESİN DE KORKU ABİME YORUM YAZMIŞTIM NERDE YAAAAA BU ARADA SON YORUMU YAZAN BENİM BENİM ADIM İPEK

Adsız dedi ki...

şu gözlükleride çıkarsan süper olcan boşwer seni seven bu halinlede sever

Adsız dedi ki...

korkut abi tek kelimeyle süpersin sen yaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

((:süpersin yaaa bide su gözlükler olmasa neyse bu arada ses ayarınıda tutturmuşsun çok sevindim kadife ses yakişmişşş:))

Adsız dedi ki...

ya allahım ya ne kadar tatlıın sen ya bayılıyoeum sana ahhhhhh beebğimm senin gibi bi kocam olsun 100 milyar borcum olsun be helal sana aşkım seni çok seviyorum bu benim msn adresim lütfen ekle benii nolur merve_uzunnn@hotmail.com
bide yeliz_53_17@hotmail.com

Adsız dedi ki...

OFF BAYILIORUM BU KORKUTA ÇOK YAKIŞIKLI VE SEMPATİK BU BÖLÜMDE GÖZLÜKLERİNİ ÇIKARDI ÇOK SÜPERDİ YA BAYILIORUM BU ÇOCUĞA

Adsız dedi ki...

bence çokk yakışıklı...ama o gözlük pek yakışmıyodu zaten çıkardığı için çok güsel oldu:)SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇOK ,,,, ÇOK YAKIŞIKLISIN .....!!!!dizideki rolünüde çok güsel yapıyosun hayatında hep başarılı olmanı dilerim(ayrıca hiç gözlük takma))

Adsız dedi ki...

yusufum seni çok seviyom aşkısı senin için romayıda yakarım birtanem bu dünyada benim seni sevdiğim kadar kimse sevemez seni aşkitom.sen öyle talısınki her dakika öpesim geliyor ama nerde sen nerdesin ben nerde ben ankara sen istanbul sen çok şekersin çuval giysen yakışıyor sana yakışıklı aşkım benim
öptüm seni muccccuuukkk :*

Adsız dedi ki...

ben ayça korkut(yusuf akgün)gerçekten senin üyük hayranınım çok yakışıklısın senin röportajını okudum sevgilin varmış ama olsun sen yınede mutlu herşey gönlünce olsunn ama ben seniii yinede çooooooooooookkkkkkkkkkk sewıyorummm byby

Adsız dedi ki...

ya gerçektennn çooook yakışıklısın hele son bölümde büyüledin benı seniiii çoook sevıyorum keşke senınle tanışma fırsatım olsa
ya ben senın fan clubünede iye oldum orda sana msj yollamaya çalıştım ama olmadı eğer yazdığımız msj ları okursan bi cvp ver lütfennnnnnnnn AYÇA KORKUT ABİİİ

Adsız dedi ki...

ya gerçektennn çooook yakışıklısın hele son bölümde büyüledin benı seniiii çoook sevıyorum keşke senınle tanışma fırsatım olsa
ya ben senın fan clubünede iye oldum orda sana msj yollamaya çalıştım ama olmadı eğer yazdığımız msj ları okursan bi cvp ver lütfennnnnnnnn AYÇA KORKUT ABİİİ

Adsız dedi ki...

Çokkkk yakışıklı,tatlı,sempatik,harika bişesin sen yaaa :)dizide ki diğer erkek oyuncularda senin yanında sönük kalıyorlarr;)seni çokkkkk öpüyorum kendine çokkkkkkk iyi bak

Adsız dedi ki...

EET ARKADAŞLAR SİZE KATILIYORUM ÇOK SÜPER AMA GÖZLÜKLERİ TAKMASA DAHADA SÜPER OLACAK AŞIK OLDUM YA

bi deli hayran dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

ya süpersin korkut en tatlı sensin. hele o sesin çoooooooooook karizmatik

Adsız dedi ki...

korkut seni çok seviyorum kızlardanda favorim yasemin çoook yakışıyosunuz gözlügünü çıkar ya da çıkarma yine de çok tatlısın.

Adsız dedi ki...

yaaa seni çok beğeniyorum(gözlüğünle veya değil hiç farkezmez) korkut(yani yusuf) hatta sana AŞIĞIM diyebilirim acaba bu dünyada senden daha yakışıklı biri war mıdır hani derler yaa bii insanın 3 tane eşi wardır diye inşallah benim 1. eşim sensindir veya sana çok benzeyen,benim yaşlarımda biriii:)kib seninle çooooook tanışmak istiyorum:) amam imkansız bişi olduğunu biliyorum:(

Adsız dedi ki...

BENCE MUHTEŞEM ÖTESİ

Adsız dedi ki...

ben gördüm dizidekinden daa yakışıklı ve görünce böle çakıldım kaldım accaip yakışıklı yhaaa ray-ban gözlükleride çoooook güsel yakışmıştı ama hiç bişe diyemedim ona yanıorm ben yhaaa bu arada ortaköyde gördüümmm

Adsız dedi ki...

yha bu arada ben snn resimlerine hiç ulaşamıorm cnm yha snn siten fln varmı resimlerinel bile yetinirim ben burcuu

Adsız dedi ki...

SEN ÇOK YAKIŞIIKLISIN YASEMİNLEDE ÇOK YAKIŞIYOSUNUZ.DİZİDEKİ EN GÜZEL KIZ DA YASEMİN.SENDEN BİR İSTEDİĞİM VAR GÖZLÜĞÜNÜ ÇIKAR. LÜTFEN

Adsız dedi ki...

bence korkut ve yasemin çok yakışıyor ama korkutta gözlüklerini çıkarsın ciddi olsun yasemin onu sevmiyo ama kendini sevdire bilir mesela romantik yemek yaaaaa bunu anlamış değilim yasemin korkut neleryapsa onu sevmedi geçmişte başka bir erkek aldattıda ondan mı güven miypr birisi açıklasın

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle sana bayılıyorummmm
sen süpersin seni çok seviyorum harika rol yapıyorsun sana aşık olmayana ne demeli bilmem

Adsız dedi ki...

Yarışma günü süperdin!!!bence öyle devam et...yasemin o zaman beğenir belki seni:)yaaaaaaaaaaa emre yada barış korkut bitaneeeee!!!

Adsız dedi ki...

slm ben hilal yaseminle seni çok beğeniyorum ben size aşıgım hasta halimle yatakta sizi izliyorum cnm by...

Adsız dedi ki...

merhaba canm benim seni çoook seviyorum aşıkım "sana" seni her halinle beğeniyorum BİTANEM...:)

Adsız dedi ki...

korkut ya walla sen de yakışıklısın yaniii ya bilmiorum ama dizinin yönetmeni kartal çidamlı ya teşşekkür etmek istiyorum gerçekten süper bi dizi oyuncuları,dizinin konusu,yani ben izlerken bole büyüyünce dans okumak istedim yanii içimde ole bi hewes oluştu gerçekten süper bi dizi tek faworim hepsi 1 inşallah bole baya dewam eder bu dizi süper walla

Adsız dedi ki...

korkut sende yakışıkoısın ama benim aşkım emre ve barış en çok emre yok yok barışş ya ben o ikisine ölüyorumm yaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

Korkutt yani yusuff bence dizideki en yakışıklıı sensinn süpersinn yaa bidee şu gözlükleri çıkarsann harika olacakk...

!!yoshy!! dedi ki...

Yusuf Akgün rolünü gerçekten güzel yapıyorsun çalışkan rolü yapmak zordur o soruların çok komik sen bu dizideki en yakışıklısın aramızda kalsın bide Yasemin bunu farketse:)

Adsız dedi ki...

cok tatlisin isini gayet iyi yapiyorsunuz hele yasemin deyisiniz yokmu beni bitiriyor ayrica cok yakistiriyorum hoscakal

Adsız dedi ki...

korkut ve yasemin ikinizde cok iyisiniz size bayiliyorum dizinizi hic kacirmiyorum yasemin cok tatlisin basarilar

Adsız dedi ki...

cok tatlisin yaseminle acayip yakisiyorsunuz byy ///

Adsız dedi ki...

Korkut super biri .... bence..karakterini gercekten cok beyeniyorum ..kendisini olduu gibi :) Gozlukler de i duruyo bence super ...:)(onEmli olan kalbi ;) ) cook tatli ya.. yuksek konushmasi...hersheyi, KORKUT BURAYA ELLER HAVAYA:)

Adsız dedi ki...

süper oyuncusun o gözlüksüz çok daha muhteşem oluyosun ama böylede süpersin başarılarının devamını diliyorum ...........

Adsız dedi ki...

yasemine bayılıyorum.tabii korkutada.çok şekersin korkuttt:)

Adsız dedi ki...

sana aşığımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

yasemin ve korkutu çok seviyorum... size hayranım...

Adsız dedi ki...

ben hepsi1 de yasemini çok seviyorum korkutla ve arkadaşları ensevdiği kişiler

Adsız dedi ki...

dizinize bayıldım çok güzel hepsi1 şarkıları sözleri çok güzel:)

Adsız dedi ki...

ben yaseminin hayranım leyla cemreye nida erene tüliş gülçine hayran şarkılarını hep söyleriz HEPSİ1 ÇOK GÜZEL FİLM...:)

Adsız dedi ki...

yasemin seni okadar seviyorum ki oyunlarda hep sen oluyorum... en sevdiğim sensin...canım benim... ecem atik

Adsız dedi ki...

şarkınıza hayranız hepsi grubu... ecem&mevlüt

Adsız dedi ki...

GERCEKTEN HARIKA BIRISIN KARIZMAN YETER KOCUYM YASEMINE ASIK OLMAYA DEVAM ET OK..

Adsız dedi ki...

çok yakışıklı ve çok tatlı hayatı boyunca mutlu olmasını dilerim yüzünden gülücük eksik olmasın

Adsız dedi ki...

çok tatlı en çok beğendiğim tarafı şaşkın bi gülümsemesi var ya işte onu seviyorum çok başarılı başarılarının devamını dilerim

Adsız dedi ki...

keşke ekranlara daha önce gelseydin kardeşim senin hastan ne kadar ona kızsamda hastan ne yapabilirimki artık bu işleri bıraktım ama o hala sana hasta grip olacak yakında

Adsız dedi ki...

az önce ögrendimki sevgilin varmış bizim salakta senden hoşlanıyor yani kardeşim neyse sen devam et

Adsız dedi ki...

çok tatlısın korkutum seni çoooooooooooooooooooook seviyorum dizide en çok seni ve yasemini seviyorum çok tatlısın ve böyle devam et...............

Adsız dedi ki...

seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum çok tatlısın

Adsız dedi ki...

zaten en sevdiğim sanatçı yasemin en yakışıklısıda sensin tam dengini bulmusun korkut abiiiiiii

Adsız dedi ki...

valla korkut bey kardeş sen yasemini bırak bnlew çık böylesi senin için daha ii olur ama sen biraz yaslısın alındın mı yoksa seker seni seviorum

Adsız dedi ki...

bence çokşapşalsın ama iyi kız seçtin

Adsız dedi ki...

rolune uygun biri bnce...başka dizilerde de görmek isterim başarılarının devamını dilerim...bence daha sonra oynayacağın dizileri iyi seçip öyle oyna çok rabet edilmeyen dizilerde oynayıp yüzünü eskıtme bence by

Adsız dedi ki...

korkut çok tatlısın sen ya emre barış neymiş senn yanında ya en yakışıklı sensin bitanem gözlüklü halinde çok tatlı ama gözlüksüz bitiyorum sana yaaa

Adsız dedi ki...

yusuf seni çok sefiyorum çok yakışıklısın sana dünyadaki tüm iyi cümleleri kullnmak istiyorum ama o kadar yerim yok seni çok ama çok sefiyorum keşke bunları görebilsen keşke seninle tenışma fırsatımız olsa seni çok seven buse

bussin_ecel_buse

Adsız dedi ki...

ya ben korkuta aşığım yaaaaaa çok yakışıklı ve tatlı ben ona hayranım

Adsız dedi ki...

ben cemre sana aşığım ya çok güzel gülüyorsun sen yasemini bırak ondan sana hayır yok burda ben varım çok tatlısın aşkımmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

benim bi kuzenim war sana hayran ama ben sana daha cok bayılıom şokk şekersinnnnnnnnnnn ben kurbik

Adsız dedi ki...

selam korkut (yusuf) sen çok tatlısın sempatiksin hele o gülüşün yokmu dizinin en yakışıklısı sensin sana hayranım giyinişin bile bi farklı parmak arası sana çokkkkkkkkkkk yakışıyor süpersin...

Adsız dedi ki...

Siz onun kız arkadaşını görseniz bi, yaseminde neymiş onun yanında. onun kız arkadaşı yasemine ve biçok kıza bin basar hem karakter hemde güzellik olarak....

Adsız dedi ki...

bnce cok yakisikli ama yaseminle buturlu kavusamiolar ya korkut supersin devammmm

Adsız dedi ki...

yasemine hic kimse bin basmas canim bilmis ol

Adsız dedi ki...

korkuuuuuutttttttttttttt cnmmmmmmmmmmmmmm yoshimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

askimmm!!! bayiliorm sana gözlükle bile ne kdr yakisiklisin!!!yasemin le de çok yak1siosnzzz zaten dizide asik oldu sana!!!

Adsız dedi ki...

ayın 11 de doğum gününmüş nice mutlu senelere iyiki doğdun yusuf
:):):):):):):):)

ceren dedi ki...

slm yusuf dizi dene kadar seni fark etmeseler de moralini bozma emin ol ki senin de bunu bildiğin halde senin ne oğuzhan'dan ne erman'dan ne de cem'den bir farkın var belki de seni bozan tek şey gözlüklerin dizi olsa bile yasemin'i üzme çünkü ikinizi de çok seviyorummm kendine iyi bbbbbak

Erdem-_-Cemre dedi ki...

Korkut Sana Hayranım Seni Çok Seviyorum Bu Arada Yarın Doğum Gününmüş Neden Bu Günden Kutladın Dersen İlk Kutlayan Ben Olmak İstedim Çok Seviyorum K.İ.B. B.B.

Adsız dedi ki...

bana keremcemi unutturan tek inssan yusuf akgün:D

Adsız dedi ki...

korkutu kendıme cok yakın goruyorum ben de yasemıne asığım ah bır tanısmak ıcın butun servetımı onune dokerdım benim ismim uğur güler

Adsız dedi ki...

yine ben uğur güler belki sana burdan ulaşa bılırım sana deliler gibi aşığım anal msn adresimi de veriyorum
Ugur_16_1907@hotmail.com ordakı 16 yanıltmasın senı 1987 lıyım ılk msn adresim

Adsız dedi ki...

-GNL- ben hepsi 1 deki bütün oyunculara bayılıyorum.özellikle KORKUT.Allahım çok yakışıklı.o gözlüklerle bile çok yakışıklı.oyunculukta da mükemmel.o na başarılar diliyorum.SÜPERSİNNNNNNN

Adsız dedi ki...

kim ne derse desin dizide erkeklerden en yakışıklısı KORKUT...ayrıca yaseminlede çok yakışıyolar ben korkuta aşığım yaaaaaaa seni çok seviom korkuttttttttttttt

Adsız dedi ki...

korkut yani yusuf işte yine ben seni en çoooooooook sewen hayranın cemre seni çok sewiyorum ya bizim okulda hatta çewrede senin gibisi yok yaaa sen gerçektende bitanesin böyle farklısın

Adsız dedi ki...

korkut çok yakışıklısın ah bi de o gözlükler olmasa herkes öyle diyo

Adsız dedi ki...

bence herkes gözlüksüz daha yakışıklı olduğunu söylüyo ama gözlükle daha şeker oluyosun bu arada msnmi ekler misin .kebus-3006@hotmail.com

Adsız dedi ki...

korkut sana hayranım gözde aranızdan çıkarsa yaseminle daha çok sevineceğim.çok tatlısın tüm kızlar peşinden koşuyobunu bil...msn adresim fatmaekinci99@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben sema senin en büyük hayranınım.seni çok seviyorum.yasemin seni hiç hak etmiyo sen ondan daha iyilerine layıksın gözde gibi.bu arada dizide yaptığın bütün espiriler çok komik.SENİ GERÇEKTEN ÇOK SEVİYORUM.gözlüklü hayranım

Adsız dedi ki...

slm işte yine ben seni en çok seven hayranın cemre ya sana nezamandır yazamıyorum yaaaaa ama ne yapıyım lise işte vakit yok ki neyse yaaa zaten senin hakkındaki düşüncelerim hiç değişmedi yine seni çoooooooooook sewiyorum aşkitooooooooooooommmm...

Adsız dedi ki...

BEN ENÇOK YASEMİNLE ERENİ BEĞENİYORUM BANA GÖRE GERİSİ ÇOK FAZLA GÜZEL DEĞİL AMA GİNEDE HEPSİNİ SEVİYOM MSN BENİM YONJA___PERİSİ@HOTMAİL.COM

Adsız dedi ki...

çoook komiksin süper sakın karekterini değiştirme...

Adsız dedi ki...

hepsi 1'deki kızlardan en çok gülçin ve cemre'yi seviyorum
ben onların hayranıyım
en çok cemreyi seviyorum
karakteri çok iyi çok iyi oynuyor

Adsız dedi ki...

ya ben korkutu çok sewiyom yani yusufu ya yaseminle çok yakışıyolar bn ikisinide çok sewiyorum ama korkut gzlüklerini çıkarsa daha iyi olcak işte seni sewiyorum korkut tabi senide yasemincim

Adsız dedi ki...

aşkım çok tatlısın ya benimle çıkarmısın yerim seni bitanemmmmm aşkımmmmmmm muck muck bys

Adsız dedi ki...

ya sen çok tatlısın ayrıca çok şanslısın yaseminle çıkıyosun yani dizide gerçektede çıksanız süper olur o güzel sen yakışıklısın yasemini ve sei çoooook seviyorum

damla dedi ki...

slm seni çok sewiorum korkutt çok şekersiin yaaa dizinin en yakışıklısı sen en güzelide tabiki yasemiin çok yakışıyosunuzzz film hiç bitmessin istiiorum yaa yasemini ve senii çok çok çok çok sewiorum

Adsız dedi ki...

ayyy seni çokkkk seviyorum yha çok yakışıklısın çokkkkk şekersin..yha lütfen msnsini ver kimsye vermem valla yemin ederim ben seni çok seviyorum korkuttttt yanim yusuf akgün ayyy işallah yorumumu okursun... seni çok seviyorum hepsi 1 de en YAKIŞIkLI sensin!!!

Adsız dedi ki...

bence korkut çok takışıklı biri yaseminle çok yakışıyorlar bu arada ben cemreyi seviyorum adımda irem çalkan

Adsız dedi ki...

sabah kalktıım bu gün yine çok geç kaldım şaçımı yaptıım güneş parlak harika dışarı çıktım arkadaşlar beni bekler yani macera zor bir gün okulda bu gün çalışmakla öğrenecek çok şey var boşa vakit yook işte her gün böyleyim dalıp gitmişim öğretmen kızdıı sendin aklımdaa halledersin diyorlar arkadaşlar bu sensin istersen herşey alırsın bu sensin hayat bir eğlence gülsene güçlüsün istersen dnya elinde anlarsın unutma sen bir yıldızsın beni dinle....

Adsız dedi ki...

seni çoook seviyorum semihhhh bu arda aşkım semihe gitsin ben gülsenaaaaa

Adsız dedi ki...

bence de korkut çok yakışıklı ve çok tatlı yaseminle çok yakışıyolar bu arada erennn aşkımmm doğum günün kutlu olsun brokoli prensesim:))))))))))))

Adsız dedi ki...

muhammed ben hepsi birin sitesi çok güzel filmi gittikçe korkulaşıyor valla
ama filmi güzel kızlar
bayılohak

Adsız dedi ki...

gittikçe güzelleşiyo bybyby
muhammed ben film süper bybybyby

Bla bLa blA