Hepsi 1

17 Mayıs 2007 Perşembe

Bahadır Efe




KARAKTER
Akademide dans hocasıdır. Kendisini çok yakışıklı ve kadınların karşı koyamayacagı kadar çekici zannetmekte ve sürekli bu sekilde tavırlar takınmaktadır.

Kız öğrencilerin bir kısmı ona hayran olsa da, bizimkiler basta olmak üzere çogunluk onunla dalga geçer. Uzun zaman İtalya?da yasamıs, Türkiye?ye gelince de, kendine has bir aksan gelistirmistir.

Türkçe kelimeleri deforme ederek, İtalyanca konusması meshurdur. Örnek: Attriyo insaanin tepesino!? ?Brakoni dedim saana? Bu durum, arada bir ukalaca kullandıgı İtalyanca kelimeler ile birlesince daha da komik bir hal alır.

Sürekli saçlarını yapıstırır ve İtalyan tarzı kıyafetler giyer.

33 yorum:

Adsız dedi ki...

bence bahadır efe yakışıklı ben büşra bahadırefe kırıkkaleliymiş doğruysa bende kırıkkaleliyim seni çok öpüyorum

Adsız dedi ki...

mrb ben tuba senı begenerek ızlıyorum cok buyuk bır hayranınım annem senı yemege davet edıyor cunku artık ılıskımızı cıddıye almanın zmanı geldı artık evlenelım annem kızıyor yoksa komsumuzun slm var sana annem senı ve aılenı yemege beklıyor senı sevıyorum askım artık evleneleım senden cocugumıstıyorum

Adsız dedi ki...

bazi insanlar bagzi seyleri abartiyorlar evlenelim velan cok yamacik bir insan!!

^
|

Adsız dedi ki...

bence süper dans ediyosun

Adsız dedi ki...

saxysq

Adsız dedi ki...

banada böyle güzel dans etmeyi öretirmisiniz süper dans ediyorsunuz

Adsız dedi ki...

dansınız süper ve sempatiksiniz

Adsız dedi ki...

bence çok süper dans ediyorsun ve dans ederken sadece haraketlerinle değil o dansı ve müziği hissediyorsun bende dans etmesini çok isterdim ama sanırım beceriksisim tek bildim dans oryantal ve ayrı yetten sen çok yakışıklısın neyse hayatta başarılar bu arada ben yıldız fethiyeden

Adsız dedi ki...

slm biz çılgın üçlü kızlarız.biz sizin hayranlarınızız sizi çoooooooooook seviyoruz öptüm sizleri byyyyyy

Adsız dedi ki...

mrb ben ankaradan emine sizi beğenerek izliyorum sizlerin hal ve hareketlerinizi çok beğeniyoum canım ablalarım benim

Adsız dedi ki...

süper bende hepsi grubunu oluşurdum azıcıkta bahadır abi senin ketogorilerini aldık...hehe:)süpersin sen yaaa

Adsız dedi ki...

ya bunlar ne kadar yapmacık böyle.ne kadar düşürüyorlar kendilerini tamam bahadırı bizde seviyoruzda evlenelim,senden çocuğum olsun falan fazlasıyla abartı.biraz gerçekçi olun bahadır inanın bu tür yapışkanlıklardan hoşlanmıyodur...ankaradan merve

Adsız dedi ki...

çok ii bir dansçısın özellikte rap de bi de bazılarınız baltayı sıyırdı herhalde bencede çok yapmacık şeyler sadece yapmacık deil aptalca yok çucuk mocuk

Adsız dedi ki...

bahadırrr efee süpersin yhaaa yhok senin gibiisii:D

Adsız dedi ki...

ankara "baykuş"tan bahadıra selamlar.. unuturmuyuz bee. onurun düğününe bekleriz...

Adsız dedi ki...

YAAAAAAAAA BEN BU ADAMA AŞIĞIM YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Adsız dedi ki...

sizi çok seviyorum hepsi 1
hareketlerinizi çok seviyorum
eren gülçini canum dan çok seviyorum

Adsız dedi ki...

HEPSİ 1 SİZE AŞIĞIM EREN SENİ ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

BEN EMİNE SİZİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMM
EREN SENİDE ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

slm ben cansu bahadır efe çokk seviyorum çok güzel dans ediyor

Adsız dedi ki...

ben berivan bahadır ı ilk defa bomb grubunda izledim ve bence cok yakısıklı ve de tatlı

Adsız dedi ki...

bahadır efeyi akdemiden tanımyorum dansı çok etkileyici ve çok başarılı kendisi de hem sempatik hemde çok enerjik biri dans hayatında sonsuz aşarılar kendisine

Adsız dedi ki...

bahadır kırıkkaleli değil büşra ankaralı ister inan ister inanma annesi bizim binada oturuyo bahadır abi ben neslihan nasılsın iyimisin anneni yerine öperim olurmu hadi bye öptüm NESLİHAN

Adsız dedi ki...

bende bahadır efe kadar olmasa da yinede dans ediyorum

Adsız dedi ki...

ben bahadırı çok sevmeme rağmen yine de o diziyi seyretmiyorum çünkü çekilir tarafı yok.özür dilerim bahadır ama senin için bile çekilmez

Adsız dedi ki...

evet ya bencede iğrenç bir dizi ve iğrenç bir grup...bahadır için izlemeye çalışıyosun ama onun için bile en fazla 5 dakika tahammül ediliyor.bu bahadır tek başına bişeyler yapsa olmaz mı?

Adsız dedi ki...

aşkımsın bahadır hoca öğrencin senle gurur duyuyor bayramın kutlu olsun bende seningibi bi ara dans edersem tek öğreten kesin sensin dalga dalga ileriii gerii hareketine bayılıyorum adını unuttum ama ne yapayım.seni çoookkkk seviyorum... artı çok ama çok yakışıkıl onunla çalışmalarda kendimi ona brakıyorum kendimi en çok dans ederken hocamın kucağında ii hissediyorummmm....

Adsız dedi ki...

HOCAM SİZE VE GRUB HEPSİYE AŞIĞIM SANIRIMM.BUNU ANLAYAMA AMA SZİ ÇOK SEVDİĞİMİ İİ BİLİYORUM.....BENİ ARARMISINI EĞER ARARSANI TELİM İŞTE(0539 885 54 39)BU NUMARA RAMANIZI BEKLİYO YANİ BENNN....

Adsız dedi ki...

ya bişi dıcem :( bılen varmı varsa nolur yardımcı olsun bana bahadırın bı klıbı vardı yaaa grubu vardı ve sarkı soluolardı beyaz showa falan cıkmıstı hatta yaaa o sarkının adı neydıı nolur bılen varsa yazsııın nolluurrr

Adsız dedi ki...

bobm sen hiç sevdinmi? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

SiNeMmM dedi ki...

herkese merhaba bahadır hoca benim dans hocam ooo çok iyi biri ve süper dans edio dans okulunda dans arkadaşlarımızla çok eğlenceli ve güzel zamanlar geçiriyoruz onu çok seviyorum

Adsız dedi ki...

ne saçmalanıyor ya burda böyle??????????? böööööööööööö:((((

Adsız dedi ki...

yaa hakkaten ne saçmalıyonuz evlenelim çcuk falan adamın sevgilisi falan vardır her isteyenle evlenirmi.hayranıysan adam gibi hayran ol.evlilik gibi ciddi bi müesseyi alet etme oldumu..

Bla bLa blA