Hepsi 1

17 Mayıs 2007 Perşembe

Oguzhan Yildiz - Mert




KARAKTER
Mert, yirmiki yasında, Şan bölümünde okuyor. Ailesi orta hallidir.

Müzik konusunda, oldukça yetenekli olan Mert, evine ufak bir stüdyo kurmus ve kayıtlar yapmaktadır. Bir yandan da, geçinebilmek için, barlarda çaldıgı bir grubu vardır ama sesi berbattır.

Kelimeleri deforme ederek konusur, yanlıs telaffuz eder (ama bilerek): Örnek, ?Ferforje? ?Perforje? Birsey beyenmedigi zaman beylik lafı, seri sekilde, ?Aaat, at, at, at, at, at!? (Tabii ki özellikle müzikle ilgili seylerde).

Müzik konusundaki yetenegi, onu zaman zaman megelomanyaklık boyutuna tasısa da, kızlar söz konusu oldu mu, çok beceriksizdir.

Barıs, Eren?le çıkmaya baslayınca, Gülçin?e açılabilmek için, Barıs?la yakınlasır ve kızlarla iliskiler konusunda ondan tiyolar alır ama Barıs, ona yanlıs tiyolar vererek, komik duruma düsmesine yol açar.

Okuldan atılmamış, uzaklaştırma veya uyarı almıştır...

Ablası sık sık kızı Zeynep?in onlarda kalmasına izin verir. Tolgayla aynı evi paylaşmaktadır..

132 yorum:

Adsız dedi ki...

bence hemen gülçine açıl birbirinize çok yakışıyorsunuz

Adsız dedi ki...

çok sempatiksin aynı zamanda çok ta tatlı gülçine hemen açıl

Adsız dedi ki...

birbirinize dizidede olsa çok yakışıyorsunu çok tatlısın
he is can lovely

Adsız dedi ki...

supersin yaa oğuzhan sana hayat bilgisinde de bitiodum gülçinle de çok yakışmışınız

Adsız dedi ki...

oğuzhan süpersin ama sana layık göre göre gülçini mi görmüşler hiç yakışmıyosun

Adsız dedi ki...

bence heme gülçine açıl birbirinize çok yakışıyorsunuz mert

Adsız dedi ki...

bence hemen açıl gülçine çünkü birbirinize çoook yakışıyosunuz

Adsız dedi ki...

çok taaatlısın

Adsız dedi ki...

sen cok yakışıklısın organik şeşer cabası seni çok sewiyorum(aaaat at at at):)

Adsız dedi ki...

ya oğuzhan nolurr msnini verr çokk sempatiksin süper bi oyuncusun... Umarım isteğimi yaparsınn :):)

Adsız dedi ki...

oğuzhan bencede msnini ver yada bana yollaa.çok şirinsinn... cihannur_1903@hotmail.com

Adsız dedi ki...

dizide seni çok beğeniyorum mizikler çok güzel organik şekere iyi bak

bilge dedi ki...

slm ozi senin bi programın vardı ben seni ordan hatırlıyorum..orda herkez sana ozi diyodu çok tatlı ve başarılısın sen program yaptığın dönemlerde zaten belliydi senden bişey olcağı =) herşeyde başarılısın sunuculuk oyunculuk...tabi bunlar yetmez daha fazlasını başarmayı dile diyecek bişey yok hayatta başarılar..=)

Adsız dedi ki...

mert ççççççççççççççççççççooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk yakışıklısın ama gülçinle yakışmionuz bence erenle çıkman daha iyi olur daha çok yakışionuz

Adsız dedi ki...

oğuzhan çok tatlısın eni çok sewiyorum msn adresimi veriyom lütfen al sadece konuşmak istiyorum
ı love you
sporty_577@hotmail.com

Adsız dedi ki...

çok tatlısın ve çok şekrsin seni çoook seviyorum

Adsız dedi ki...

mert çok çok tatlısın çok sempatiksin gülçinle çok yakışıyorsunuz başkalarının dediği yakışmıosunuz lflarını kafana takma çok tatlısın seni seviyorum

Adsız dedi ki...

MERT YANİ OĞUZHAN BEN 10 YAŞINDAYIM ADIM DENİZ AYNI GÜLÇİN GİBİYİM GÜLÇİNE ÇOK BENZİYORUM. SAÇLARIN KIVIRCIK DANS ETMEYİ ÇOK SEVİYORUM.AYRICA AEROBİK CİMNASTİK 10-12 YAŞ TEK BAYANLAR TÜRKİYE ÜÇÜNCÜSÜYÜM VE SİZİ ÇOK SEVİYORUM.

YANİ SEN , GÜLÇİN , YASEMİN , CEMRE , EREN VE CEM

Adsız dedi ki...

MET YANİ OĞUZ HAN GÜLÇİNLE ÇOK YAKIŞIYORSUNUZ AMA ONA HEMEN AÇIL O SENİ ÇOK KISKANDIII

Adsız dedi ki...

sana bayılıyorum çk tatlı ve sempatiksin ayrıca çooook yalışıklısın gülçinle çk yakışıyosun seni çk seviyorum

Adsız dedi ki...

süpersinnn ya dizideki favorimsin çokkkkkkkk yakışıklısın yaaaaa ama gülçin sana göre diil sana ondan daha güzelleri layık

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar mertin ailesi ölmemişmiydi.ama orda ailesı orta halli ve yaşıo gibi bi şeyler yazıo.ayrıca tolga kım?

Adsız dedi ki...

merhaba cemre çok ama çok seven biriğim almanyalım adım busevi hasna ama babamın tahini çıktığı için türkiyede oturuyoz senin gibi yakışıklı bir abim var ama seni daha çok seviyorum ilk defa senin gibi birini sevdim biliyomusun senin dizide karakterini felan çok seviyorum gülçinede yakışıyosun burdaki almanyadaki büşra ablama selamlar söyliyorum

Adsız dedi ki...

((:merhaba oğuzhan abi umarım bu mesajı okursun seni herkes gibi bende çk seviyorum rolünü süper yapıyosun umarım ir gün seninle tanışma fırsatım olur herkese sevgiler:))

Adsız dedi ki...

hergün mesaj sayın 2 katına çıkıyo biliyorum herkes sana hayran ama ben seni hepsinden daha çk seviyorum bu arada gülçinlede çk yakışıyosunuz

Adsız dedi ki...

rol cok güzel oynuyorsunuz tebrikler basalılar gülcinle yok yakısıyorsunuz benim hayalim da güzel bir dizide oynamak basalılar

Adsız dedi ki...

çok sempatiksin güler yüzlüsün sana bayılıyoz senı çok sevıoz bence gülçin sana çok yakısıo tam bırbırınızı bulmusunuz hem dızıde hem gercek hayatta sana omrun boyunca mutluluklar dılerız kıb by

Adsız dedi ki...

ya gülçinle çok yakışıonuzzz.en çok 5. bölüm hoşuma gidioooo.gülçine açılmalısın.çoook tatlısınnnnnn.dizide ki favorilerim glçn ve sensinnnn.tabii herkesi sewiom ama en başta sizzzz.sana dizide başarılarrr.:)

Adsız dedi ki...

dizinin her zaman en yakışıklısısın.seni çooooooooooooookkk seviyorum.
sen gülçine yakışıyosun amabence ya gülçin ya eren olabilirdi.diziye şirinlik katıyorsun ve ajan demen çok hoşuma gidiyor aşkım.
sen hayatımda gördüğüm en yakışıklı en sempatik en şirin en tatlı erkeksin askım.
seni ilk gördümde öbürlerini umursamadan dizinin en yakışıklısı bu dedim ve sen çıktığında hep dondurup seni izliyorum senin diziden ayrılmanı istemiyorum.ne bilim sen çok yakışıklısın her zaman dediğim gibi ve süpersin inşallah sana aşkım dememde bir sakınca yoktur.sen dizide zeynebe organik şeker diyosun ama sen on dan daha şekersin benim en tatlı şekerim.
korkut sunucu olduğunda çok yakışıklıydı ama hiç bir zaman hiç bir erkek senin kadar yakışıklı olamaz.aslında sen sunucu olmalıydın.senin sesin harika sen benim sesimi duysan.!barışla ilişkin olmadığına çok sevindim üstelik gerçek hayatta sakın böyle iddealara girme seni çok öptüm.








İsim:Eren ve Gülçin hastası

Adsız dedi ki...

merttttttttt çoooookk şekersiinnn hepsi 1'in en tatlı erkeğiii=)

Adsız dedi ki...

OĞUZHANNN cok yhakısıklısın cokk sempatiksinn SÜPERSİNNNN!!!!dizide de süpersnn;seni hayat bilgisinden beri takipp ediormm....Oyunculuğun da süperr.hiç bırakma oyunculuğu ki bizde sürekli seni izleyelimmmm.o yüzün olmadan;komedilerin olmadan diziler bi HİÇÇÇ!!!

Adsız dedi ki...

seni çok sefiorum bnmle tanışırsan çok sefinirim semihle de sınıftan arkadaşız bu isteimi kırmazsanız sefinirim..

rbk_452@hotmail.com

gizem dedi ki...

sen resmen harikasın

hayri dedi ki...

seni çok seviyorum hepsi grupuna yardım etmen çok hoşuma gidiyor

Adsız dedi ki...

SANA ÖLÜYORUM SANA BİTİYORUM DÜNYADA SENİN KADAR YAKIŞIKLI BİRİNİ TANIMADIM SANA DELİLER GİBİ AŞIĞIM.HER PAZAR SENİ SEYREDİYORUM telefonumdan seni çekip duruyorum.bilgisayarımda sana ait bir sayfa açtım.kare kare fotoların var gece gündüz onlara bakıyorum. senin varlığın bile bana yeter!nolur bana msnni ver.nolur.seni fazla rahatsız etmem.yeterki bana bu iyiliği yap yalvarırım.senin için ÖLÜRÜMMMMMMMM.!!!!!!!!!BENİM MSN ADRESİM azra1690@hotmail.com

Adsız dedi ki...

SENİ ÇOK SEVİYORUM EĞER BUNU FİLM YÖNETMENİ GÖRÜRÜSE LÜTFEN GÜLÇİN VE MERT ÇIKSIN BUNUN OLMASINI ÇOK İSTİYORUM LÜTFENNNN!AYRICA GENE GÜLÇİN VE MERTİN ÖPÜŞMESİNİ İSTİYORUM GENE LÜTFENNNNNN

Adsız dedi ki...

bence cem avayim daha seker daha tatlı daha yakısıklı daha iii oynuyor daha iii rol yapıyor dahaiii oyuncu daha sempatik oguzhan yıldız-gülcin den cem avayim-cemre daha iii yakısıyor cok iii ikililer hem de cemre gülcinden daha güzel cemreyle cem avayim öpüssün buda size kapak olsun ok bye EN BUYUK CEM AVAYİM...
TAMAM MI BUNU KAFANIZA SOKUN BAL KABAKLARI

Adsız dedi ki...

OKUZ MERT İLE GULCİN ZATEN CIKIYOR HEM SEN BU DİZİ BASLADIKTAN 8. BOLUM OYNADIKTAN SONRA YAZMISSIN SANKİ ANLAMADIK TUM APTALLARDA BURAYA TOPLANMIS GERİ KAFALI NİYAZİLER TÜHHHHHHH KALIBINIZA BARİ DOGRU YORUM YAPIN OKUZ APTAL DELİ MANYAK BANA BU YORUMLAR TIS GELIR TIRIS GİDER EEEEEEZZZZZZZİİİİİİİİİİKKKKKKKKK LER SİZİ OGRENİNDE GELİN MALOZ NİYAZİLER MSN ADRESİM
bunlar_okuzler_geriler@hotmail.com
byby canlarım okkkkkkkkk...........

Adsız dedi ki...

Biz SAMSUN-SALIPAZARI'NDAN GÖNDERİYOYORUZ BU MESAJI.SANA HAYRANIZ MERT.LÜTFEN HEPSİ GRUBU'NA SÖYLE şUNU(BİRAZ ŞAŞIRACAKSIN):LÜTFEN SAMSUNDA KONSER VERİN.DİZİDE ÇOK GÜZEL OYNUYORSUNUZ.SİZE HEPSİ 1 DE OYNAMAK SİZE Ç0OOOOOOOOOOOOOOOOOOOK YAKIŞIYOR.

E-MAİL:yildirim.iremnaz@hotmail.com
prenses-barbie@hotmail.com
İSİM:Seda Cemre KÖKSAL
Nur Efşan ÖZCAN
İrem Naz YILDIRIM

:):):):):):):):):):):):):):):):):)

Adsız dedi ki...

öpüyorum askım

Adsız dedi ki...

AŞKIIIIM YANİ YAKIŞIKLI DEMEK İSTEDİM YANLIŞ ANLA

Adsız dedi ki...

ŞİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİT MSN'Sİ BUNLAR_OKUZLER_GERİLER OLAN APTAL ŞEY MERTİME VE GÜLÇİNİME LAF ATMMA GELİRİMYANINA OLDÜRÜRÜM SENİ APTAL KAFALI ŞEEEEEEYYYYY

Adsız dedi ki...

KİME GÖNDERİLİYOR:BUNLAR_OKUZLER_GERİLER
NE DİYON LA SEN MAYMUN KILIKLI GELDİMİ ORAYA AZIN BURNUN DAĞITIRIM MAL ABİ YA SEN BENİM SEVGİLİM GÜLÇİNİME NASI LAF EDİYON LA MANYAK MAL APTAL SALAKO HADİ HEP BİRLİKTE SALAKO SALOKO ŞUNUN ADI!DÖVERİZ DÖVERİ ŞU MANYAĞI!

Adsız dedi ki...

ÇOCUKLAR BEN OĞUZHAN YİLDİZ BÜTÜN MESAJLARI OKUDUM VE TEŞEKLER MSN ADRESİM
oguzhan.yildiz_hepsi1@HOTMAİL.COM

Adsız dedi ki...

oğuz benim kızlar hiiççç gözz koymayın ++++ çokkk tatlıııı bayılıyorum o bakışlarına

Adsız dedi ki...

oğuz seni çoooookkkkkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

iyide mertin ablası ölmemişmiydi???

DERYA dedi ki...

oguzhan senii cook seviyorum.cok yakısıklısın.seni begenerek izliyorum.ama yeteri kdr resmini bulamıyorum;(organik sekerle cok yakısıyorsun askımmmm

DERYA dedi ki...

ya nie bu kdr yakısıklısınn yaaaaaaawwwww.yaa lutfn msn adresini verrr.canımmmmm

büşra dedi ki...

benim de oğuzhana bi sorum var acaba Rizeyle hiç alakası var mı.Öyle duyduk da.Ve de dedesinin adı mustafa mı???

Adsız dedi ki...

Seni seviorum, hemde gülcine cok yakisiorsun iyiki cikmaya ona teklif etin!gercektede ona sormiydin?

Adsız dedi ki...

oğuzhan çoooook tatlısın.seni çok seviyom.dizide çok başarılısın.diziyi sırf senin için izliyorum. MUCK

Adsız dedi ki...

OĞUZHAN SENİ ÇOK SEVİYORUM. SANA AŞIK OLDUM DİYEBİLİRİM.KEŞKE SENİNLE TANIŞMA FIRSATIM OLSA.SENİN O GÜLÜŞÜNE BAYILIYORUM. ÇOK TATLI OLUYORSUN.SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK ÖPÜYORUM.

Adsız dedi ki...

AJAN YA BEN SANA BAYILIYORUM... ÇOOOOOO...K KARİZMATİKSİN.RÜYALARIMDAN HİÇ ÇIKMIYORSUN...OĞUZHAN BU ARADA BENİM ADIM NAHİDE DİZİYİ HİÇ KAÇIRMIYORUM...13 YAŞINDAYIM...SENİ ÇOOOK ÇOOO...K ÖPT BYE BYE GÖRÜŞMEK ÜZRE AJAN...ayrıca seni çooooooo...kkkkk seviyorum....

Unknown dedi ki...

oğuzhan abi idolümsün yaa.msn adresim birand_13@hotmail.com aslında 14 yaşındaım yakında 15 olcam

Adsız dedi ki...

slm ozi ben ebru!! seni bırak hayat bilgisini türkçe tv den beri takip ediyorum we hatta bayılıyorum.seninle bi kaç kere msn de konuşmak bile çok güseldi,olsun bunada şükür.herşey gönlünce olur inşallah.

the_best_ebru dedi ki...

ozi sen bi tanesinnnnnnnnnn

the_best_ebru dedi ki...

seni çok sewiyorum oziiiii gönderdiğin resmin sürekli telefonumun ekranında hatta bilgisayarda baş köşede.
çok tatlısın yaaaaa

Adsız dedi ki...

ajan bence sen harbiden süpersin gülçinle çok yakışmışsını benimde mert diye bir sevgilim vardı

Adsız dedi ki...

oğuzhan abi seni çok beğeniyorum karakterini çok iyi canlandırıyosun meslek veya hayatında başarılar çok sempatik sin ...

Adsız dedi ki...

slm oguzhancım supersın hele 11. bolumun 3.part ında bı bakısın varya gulcıne bıtırdı benı senı cok begenıyorum ve benı cevremdekıler gulcıne benzedıyo beni senın gıbı bı sevgılım olur inş vardı ama kıymetını bılemedım

Adsız dedi ki...

SLM OĞUZHAN ABİ BEN SENİN ÇOOK BÜYÜK Bİ HAYRANINIM LÜTFEN MSN Mİ KABUL ET amerika_amylee_evanescence@hotmail.com SENİ ÇOK SEVİYORUM

berk enes dedi ki...

slm oğuz abi ben seni bi hayranınım çok güzel oynuyorsun (seni seviyorum)

Adsız dedi ki...

SLM OĞUZHAN ABİ BEN SENİ ÇOOK SEVİYORUM LÜTFEN MSN Mİ KABUL ET SENİNLE Bİ KERECİK KONUŞUYUM MSN: amerika_amylee_evanescence@hotmail.com SENİ ÇOOK SEVİYORUM

MeRvE aNd CeM(eMRe dedi ki...

bence oğuzhan abi yusuf abi ve erman abiden yakışıklı.ama cem avnayim oğuzhan abiden daha yakışıklı

Adsız dedi ki...

slm oğuzhan abi seni çook seviyorum ve işindede çok başarılı buluyorum. ya lütfen şu msn mi kabul et bi kerecik bari olsun konuşalım MSN:amerika_amylee_evanescence@hotmail.com 2.MSN:manyax_dersane_099@hotmail.com ikisinden birini lütfen kabul et (SENİ ÇOK SEVİYORUM)

Adsız dedi ki...

slm oğuzhan abi yine ben. seni çook seviyorum lütfen şu msn mi kabul et. nolur seni çook seviyorum bikerecik konuşsak bana yeter MSN:amerika_amylee_evanescence@hotmail.com 2.MSN:manyax_dersane_099@hotmail.com (seni çook seviyorum)

aysimasena dedi ki...

slm sizi çççççççççççççççççççççoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyoooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ve seeeeeeevvvvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkk diiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzziiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzzziiiiiiiiiiiiiiii iizzzzzzzzzzliiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyoooooooooorrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

eren ile barış, gülçin ile mert, cemre ile emre, korkut ile yasemin.
çok yakışıyorlar

Adsız dedi ki...

eren ile barış, gülçin ile mert, cemre ile emre, korkut ile yasemin.
çok yakışıyorlar

Adsız dedi ki...

çok iyi kalplisin ve yeterince yakısıklısında bence gülçini kaçırma. çünkü çooook yakışıyorsunuz.bence hemen ona açılmalısın

Adsız dedi ki...

SLM MERT YANİ OĞUZ ÇOK İYİ BİRİSİN. BAK KORKUT YASEMİNİ,EMRE CEMREYİ,BARIŞ ERENİ SEVİO SENDE BOSTA KALMA HADİ TMMLA SEN DE GÜLÇİNİ KAÇIRMA HEM İKİNİZDE COOOK TATLISINIZ.BENCE GÜLÇİNE BİRAZ DAHA YAKLASMALISIN........

Adsız dedi ki...

MERHABA OĞUZHAN,COK BASARILI Bİ OYUNCUSUN SENİ DAHA ÖNCE HAYAT BİLGİSİ DİZİSİNDEN DE TANIYORUM.BU DİZİDE DE İYİ Bİ BASARI CIKARMAN DİLEĞİYLE LÜTFEN BENİ KIRMA GÜLÇİNE AÇ KENDİ İFADELERİNİ SEN COOK İYİSİN.....BY...

Adsız dedi ki...

nolur herkez beni eklesinnnnn mert seni benden başka kimse sevemez benden daha fazla seven varsan karşıma geçsin yani bu adresi eklesin almira.hepsi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

selam arkadaşlar ben yağmur sizi çok seviyorm.ayrıca cemreye bayılıyorum çok güzel bir kız.eren se çok çekisi.bence gülçin çok tatlı yasemini en sona bıraktım bence yasemin çok olgun düşünen bir kız ama bazen yanlış larıda oluyor.sevgilerim le yağmur kaya 12 yaşındayım ist doğumluyum msn em ise crazt_baby1996@hotmail.com uğrarsanız msn me memnun olurum.
:):):):):):):):):):):):):):):):):)

)

Adsız dedi ki...

BEN YAĞMUR MSN EMİ YANLIŞ VERMİŞİM DÜZELTİYORUM.crazy_baby1996@hotmail.com

Adsız dedi ki...

oğuzhan-abi-seni-çok-seviyorum-çok-tatlısın-ben-gülçin-ablayıda-çok-seviyorum-oda-çok-tatlı-birbirinize-çok-yakışıyosunuzseni-seviyorum

Adsız dedi ki...

mert-abi-seni-çok-seviyorum-13.bölüm-çok-güzeldi-gülçin-ablanın-gönlünü-aldın-hele-gülçin-ablanın-stüdyoya-giderken-seni-öptüğü-an-dahada-güzeldi-gülçin-ablayı-ve-seni-çok-seviyorum

Adsız dedi ki...

mert yani oğuzhan abi gülçin çok yakışıyorsunuz ben gülçin hastasıyım hemen gülçine açıl bence sen ikiniz çok yakışıyosunuz sizin beraber olmanızın çok istiyorum

Adsız dedi ki...

slm oğuzhan senin çokkkkkk büyük bir hayranınım seni çok seviyorum lütfen msnene ver seninle sedece konuşmak istiyorum hepsi1 dizisinin hayranıyım kaçırınca çok üzülürüm ama hiç kaçırmadın herkesin dediği gibi dizide gülçine açılmalısın ve evlenmelin ama diğerleri evlenmemeli bay bay seni çok seviyoruuuuuuuuuummmmmmmm

Adsız dedi ki...

ben elif gozde.12 yaşindayım.oğuzhan abi sdenle iletişim kurmayı çok istiyorum lutfen msn adresini goster sadece konuşmak istyorum lutven

Adsız dedi ki...

benim msn adresim caner_grup_hepsi@hotmail.com bunu eklemek isteyen eklesin

Adsız dedi ki...

slm oğuz abi nsl çok ama cok seviyorum oğuz dizinisi hiç bitirmeyin ha şunu söyleyeyim senle gülçin çok yakışıyorsunuz
ok hemen tanışın
bbybybybyyby ben berivan

Adsız dedi ki...

ben pınar gülçin le mert(oguzhan)çok yakışıyolar keşke normal hayatta da çıksalar daha bombaaaaa olurdu :)

ceren dedi ki...

slm oğuzhan sana yazacağım tek şey herkesin ki gibi çok yakışıklısın ve çok sempatiksin gerçek olmasa da gülçin ile yakışıyorsunuz fakat kıskançlığın baya bi fazla dizi olsa bile ayrılmanızı istemem MSN'Nİ VERİR MİSİN kendine iyi bak seni seviyorummm

Adsız dedi ki...

Slm Oğuzhan lisede aynı sınıftaydık belki hatırlarsın beni Funda. seni tv de ilk gördüğümde(sanırım vj din bir kanalda) inanamadım, hatta arayıp Sena'ya da(o da aynı sınıftaydı belki hatırlarsın)sordum o da çıkaramadı. Ben de google da oğuzhan yıldız yazdım ve bu siteyi buldu. Gerçekten çok başarılı bir müzisyen ve oyuncu olmuşsun. kendine iyi bak.

Adsız dedi ki...

sen çok kıskançsın

Adsız dedi ki...

gülçinle barışmak stiyorsan kıskançlığını bırak artık yaaa

Adsız dedi ki...

evet dedikleri gibi çok yakışıklısın

Adsız dedi ki...

lan mert afaram lan sana kapmışsın gülçini sev lan sev

Adsız dedi ki...

yha ben hastayım merte yha:S warmı öle çocq. gülçnde bulmuş bunuyo bni öle çocq sewcek daha ne ario anlamiom bu gülçn.allahtan belasınımı arıyo yha:D

Adsız dedi ki...

sende gülçin ablada çok tatlısınız birbirinize çok yakışıyorsunuz 20.bölüm çok üzücüdüydü inşallah barışırsınızsizi çok seviyorumm

Adsız dedi ki...

mert abi seni çok sevitorum

barış akarsudan sonra en çok seni seviyorum ne olur ilaç içme gülçinlede barış

benim sıralamam

1. barış akarsu
2. oğuzhan yılsız

3.mehmet günsür

hepsi dizisi erkekler

1.mert

2.barış

3.korkut

kızlar

1.gülçin

2.yuşi

3.cemre

4eren

Adsız dedi ki...

oğuzhan hepsi 1 de en çok erkeklerden seni seviom çok yakışıklısın bence hemen gülçine açıl çok yakışıyosunuz

Adsız dedi ki...

oğuzhan hepsi 1 de en çok erkeklerden seni seviom çok yakışıklısın bence hemen gülçine açıl çok yakışıyosunuz

Adsız dedi ki...

mert benim dünyadaki tek aşkımsın.senin için gerçek hayattaki sewgilimden ayrıldım sırf senin için.sakın hepsi dizisi bitmesin.nap et o salak teo yu sepetle.gülçininde peşini sakın bırakmaaa.seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook sewiyorum ve çok aşığım.şu internetede resimlerini koy da kopyalayalım ama dimi.sççççççççs.

Adsız dedi ki...

ya mert bence çok yakışıklı ayrıca gülçin ablaylada çok yakışıolar bence gülçin ablaya tavsiyem eğer sevgilisii yoksa oğuz abiyle çıksın eminimki dizidede olduğu gibi çok tatlı sevimli ve iyi bir insandır oğuz abi

Adsız dedi ki...

merhaba ben öncelikle seni tebrik ederim. seni number tv den beri izliyorum.çok basarılısın.hayat bilgisi,çılgın dersane derken buralara geldin basarılar basarılarının devamını dilerim ...

Adsız dedi ki...

mert sana bayılıyorum!geçen gün seni yıldırımda gördüm ama yetişemedim.lütfen bana eren,gülçin,yasemin ve cemrenin msn adreslerini ver bekliyorum!

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben cemre oğuzhannın sitesine bir uğrim dedim benim msn adresim ise cemrekemer_lokumum@hotmail.com hepinizin eklemenizi bekliyorum by

Adsız dedi ki...

YAAAAAAA ARKİLER BU SÖLEDİKLERİNİZİ GÜLÇİN (YANİ AŞKIM)DUYSA SİZİ ÖLDÜRÜR BU ARADA GÜLÇİN SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKK SEVİORUM

Adsız dedi ki...

Mert Abi Sen Gerçek Batari Çalıyoemusun Öyle diyolar Dogru Mu? Bide msn adresimi eklersen sevinirim ne olur eekle zafer.yildizci_94@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Pardon oguzhan abi adını yanlış yazdım özur by

Adsız dedi ki...

bence hemen gülçinle öpüş

Adsız dedi ki...

çoooooooooookkk talısın yaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

selam millet ben ordudan gizem.oğuzhan benim akrabam oluyor.eniştemin kuzeni. oğuzhan çok tatlısın SENİ ÇOK SEVİYORUM.lütfen beni ekleyin.OĞUZHAN(MERT) sende

mad_one_kedi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ya bu insanlar neden yalan söler ki nereden senin akraban oluyor oğuzhan bende nosu var msnsi var adresi var . ben sordum öle bir akrabam yok dedi.gizem hanım baskalarını kandıra bilirsin ama beni asla. eğer gerçekten akraban ie ban a oturduğu yeri ve eniştenin adını söle!!!bekliyorum

Adsız dedi ki...

cocuklar size msnmi veriyorum.oguzhan.yildiz_hepsi1@hotmail.com benimle konusmak isterseniz bu msn adresinden konuşursunuz.cumartesi günleri saat 16.00 ile 17.00msn de olurum hepinizi çok seviyorum k.i.b by

Adsız dedi ki...

OĞUZHAN ABİ SEN BENİM ADAŞIMSIN YHU HEMEN SARI ŞEKERE AÇIL.YALNIZ RELAX OL.ADAŞIMSIN HADİ AÇIL BİRBİRİNİZE ÇOK YKIŞIYORSUNUZ

AD:OĞUZHAN
YAŞ:11

Adsız dedi ki...

oğuzhan çok tatlısın ya sen ben sana bitiyorum çooooookkklkk tatlısın aşkımsınnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

oğuzjhan ben sana bitiyorum çok yakısıklısın keske seni gorsem birtanemmmmmsin

Adsız dedi ki...

cocuklar ben cemre biliyoruz bizim msn mizi istiyorsunuz fakat bu imkansız menejerlerimiz izin vermiyor msnmizi versek bile vaktimiz yokki msn ye girelim lütfen sizde adımıza msn açıp bizi üzmeyin hepsi1 artık cumartesi kaçırmayın..

Adsız dedi ki...

mrb ben adanadan akasya yasemin ablamı cok seviyorumm hepsi birbirinden güzeller ama yasemin ablamm baskaaa SENİ COK SEVİORUM YASEMİN ABLACIMMM SANA HAYRANIMMM HEPSİ MSNYE GİRİYORDUR FAKAT ONLAR DELİMİ MSN ADRESLERİNİ SİZE VERSİN BİRAZ MANTIKLI DÜŞÜNÜN ARKADASLAR SAÇMALAMAYINN ADLARINA MSN DE AÇMAYINN AÇARAKK YALNIZ KENDİNİZİ KANDIRIRSINIZ BİZİ DEGİLLL... OKEYYY UMARIM HATANIZI ANLARSINIZ................

Adsız dedi ki...

merhaba ben gizem oğuzhan çok yakışıklıısın seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum beni anla.msn adresim sevdim_seni_ozi@hotmail.com ekleyin beni

Adsız dedi ki...

oğuzhan seni çok ama çok seviyorum aşkından eriyip bitiyorum aramızda 12 yaş olmasına ramen ben seni genede çok seviyorum oyunculuğun çok güzel biliyomusun seni filmdeki kızlardan bile kıskanıyorum seni çok SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

SELAM BEN GİZEM OĞUZHAN SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
SEVİYORUM OĞUZHANI SEVEN BÜTÜN HAYRANLARINA SESLENİYORUM BENİ EKLEYİN MSN =sewdim_seni_ozi@hotmail.com :D

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bn gizem bütün OZİ hayranlarına sesleniyorum beni ekleyin oğuzhan seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...k seviyorum msn adresim bn_seni_seviyorum_ozi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

mert sakar bir çoçuk ama çok yakışıklı ben seviommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

korkut hepsinden yakışıklı canımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ama cemreyle emre birbirine çok yakışıo

Adsız dedi ki...

oğuzhan ben seni çok sewiyorum hayranım sana ben orduluyum ya sen nerelisin seni çokkkk amaaaa çok sewiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

oğuzhan seni çok sewiyorum sen hangi takımı tutuyon neyse seni çok sewiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

oğuzhan seni çok sewiyorum ama ben seni ekledim ama başka bişey çıkıyo allah allah olsun ben seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sewiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

SEN ERENLE DAHA ÇOK YAKIŞIYOSUN O BONUS KAFALI ĞÜLÇİNDE NE BULUYOSAN BİLMİYORUM ASLINDA SENDE TİPDİZSİNDE YASEMİN DAHA ĞÜZEL VE EREN SEN BU İKİSİNE BAK BARIŞ SENDEN DAHA YAKIŞIKLISEN KENDİNİ Bİ BOK SANIYOSUN HİÇ HAVALAN MAAAAAAA HAHAHAHAHAHAH DARILMA YOK ĞERÇEKLER

Adsız dedi ki...

ben 14 yaşında bikızım adresimi weriyorum bu benim msn nem fatma_beby@ ok canlar ekleyin erkekler özellikle

Adsız dedi ki...

ben sizi çooooooooooooooooook seviyorum siz benim aşkımsınız tek istediğim şey hepsi1 filminde oynamak öptüm by zeynep_hepsi_56_@hot merve.eren12@ bu kadar beni ekleyinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn::D benişekleyinnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

ben sizi çooooooooooooooooook seviyorum siz benim aşkımsınız tek istediğim şey hepsi1 filminde oynamak öptüm by zeynep_hepsi_56_@hot merve.eren12@ bu kadar beni ekleyinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn::D benişekleyinnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

slm cocuklar belki bnm olmadıgımı sanıcaksınız ama gercekten bnm.şimdi bazılarınız bizim adımıza yazıp msn adresleri acıyorlar
bizde bundam cok rahatsız oluyoruz eğer bizim gercekten hayranımızsanınzlütfen yapmayınnn!sizleri sewiyoruz

Adsız dedi ki...

yasemin seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

mert ççççççççççççççççççççooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk yakışıklısın ama gülçinle yakışmionuz bence erenle çıkman daha iyi olur daha çok yakışionuz

Adsız dedi ki...

merttttt abi bennnnnnnnnnnnn seni çoooooooooooooooookkkkkkkkkkk seviyorum ama sen gülçine yakışmıyorsun yerinde olsammmmmmmm yaseminle çıkardım msn mi veriyim beni ekleyin asi.ve.siyah@hotmail.com

Adsız dedi ki...

sen çok yakışıklısın seni seviyorum bebegim

Adsız dedi ki...

gülçin hanım sizin mesenenizi istiyoruz

Bla bLa blA