Hepsi 1

25 Mayıs 2007 Cuma

Hepis1 bir dizisi 3.bolum ozeti

Kapıya gelen sürpriz kişi, Eren, Cemre, Yasemin ve Gülçin’e, kötü bir haber getirmiştir. Kızlar, hemen hastaneye koşturur. Hastanede durumu öğrenen kızlar, bozuk bir şekilde eve dönerler.

Kızların, Murat Boz konserindeki performansları çok beğenilmiş ve basının ilgisini çekmiştir. Şarkıları ve sahne şovlarıyla izleyicileri büyüleyen kızların kim olduğunu ortaya çıkartmak isteyen bir paparazzi, Murat Boz’un da aynı okuldan mezun olduğunu düşünerek kızların okuduğu akademiye gelip araştırma yapar ve paparazziyle, kızlar arasında bir saklambaç oyunu başlar. Ne var ki, kızlar için paparazziden saklanmak, gittikçe daha da zorlaşacaktır.

Mert, kızlara “Aşk Sakızı” isimli bestesini çalıştırır. Korkut ise, Mert’in evine tamamen yerleşmiş, birden bire okuldaki kızların, odak noktası olmuştur.

Cemre’nin akşam yemeğine davet ettiği Barış, iddiayı o gece kazanma hayalleri kurarken, yemeğe Emre, Mert ve Korkut'un da davetli olduğunu öğrenir ve Eren'i tavlamak için çabalarını yoğunlaştırmaya karar verir. Yemekte hepsini büyük bir sürpriz beklemektedir.

Kızlardan şüphelenmeye başlayan Paparazzi, kızların gerçek kimliğini ortaya çıkarabilmek için, Erol Hoca’yı akademide bir yarışma yapmaya ikna eder. Haberi duyan kızlar ise, ne yapacaklarını bilemez. Çünkü, yarışmanın büyük ödülü, hayal bile edemeyecekleri kadar inanılmaz bir şeydir...

48 yorum:

Adsız dedi ki...

lütfen.her.zaman.bi.bölümün.öncekinin.özetini.yapın.bu.arada.teşşekkürler.bu.site.için

Adsız dedi ki...

bu
siteyi
çok
beğendim
ve
daha
iyi
şeyler
bekliyorum

Adsız dedi ki...

bu siteyi çok beğendim herşey harika teşekkürler

Adsız dedi ki...

çok beğendim siteyiiiiiiiii sağoluunn
ediz_candy@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bu siteye bayıldım emine.bilal@hotmail.com

Adsız dedi ki...

HEPSİ DİZİSİ ÇOK GÜZEL HER PAZAR BEĞENİLEREK SİZİ İZLİYORUZ.

Adsız dedi ki...

HEPSİ DİZİSİ ÇOK GÜZEL HER PAZAR BEĞENİLEREK SİZİ İZLİYORUZ.

Adsız dedi ki...

HEPSİ DİZİSİ ÇOK GÜZEL HER PAZAR BEĞENİLEREK SİZİ İZLİYORUZ.

Adsız dedi ki...

HEPSİ DİZİSİ ÇOK GÜZEL HER PAZAR BEĞENİLEREK SİZİ İZLİYORUZ.

Adsız dedi ki...

HEPSİ DİZİSİ ÇOK GÜZEL HER PAZAR BEĞENİLEREK SİZİ İZLİYORUZ.

Adsız dedi ki...

HEPSİ 1 DİZİSİ SÜPER PAZAR GÜNLERİ BU DİZİ İÇİN EVDEN ÇIKMIYORUM BU DİZİYİ İZLEMEYENLERE BİR TİYO HEMEN İZLEYİN...!

Adsız dedi ki...

BU DİZİYİ İZLEMEMİM TEK SEBEBİ "HEPSİ GRUBU" OLDUĞU İÇİN EREN SANA SESLENİYORUM SENİ ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

BU DİZİ SÜPER BEN BU DİZİDE GÜLÇİNİ ÇOK SEVİYORUM.BU ARADA GÜLÇİN SENİ ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

MERHABA
HEPSİ HAYRANLARI VE HEPSİ GRUBU BU DİZİ ÇOK AMA ÇOK GÜZEL AYRICA BEN BU GRUPTAKİ YASEMİNE HAYRANIM

Adsız dedi ki...

BU DİZİYİ VE HEPSİ GRUBUNU ÇOK SEVİYORUM CEMRE BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM AYRICA HEPSİ GRUBUNU BÜTÜN ÜYELERİ ÇOK AMA ÇOK GÜZEL

Adsız dedi ki...

tek kelimeyele müthiş cemere ile emre birbirine çok yakışıyolar

Adsız dedi ki...

eren seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

slm kızlar süpersiniz

ayça dedi ki...

slm kızlar süpersiniz

ayça dedi ki...

4 kız sizi cok seviyorum

Adsız dedi ki...

bu dizi biraz sıkıcı ama bu diziyi sadece yasemin var diye izliyom

Adsız dedi ki...

HEPSİ GRUBUNA TEŞEKKÜLER GERÇEKTEN GÜZEL BİR DİZİ ROLLERİNİZİ ÇOK GÜZEL SERGİLİYORSUNUZ

Adsız dedi ki...

gülçin seni çooookkkkk seviyorum senin de saçların benim gibi kıvıcık ve kabarık.yaa nooollluuurrr benim ekleyin msn adresim beyaz_lie@hotmail.com
ekleyin beni noollluurrr. gülçin seni çookk seviyorum

Adsız dedi ki...

bu diziye bayıldım Ama bana en çok şeker gelen Gülçin abla.Tabiki YASEMİN,CEMRE VE EREN'İDE çoooooooookk seviyorum

Adsız dedi ki...

CEMRE seni çok seviyorum.Lütfen beni ara telefon numaramı alta yazarım.TENPO şarkısınının oyununu bir televizyon programında gösterirsen sevinirim.bu arada ben bir kızım.
telefon..
02424213096

Adsız dedi ki...

hesi grubu sizi çok seviyorum.gülçin cemre yasemin eren abla sizi çooooook seviyorum. hepsi 1 dizisini kaçırmıyorum
hazal

Adsız dedi ki...

hepsi size güvenimiz tam biliyorum ki bu yarışmayı siz kazanacaksınız çünkü bu başarıyı en çok hakedenler sizsiniz sesinizle dansınızla sempatik davranışlarınızla okulun starı olacağınıza eminim

Adsız dedi ki...

hepsi hayranları sizlere sesleniyorum ! cemre seni ve emreyi bu dizide çooooook beğeniyorum.

Adsız dedi ki...

sizlere bayılıyorum hele cemre kemere msn adresime bile hani şarkıda diyoduya cemre çok zorlu biri diyoya bende msn adresime zorlu kiz cemre yazdım ve kişisel iletiyede cemre çok zorlu biri yazdım hepinize hastayım hatta sınıfımda bile hepsi grubumuz var hep karne günü hep hepsi grubunun şarkılarıyla dansını yapıyoz sizi çooooooook seviyorum ve en büyük dileyim sizi görmeko zaman çıldırırım ve emreyle cemreyi çok yakıştırıyorum ve emrenin hastasıyım cemrede kova burcu bende siziçççççooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

bu site super e hepsi gurubuna bol şans dilerim;)

Adsız dedi ki...

hepsi gurubu sızı cokkkkkkkk sevıyorum.Ama cemreyı daha cok seviyorum.Cemre cok tatlı emrede cok yakısıklı bırı ıkınızı cokkkkkk yakıstırıyorum.Cemre senı cokkkkkkkk seviyorum.

Adsız dedi ki...

EREN ABLA SANA BAYILIYORUM AŞKIM SENİ ÇOK SEVİYORUM BİZİM MAHALLEDE BEN EREN AYŞEGÜL YASEMİN CEMRE NAZLI GÜLÇİN NEFİSE EN ÇOK ERENİ SEVİYORUM BU ARADA ADIM MAKBULE

Adsız dedi ki...

SİZİ YANİ HEPSİ GRUBUNU ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM BU SİTEYE MSN ADRESLERİNİZİ KOYARSANIZ ÇOOOK SEVİNİRİZ!!!

Adsız dedi ki...

hepsi grubuna bayılıyorum özellikle cemre'ye bir de bu dizide murat boz da oynarsa süper olur

Adsız dedi ki...

gruphepsiye bayılıyorum.en çokta eren ve gülçine. ama en çok ereni seviyorum.hepsi 1 dizisinde bence murat bozun da oynaması lazım.murat bozu çok seviyorum.o benim aşkım lütfen beni msn ne kaydet.murat boza ve hepsiye msn adresimi veriyorum:duvar_gruphepsi@hotmail.com.lütfen beni kaydedin.sizi çok seviyorum.murat boz benim aşkım...hayranınız yağmur

murat bozun aşkı yağmur dedi ki...

murat boz aşkım seni çok seviyorum.sana olan aşkımı tüm dünyaya haykırıyorum.seni seviyorum AŞKIMMMMMMMM...çok tatlısın. seni benden başka kimse sevemez

Adsız dedi ki...

ben büşra sizi çok seviyom 9 yaşındayım telefon 05397283022

Adsız dedi ki...

hepsi sizi çok seviyom.en sevdiğim sanatçisiniz.lütfen dergilerde büyük ostererinizi yayımlayın.aşkım hepsi
hepiniz birbirinizden güzelsiniz.sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyom.muck muck

Adsız dedi ki...

adı emirhan hepsi dizisini çooook beğenerek izliyorum bütün kızları seviyorum ama yasemini daha çooooooooooooooooooooooooook seviyorum

duygu dedi ki...

hepsi 1 dizisini çok beğeniyorum.Özellikle yasemini çoooooooook seviyorum.sen olmazsan diziyi izlemem

duygu dedi ki...

yasemin lütfen msn ver.seni çooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

eren seni çok seviyorum konseriniz çok güzeldi.sizlerle resim çekinmek istiyodum ama olmadı.cemrenin dudağı vak vak gibi
gülçin gıcık yasemin ile sen çok güzelsiniz.sevgilerimle öznur

Adsız dedi ki...

ya eren ben seni sçok ama çok sewiyorum tabi diğerlerınıde ama en çok seni sewiyorum lutfen konya ya ğelın I LOVE YOU

Adsız dedi ki...

YA SÜPER BU DİZİDE GÜLÇİNİN TAVIRLARI HİÇ HOŞ DEGİL HEP SALAKÇA DAVRANMAYA DEVAMMI EDİCEK O ARKADAŞ ACABA BEN BEGENMİYORUM ŞAHSEN YA MSNİMİ ALMAK İSTEYEN kapris_dilek_gs@hotmail.com

Adsız dedi ki...

eren gerçekten süper oynuyo cemrede erkek arkadaslarıda öle hep biribirlerinin yardımına koşarlar ya

Adsız dedi ki...

8hepsi hayranıyız biz iki kardeş
aylin ve fatmanur çok seviyoruz hepsiyi çooooooooooooooook ben aylin gülçin hastasıyımmm kardeşimm yasemini benziyorlaarrr herkes benzetiyoor

hepsi kızı dedi ki...

slm ben gülşen cemre yoshy hayranıyım eğer bu siteye girerseniz beni lütfen kaydedin=kirik_kalp_1994@hotmail.com

Adsız dedi ki...

BENCE MALATYA YA GELİN CÜNKÜ MALATYA NIN YÜZDE 100 HEPSİ Yİ SEVİYOR BİR KERE GELİMİŞTİNİZ MALATYA VE HEKİMHAN AYA KAKMIŞTI bu sefer geldiginizde malatya yıkılır gelmeyin şakkkkaaa gercege almayın espiri di
MALATYALI BABA44 HEPSİ1 SİZİ MALATYA SEVİYOR MSN ADRESİM:Tayfun_gs_44@hotmail.com hepinizi öpüyorum bu msn adresini kaydetin

Bla bLa blA