Hepsi 1

17 Mayıs 2007 Perşembe

Sezen Unal - Alev



KARAKTER
Alev, Emre?nin sevgilisidir. Güzel oldugu kadar kötü niyetlidir de...

Sadece kızların degil, herkesin korkulu rüyasıdır. Sinsidir. insanı arkadan vurur. Akıllıca planları, çogu zaman basarıya ulassa da, kızlar karsısında çuvallamaya mahkumdur.

Ailesi zengindir. Alısveris tutukunudur. Kendi kadar gereksiz seyler almakta üstüne yoktur. Balık hafıza olan Alev, herseyi çabucak unutur. Bu yüzden, önemli birsey oldugunda, unutmamak için hemen not alır.

Emre?nin, Alev?i terk edip, Cemre?yle çıkması üzerine kızlara daha da düsman olur ve onları yok etmek için yemin eder. Bu ugurda Barıs?ı kullanmaktan da geri kalmaz. En çok kullandıgı söz, ?Acıtıyo ama?? dır.

84 yorum:

Adsız dedi ki...

çok gıcıksın ama yine de güzelsin tavırların çok yapmacık

aleynam dedi ki...

hepsi 1 dizisine deli oluyorum.Bu kadar güzel bir dizi ben hayatımda görmediiiiiiiim....Hele eren,cemre çook güzeller.cevap yazın

aleynam dedi ki...

alev i aslında çok seviyorum ama dizideki rolü çok gıcık.(ama yanlış anlama dizi deki rolü...

Adsız dedi ki...

bence alev berbat

Adsız dedi ki...

sezen acayip kicik bir rolun var seni gorunce sinir oluyorum!!
sirir etici bir tipsin!!
(rol)

Adsız dedi ki...

ALEVİ HİÇ SEVMİYORUM DESEM YERİ AMA ÇOK GÜZEL AYRICA YANLIŞ ANLAMAYIN SADECE DİZİDEKİ ROLÜ ÇOK GICIK

Adsız dedi ki...

bişi söyleyim mi bu alev cemre nin kjız kardeşiymiş duyduğumda bende dumur olmuştum. bua arada kötü kız rolü yapabilir ama en güzelleri bu kız

Adsız dedi ki...

sezen abla çok güzelsin..rolün biraz gıcık amaa olsun çok güzelsin....sanabaşarılar dilerrim....

Adsız dedi ki...

alev seni çok seviyorum ve hepsi1 dizisini çok seviyorum keşke hep alevi gösterseler arkadaşlar alevin msn adresini bilen varsa yorumlara yarına kadar gönderirseniz ii olur I LOVE YOU SEZEN ÜNAL

Adsız dedi ki...

bence gerçekden çoooook güzel bi kız

betül dedi ki...

ALEVİİİİİİİİİİMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!
SENİ ÇOK SEVİYORUM BENCE DİZİDEKİ EN GÜZEL VE EN AKILLI KIZ SENSİN O KONUŞMANA BAYILIYORUMMM!!!HELE O YÜRÜYÜŞÜN ORTALIĞI YIKIYOR DİZİDE SANA BAŞARILAR DİLERİM!!!!!!!

Adsız dedi ki...

çok gıcıksın onların güzlsin am eren cemre yasemin gülçini çok kıskanıyosun ayrıca dizide sesin çok yapmacık

Adsız dedi ki...

bencwe görünüsde normal biri ama filimdeki rolli hic güzel degil

Adsız dedi ki...

hayalini kurduğun yerlere adım adım gidiyorsun,sarı saçlarını göremesemde herzamanki gibi çok güzelsin...

Adsız dedi ki...

sana çok gıcık oluyorum senin o daltontar deddiğn senden bin kat daha güzel sen daha kıskan

Adsız dedi ki...

ÇOK UYUZSUN SENİ DİZİDE HİÇ GERÇEK HAYATTA ÇOK SEWİYORUM AMA DİZİDE ÖLDÜRMEK İSTİYORUN AMA HEPSİ SİZE LAFLARI NASIL SOKUYO AMA ......!
SENORYO TABİ

Adsız dedi ki...

alev salaq salaq olupta emre ile cemrei ayırmaa!!! kıskançlığından catla!!! hatta geber!!! bu sözü sölemei coq sefiorm !!! cemre emre ile coq yakısıo!!! ayrıca sen coq saf,sımarıq,kendiny beğenmis ve küstahın tekisin!!!

Adsız dedi ki...

alev salaq salaq olupta emre ile cemrei ayırmaa!!! kıskançlığından catla!!! hatta geber!!! bu sözü sölemei coq sefiorm !!! cemre emre ile coq yakısıo!!! ayrıca sen coq saf,sımarıq,kendiny beğenmis ve küstahın tekisin!!!(taby diside))

Adsız dedi ki...

bence dizide berbat ve yapmacık ayrıca rolünü iiyi oynadığını hiç zannetmiyorumm ama yinede biraz bişi güzel

Adsız dedi ki...

alev çok güzel ama kötü bürazd haklı emre gibi bir çocuk kaçarmı ama bence emre ile eren barışla cemre gülçinle mert yaseminlede korkut olmalıydı

Adsız dedi ki...

Slm.Ben Zeynep İrem.Alev abla aslında güzel ama dizeki rolü kötü.Sadece dizideki.Fırsat buldukça Hayriye ablam izliyoruz.Alev çok şeker.Ben 5 yaşındayım bu satırları Hayriye ablam yazıyor.Sizleri çok seviyoruz.Hoşçakalın...

Adsız dedi ki...

sana acayip gıcık oluyorum geber allah belanı versin

Adsız dedi ki...

ya saçmalama kız kardeşi olsaydı senden önce ben duyardım bu arada ben hepsi 1 ve selena çekımlerıne gıdıyorum alev (sezen ünal)'ı cok sewıyorum daha dogrusu hepsi yide ccok ama cok sewıyorum bende msn lerı var konusuyoruz bıle neyse herkese basarılar mutluluklar bye

Adsız dedi ki...

buse dedi ki
alev çok gıcık bir kız onu hiç sevmiyorum.ama eren cemre yasemin gülçin çok güzel kızlar

Adsız dedi ki...

slm dizi çooook güzel ve eren cemre yasemin ve gülçinde çoook güzel.ve tabiki emrede çok yakışıklı ve tatlı........

Adsız dedi ki...

bu kadar güzel bir dizi olamaz eren cemre gülçin ve yasemin diziye çoook güzel bir renk katmışlar hepsine teşekkür ederim bye canlar

Adsız dedi ki...

şekerler meraba ben ankaradan esra sizi çok beyeniyorum.diziniz harika.bugün öss'ye girdim ve sitresten uzaklaşmak için dizinizi seğrettim.dizilerinizin hiç bitmemesini ve ayrıca tatile bile girmemesini istiyorum.saygılarımla muck muck muck.......................................

Adsız dedi ki...

anonim sana bişi sölicem sen bir aleve gıcık oluyorum diyorsun bir onu çok seviyorum diyorsun bu nasıl iş ilk önce dikkatli ondan sonra konuş hııı bu arada benim yorumum ben sezen ablamı çok seviyorum ztn akrabam olduğu için bütün dizideki oyuncuların msnlerini biliyorum neyse... ben onu çokkkkkkk seviyorum ayrıca cemre ablayla sezen abla kardeş onu söyliyim( sezen ablaya akraba olduğumuza yemin ederim ztn akraba olmasaydım kardeş olduklarını bilmezdim)

Adsız dedi ki...

ya sezen ünal kimse ile kardeş değil ben biliyom
bir tek erkek kardeşi var oda sanatçı değil
ama çok güzell cok güzel cok güzel
süheyla

Adsız dedi ki...

Sezen Ünal ve Cemre kardeş diil,Arzu rolünü canlandıran Dila Kemer ve Cemre kardeş bana güvenin.

Adsız dedi ki...

bence dizi cok guzel alevde fena deil ama cook kotu bi rolde :)

Adsız dedi ki...

bence dizid ck gıcıksın ama demdn edemeyçem hülcin kadr gusel ve ssi muhteşm biri gormedmm

Adsız dedi ki...

slm şekermi şeker tatlımı tatlı kızlar.ben ankaradan merve. sizi çok seviyorum.ben bu yazıyı yazarken bile sizin müziğinizi dinliyorum.eren-gülçin-cemre-yasemin... isimleriniz bile kulağa hoş geliyo. ne olur ankarada konser verin 1 hafta gitmeyin.kardeşim sizi çok sevdiğinden okulda sayenizde birinci oldu.çünkü süekli sizi taklit ediyo.sanki sizin yerinize geçmiş gibi oluyo.onunda size slm var.sizleri çoooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum başarılarınızın devamını bekliyorum.muck muck mcuk...

Adsız dedi ki...

çok havalısın siz barışla da tam uydunuz tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş

Adsız dedi ki...

((:bence herşeyinden önce iyi bi oyuncusun güzelliğinlede çk övünme cemre senden daha güzel bi de neden esrayı aldın guba bi aptal yetmedimi:))

Adsız dedi ki...

O Aleynam dıyen kız bana bak burası Sezen Unal ın yeri niye gelip buraya eren cemre daha güzel falan diosun ki.Cemrenın yorum yeri war oraya yazsana ayıp olmuyomu Sezen ablaya beğenmıosan o zaman yorum yapma bıde kım güzel diye tartışıcaksak tabi ki sezen abla ve yasemın güzel :)bide gıcık oluyom falan yazmışsın :@

Adsız dedi ki...

bu diziyi cok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

bu diziyi cok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

Sezencim mrb.seni dizide görünce çok şaşırdım. Ben ortaikideki sıra arkadaşın Ayşe Sultan.
Yıllar sonra seni görmek güzel. Ama sarışın Sezen çok daha güzel. Görüşmek dileğiyle...

Adsız dedi ki...

bu sonuçta bir dizi e tabi dizideki rolüpek ii deil ama bi şey varki çok güzel

Adsız dedi ki...

sezen çok akıllı ;postmodern tarzıyla herzaman başarılı olmuştur!!! cemre nin kardeşi de değil olamazda ; soruyorum size cemre ye benzer bi yanı varmı ? cemre yi de sezen i de tanıyorum cemre çok ukala dır ...sezen in italya da eğitim alması farkını ortaya koyuyor ,yoruma bile gerek yok .sezen ismine yakışanı yapacak !!! başarılar diliyoruz

Adsız dedi ki...

sezen dızıde sarkıyı cok guzel soledın ama sesını kıstılar..ozellıkle o şan seslerını duyamadık yanıı..acaba kötü kız olunca sesının ıı olmamasımı gerekıodu dızıde..ama 4.5 oktavlık bı ses,21. yuzyılın marıa callasımı gelıoo... esRA

Adsız dedi ki...

eren senden daha güzel havalı şey hem yarışmayıda o kazandı

Adsız dedi ki...

eger iş guzelliğe bakıosa sezeni tek gecerım,sese bakıosa sezenın ustune tanımam..baskada solenecek söz yok zaten..esRA

Adsız dedi ki...

manyaksın sana uyuz oluyorum ama çoooooooook güzelsin

Techno Stil Admin dedi ki...

alev çoooooooook güzelsin ve seni çooooooooooook seviyorum msn adresini verirmisin

Techno Stil Admin dedi ki...

alev çooooooooook güzelsin sana bayılıyorum ve seni çoooooooooooooooooooook seviyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum bana msn adresini verir misin

Adsız dedi ki...

Hiç güzel değilsin ve emreyle yakışmıyosun en güzeli cemre ve emree.Haaa bu arada emre çok yakışıklı

yosh96 dedi ki...

cemre ben arkadaşın yasemin orta okuldaki hatırladınmı benim için kardeşin dila ve diğer kardeşini öp bn senin msn adresini kaybetimm şimdi bn msn adresimi veriyorum eklermisin asker_asker_subay@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm ben ölümüne cemre fanatiğiyim.ve emreyle çok yakışıyolar.alev ise çok sinir.ayrıca 2007 maxland trabzona gelecekmi gelecekse ne zaman lütfen bilen söylesin.ben cemreyi görmezsem deliririm.ayrıca hepsi grubu üyülerinin birinin msn si varsa versin bakın ben de cemreyle ilgili bildiklerimi yazıyorum.17 şubat 1986 doğumlu gsli kova burcu kenen doğuluyla çıkıyordu.bu arada ben ipek.hoşçakalın...

!!yoshy!! dedi ki...

Selam arkadaşlar aslında Aleve böyle yüklenmeniz saçma bir tiyatrocu onun rolünü yapmak da zor.Hepsiden sevdiğiniz bir kız onun rolünüde üstenebilirdi.Ben bu diziyi çok seviyorum bütün oyuncular çok başarılı yinede yorumlarınızı tebrik ediyorum.Teşekkür ediyorum bu siteyi kurana...

!!yoshy!! dedi ki...

Cemre,Yasemin,Eren ve Gülçin den en yakın arkadaş hangileri çok merak ediyorum bilenler varsa sölesin çok teşekkür ediyorum şimdiden hoşçakalın!!!

Adsız dedi ki...

ben ce aralarındaki en güzel kız o tavırları çok güzel kendisi zaten güzel ben kübranur sezen abla msn adresini verirmisin seni çok seviyorum başarılarınınn devamını diliyorum......

kontdracula dedi ki...

kız bencegüzel ve ateşl...

Adsız dedi ki...

alev sen cok giciksinn hem sen eren gülcin cemre ve yasemine niye kötü davraniyon bide sacini cekip o salak kadina veriyon sen gercekten cooook salaksin haa ama en güzel o benim bitanem ereeeennnn!

Adsız dedi ki...

alev hakkında yeni bi şey öğrendim
hepsi grubu heygirl dergisine röportaj yapmışlar we cemre 2 kardeşi oldunu we seninde bu kardeşlerden biri oldunu sölemiş ama orda hatırladıım kadarıyla ismin bu değildi...we soyadınızda aynı olmayınca şüphe çekio yorumları bekliorum bye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

sezinin sadece rolü gıcık onun ne suçu var

alevin sesini de çok seviyorum benim sesimle onun sesi tıpatıp aynı

Adsız dedi ki...

Bence Sezen Ünal çok güzel bir kız.Keske grup hepsi 5 kişi olsaydı da Sezen Ablada girseydi o gruba.Bana katılanlar lütfen mesajlarında bana İsimsiz Kız 11 e katılıyorum diye not bıraksınlar...
:D

Adsız dedi ki...

senden nefret ediyorum bırak kızların peşini başta cemrenin gıcıksın sen SENDEN NEFRET EDİYORUM

Adsız dedi ki...

kızım bence sen hiç güzeldeğilsin zaten emreylede hiç yakışmıyordunuz bırak cemreninpeşi o sendenn daha güzel

Adsız dedi ki...

REZİL ŞEY TERBİYESİZ AHLAKSIZ PİS KÖPEK UTANMAZ TİPSİZ DENGESİZ GERİZEKALI

Adsız dedi ki...

ALEV BELKİ FİLİMDE KÖTÜ OLA BİLİRSİN AMA SEN ÇOK GÜZELSİN SANA BAYILIYORUM SEN GÜZELSİN

Adsız dedi ki...

yaa bence alev dizide kötü bi kızı oynuyo ama çok tatlı bi kız

Adsız dedi ki...

bence alew 10 numarara sesiylede fiziğiylede o 4 çıtıra fark atar.

Adsız dedi ki...

bukadarda olmaz ama..sezen yanı alev yeter artıkk yuh dıorum sana..ya bı ınsan bole olurmuu.sen ınsan degıl yaratıksın..uzaylı senı..ya ben senı canlıda dınledım ama o ılk defa phantom of the operayı soylerken dınledım 10 numara dıyecek bısey bulamıyorum sana.marıa callas haltetsın,bole bı ses rengı yokk..Allah nazarlardan kem gozlerden saklasın.senı tebrık edıyorum.artık turkıye demıorum tum dunya sesını duysun ..10 numara valla..esRA...

Adsız dedi ki...

çok güzel tam benim tarzımsın anlayacağin SÜPERSİN

Adsız dedi ki...

sezen sana hayranım seni çook seviyorum lütfen msn mi kabul ette bi kerecik seninle konuşuyum MSN:amerika_amylee_evanescence@hotmail.com (seni çok seviyorum)

Adsız dedi ki...

lokum canavarı senii:)....anladın sanırım hehe.. esRA...

Adsız dedi ki...

butun olumsuzları olumluya çevirebilmek,hayatla mücadele etmek,yaşamın ta kendisi..aslında hersey bahşedilmiş bize,bütün güzellikler,babilin asma bahçeleri bile..eger istersek hersey bır nefeslık mesafede..sezen sana sonuna kadr guvenıorum ve hep yanındayım..esRA...

Adsız dedi ki...

sezen abla seni çoook seviyorum.çok güzelsin.lütfen şu msn mi kabul ette seninle bi kerecik konuşuyum lütfen MSN:amerika_amylee_evanescenceqhotmail.com seni çok seviyorum (-:

Adsız dedi ki...

sezen abla seni çok seviyorum lütfen msn mi kabul ette senin 2 dk bile konuşmak yeter bana lütfen MSN:amerika_amylee_evanescence@hotmail.com seni çok seviyorum (-:

.. dedi ki...

dizide en guseli alew hepsi ye onbin basar!!!!!!!

.. dedi ki...

bi alewin olduu yerler sıkmıo
alew dışında sırf aşk ayy ne o oyle zaten bi cocuk hayranları war onlarda izlemz artık

Adsız dedi ki...

arzu ve esreya bal kabakları dio ama kendisine baksın o. oh ne güzel emre de onu terk etti kızların hepsi de ona gıcık kimse onu semiyo

Adsız dedi ki...

slm sezen abla yine ben lütfen msn mi kabul et seninle bi kerecik konuşuyum MSN:amerika_amylee_evanescence@hotmail.com sni çook seviyorum

ceren dedi ki...

slm sezen abla n ekadar kötü rolde oynasanda çok güzelsin ve şunu da bilmeni isterim ki rolünü çok güzel oynuyorsun BAŞARILAR DİLERİM kendine iyi bak

Adsız dedi ki...

kıskanç

Adsız dedi ki...

cemrenin ablası dizide alevin yanında gezen esra biliyonuz mu

Adsız dedi ki...

aRkadaşLaR sezen ünaLı sewewnLeR bu adResi ekLesin...sezenLe iLgiLi önmLi bi duyuRum waRda
myall265@hotmail.com

Adsız dedi ki...

sen ne bicim kiz yahooooo
senin gibi guzel 1 ri ni gurmedim be piiiiiic mukemmelmiyim neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Adsız dedi ki...

alevi çok güzel tanıtmışsınız

Adsız dedi ki...

güzel olduğun kadar küstahsındaa dermişim..ya arkadaşlar akıl war mantık war ya bu kız hiç işi gücü yok oturup tek tek yorumşlarımı ıokucak azcık akıl olur insada yaa (:

kader dedi ki...

Güsell bir site ama başka resimlerde koysaydın daha iyi olur du.Kızların resimleri de olabilirdi siteye daha çok özen gösterebilirdin

KUZENİN KADİR dedi ki...

çok köü bir site bence salak buldum çünkü hiç resim yoktu o resimleri de resimden saymamak gerek

Bla bLa blA