Hepsi 1

17 Mayıs 2007 Perşembe

Cem Avnayim - Emre




KARAKTER
Emre, yirmibir yasında sorunlu bir çocukluk geçirmis, yakısıklı bir çocuktur. Ailesinin durumu iyidir ama babası Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesinde, yatmaktadır.

Doktorların teshis koymakta zorlandıgı babası yüzünden Emre, zor bir çocukluk geçirmis ama, paranın gücü sayesinde bu yasa kadar idare etmeyi bilmistir. Ona göre, herseyin bir fiyatı vardır.

Annesi, baska bir adamla evlenince 18 yasında Emre?ye ev tutulmustur. Emre yalnız basına yasamaktadır. Babasını tanıma sansı olmayan Emre, annesinin sürekli onu elestirmesi yüzünden çocuklugunda bir laf üretmis ve büyüdükçe o laf, hit lafı olmustur ?Aferin mi bana??.

Cemre'yle bir iddia üzerine baslayan iliskisi, durumu Cemre?nin ögrenmesiyle sona erer ama Emre, Cemre?ye asık olmustur ve bu ask, onu zaman içinde tamamen degistirecektir.

490 yorum:

1 – 200 / 490   Yeni›   En yeni»
Adsız dedi ki...

emreeeee süperrrsin yaaaaaaa

Adsız dedi ki...

kübra ben ve emrye bayılıyorum çokkk tatlı

Adsız dedi ki...

arkadaşim ve ben seni çok begeniyoruz diziniz harika ben hepsi hayranııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı

Adsız dedi ki...

cem cok tatlisin beliki kiz arkadasinda var olmaydi sana teklif ederdim kib aeo hep bole kal

Adsız dedi ki...

aaaaaayyyy ben merve emreye bayılıoz

Adsız dedi ki...

aaaaaayyyy ben merve emreye bayılıoz

Adsız dedi ki...

aaaaaayyyy ben merve emreye bayılıoz

Adsız dedi ki...

bence çok yakışıklı çok çekici biri cemreyle fazla vakit kaybetmeden çıkmalılar

Adsız dedi ki...

emre benimle çıkarmısınnnn lütfenn

Adsız dedi ki...

selam emre çok yakışıklısın

Adsız dedi ki...

emreeeeee çççoook yakışıklısın sana bayılıyom

Adsız dedi ki...

seni çooooooooook seviyorum çoooooooooook tatlısın kib

Adsız dedi ki...

emre seni çokk seviyorum aşkım benim dizide cemreye çok yakışıyorsun :emre cemre:

Adsız dedi ki...

emre yaa cok tatlısın ve tabiki cok yakısıklısın cmreyle cok yakısıyorsunuz biran önce cıkın lütfen ayrıca diziniz süperrr

Adsız dedi ki...

ben emre ye aşığım aşkım benim ayrıca cemre yle de birbirlerinne çok yakışıyolar

Adsız dedi ki...

çok tatlısınn seni çok seviyorumm cemre gibi güzelede böle biri yakışırdı zaten

Adsız dedi ki...

emre manyaxs bişesin sen ya ben zaten gruptan en cok cemreyi sewiodm smdi sende warsn iknz manyaxs bi ikili oldunuz cok yakısıosunuz ama snn ropotajını okudum nası kzlardan hoslandıını fln cem hayranları google'a cem avnayim yazn en üste tklayın roportajı cıkıo hoslandıınz kz tıpınde kı topuklu ayakkabı kısmı pek hosuma gitmedi ama ynede hit birisin süpersin cemre iddayı örenince ayrılcanz ama senarist sana sesleniyorum ayrılıkları uzun sürmesin!!!

Adsız dedi ki...

slmm cEm müthş bişesn grup ilk çıktıındn beri cemree baılıodum smdiide sana hepniz coqqqqq tatlısınz ama cemre ve senn hayranınm süpr uyuosunuz biriirinize cokkkk yakısıosnz yasemnde çok şeker ama sn daha şekrsn cemrele birlikteliiniz uzun sürsn zaten cemre oyunu öğrennce ayrılcaksnz ama bu uzun sürmez eminim siz bnm favorimsinz yaaa



m
ü
t
i
ş
s
n
z
!!!
bÖrTeS

sinem dedi ki...

slm emre seni çok seviyorum çok yakışıklısın ve sempatik aşkımmmmm

Adsız dedi ki...

merhaba ben izel emre aşkım yaa seni çok sewiyorum seni en sewen hayranlarından biriyimseni öpüyorum aşkım emre

Adsız dedi ki...

ben aylin ben cemre ya aşığım onu çokkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum ama artık emre yide çok tatlı ya onu çokkk seviyorum yaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

aşkımsın seni çok seviyorum

cemrexemre dedi ki...

emre cemre ile bir elmanın bütünü gibisiniz ikiniz birbirinize çok yakışıyorsunuz..

Adsız dedi ki...

emre msn nen varsa bana gönder nolur sun en azından beni ekle seni çok seviyorum aşkım
ksk_bahar_ksk@hotmail.com
isteyen ekleyebilir ama sadece cem avnayim hayranları ok

Adsız dedi ki...

emre çok yakışıklı ama bence cemreyle deil ya gülçin yada erenle olmalı...cemreyle yakışmıo seni seviorumm ve deliler gibi aşığımm sana CEMMMM.

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar ya ben cemre hayranıyım ona bayılıyorum o benim herşeyimmm aşkım bir tanem ayrıca emre ile harika birbirlerine yakışıyolar inşallah 2 side yakıştıkları gibi aşklarıda güzel olur iyi şanslar cemremmm

Adsız dedi ki...

ayrıca benim adım pınar

Adsız dedi ki...

emre çok yakışıklısın.resimlerinin çoğaltılmasını istiyorum lütfennnnn

Adsız dedi ki...

ayy ben böle bi tatlı cocuk görmedim cok yakısıklı bi kere allah onu sahibine bagışlasın ama alevden uzak dursun???

oscar dedi ki...

ben mehmet ama herkes oscar der ben izmirde oturuyorum ve sizin grubunuza girmek istiyorum çok iyi dans ediyorum lise1 e geçtim her 3 ay tailinde dans ediyorum ve rap söylüyorum sizin grubunuzu girmeyi çok istiyorum dansçı olarak lütfen beeni grubunuzu alın numaram:0539 678 21 50 lütfen beni grubunuza alın isterseniz beni deneye bilirsizin pişman olamzsınız sizde benim dansım edişimi beyeneceksiniz HEPSİ sizi çk seviyorum beni arayın lütfen

Adsız dedi ki...

emre ve cemre süper ben cemre hastasıyım sevgilimin adıda emre banada cemree diyor sizi seviyorum

Adsız dedi ki...

emre çok tatlısın ve çok yakışıklısın seninle çıkan kız çok şanslı

damla dedi ki...

emre sana asığım benmle çıkarmısın çok tatlısın bi tanem msn mi veryorm emre nolur mail at damla.sarisin@hotmail.com

seni seviyorm by

Adsız dedi ki...

emre çok tatlısın ve çok yakışıklısın dizide cemrenin yerinde olmak isterdim bakışlarına hayranım gözlerine bayılıyorum

emre mania dedi ki...

ya emreye aşık oldum yaa hastayım çocuğa cemrenin yerinde olmak için neler vermezdim!!!

emre mania dedi ki...

ya ben emre kdr yakışıklısını görmedim çıktığım olmasa benle çıkar mısın dicem yani ama onun çıktığı vardır yüzde yüz

emre mania dedi ki...

ya ben o alev i öldürürüm öyle tatlı çocuğa tokat mı atılırmış allahın malı ya!!!a.q

Adsız dedi ki...

cem süpersin yaaaaa...

Adsız dedi ki...

emre çokk tatlısın ama konuşaman brazz tuhaff ama çok çekicisn

Adsız dedi ki...

emre yha çoqq sekeysinn yha ....dızınız harıka ama farqlı olsun farkınız bu zaten öptmm seni emre jimmm

Adsız dedi ki...

number one..(;
çok sempatik ve şirinsin (:

Adsız dedi ki...

emre çok süpersin çok şekersin senin hakkında dfaha çok bilgi ve resim istiyoruuzzz

Adsız dedi ki...

Slm yaa çok tatlısın ve çok başarılısın seni çok beğeniyrm başarılarının devamını dilerim....

Adsız dedi ki...

EMRE ÇOK AMA ÇOK YAKIŞIKLISIN ALEV GİBİ BİRİSİYLE SEVGİLİ OLMAN BAŞLARDA ÇOK GIZIK OLMANA SEBEB OLUYORDU AMA DOĞRU YOLDASIN CEMRE İYİ BİR KIZ

Adsız dedi ki...

bn iklim emre çook tatlısıııııııııınn yhaaaa bnce cmre ile çk yakışıonuz çıkmalısınz

sevil dedi ki...

cem çok yakışıklısın

Adsız dedi ki...

EMRE ÇOK YAKIŞIKLISIN AMA ÇOK HIZLI KONUŞUYORSUN BUDA ÇOK YAPMACIK BİR HAVA VERİYO OLSUN HER YAKIŞIKLININ BİR KUSURU OLUR SÜPERSİN

Adsız dedi ki...

kimse yaseminimi benim kadar sevemez onun için herşeyi göze alırım

Adsız dedi ki...

seni de sewiyorum emre korkut kadar olmasada sana da hastayım ben ikinizlede ewlwnirim korkmayın benimle ewlwn ewlwn benimle emre of ya manyağınım ssana aşığım

Adsız dedi ki...

sana bayılıyorum coktatlısın ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem

Adsız dedi ki...

cok yakısıklısın dizidede cok manyak cıkıyosunanlıyan süpersin

Adsız dedi ki...

ben zelvi bayram ordudan.senin hayranınım çok seviyorum seni.en sevdiğim oyuncusun.keşke senin gibi abim olsaydı seni seviyorum

Adsız dedi ki...

SÜPERR Bİ ÇOCUKK YHA YAKIŞILI-HAVALI VE TATLI CEMRELE ACAYİP YAKIŞIYORLAR BU ARADA BEN BİLLIUR VE CEMRE FANIYIM

Adsız dedi ki...

sana aşık olan birisi var uzaklarda

Adsız dedi ki...

keşke ama keşke cemrenin yerine ben olsam bunu o kadar çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook istiyorumki anlatmaya kelimeleryetmez of yaaaaaaaaaaaaaaa ben sana aşık oldum BOLULU

Adsız dedi ki...

slm ya ben hasta oldum seni görünce çok güzelsin ve sempatiksin seni çok seviyorum daha çok görün ekranda by

Adsız dedi ki...

slm cemcim seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum ya üzülerek söylüyorum cemreye çok yakışıyosun seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum byyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

emre ya çok tatlısın seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook sewiyorum çok tatlısın sana ulaşmam lazım kızlarda en çok ilgini çeken farklı ayakkabıları olmasıymış bende fazladan war en sewdiğim şey farklı ayakkabı giymek ya sen çok tatlısın sana ulaşmak istiyorum lütfen

Adsız dedi ki...

emre ben gamze senin hastanım ya çok tatlısın az önce ayakkabılarla ilgili şeyi ben yazdım sana ulaşmam lazım

Adsız dedi ki...

slm
emre ben dilek
çok yakışıklısın dizide cemreyle çok yakışıyorsunuz birbirinize bence herçekten sevgili olun.cemre kaçırma emreyi....
seni seviyorum emre...dilek

Adsız dedi ki...

seni coooooooooooooooooooooooooook seviyorum cooooooooooooooooooooook yakısıklısın

revenge_angel dedi ki...

ÇOOOOOOOK tatlısın seninle tanışmayı çoook isterdim revenge_rose_@hotmail.com msn adresim ok kib

Adsız dedi ki...

emre seni ççççççççççççççoooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkk beğeniyorum

Adsız dedi ki...

emre seni ve cemreyi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

hepsi sizi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

özge sana sesleniyorum emreyle cemre birbirine çoooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkk yakışıyor senin o gözlerinde bozukluk var tekirdağ göz hastahanesine git.......................................noktalara iiiiiiyyyyiiiii görrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

aşkım cem

Adsız dedi ki...

cemmmm abi seni çooooooook sewiyorum

Adsız dedi ki...

dizi harika sizde msn adresinizi verirmisiniz noluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

sana bitiyorum yaaaaaaa çooook yakışıklısın

Adsız dedi ki...

emre çooooooooookkkkkkkk tatlı .alev i hemen bırak .cemreyle takıl.

Adsız dedi ki...

M_E_L_İ_S DİYOKİİİİİİİ
Alewi hemen bırak cemre sana layık sen takıl cemre we emre bak ne güzelde uyuyo seni çok sewiyorum yakışıklım:))

Adsız dedi ki...

ben buse emre senin hastanım sen cemreyi boşver onun peşini bırak benim peşimde koş çıkma teklifi et kabul ediyim

Adsız dedi ki...

slm cem seni çok beyeniyorum . filmde muhteşemsin.cemre ile çok yakışıyosunuz.senin buyuk hayranlarındanım seni çok sewiyorum :)

Adsız dedi ki...

cem yeni hitim sensin sana aşığımmmm bnce erenle daha çok yakışıyosunuz

karanlik kiz dedi ki...

cem çokkk yakışıklısın bayılıyorum sana cemreyle yakışıyosun ama kıskanıyoruz yani:)

Adsız dedi ki...

CEM ÇOKK TATLISIN SANA HASTAYIMM SENİ ÇOK SEWİYORUMM DİZİNİZ HARİKA OLMUŞŞ

Adsız dedi ki...

aLLm yHa HayaTmda Snn kdR yakı$ıkLı biRini gRmedimm! DehşeT bişisin yHaa :) SnLe tanı$mayı o kdR isteRm kii :(

|ı.. îĿäψÐä ..ı| dedi ki...

oFF yHaaa cHoOoOk tatLısınn cHoook yakı$ıkLısınn dizinDe spR! ChOK Yakı$mı$ :) Ke$ke snLe tanı$abLsemm..

|ı.. îĿäψÐä ..ı| dedi ki...

oFF yHaaa cHoOoOk tatLısınn cHoook yakı$ıkLısınn dizinDe spR! ChOK Yakı$mı$ :) Ke$ke snLe tanı$abLsemm..

Adsız dedi ki...

slm çok yakışıklısın ya sesin çok şirin olmuş sana seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

msn adresini verirmisin lütfen ya lütfen lütfen eğer okuduysan msn adresini veririrmisin benimkini ekle yada sen voleybolcu-05@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bnmle çıkar mısın nolurrrrrr

Adsız dedi ki...

ya çok abarttınız bence şımarık kendini beğenen bir inden başkası değil çok tatlıymış ay canım yesinler onu

Adsız dedi ki...

ya birde gözlerine iyiy bakın benim kim olduğumu öğrenmek isteyene ben aslı....
çok tatlı diyenlere şunu söylim burda kadayıf tatlısının tarifini veriri gibi konuşmanız çok komıik şımartmayın cemi bnece değmez boşboşuna yağcılık yapmaya gerek yok....

Adsız dedi ki...

cem ilk kızlarda ayaklara bakıyomuş ona göre dükkani olan yada ayakkabı hakkında bilgisi olan çok şanslıhadi bay benim

Adsız dedi ki...

birde bu arada çocuğun bunları okuduğunu nerden biliyosunuz kızlar ha hadi eğer cem bunları okuyorsa bende aslı değilim ispatlasın..

Adsız dedi ki...

arda kural çok yakışıklı..

Adsız dedi ki...

ÇOK YAKIŞIKLISIN VE TATLISIN...




EZGİ,DURDANE,YASEMİN,NUR

Adsız dedi ki...

emre cokk tatlısın,cokk yakışıklısın...ya noolur msnini ver bende bu kadar arkadaşta senle tanışsnn lütfennnnn :)Hepsi1 diziside cokk güzel ayrıcaaa...umarım isteğimii yerine getirirsinn.

Adsız dedi ki...

aşık oldum galiba ahhhhhhhhhh

Adsız dedi ki...

çoooooook yakışıklısın we tatlısın yaa yerim sneii ayyy canımm benm yaa cemreyle mutluluklarr:D:D

Adsız dedi ki...

ya cem herkes cemre ile çok yakıştınızı söylü,yor ve onunla çıkmanı eğer onunla çıkarsan bnmle nası çıkıcaksın sakın cemre ile çıkma kıskancımdan ölürüm sana deliler gibi aşığım

Adsız dedi ki...

KÜBRA EMRE
AŞKIM SENI ÇOOK SEVİYORUM BAK SANA ŞİİR YAZDIM
Emre sana deliler gibi aşığım
Mehtapsın yüreğimde
Ruhumu aldın benden
Emanetti zaten bana

Adsız dedi ki...

CEMM sen cooooooook tatlısın çok iyi bir oyuncusun çok şekersin msn: temmuz_yengec61@hotmail.com lütfen kaydett!!!!:D

Adsız dedi ki...

ben cemre ve emrenin hayranıyım onları çok yakıştırıyorum onlar harikalar

Adsız dedi ki...

emre hastayım sana çok yakışıklısın

Adsız dedi ki...

emre bence cemreyle sen birbirinize çok yakışıyorsunuzz!!

Adsız dedi ki...

emre çok şirinsin yaaaa

Adsız dedi ki...

E
M
R
E

C
E
M
R
E

Adsız dedi ki...

emre ben sana aşığım sana bayılıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm emre san bayilıyorum aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
E
M
R
E
AŞKIM

Adsız dedi ki...

emre çok tatlısın ya pazar günlerini iple çekiyorum ..bence barış kendisini çok beğenmiş biri ama sen daha yakışıklısın sana aşığım öpt cnm inş yazdıklarımızı okuyorsundur.bu dizi bittikten sonra seni başka dizilerdede görmek istiyoruz ama bu dizi hiç bitmesin..

Adsız dedi ki...

çok güzel oynuyosun fakat dizide o kocaman yüzüğü takama LÜTFEN

Adsız dedi ki...

sen cok tatli birsin sekersin sen ve cemre cok iyi bir bereberlik yasayacaksiniz

Adsız dedi ki...

emreye bayılıyorum çok yakışıklı cemrenin yerinde olmak ist6erdim

Adsız dedi ki...

ÇOK TATLISI O UYUZ BARIŞA DA YAZDIM EMRE DAHA YAKIŞIKLI DİYE ONA SİNİR OLUYOUM

asi kiz dedi ki...

ya sana bayılıyorum çokkkkk tatlısın abicim bu kadarda olmaz ki:)

Adsız dedi ki...

cemmmmmm!!!! senın en buyukk hayranlarındann bırıyımm.... senı cok begenıorumm vee ıyıkı ekranlardasınn...caddebostandaa takılıomuusnn melıtaya takıılırmısınn ınss karsılasırızz ordaaa....harıkasınnn.....

Adsız dedi ki...

ya ben emreye bayılıyorum alevden ayrıldığı iyi oldu zaten cemreye çok yakıştı emre seni seviyorum ve bayılıyorum harikasın

Adsız dedi ki...

aşkım cemre

Adsız dedi ki...

EMRE SANA BAYILIYORUM KEŞKE SENİNLE TANIŞMA İMKANIM OLSAAA SENİ BİRKERE GÖREBİLSEM BU BANA YETERR SENİ ÇOOOOKKKKKK SEWİYORUMM SANA AŞIĞIM EMREEEEEE

Adsız dedi ki...

yhaa Cem eski çıktığıma çok benzıyosun şans eseri dizide gordum ilk o sandım bu kadar benzerlık olamaz ayrıldık zaten 3 ay once istiosan senle cıkabılırız:P ama gercekten cok yaqısıklısın Allah sahıbıne bagıslasın

Adsız dedi ki...

yhaa yok bnm ıcım raht etmedı sen sinansın yha harbdn bı ınsn bu kdr benzemes kı ımknm olsada gosterebılsm sızee crocus_-_s@hot.

Adsız dedi ki...

biz mürvet ve sibel hepsi grubuna katılmak istiyoruz 14 yaşındayız tekirdağın sağlamtaş köyünde yaşıyoruz bizi deneyebilirsiniz katılmayı çok istiyoruz bizi kabul etmeseniz bile cevap yazın lütfen

Adsız dedi ki...

ya ben sana bayılıyom seni çok seviyorum oyunda en çok seni seviyorum çok tatlı gülüşün var sana şu yandan sinir oldum oda idda oyunda barışa gıcık oluyom ve de cemre seni hiç affetmez bunu unutma herkez seni seviyo tabi ben en başta oluyom k.i.b

Adsız dedi ki...

bence korkutun performansı çok daha iiiiiiii

Adsız dedi ki...

emre sana bayılıyorum.zaten dizide cemre benim.cemre çok güzel bi kız sakın kaptırma.sende çok yakışıklısın ama gerçekten erenle gerçek hayatta sevgili misiniz

Adsız dedi ki...

ssssssssssssssss

Adsız dedi ki...

cem yani emre çok tatlı, yakışıklı bir çocuksun.ekrana çok yakışıyorsun.öpt by.......

yasemin dedi ki...

Slm.Ben Hayriye.Emre'ye bayılıyorum.Çok ykışıklı...

sweetnil dedi ki...

yaaaaaaaaaaaa ben emreye aşık oldum çoooooooooooooook yakışıklı bana onu getirin

sweetnil dedi ki...

emre benimle çık nolur

sweetnil dedi ki...

SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEWİOM

Adsız dedi ki...

ya bayılıyorum ztn dizideki favorilerim cem(emre)ve oğuzhan(mert):D

Adsız dedi ki...

Uff ya cem çok tatlısın harby söylyorm.bence bu dizi senin karakterini ortaya çıkarmyo.bu arada bn duygu :)

ezgim dedi ki...

kendisini s'nek tv'den izliyorum ve çokkk seviyorum..ama size bi bomba kendisi Mustafa Sandalın Gentleman'le çektiği İsyankar klibinin başında taksi şoföre olarak sadece 2-3 saniye görünüyo...inanmayan izlesin!!!...

Adsız dedi ki...

ben cem avnayimin msnsini buldum arkadaşlar.ama ne kadar gerçek bilmiyorum isterseniz vereyim.cem_emre_avnayim_cemre@hotmail.comekleyin konuşun arada açıyor ama kırıcı şeyler söylemeyin darılıyor


cem aşkımmmm

Adsız dedi ki...

hepsi grubu için ayırım yapamıyorum çünkü çok tatlılar helede gülçin o bebeksi davranışı çok hoşuma gidiyooooo hepsi 1 dizisini izliyorummmmm ama alev tutup bir o yana bir bu yana sallayıp atsım geliyo yanii
emreee benceeee sen gerçekten dogru yoldasın devammm devammm hemde isimleriniz çok uygun emre&cemre c'yi kaldırsak emre yani alev sana göreeeee degil söyleyeyimmmm byy

Adsız dedi ki...

emreyi çok seviyorum.alevden nefrettt ediyommm.emrenin alevle olmasını istemiyommm.
emre&cemre çok yakışıyorlar.emre dogru yoldsın.
sakın haa vazgeçme.alevle olmanı istemiyommmmm.

Adsız dedi ki...

ya birbirinize çok yakişıosunuz kafiyeye bak cemre emre veya cem cemre ne kadar güzel ya cemrenin zaten hayranıydım ve senin cemreyle sevgili olmani istiorum!!!

sirin girls dedi ki...

4 yüz grubu çıktığın da hepsi grubu demode olmuş gibi oldu ama bu diziyle süper bir patlama yaşandı bu dizide emre yani cem avnayimi biz çok beyeniyoruz bizde hepsi grubu gibi 4 yakın arkadaşız ve sizde bizim idolmüzsünüz

sirin girls dedi ki...

yha cem'e bayılıyoruz çok tatlı ve cemre ye de çok yakışoo ama malesef bu bi dizi...

sirin girls dedi ki...

EMRE SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
SÜPER ÖTESİSİN

Adsız dedi ki...

BERFİN

ÇOK YAKIŞIKLI BİR ÇOCUK

Adsız dedi ki...

cem çok tatlısın sana bayılıyorum
SENİ ÇOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKK
SEVİYORUMMMMMM

Adsız dedi ki...

ZEHRA


SENİ ÇOKKKKKKKKKK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

ya harika ya hem filmde de uyuyolar emre cemre hemde gerçek hayatta cemre cem ay bayılıyorum emreeeee

Adsız dedi ki...

o dadar yakışıklısın ki anlatamam

Adsız dedi ki...

cem çok yakışıklışın

Adsız dedi ki...

bence cemreyede yakışıyon ama bana daha cok yakışıyosun aşkım senin hayranınım ailene üzüldüm ama boşver bu yakışıklılıkla sen başbakan olursun

Adsız dedi ki...

kızlar biliyormusunuz !!!! emre benim ex aşkım biz emreyle birlikte yatakta skişiyoruz ... birbirimizi sikiyoruz öpüşüyoruz elektirik sobasının yanında sikişiyoruz emre bana bayılıyo beni soyuyo kendide soyunuyo ve yapıyoruz emreyle 5 tane çocuğumuz var !!!

Adsız dedi ki...

şii sen sikisen kız sana diyorum: çok iyi yalan ama tutmadı canı m.aslında bende maykıl ceksınla sikisiyorum ama söylmiyorum töbe töbe sen ilk önce kendine iyi yalan bul öle söle canım

Adsız dedi ki...

hey sikilen kız:ya sen salak mısın ? manyak snin sölediklerine hiç kimse kanmaz !! insanları kandıramazsın !!!

Adsız dedi ki...

heyy ben emrenin msnsi var !! ayıptır sölemesi abim olur !! ama msnsini hiç kimseyey sölemem ! :D üzgünümmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

ya emre süpersin kesinlikle sana bayılıyorum çok yakışıklısın zaten hepsi 1 dizisini seviyorum hele sen de olunca televizyonun önünden kalkmıyorum seni ilk defa bu dizide tanıdım ve gördüm ama iyiki bu diziyi izlemiş senin gibi yakışıklı birini daha tanımışım

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle harikasınn bayılıyorum walla sana ya...

Adsız dedi ki...

bence emre yani cem abi çokkkkkkkk yakışıklı ve rakçı sana bişi sölicem cem abi benim bir akrabam yalan söylediğin her halinden belli oluyo onun için boşuna haya atıp durma
(ayrıca bu rakçıyada inanmayın)

Adsız dedi ki...

çok doğalsın belkide kndini oldğun gibi göstermen bi anda hekesin sempatisini kazanmana nedn oldu belkide diil bu gerçkten böle...çok şekersnn sana cidden çok bayılyom yaw.....

Adsız dedi ki...

TÜM BUNLAR YALAN EMRE İNANMA SEN BU ACIMASIZ SÖZLERE BAK BEN SENİ SEVDİĞİMİ ONLAR KADAR VURGULUYORMUYUM???HAYIR...ÇÜNKÜ SENİ SEVDİĞİMİ ANLATMAYA KELİMELER YETMEZ DEMEK Kİ BEN SENİ ONLARDAN DAHA ÇOOK SEVİYORUM...

Adsız dedi ki...

yhaa sen daha önce neden hiçbir dizide oynamadın yhaa süpersinn bune yakışıklılıkk çoooooooooooooook tatlısınnn süper bişesin yhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ne lur sevglim var deme:dddd::D:D:D:D:D:D::D:D: seni çok seviyorum bir tanesnn vede cemreyle çok yakışıyorsun inş.. gerçektede onunla sevgilisindirrr... ne olur bunun haberinin vern bizeee.. süpersinn bu çook ttalı veeee çookk yakışıkısımmm muckkkkk

Adsız dedi ki...

KOŞŞŞŞŞŞUNNNNNNNN.....HERKESSS BURAYAAAAAAAA.........CEMİN MSN Sİ:::dilan_cemre21@hotmail.com

WALLA OO DİLAN NERDEN GELİOSAA ANLAMADIM ÇIKTIĞI KIZ FALAN HERALDE .....BU ARADA HERKESE SIRA SIRA CAM AÇIOOO...

Adsız dedi ki...

cem sana aşığım ve seni çok seviyorum dizinin en yakışam çiftisiniz senin gibi yakışıklı bir çocuğa aşık olamamak mümkün değil.Hatta senin için arkimle kavga bile etttim cemin msn adresini bilen varsa yazsın nolur.cem hayranları naz_naz_59@hotmail.com adresini ekleyin ordan sizle konuşalım

Adsız dedi ki...

hey cemin kardeşi nolur konuşalım naz_naz_59@hotmail.com adresini ekle. nolur bak ben ceme hayranım(ben nazlı)

Adsız dedi ki...

SLM ARKADAŞLAR BEN CEM AVNAYİM , MADEM Kİ BNMLE BU KDR ÇOK SKİŞMEK İSTİYORSUNZ KENDİME SİKİLMEK İSTEYEN KIZ ARIYORUM..skilmek isteyen kızlar::dln_cem@hotmail.com
ADRESİNİ EKLESİN GEREKLİ TALİMATLARI VE SKİLECEK YERİN ADRESİNİ BERABER KONUŞALIM...

Adsız dedi ki...

bnce emre coooooook yakisikli ama biraaz kisa boylu benceeee:(

Adsız dedi ki...

cok sekersn + süprsn sana bylyrm
en byk hyranın bnm (L)

Adsız dedi ki...

anonim dediki
emre seni çooooooooooookkkkkkk sewiorum ya ölüorum senin için seni görmeyi çok ama çok iştiom askım benim mucx mucx

Adsız dedi ki...

burhcu dediki
ya cem sen çok tatlı birisin sana bayılıorum anlatamam ya hade cemi sewen herkeze kib

Adsız dedi ki...

sahara mısın nesin sana bi şi sorcam haya ne ? bana yazmışsında merak ettim ! sen ilk önce 1 yazmayı öğren öle gl ewet abim değil doğru sadece bi şaka idi.doğru diyosunuz bi an böle bişli yapayım dedim ama hala haya ne demek olduğunu merak ed,iyorum bi yazı ver !:D:D:D:D:D:D

Adsız dedi ki...

ya su anonime baksaniza arkadaslar bu emre (Cem) kesinlikle olamaz.Ne kadar terbiyesizsin sen ya burasi topluma acik bi site boyle seyler yazipta ekrani kirletmeyin lutfen

Adsız dedi ki...

cem burda isen bi söle sana boyunu sorcam ! nerdesin ? ya boyun biraz uzun
olsa mütiş olursun ama nese bu halinlede çok yakışıklısın !!!

Adsız dedi ki...

kesinlikle katılıyorum anonim

Adsız dedi ki...

diğer diyen ben cemim diye hee öle mi terbiyesiz !! burda topluca doğru düzgün konuşuyoruzz

Adsız dedi ki...

sehara mıydın neydin nerdesin cevap bekliyorum...

Adsız dedi ki...

cem çok yakışıklı birisin değiş mi arkadaşlar cevap yazın belki bu sitede cem vardır böle çok yetki olur belki kendini açıklar P
??

Adsız dedi ki...

ben cemre kemer hepsi grubun dan galiba gerçektende sana aşık oldum cem avnayim.umarım sende bana aşık olmuşsundur

kübra dedi ki...

cem ben sana hayranım seni çoooooooooooooooooook seviyorum cemre ile çok yakışıyorsunuz sakı8n ayrılmayın birbirinizden gerçektrede inş.sevgilisinizdir seni seviyorumbeni nolur ekle:pinkgirl_kubra@hotmail.com ekle beni

Adsız dedi ki...

emre seni çok sefiom fotolarını bulabilmek canım çıktı bu foto çok güzel seniiiiiii çok sevifom aşkım benim cemreyle çok yakışıonuz keşke senle tanışabilsem ama cemre çok naz yaptı sende şu sevginikanıtla artık:D:D:D:D:D:D

Adsız dedi ki...

sanrm doğum gnnü ilk bn kutlaycam doğm gnn kutlu olsunn bu arada sana bayılyrm

Adsız dedi ki...

of sana hastaym keske snnle tanışablsem tkrr dgm gnn kutluy olsun emre(cem)askujn cok ama cok tatlısınn cnm bnm

Adsız dedi ki...

((:süpersin yaaaa cemre tam sana göre bi kız ama onun kalbini fet etmenin yolu ona özel olduğunu hissettirmek :))

Adsız dedi ki...

((:emre çok yakışşıklısın yaaa kız arkadaşın çok şanslı alevle nasıl takıldın anlamıyorum o kendinden başka kimseyi düşünmeyen bi kız tabi rol icabı:))

Adsız dedi ki...

ÇOCUKLAR BEN CEM AVNAYİM SİZ BU İNSANLARA İNANMAYIN O ANONİMİ YAZAN KESİNLİKLE BEN DEĞİLİM AYRICA BEN ÖYLE BİŞİ YAZMADIM YAZAMAM VE YAZMAYACAĞIMDA
BAKIN SİZİ KANDIRMAYA ÇALIŞIYORLAR AYRICA BEN BU SİTEYE HİÇ YORUM YAZMAMIŞTIM BİR ANDA BULDUN HER NE İSE BEN BİR DAHA HİÇ YORUM YAZMAYABİLİRİM GÖRÜŞÜRÜZZ!







YAZAN:CEM AVNAYİM

Adsız dedi ki...

bencede cem abi bizi kandırmaya çalısıyorlar.ama biz sana inanıyoruz.

Adsız dedi ki...

heyyyyyy sikilennnn kızzzzzzz sanaaaaaaa diyorummmmmmmmm yoooooooooo yooooooooooooo sen kendini ne sanıyonnnnn yoooooooo yoooooooooooo şapşalllll şeyyyyyyy yoooooooo yoooooooo çocuklarıyın adııı neyyyyyy söylede bizdeeeeeee ögrenelimmmmm yoooooooo yooooooooo sen kimi kandırıyonnnnnnnnn lennnnnn yoooooo yoooooooooooooo emre gibi terbiyeli ve yakışıklı birinin senin gibi dünyanın çirkini ve terbiyesiz bi kızla böyle birşey yapacagını hiç ummam yoooooo yoooooooooo istersen emreye soralım yoooo yoooooo emrecimmmm sen cemreyi seviyomusun yoksa bu şapşalımı hıı tabikide cemreyi seviyorum bakkkk gördünmü şapşal adını bilmedigim için şapşal koydum belkide senin adında yoktur senin zaten olmasına gerek yokk kiii yoooooooo yooooooooooo terbiyesiz var şapşal var daha sayamıyorummmmm dur sana kısa bişe söyleyeyimmmmmmm yooooooooo yoooooooooo ''sen bizi kandırdıgına inandırma sen önce kendine inandır biz kandırılan biri degilizki kandırıyorsun yıllardır yooooooo yoooooooooo tüüüüüüüüüüüüü sanaaaa anandan heleee babandan hiç utanmadınmıııııı tüüüüüüüüüüüü

Adsız dedi ki...

emrecim haklısın dünyada böylesi çok kafa tahtaları eksik insanları kandırmakla meşguller dogru yoldasın

Adsız dedi ki...

cem abi sana bayılıyorum bende zaten dizide cemreyim sende geldin cemreyi buldun seni tebrik ederim ama erenle gerçek hayatta sevgili misin lütfen cevap yaz

Adsız dedi ki...

emre kendi hatamı anladım lütfen affet aşkımmmmmm insanları kandırmamalıydımmmmmm

Adsız dedi ki...

what is your name?My name is chemis.You.ay can speak english.you.she like cemre emre years old you.it is twenty years old byy

Adsız dedi ki...

cok sıradansın bence barıs coook daha yakısıklı...

Adsız dedi ki...

yazıyosan barışa yaz lan o zaman ayrıca barışın neresini seviyosan iyyyyyyyyy igrençççççççççç şimdi kusarım bögggggggggg

Adsız dedi ki...

chemisde kimmmmmmmmmmmm yavvvvvvvvvv

Adsız dedi ki...

chemisde kimmmmm yavvvvvvvv

Adsız dedi ki...

ya sanane kardesım ıstedıgım yere yazarım ızın mı alcam hem herkese karısmak sana mı dustu ona bakarsan barısın bolumunede yazmıslar emre daha yakısıklı dıe bıras olgun olalım bu sadece bı gorusss .........

Adsız dedi ki...

ya slm emre ınsallah bu yazdıklarımızı okuyousndur senı coook sewıyorum kıbbb

Adsız dedi ki...

SENİ BU SİTEDEKİ HERKESTEN ÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUUUUUUUUMMMMMMM BENDE MSN ADRESİ VAR NBR KIZLAR ÇATLAYONDA PATLAYINN O BENİ ÇOKKK SEVİYORRRRRRR

şeyma ve cem avnayim dedi ki...

MERHABA!!! CEMM ABİ SEN ÇOK TATLI BİR ÇOCUKSUN AMA DUDUAKLARIN BİRAZCIK DAHA KALIN OLSA DAHA İİ OLUR ADINDA EMRE OLSA SANA ÇOK AKIŞIR BENİM SEVDİĞİM BİR ADAM WAR ADI JESSE ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM ONU ( GALİBA AŞIK OLDUM))) :d

pItRoCk dedi ki...

slm cem ben şule!seni sewerek isliorum!sana hayatında başarılar diliorum!buarada herhal bugün senn doğum günün!doğum günün kutlu olsun!kib!;)

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR YORUM YAZMAYABİLİRİM DEDİM AMA YAZDIM.BAKIN BENİMLE İLGİLİ YAZILANLARIN HEPSİ AMA HEPSİ YALAN DİYORUM SİZE LÜTFEN BÖYLE İĞRENÇ ŞAKALARA KANMAYIN EĞER Kİ BAŞINIZA ÖYLE BİR DURUM GELİRSE VE ÖYLE BİR YORUMLA BİR DAHA KARŞILARSANIZ BANA YORUM YAZIN KESİNLİKLE YAZAN KİŞİNİN ADRESİNİ BULACAĞIZ VE ÜYE OLDUĞU TÜM SİTELERDEKİ ÜYELİĞİ " BANLANACAKTIR " VEDE EĞER BİR YERDE ÜYELİĞİ YOKSA MSN ADRESİ SORUŞTURULUP HACKLENECEKTİR YADA DAHA ÇOK DEVAM EDERSE KİŞİ MAHKEMEYE VERİLECEKTİR.




YAZAN:CEM AVNAYİM

Adsız dedi ki...

EMRE SENİ SEVİYORUM CEMREDE COK NAZLANIYOR ALEVE SİNİR OLUYORUM YA CEMREYLE ÇOK YAKIŞIYORSUNUZ SANA AŞIKIM
S
E
N
İ
S
E
V
İ
Y
O
R
U
M
&
C
E
M
R
E
Y
İ
ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

chemis olanı ben yazdım yorumu yazdıktan sonra chemis diye adlandırdımn ha bide unutmadan sendende özür dilerim tabi hata bende oldu ya haklısın kusura bakma tabikide benden izin almayacaksın tabi ben emreyi seversem sende barışı seversin olgu ve görüşe girer bu heralde bidaha hiç yorum yazmayacagım by

Adsız dedi ki...

tmm sen bılırsın.

Adsız dedi ki...

ya bu emre çok yakışıklı cemreylede çok yakışıyorlar bence dizinin en yakışıklısı emre süpersin programlarınıda beğeniyle izliyodum süpersinnnn:)

Adsız dedi ki...

SLM EMRE ÇOOOK YAKIŞIKLI VE ÇOOOK TATLISIN AŞIK OLDUM SANA YHAA BU KADAR YAKIŞIKLISINI İLK DEFA GÖRÜOMM YHAA CEMREYLEDE ÇOOK YAKIŞIYODUNUZZ!!!ZATEN HEPSİ GRUBUNDA EN SEVDİĞİM KIZ CEMRE.
ALEVDENDE NEFRET EDİOM.
E
M
R
E

V
E

C
E
M
R
E

Unknown dedi ki...

arkadaşlar hepsi1 dizisinde süper oynuyo kızların duygularıyla oynayacak kadar

Unknown dedi ki...

ama süper yakışıklı
bütün kızlar bayılıyo ona

Adsız dedi ki...

bencedeeeeeeeeeeee

Adsız dedi ki...

çooooooook yalışıklısın

Adsız dedi ki...

çoook yakışıklısın biyan önce cemreyi elde et çünkü yakışıyosunuz birbirlerinize

melissa dedi ki...

slm ben melissa ya burda yazılanlar çok iğrenç şeyler bu sitede mesajları kontrol eden site görevlisi yok mu? böyle kontrolsüz mesaj yayınlarsanız olacağıda budur işte..bide cemi kıskanan birileri yapıyodur bence..

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 490   Yeni› En yeni»
Bla bLa blA