Hepsi 1

17 Mayıs 2007 Perşembe

Erman Burmali - Baris



KARAKTER
Barıs, çekici bir çocuktur. Kızların çogu ona hasta oldugu için, kendine acaip güvenir.

Zengin bir aileden geliyormus gibi davranmakla beraber, aslında ailesi güç bela geçinebilmekte, Barıs ise, bu yalanını devam ettirebilmek için binbir türlü numaralar çevirmektedir.

Sürekli her konuda yalan söylemektedir. Çok güzel dans eder. Hem latin danslarında, hem de klasik danslarda, oldukça iyidir.

En büyük özelligi ise, kadın ruhundan acaip anlamasıdır. Bu yüzden de, kızları kolaylıkla agına düsürebilmektedir.

Kısa sürede kızlardan sıkılan Barıs, Eren?le birlikte olduktan sonra, hayatından ilk defa bir kız tarafından terk edilir ve bunu, bir türlü gururuna yediremez.

Kızların en büyük düsmanı Alev?le çıkar ve Barıs, Alev ikilisi, kızların ezeli düsmanı olur. Hit lafı, ?Azıcık ondan, azıcık bundan!?

50 yorum:

Adsız dedi ki...

çok havalısın ama yinede tatlısın

Adsız dedi ki...

acıyorummmm ona ii olmuş terk edilmiş havası sömüşş işte eren gibi güzele yakışmıyodu zatenn emre daha tatlı zatenn

Adsız dedi ki...

slm erman cok guzel sin,
seni beyiniyorum cok tatlisin!!!\

(K)(K)(K)(K)

Adsız dedi ki...

erman çok tatlısın sana hayranım ama şu Alevle iş birliği yapmasan daha tatlı olucan

Adsız dedi ki...

çok karizmatiksin

Adsız dedi ki...

bence sende alevi gibi kendini beyenmişin birisin hemde emre senden çoooookkkkk yakışıklı biri

Adsız dedi ki...

dizide sana çook gıcık oluyom ama normalde değil

Adsız dedi ki...

iyi gidiyorsun yakinda eren elinde hehe

Adsız dedi ki...

SANA ÇOK GICIK OLUYORUM EMRE SENDEN DAHA YAKIŞIKLI SENDE O UYUZ ALEV GİBİSİN ERENDE BÖYLE GİDRESEN SANA ÇOK BEKLE GELİR

Adsız dedi ki...

emre sen coq yakısıklısın ama coq havalı ve safsınn!!! kendiny beğenmisin tekisin ayrıca salaq salaq dafranıpta eren giby güsel bi kısı kaytbetmee bir birinise harbiden yakısıonuss!!! şekerler nolur dizi boyunca cıkın

Adsız dedi ki...

ben gülçin olarak senin tavırların-paraya olan düşkünlüğün-kendini beyenmiş olman-aşka değer vermemen-karşındaki kişileri küçük görmen ve SADECE O 4 KIZIN İNADINA ALEVLE ÇIKMAN BENİM ÇÇÇÇÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKK SİNİRİME DOKUNUYO********************.

Adsız dedi ki...

ya bence hicte yakisikli deilsin sen ereni bile haketmiosun ben erenin tarafini tutuyorum.gercek hayyatta nasi birisin bilmiorum ama ben seni dizide gorunce diziyi kapatasim gelio korkutun yaninda sen bi hicsin bence korkut super bi cocuk gozluklude olsa olmasada cok yakisikli ama sen onun kdr olamassin abicim:)hehe

tuba dedi ki...

gülçin abla ilk olarak ben tuğba yasım 14 senin mesajını görünce girdim sizle iletişim kurmak için çok cabaladım allah kısmet ederse şimdi olcak tabi sen şu an bu mesajı okuyosann hepinizi cok seviyorum hepiniz mükkemmelsiniz en gsl olanınız cemre abla en gsl seslinizde sen ,inşallah bu mesajı okuyosundur sizle konusmak çok istiyorum lütfen msn mi kaydedin rica erman abi sanada bayılıyorum cok tatlı ve sekersin baban balmı satıyo sizi çok seviyorum lütfen msn mi kaydet erman abi sende kaydett lütfennnnnnnnnn msn adres
m:tugbacoskun_08@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bence cok tatlısın ve oldukca yakısıklısın kendıne guvenmen yeterınce anlamlı, erenıde sewıyorum ancak dızıde ona karsı yapılan seyler benı ılgılendırmıyoru cunku o sadece dızıı... :)

Adsız dedi ki...

rol iicabı kötüsün ben senin öyle biri olabileceğine inanmıyorum yoksa çk iyi bi oyuncusun

Adsız dedi ki...

biraz havalısın ama ereni kandırmaya hakkın yoktu ama alevle çk yakışşmışsınız tencere yuvarlanmış kapağını bulmuşş

Adsız dedi ki...

ya burdakılerde dızının etkısınde kalmıs erene kızma falan sankı gercek sacmalık

Adsız dedi ki...

ya bune barısı sewnler bu kadar az mı .....

Adsız dedi ki...

ya erman ben senı cok sewıyorum 7.bolum flagmanında sana vurulan o tokat sankı bana vurulmus gıbı oldu sana kıyamam cnm benım.

Adsız dedi ki...

BİLMEM :( HİÇ Bİ FİKRİM YOK...

Adsız dedi ki...

sezen ünal ile birbirinize gerçekten çok yakışıyosunuz

Adsız dedi ki...

sen çok kaşıznıyosun ama alevle yakışmışsın seni 7. bölümde eren biraz kaşıdı ama aleve yine yardım ettin.Ama dizi dışında büyük ihtimal böyle değilsin çok iyi bi oyuncusun

Adsız dedi ki...

emre barıştan katkatkat yakışıklı ben emre ve EREN hastasıyım

[_E_][_R_][_C_][_Y_] dedi ki...

[_E_][_R_][_C_][_Y_]dedi ki.....
Ben CEMRE'ye aşığım

Adsız dedi ki...

dun aksam kı bolum cok guzeldı her zaman ki gibi :) ınşallah dızı daha cok uzun surer sıze basarılar dılıyorum senı sewıyorum BARIŞ ..

Adsız dedi ki...

çok yakışıklı ve sempatik . erenle de çok yakışıyor.

Adsız dedi ki...

BARIS COK YAKISIKLISIN AMA SANA OHHHHH OLMUS EREN SENI TERK ETTI

Adsız dedi ki...

erman 4ok yakisiklisin {}{}{}{}{}{}

Adsız dedi ki...

SENİ ÇOOOOOOOKKKKKKK SEVİYORUM DİZİDE EN YAKIŞIKLI SENSİN...ERENLE ÇOK YAKIŞIYOSUNUZ ÇOK TATLISIN O GÖZLERİN BENİ BİTİRİO

Adsız dedi ki...

barıs grcekten cok yakısıklı ve sempatık bırısın sana basarıla dılerımmm .....

Adsız dedi ki...

ewt barış gerçekten yakışıklı erene yakışıyo aşkım erenim ve barışım alkım erenimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

mrb barıs senı coook sewıyorum cok seker ve sempatıksın hayatında basarılar dılerım kıb...:)

Adsız dedi ki...

ben barışı dizide beğeniyordum..12 sinde hepsinin konseri vardı..rol arkadaşlarıda gelmişti..konserin başından sonuna kadar rol arkadaşalrı yan tarafımızdaydılar..

ve bence BARIŞ hepsinden yakışıklı...özellikle gözleri çok güzel..:)

Adsız dedi ki...

aslında diziyi fazla izlemiyorum ama rastladığımda gözlemliyodum... yakışıklı olarak barışı beğeniyordum.pazar günü konserde yan tarafımdaydılar yakından görünce hakkaten yakışıklı...
ne bilim erkek gibi erkek güzelliği var yani öyle derler ya:)bide gözlemlediğim kadarıyla cıvık birine falan da bbenzemiyor yani gayet ciddi bir kişiliğe sahip birisi gibi görünüyordu..diğerlerinden çok farklı bir kişiliğe sahip sanki..öyle hissettim...

öncelikle gözleri çok güzel....

KıRmIzI..Lı

Adsız dedi ki...

sırf sen varsın diye filmi izliyorum tv nin senin gibi mankenlere ihtiyacı var oyunculukta başarılısın
başarıların devamını dilerim

Adsız dedi ki...

bence çok yakışıklısın tatlısın arkadaşların sana gıcık kapmaları çok saçma sen sadece rolünü yapıosun gerçek hayatta böle diilsindir kesin

Adsız dedi ki...

BEN ERMAN' A AŞIĞIM

Adsız dedi ki...

cok tatlısın.....:)

ceren dedi ki...

slm erman sen sakın bu olumsuz yorumları kafana takma belki de sana dünyanın en yakışıklısı diyemem ama yine de yakışıklısın gerçek olmasa da eren ile çok yakışıyorsunuz zaten hepsi grubundan en çok sevdiğim,favorim eren sen de öylesin dizi olmasına rağmen kendimizi çok kaptırmışız ki doğrusu eren'in senden ayrılmasına çok üzüldüm o dizide ki herkes birbirine çok yakışıyor vermiyeceğini biliyorum ama her zaman ki umudumla soruyorum MSN'Nİ VERİR MİSİN? kendine iyi bak seni çoook seviyorummm...

Adsız dedi ki...

erene sen yalan söyledin şimdi şek zecanı acıların çoğuğu

Adsız dedi ki...

erman ben de maltepe üniversitesinde okuyorum ama seni görmüyorum hiç nerelerdesin? konuşmak istersen msn adresimi bırakıyorum ulaş bana dostum sağlıcakla kal :)

izmitli1907@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bu sitedekiler hakkaten dizinin etkisinde kalmıs yakısıklılıgı görmuyolar yada kıskanıyolar anlam veremiyorum yaaa yazcaksanız güzel şeyler yazın burası barısın sitesi emrenin degil yaa

Adsız dedi ki...

erenle barıs cok yakısıyorlar cok ıyı rol yapıyolar gercekmıs gıbı valla helal olsun bu dizi niye bitti yaa

Adsız dedi ki...

bnce barış gayet yakısıklı hatta erenlede cookk yakısıolar

Adsız dedi ki...

barış çook yakışıklısın yha senın gıbı sevgılım olsun 100 mılyar borcum olsun:P

Adsız dedi ki...

bence çok yakışıklı tavırlarınada bayılıyorum siz ne derseniz değin çok yakışıklı bunu biran önce kabulenin

Adsız dedi ki...

dizideki tavılarına göre eleştirmeniz hiç hoş degil gerçek hayattaki tavılarına bakmalısınız ayrıca onu aleve yakıştıranlarada yuh acaba onları yazanı görmeyi çok merak ediyorum gerizekalılar paçozlar aynaya bakın bence

Adsız dedi ki...

sude denen kimse o kim olupda acıyor ermana bikere onun erman kadar karektere sahip mi acaba dangalak......

Adsız dedi ki...

emreyle barışı karşılaştıranlara yuh be mükemmel miyim neyim ya kimse ona katılıyorum zaten gerisini yazanlar belik beşiğin tekidir

Adsız dedi ki...

tşk cenk

Bla bLa blA