Hepsi 1

25 Ekim 2007 Perşembe

Eren & Baris - Senden baska

22 yorum:

Adsız dedi ki...

BEN GÜLÇİNE HAYRANIM.SENİNYANINA GELCEM DİYE SİTELER ARAŞTIRIRIM BENDE MESENESİ VAR CEMRENİN NOLUR ONA MESENESİNİ AÇSIN.SENİ SEVİYORUM GÜLÇİN.

Adsız dedi ki...

yoshy^'im bebeeemm herşeyim !sesimi duysannnnn bidanem hayatımın anlamıııııı!!!!seni herşeyden çok sewiorum aşşkımmmm

Adsız dedi ki...

Merve dedi ki...

Gülçin seni çoooooooooooooooook

seviyorum ve sana başarılar

diliyorum aşkııııııııııııııııııııım

Adsız dedi ki...

aşkım Gülçin sen benim herşeyimsin benim sarı şekerim Gülçinnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben hepsi hayranıhyım.www.grphepsi.com site acmak istiyorum .sizlerin goruslerınınizi almak istıyorum. nasıl birsite olsun.?üye olurmusunuz?

Görüşlerihiniz için

blackdream28@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben hepsi hayranıhyım.www.grphepsi.com site acmak istiyorum .sizlerin goruslerınınizi almak istıyorum. nasıl birsite olsun.?üye olurmusunuz?

Görüşlerihiniz için

blackdream28@hotmail.com

Adsız dedi ki...

hepside süper ve çok güzel ama aralarıdan en güzeli gülçin ve ccccccccccccccccceeeeeeeeeeeeeeeeeeem rrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeee

Adsız dedi ki...

BENİM AŞKIM ERENNNNNNNNNNNN

Adsız dedi ki...

HEPSİ TATLI AMA BENİM EN SEVDİĞİM ERENNN

Adsız dedi ki...

BENCE EN GÜZEL VE EN TATLI ERENNN(MUCK)

Adsız dedi ki...

ERENİ ÇOK SEVİYORUM

O BNM HERŞEYİMM

ERENİN HAYRANIYIMM

I LOVE YOU ERENNNNNNNNNN

Adsız dedi ki...

Hepinizi seviyorum ama Ereni daha çok seviyorum

Adsız dedi ki...

SİZİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

BEN CEMREYE BAYILIYORUM ONUN KARAKTERİNİ ÇOOOOOOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

sizi sevmiyorum en sevdiğim yasemin

Adsız dedi ki...

ben hepsini seviyorum ama en çok ereeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnn i seviyorum kimseye yar etmeem anladınızmı eren le konuştum sen çok tatlısın dedi 40 kere beni öptü kıskanın canım kıskanın

Adsız dedi ki...

ereni okadar çok seviyorum ki .onun hayranıyım


G.E.

Adsız dedi ki...

yuşim aşkım balım seni çok seviyom ne olur sitelere msn adresini ver aşkım seni hiç bir şeye değişmem balım benim

Adsız dedi ki...

hepsi biri çok seviyorum ama gülçinnin yeri ayrı aşkım benim

Adsız dedi ki...

hepsi yi çok seviyorum ama yaseminin yeri ayrı balım benim

Adsız dedi ki...

hepsi çok seviyorum ama cemrenin yeri ayrı aşkım benim

Adsız dedi ki...

hepsi yi çok seviyorum ama erenin yeri ayrı hayatım benim

Bla bLa blA