Hepsi 1

1 Ekim 2007 Pazartesi

hepsi 1 dizisi 19. bölüm video izle








12 yorum:

Adsız dedi ki...

cok guzeldi

Adsız dedi ki...

bu haftanin ki daha da guzel olucak !! :)

Adsız dedi ki...

süüüüüüüüüüüüüper

Adsız dedi ki...

hepiniz çok güzelsiniz

Adsız dedi ki...

ben orçun beni ekle hepsi1 hastasıyım cemre ve yasemini seviyorum msnim futbolcu_orcun@hotmail.com lütfen ekle hemen konuşalım arkadaşım var ondan öğrendim fatihden nolur ekle bu yazıyı oku.

Adsız dedi ki...

cemre çok güzel bir kız oynayışını çok beğeniyorum.gülçin de çok güzel bir karakter...CEMREMMMMM.

Adsız dedi ki...

MRB YASEMİN SENİN EN BÜYÜK HAYRANLARINDAN BİRİNİM S.Ç.S ADIM NESLİHAN SENİ BANA ÇOK BENZETİYORLAR SEN DIŞINDA DİĞERLERİ ÇOK OROSPUUUUUUUUUUUUUU

Adsız dedi ki...

yaseminnnnnnnnnnnn

hande dedi ki...

neslihan senin o orospu dediğin kişiler dünyanın en namuslu kişilerinden biriler tamam mı burada asıl orospu olan sensin sitelerine giripte hakaret etmeye hakkın yok ayrıca kim bilir tipinde ne salaktır seni yasemine benzetenlere söyle bi göz doktoruna görünsünler sen yaseminin tırnağı bile olamazsın o senden 100000000000... kat daha güzel

Adsız dedi ki...

erenim seni çok seviyorum çok güzeldi gülçinde erende aşkım benim yaaaa

Adsız dedi ki...

gülçin sana hayranım bi bilsen hepsiden hepsiyide seviyorum aslında ama gülçin i daha çok seviyorum

Adsız dedi ki...

cemreye aşığım erene de aynen ikisinide çok seviyorum onları muck muck öpüyorum

Bla bLa blA