Hepsi 1

15 Ekim 2007 Pazartesi

Grup Hepsi - Aşk Sakizi | Makina

5 yorum:

Adsız dedi ki...

bu süper niye bu gruba başka birini almıyolar ben çook isterdim gruba girmeyi ayrıca dizideki emreyi çok seviyorum benimle evlenir misin emre

Adsız dedi ki...

arkadaşlar karar veremiyorum eren mi daha güzel yoksa yosy mi yorumlarını söylemek isteyenler için msn adresimi veriyorum.lütfen bana yardım edin.yosy_eren_hepsi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm adım tuğba sena eren ve yoshy arasında karar veremeyen arkadaşımıza yardımcı olayım hiçbiri güzel değil en güzelleri gülçin ama tabi herkesin fikrine saygı duymalıyız zevkler tartışılmaz bu benim fikrim hepsiler şık , güzel giyinmelerine rağmen benim tarzıma yakın değiller ben çok şık ve süslü giyinirim saçlarım çok önemlidir ayrıca övünmek gibi olmasın ama çok güzel ben demiyorum herkes diyor 16 yaşındayım msn den anlaşılır çok sevildiğim msn de tam 89 kişi var önüme geleni ekledim bu rada beni isterseniz ekleyin prenses_senapop1992@hotmail.com byessss melisa yı ece yi gülendam ı çook öptüm canlarım kankilerim mucccc

Adsız dedi ki...

ben emrenin msnsini bilom bu

lfty____masa_A@windowslive.com



zor buldum Emeğe saygı

Adsız dedi ki...

yasemin en çok seni seviyorum eren le aynı ayda yani aydı günde ikimizde boğa burcuyuz 18 mayıs keşke bensenle aynı günde doğsaymışım

Bla bLa blA