Hepsi 1

17 Ekim 2007 Çarşamba

Hepsi 1 DİZİSİ 21.Bölüm fragmanı youtube izle








27 yorum:

Adsız dedi ki...

hepsi1 bitti arkadaşlar Show tv yi islemeiin hele o buzda dansı hiç islemeiinnnnnn!!!!cumartesi de pazar da buzda dans varrrrrr hepsi Kanal D'yi izleyelim lütfen Hepsi'yi sewiosanıss bunu yapınn da Hepsi 1 i geri gelsinnnn!!!!!!

Adsız dedi ki...

hepsi 1 dizisi artık atv ekranlarında arkadaslar.her pazar aksamı saat 20:00 de.ii seyirler.bu arada bencede buzda dans yarısmasını ızlemeyın.

Adsız dedi ki...

ya bn gülçini çok seviom ama biri yazmışkı pis yasemin filan çık gruptan. tamam yasemini sevmio olabilir ama nie öle sölüo kusura bkmayın ama hepsi grubunun bir elamanına laf ettirmem bunu bil onu yazan şahıs.bn hayrunisa....gülçinmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

gülçinimmmmmmmmmmmm ya bayılıom sana ah ahh

Adsız dedi ki...

hepsi çok iyisiniz harikasınız

Adsız dedi ki...

hepsi 1 süper bi dizi bence artık atv ekranlarında hiç kaçırmadan izliyorum hepsi süper
ve bncede buzda dansı izlemeyelim

Adsız dedi ki...

grup hepsi sizi çok seviyorum diziniz çok güzel ve süper bide ben en çok cemreyi eviyorum ama ötekinleride seviyorum grup hepsi siz bana msn nizi verin lütfen ya sizi çok seviyorum benim adım yaren soyadım bayar.

Adsız dedi ki...

yasemin ve korkut u benden başka kimse sevemez

Adsız dedi ki...

CemREmm ile YOshh Mİ KİMSE BNM KADAR se_we_mezzzzz
kendimden eminmki soluomm bence buzda dans gsl ama ben sırf yasemin hadivent war die izliom :D

Adsız dedi ki...

cemremmmm &&& yoshhhhhhmmmmmm ikisini de çoooooooooooook sewiorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

Arkadaşlarım Lütfen Baştan Sonuna Kadar İslamı Düşünün ki Ondan Sonra Yapın Ne Yapacaksanız... Bu Sitede İstenildiği İçin Veriyorum Bu Taktikleri
İnanın ki Arkadaşlar Sadece Bir Kere Denemekle Anlayacaksınız Anında Msn Şifresi Elinize Geçiyor ama Başkalarının Msn Şifrelerini Çalmakta Yanlış Bir Şey... Ahlaksızca Davrananların Msn Adreslerini Genelde Bu Şekilde Çalabilirsiniz, Vereceğim Taktiklere Harfiyyen Uymanız Gerekiyor Arkadaşlar,Uygularken Dikkat Edin YanlışYazarsanız Sizin Msn Şifreniz O Kişide IP Portal Olarak Gözükecektir ve O Kişi Eğer Bu Durumu Anlarsa Ona Giden Mesajda Bunu Farkedebilir

1.Hotmail Mailinize Giriniz - (http://hotmail.com)
2.Yeni Bir Mail Yaratınız - (New Message)
3.Mail'in Konu Bölümüne "Retrieve Password Seeing System" Yazınız
4.Gidecek Adres Bölümüne; " msnaboutnews@hotmail.com " Yazınız - (MicrosoftCorp)
5.Mesaj Bölümüne Aşagıdaki Kodları Yazınız
------------------------------------------------------------------------------------------------
(Hacklenecek Msn Adresini Buraya)/cgi-bin/start/body-v-.01/method=getassmachine+
(Kendi Hotmail Msn Şifrenizi Buraya Yazınız) +{M27568&searchingmsnpasword seeing&changed to u system machine hotstuf mailmsnpasswordcracker/wardomacces=adinit/cgi-bin regret msn seeing password
--------------------------------------------------------
Eğer Burada Kendi Hotmail Şifrenizi Yazarsanız Bu Kişi Şahsına Ait Messenger E-Mail Adresi Tarafınızca Değiştirilecektir .E-Mail Banglama Adıda Denilmektedir Bu Olaya. Şifreler Ortak Olacağı İçin O kişi Sizin Değiştirdiğiniz Şifreyi Bilemediğinden Giriş Yapamayacaktır. Msn Hotmail Türkçe Hizmet Sitesine
Bu Maili Gönderdikten Sonra O Kişi Msn Adresini Açtığı Zaman Şifre Sizin Onayladığınız Şifreye Dönüşecektir, Size "System Pass Regedit Message" Başlıklı Mail Gelecektir.
Bu Mail'de O Şahsın Eski Hotmail Şifresi Olacak, Ondan Sonra İstediğinizi Yapabilirsiniz...
Ancak Bu İşlemleri Yaparken İzinizi Belli Etmemeye Bakın. Arkadaşlar Tekrar Tekrar Sölüyorum Lütfen Bu İşleri Allah !ın Rızasını Kazanmak Adına ve Ahlaksızca Davrananlara Ceza Mahiyetinde Uygulayınız... Suçu Olmayanlar Öbür Dünyada Alırlar Hesaplarını O yüzden Diyorum ki Bunu Burada Anlatmamın Sebebi Sadece İnsanlarımız İçin Toplum İçin Sanırsam Bu Kuralara Uyarsınız...

Adsız dedi ki...

eren abla gülçin abla yasemin abla ve cemre abla ben sizi çok seviyorum dizilerinizi hiç kaçırmıyorum .birde sizin resimlerinize bakmaktan doyamıyorum .biz mahallede arkadaşlarla hepsi 1 gurubu kurduk .bende orda yani hepsi 1 gurubunda eren im.doğruunu söylemekse içlerinden en tatlısı erenle yasemen.ben sizi çok seviyorum.siz benim hrşeyimsiniz hep sizin şarkılarınızı dinliyorum.lütfen eren abla bana mes3neni ver
arkadaŞLAR=bence buzda dansı hiç izlemeyin ki hepsi 1 geri dönsün .

Adsız dedi ki...

sizi çok seviyorum.benim bi kuzenim var o size tepsi gurubu diyor.o yüzden ben onu dövdüm.çünkü hepsiye tepsi dedirtmem.o biricik hepsi gurubuna onun adı:gıcık anıl
benim adım ise demet yada buket . ben sizin hayranınızım

Adsız dedi ki...

yani demet ama bukette diyolar



anıla ise yakışıklı ama gıcık diyolar

Adsız dedi ki...

HEPSİ GURUBUNU GERÇEKTEN ÇOK SEVİYOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM KISA SÜREDE ONLARI GÖRMEK İSTİYOM BAZEN ABİM YÜZÜNDEN FİLMİNİZİ KAÇIRIYOM AMA SİZİ ÇOK SEVİYOM BUNU UNUTMAYINIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.....................................................................................................................................................................................................................................................

Adsız dedi ki...

GÜLÇİN CEMRE YASEMİN EREN GÜZEL BİR DÖRTLÜSÜNÜZ SİZİ ÇOK SEVİYOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM BBBBBBBBBBBBBBBBBBBUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN...................................................................................................................................................SİZİN BİR HAYRANINIZ

Adsız dedi ki...

SİZİN BİR HAYRANINIZIM HEP SİZİ GÖRMEK İSTİYOMMMM SİZİ İLK FİLMİNİZDE GÖRDÜM FİLMİNİZ OLMASAYDI BEN SİZ
İ TANIMIYODUM AMA İYİKİDE SİZİ TANIMIŞIM GÜLÇİN MELEK GİBİSİN DAHA DOĞRUSU HEPİNİZ MELEK GİBİSİNİZ SİZİ BÇOK AMA ÇOK SEVİYOM

Adsız dedi ki...

cemre abla o kadar çok güzelsin ki sana bakmaya doyamıyorum........Hep sizin şarkılarınızı dinliyorum ama dizilerinizi kaçırıyorum oda babam yüzünden.İnternetten hep sizin şarkılarınıza resimlerinize bakıyorum,hatta ben bir defter yaptım,içindede sizin şarkılarınızın hepppppppppsiiiiiii yazıyor,cemre abla lütfem msn adresini ver lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

Adsız dedi ki...

o.....................................................................çocukları

Adsız dedi ki...

o........çocukları

Adsız dedi ki...

Ben sanatçılardan hayatta en çok sizi seviyorum.Bir gün sizinle tanışmayı o kadar çok istiyorum ki bilemezsiniz. Özelliklede Eren abla
seni çok ama çok seviyorum.Bu arada
grubunuzun adınıda çok seviyorum.
Dizinizide çok severek izliyorum.
Bir bölümünü bile kaçırınca çok ağlıyorum inanın bana.Yani sizleride ne kadar çok sevdiğimi anlayın.

Adsız dedi ki...

grub hepsi sizlerin hiç dizilerinizi kaçırmadım. bayadır filminizin tekrarını veriyorlar hiç kaçırmıyorum her sabah kalkııp izliyorum sizler msn adresini ya buradan yada televizyona çıkarsanız orada msn adresini verebilir misiniz hepiniz bir birin den zeki ve güzel grup sunuz sizi mçok seviyorum

Adsız dedi ki...

mrb ben grup hepsinin msn sini biliyorum bana cam bile açtılar isterseniz verebilirim cemre.hepsi05@hotmail.com erenin ise eren_hepsi05@hotmail.com ekleyn konuşun sır paylaşın

Adsız dedi ki...

slm cemre büşra adlı kişi dogru söylüyor bende konuştum camda açtılar gerçekten onlar ekleyin bende verebilirim cemre.hepsi05@hotmail.com erenin eren_hepsi05@hotmail.com

Adsız dedi ki...

evt kübra ve büşra dogru diyo ben ekledim konuştum banada cam açtılar msn si olan eklesin tamammı

Adsız dedi ki...

mrb ben cemre kemer benim için çok güzel sözler söylemişsiniz hepinize çok teşekkür ederim ha bu arada ben msn mi veriyorum merak etmeyin camda açıyom büşra ve kübra ile de konuştum onlarda yazmışlar msn mi vermişler benimle konuşmak isteyen msn mi ekleyebilir.cemre.hepsi05@hotmail.com

Adsız dedi ki...

cemre kemer seni çokkk seviyorum resimlerine hayranım (ILoVe YoU)

Bla bLa blA