Hepsi 1

1 Ekim 2007 Pazartesi

hepsi1 dizisi merak edilen sorular ve cevapları

Sevgili Hepsi 1 Severler,

Öncelikle dizinin bitip bitmeme konusu. Dizi Ramazan ayının sonuna kadar devam edecek. Ama ondan sonra ne olacağını daha senarist arkadaşımda bilmiyor, işler karışık. Hepsi 1 out, Buzda Dans in mi olur yoksa günlerde değişiklik mi olur? Ama günlerde değişiklik yapmak yetmiyor, neticede belli bir sistem var ve yeni bir program geliyorsa mutlaka bir başka program veya dizinin kalkması gerekir. Ve maalesef kalkacak program olursa listenin başında Hepsi 1 var...

Diğer bölümlere gelince, bu dizinin ne zaman biteceği belli olmadığı için tam bir düzen yok senaryoda. Eğer 3 bölüm sonra "final yapın" denme olasılığı olduğu için olaylar biraz kontrolümüz dışında gelişiyor. Ama denmezse, inanın çok heyecanlı bir dizi geliyor karşınıza.

Ayrıca çok uzun süredir bir çok forumda konuşuluyor, dizide oynayıp olacak olan ama oynamayan. Evet ne yazık ki oldu. Öncelikli ilk planlarımızdan birisi, dizide kızların bir tane kız veya erkek kardeşinin dizide rol almasıydı. Neticede bu bir dizi ama çok uygun bir kişi bulamayınca ve zaman sorunu ortaya çıkınca kardeş karakteri diziden çıktı.

Gelecek bölümlere gelince, dediğim gibi senaryo tam anlamıyla söyleyemem çünkü her an herşey değişebilir açıkladığım gibi. Ama şunu söyleyebilirim, kızları çok zor günler bekliyor. Yasemin ile Alp arasında bir şeyler yaşanmayacak (tabii arkadaşım son anda fikrini değiştirmezse . Ama Yasemin ile Korkut'un arasında çok kısa bir sürede olsa soğuk rüzgarlar veya bir ayrılık yaşanacak bu kesinleşti.

Gülçin, attığı tokattan sonra çok pişmanlık yaşayacak. Mert çok zor durumlara girecek, evde resmen psikoloji çökmüş birisi olarak akli dengesini yavaş yavaş bozmaya başlayacak. Gülçin ile Mert %90 barışacak ama dizi bu ay sonu bitmez ise, Mert ve Gülçin daha çok uzun süre acı çekecek.

Cemre, aralarında en kısa sürede ilişkisini düzeltecek kişi. Ama Emre'nin yanında fragmanlarda gördüğünüz kişi devamlı aralarında soğuk rüzgarların çıkmasına sebep olacak

Eren'e gelince. Eren'in çok uzun bir süre Barış'la barışmasını beklemeyin. Hemde çok uzun süre, hatta Final yapılsa bile barışması çok zor. O biraz buruk bir sevinç ile bitebilir. Ayrıca belirsiz bir kısır döngü. Barış, Teoman. Mert ile yaşandığı gibi ciddi tartışmalar yaşanacak.

Kızların albüm olayına gelince, o bir süre yan konu. Kızların albüm olayı eğer final bu ay yapılmazsa ve 1 sezon uzatılırsa dizi (yani yaz dizisi olarak sona ermezse) herhalde albüm kızlar için çok uzun bir süre bir hayal olarak kalacak

Size birazda kamera arkası hakkında bilgi vermek isterim. Sanırım baya meraklısınız bu konuda

Cemre, aşırı sevimli bir insan. Dizide biraz şımarık gibi dursada, gerçek hayatta tam tersi. Ayrıca dizide olduğu gibi Emre (Cem Avnayim) ile araları gayet iyi, ama dostane olarak

Gülçin, saman altından su yürütüyor vallahi. Çok şeker ötesi bir insan, birde şu Türkçe'sini düzeltse... Kızın konuşma hataları yüzünden bir sahne 10 kez tekrarlanıyor yahu

Yasemin, en deli dolu olanı belkide Korkut'la araları çok samimi değil, ama Barış yani Erman ile çok iyi dostlar.

Eren'e gelince, ne kadar yemeğe düşkün bir insandır.Gülçin "ben çok oburum yaa" diye sızlansada, Eren'in ondan eksik yanı yok ne yalan söyleyeyim. Kamera arkasında çekim yokken devamlı ya elma yiyor yada meyve suyu içiyor.

Korkut, Mert, Emre, Barış vs bu karakterlerde Playstation turnuvaları düzenliyor, yada arada çıkıp hava almaya gidiyorlar. Bir arkadaş küfür konusundan bahsetmiş. Evet oluyor baya Ben kızların kendi başlarına kaldıklarında aşırıya kaçmadan argo kelime kullandıklarını duydum Ama Korkut ve Emre gerçekten fena küfürbazlar.

Eğer isterseniz, dahada gelip devamlı bahsederim bu tip şeylerden. Ayrıca, dizide oyuncu alımları yapıldı doğru. Ama belli olmaz, bu diziye girip çıkan çok oluyor. Eğer gerçekten oynamak istiyorsanız, mutlaka başvurun. Teoman karakteri örneğin, kendisinin başvurusu üzerine seçilmiştir.

Hepsi 1'i kaçırmayın arkadaşlar... İyi Eğlenceler..!
Alıntıdır..

32 yorum:

Adsız dedi ki...

ya korkutla yaseminden çok az bahsetmişsini ne olcak araları ya barışcaklarmı dizinin erken bitmesini istemioruz ama erken biterse bile korkutla yasemin barışsınlar

admin dedi ki...

KORKUT İLE YASEMİN 20. BÖLÜMDE TEKRAR BİR ARAYA GELİCEK DENİYOR ANCAK ŞU AN KESİN BİR BİLGİ YOK 1 HAFTA İÇİNDE KESİN BİLGİNİN GELMESİNİ BEKLİYORUZ

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben hepsiden cemre sizler için msn actım msn ekleyin sizinle konuşalım benım msn adresim prettygirl_25_25@hotmail.com YASEMININ de var onuda ekleyın hepsibir_yasmin@hotmail.com bizimle konuşmanız için size fırsat ekleyın ve konuşalım BİZE İNANIN VE GÜVENIN

Adsız dedi ki...

ne olur bu dizi bitmesin

Adsız dedi ki...

ben onun cemre yasemini msnsi olduğuna inanmı yorum dizi bitmesin hepsi1 başka güne mi alınıyo hepsi1 bitmesin

Adsız dedi ki...

ben hepsiyi çok seviom hep onların müziklerini dinliom hele yasemin çok tatlı ve araba güzeli. cemrede çoktitiz ayni ablam gibi .erenin yemekleri çok çırkın mış.gülçinde şip sevdi

Adsız dedi ki...

yasemin seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

yhaaaaa hepsi1 bitmesinnnnnnn yhaaaaa saten showda başka güsel disi yokkkk ,valla herkese söylerim kimse showu islemessss!!!yha arkiler hepsi1 çıınca evdeki tüm tv lerde açınnnn,belki rayting yüselirrrr!!:)ama hepsi 1 biterseeee basarım showu dava da açarımmm yhaa olamazzzzzz!!!!!ben yasemin manyağıyım yasemine sesleniorummmmmm...seni sewiorum aşkımmmmmmmm!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

ben dilara hepsi grubundan en çok ereniiiiiii seviyorum cemreninde en çok offffffffff ya kızlar demesine bayılıyorum yasmin kouşma gülçin konuşma

Adsız dedi ki...

ben dilara hepsi grubundan en çok ereniiiiiii seviyorum cemreninde en çok offffffffff ya kızlar demesine bayılıyorum yasmin kouşma gülçin konuşma

Adsız dedi ki...

size byılıyorum sizi çok seviyorum sizi kimse benin kadar sevemez ve şunuda söyleyim lütfen dizi bitmesin

Adsız dedi ki...

yasemin bence çok kıskanç biri gözzlerinden onu anlıyorum

sehzade dedi ki...

slm ben rizeden fatih sizi cok seviyorum hele yasemıni cık sevıyorum cun ku oda benım gıbı araba tutkunu ama yasemıne cok kızıyorum cunku korkutu uzuyor ve onu ıstemeyecegı bır evlılıge neden oluyor ama ne olursa olsun cok sevıyorum onu öbur kızlarıda cok sevıyorum bu fılme bayılıyorum cunku pazar aksamları dısarı cıkmıyorum yanı okadar cok sevıyorum kı fılmı odama televızyon bıle aldım daha rahat ızlıyeyım dıye neyse sıze fılımım devbamını getırmenızı dılıyorum ne olur bu fılım bıtmesın

Adsız dedi ki...

yalan yasmin ve cemrenin msn yok .arac dir dim

Adsız dedi ki...

Bu yeni geleck filim de ne olucak. Murat cemre yi nereye kasirdi?Ve emre & cemre yi kurtaracak mi? Cevap bettliyorum persembe gününe kadar

Adsız dedi ki...

slm hepsi 1 gurubu sizi çok seviyoruz filminizi heycan ile izliyoruz SEDA YILDIZ.

Adsız dedi ki...

MRB CEMRE ABLA SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇOK GÜZELSİN İÇİNİZDEN EN ÇOK SEN GÜZELSİN KEŞKE SENİ GÖREBİLSEM AMA BUNA İMKAN YOK BEN SEDA.

Adsız dedi ki...

SLM EREN ABLA FİLİMDE ÇOK GÜZEL OYNUYORSUN SENİDE BEYENİYORUM CEMRE ABLA SİZİ ÖPÜYORUM SİZİİİİİ SEVİYORUM BEN YILDIZ.

Adsız dedi ki...

merhaba grup hepsi mrhb yasemin çok güzelsin ve hepsiden en çok güzel sensin sizi görebilmek isterdim ama biraz zor ya bende break dans yapıyorum ama kendim ögrendim videolardan ögrendim keşke imkanım olsa dans kursuna giderdim bildiginiz biyerde break dans kursu varmı acaba ben gürhan

Adsız dedi ki...

merhaba grup hepsi hepinizi cok seviyorum,sizin 6arkilarinizi hergun dinliyorum,sizi cok,cok seviyorum,ben merakediyorum filimin hepsi1,yani pazar gunu buzda dans ba6ladi nezaman dizinizi verecekler,soileyin neolur

Adsız dedi ki...

YASEMİNN ABLAA SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKK SEVİYORUMMM
EREN ABLAA SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKK SEVİYORUM
CEMRE ABLAA SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKK SEVİYORUM
GÜLÇİN ABLA SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKK SEVİYORUM
HEPSİNİN ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKK AMA ÇOK SEVİYORUM SİZİ BENDEN BAŞKA KİMSE BU KADAR ÇOK SEVEMEZ

Adsız dedi ki...

aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm gülçin seni çok sewi6yom hepsini sewiyommmmmmmmmm 4yüzü hiç sewmiyorum ıyyyyyyyyyyyyyyyy iğrenç bazınkızlar aptalllllllllll

Adsız dedi ki...

aşkım gülçin seni bukadar kimse sewemez herkez sana bizimbuırda çinli diyor ama aslında sende hepsinden güzelsin

Adsız dedi ki...

aşkım gülçin seni bukadar kimse sewemez herkez sana bizimbuırda çinli diyor ama aslında sende hepsinden güzelsin

Adsız dedi ki...

aşkım gülçin seni bukadar kimse sewemez herkez sana bizimbuırda çinli diyor ama aslında sende hepsinden güzelsin

Adsız dedi ki...

ben yoshy yani yasemin dizide korkutla beraber olcaz izliyicilerimize bir kopya

seçil çetinol dedi ki...

gülçin

seçil çetinol dedi ki...

gülçin seni çok seviyorum. Aşkım

Adsız dedi ki...

hepside en çok gülçini sevenler ben ve diğerleri gülçinin msnini isteyin gülçin noğlur msninin ver noğlur

Adsız dedi ki...

mrhaba ben gülçin

Adsız dedi ki...

gülçin mi gülçin noğlur msnini ver

Adsız dedi ki...

hepsiyiz biz msnimizi kimseye veremiyoruz gülçin hariç tabi

Bla bLa blA