Hepsi 1

1 Ekim 2007 Pazartesi

Hepsi 1 20.Bölüm özeti konusu

‘Her Son, Yeni Bir Başlangıçtır!’
Eren ve Gülçin arasındaki gerilim, Eren’in kendisinden bile sakladığı sırrını itiraf etmesiyle çözülür. Bu arada Mert, Emre, Barış ve Korkut’a, kendini toparlayacağına dair, söz verir. İlk adım olarak da, Teoman’la ciddi bir konuşma yapar!
Eren, Barış’la konuşur ve bu konuşma, ikili arasındaki buzları eritir. Eren, Barış’a karşı hissettiklerini itiraf eder. Alev ise, hain planlarına bir yenisini ekler, ve Barış’ı zor durumda bırakacak bir entrika hazırlar. Barış’ın içine düşeceği zor durum, Eren’i de, çok üzecektir!

Babalarından yana şansı olmayan Barış ve Korkut, herkesten gizli bir şekilde işe girmeye kalkar ve bir İtalyan Restoranının verdiği ilana başvururlar. Korkut’un acayipliklerine, Füsun Teyze’nin kızları aynı restorana götürmesi de eklenince, ilk denemeleri büyük bir komediye dönüşür: Bir yanda kızlar, diğer yanda restoran personeli, öteki taraftan müşteriler ve Mert arasında kalan iki kafadar, nefes kesen eğlenceli bir koşuşturmaca yaşarlar!

Cemre ve Emre eski mutlu günlerine dönerken, Yasemin, Korkut’la bir türlü konuşamadığı için Korkut, geleceklerini tehlikeye sokan bir adım atar: Ancak ne olursa olsun, ikisinin de saklayamadığı tek bir gerçek vardır: Birbirlerine aşıklardır! Zeynep’in ödevini okuyan Gülçin ise duygulanır ve Mert’le konuşur.

Bahadır Hoca eşliğinde müzikale hazırlanmaya başlayan kızlar için her şey yoluna girmeye başlamışken, Murat’ın sinsi planı, mutluluklarını tehlikeye atar!

25 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel bir fimmmmmmmm hepsi oldugu yerde güzellik olur
r

Adsız dedi ki...

yha yaSemnLe korkut kawuŞsun artık :(

qizem dedi ki...

yha bu film züpperr <3

Adsız dedi ki...

sırf buzda dans yüzünden bu dizi biterse umarım bütün buzları erir ve kimse islemes

Adsız dedi ki...

BU DIZI COK GUZEL EREN BARIS'LA BIRBIRINIZE COOK YAKISIYORSUNUZ SENI COOK SEVIYORUM ÖPTUM
BU DIZI ASLA BITMESIN BUZDA DANS BAKMIYORUM HIC GUZEL BI PROGRAM DEGIL!!!
100% HEPSI
0% BUZDA DANS

Adsız dedi ki...

єяєη ѕєηι ¢σк ѕєνιуσяυм;¢σк gυzєℓѕιη вυ ∂ιzι αѕℓα вιтємєz ¢σк gυzєℓ вι ∂ιzι нєякєz σηℓαяι ιzℓιуσя!<3

Adsız dedi ki...

hepsiyi çok seviyorum hepsi birbirinden güzel size hayranımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

hepsi1 çok güsel ama murat gelmeden önce daha güseldi20. bölümde murat cemreyi kaçırıyo bu nasıl iş

Adsız dedi ki...

Hepsi1 dizi çok güzel bayılıyorum en çokta yasemin!!! rumeysa_imren@hotmail.com adresimi ekliyebilirsiniz

Adsız dedi ki...

Doğru söyledin ama kurtulduya s en ona bak murat geldi dizi tersine döndü ben deidmki alp geldi oda mahfedecek ama onun henüz bi zararı dokunmadı dimi sizcede öyle değilmi bana katılan varmı ama cemreyle emre barıştı ya sen ona bak :)

Adsız dedi ki...

en güzel cemre cemre seni çok seviyorum aşkım benim ....cemreden ötesini tanımam

Adsız dedi ki...

cemre seni çok seviyorum aşkım benim en güzel sensin ..cemreden ötesini tanımam..aşkım cemrem

Adsız dedi ki...

cemre güzelim en güzel sensin sana ailece bayılıyoruz aşkım cemre

Adsız dedi ki...

hepsi ye bayılıyyorum.ama en çokta cemreye ...cemre seni seviyorum aşkımmmm

Adsız dedi ki...

cemrem senin adını koluma dövme yaptım ..seniçok seviyorum cemre

Adsız dedi ki...

slm arkiler ben kenan ....cemre hayranıyım cemre yi çok seviyorum diğer kızlardan daha güzelsin

Adsız dedi ki...

ya cemre yi çok seviyorum ama çoktatlı ve emreyle birbirlerine çok yakışıyolar.aşkım cemrem

Adsız dedi ki...

cemre seni kenan doğulu ile sevgili yazmışlar ama sen aldırma.....biz arkandayız cemre .hayatını yaşa. seni seviyorummmmm cemrem benim

Adsız dedi ki...

cemre ve yasemini çok seviyorum...ama en çok ta cemreyi

Adsız dedi ki...

gazetede okudum röportajınızı eren çok çukulata yiyimuş yemesin fazla kilo alır.......cemre seni seviyom aşkım benim

Adsız dedi ki...

gülçin çok tatlısın sevi seviyorum ama cemre yi bi başka seviyorum

Adsız dedi ki...

cemre aşkım gzlerini çok seviyorum ailece seni izlyoz tatlım benim.

Adsız dedi ki...

aşkım cemre seni çok seviyom senden başkasını düşünemiyom of of sei seviyorum

Adsız dedi ki...

cemre seni film dede gerçektede çok seviyom aşkım cemre

Adsız dedi ki...

mrb ben isviçreden derya..cemreyi çok seviyorum isvicredeki arkadaşlarımda cemreye bayılıyorlar yaşım 17..cemre seni seviyoruz

Bla bLa blA